Yücel YILDIZ 23 saat önce Paylaş 23 saat önce Aracımın 1. silindirinde ateşleme bobini arızası verdi . sonrasında söndü . Bugün bobinleri söktüm ve farkettim ki 3 bobin fabrikanın taktığı gibi duruyor. 1. silindirdeki bobin daha önce değişmiş ve yine şimdi arıza verdi . sebenini anlayamadım. fakat bişey farkettim 3 bobinin kodu = 036905715G iken sonradan takılan bobin kodu= 036905715F şeklindedir uyumsuzluk söz konusu olabilir mi? görseller aşağıdadır 2.3.ve 4. silindirdeki Bobin aşağıda 1.silindirdeki sonradan takılan bobin aşağıda Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 22 saat önce Paylaş 22 saat önce sanki 3 bobin sonradan takılmıs gibi.. Üzerinde Turkey yazıyor 🤔 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 22 saat önce Paylaş 22 saat önce Bursa da üretiliyor sahte değil yanlış anlaşılmasın. Son harf değişikliği üretim yılı ile alakalı. İlk numaralar tutuyorsa sorun yok. aklınızda olsun tsi motora serviste satılan dışında buji bobin takmayın tutmuyor. 1 Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ 19 saat önce Yazar Paylaş 19 saat önce Alpay Sumer yazdı: sanki 3 bobin sonradan takılmıs gibi.. Üzerinde Turkey yazıyor 🤔 Bu hiç aklıma gelmedi açıkçası çünkü oldukça eskimiş yıllardır üzerinde olduğunu düşündüm Mert Yeldan yazdı: Bursa da üretiliyor sahte değil yanlış anlaşılmasın. Son harf değişikliği üretim yılı ile alakalı. İlk numaralar tutuyorsa sorun yok. aklınızda olsun tsi motora serviste satılan dışında buji bobin takmayın tutmuyor. Üstadım cumartesi günü ailecek gezmeye giderken araba silkeledi arıza yaktı sonra arıza söndü araç düzeldi. Ben obd bağlayıp baktığımda şu hataları aldım görsel aşağıda. Ne yapmam gerekiyor ? Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 9 saat önce Paylaş 9 saat önce Yücel YILDIZ yazdı: Bu hiç aklıma gelmedi açıkçası çünkü oldukça eskimiş yıllardır üzerinde olduğunu düşündüm Üstadım cumartesi günü ailecek gezmeye giderken araba silkeledi arıza yaktı sonra arıza söndü araç düzeldi. Ben obd bağlayıp baktığımda şu hataları aldım görsel aşağıda. Ne yapmam gerekiyor ? Bence ateşleme hatası değil gibi. Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ 7 saat önce Yazar Paylaş 7 saat önce Mert Yeldan yazdı: Bence ateşleme hatası değil gibi. Ne gibi ? Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 4 saat önce Paylaş 4 saat önce (düzenlendi) Yücel YILDIZ yazdı: Ne gibi ? 1 nolu silindirin bobinini başka bir silindire takıp deneyin. Obd den anlık veri okuyarak bakın yer değişmiş mi? Arıza ışığı yakmayabilir ancak diğer silindirlere göre farklı değer verecektir. Yer değişmediyse segman aşınmış ya da kırılmış olabilir. 4 saat önce tarihinde Mert Yeldan tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ 4 saat önce Yazar Paylaş 4 saat önce (düzenlendi) Mert Yeldan yazdı: 1 nolu silindirin bobinini başka bir silindire takıp deneyin. Obd den anlık veri okuyarak bakın yer değişmiş mi? Arıza ışığı yakmayabilir ancak diğer silindirlere göre farklı değer verecektir. Yer değişmediyse segman aşınmış ya da kırılmış olabilir. Bunu yapmadan önce arıza yakmıyordu yaptım yine arıza yakmıyor değerleri okuyacak cihazım yok elm327 torque ile bakıyorum. Segman ile ilgili olma ihimalini Pek görmüyorum. Mert Yeldan yazdı: Bence ateşleme hatası değil gibi. Burada ateşleme hatası değil demiştiniz ne hatası olabilir ? 4 saat önce tarihinde Yücel YILDIZ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Yücel YILDIZ yazdı: Bunu yapmadan önce arıza yakmıyordu yaptım yine arıza yakmıyor değerleri okuyacak cihazım yok elm327 torque ile bakıyorum. Segman ile ilgili olma ihimalini Pek görmüyorum. Burada ateşleme hatası değil demiştiniz ne hatası olabilir ? Yer değişmediyse segman aşınmış ya da kırılmış olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 47 dakika önce Paylaş 47 dakika önce iyide orada kocaman secondary circuti arızası vermiş. o bobinin sargısı, yada soketi yada kablosu yada ecu tarafı bozuk. kompresyonla ilan alakası yokki. elektrik arızası var orada. ama artı başka arıza yok demek değil tabi bu. benim yan sanayi aldığım bobin 20 bin km sonra bozulmuştu. orijinal olanı da 90 bin km de bozuktu. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 31 dakika önce Paylaş 31 dakika önce Doğan Arşiray yazdı: iyide orada kocaman secondary circuti arızası vermiş. o bobinin sargısı, yada soketi yada kablosu yada ecu tarafı bozuk. kompresyonla ilan alakası yokki. elektrik arızası var orada. ama artı başka arıza yok demek değil tabi bu. benim yan sanayi aldığım bobin 20 bin km sonra bozulmuştu. orijinal olanı da 90 bin km de bozuktu. abi aynı iki arıza arkadaşın tiguanda da oldu aynı motor. Yazmak istemedim ama segman filan girişmek zorunda kaldı o. İşin en kolayı bobinleri yer değişip kontrolü. Yorum bağlantısı
Recommended Posts