Mertol Kip 24 Eylül Paylaş 24 Eylül Corolla yerinbe şu da olabilir. Lexus / CT / 200h / Comfort Plus / LEXUS CT 200H HYBRİD , 200 micron PPF KAPLAMA YAPILMIŞTIR sahibinden.comda - 1132135177 İlla Honda olacaksa da Honda / Accord / 1.5 VTEC / Executive / 2A GRUP 2022 HONDA ACCORD EXECUTİVE sahibinden.comda - 1182518306 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 24 Eylül Paylaş 24 Eylül Accordlar ile Civiclerin üç aşağı beş yukarı aynı fiyata satılmasını da hiçbir zaman anlayamayacağım Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 24 Eylül Paylaş 24 Eylül corolla sıfır düz benzin boşline alın derim. 2 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 25 Eylül Paylaş 25 Eylül (düzenlendi) Mertol Kip yazdı: Accordlar ile Civiclerin üç aşağı beş yukarı aynı fiyata satılmasını da hiçbir zaman anlayamayacağım bazı şeyleri anlamamamızın faydası olabiliyor focus fiyatına mondeo binmek gibi anlaması mümkün değil ama yaşaması güzel. 25 Eylül tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 25 Eylül Paylaş 25 Eylül Dün haberlerde gördüm. Corolla 1.5 için aracın tamamını taksit yapıyor dendi Yorum bağlantısı
İsa Acar 25 Eylül Paylaş 25 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: Dün haberlerde gördüm. Corolla 1.5 için aracın tamamını taksit yapıyor dendi Detay öğrenmek için illaki bayiyi aramak gerekiyor 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 25 Eylül Paylaş 25 Eylül Öner Kurukuz yazdı: Ben ne hikmetse japon arabalarını sevemiyorum. Japon otomotiv sektöründe çalışıp emekli oldum. Envai çeşit japon arabası kullandım. Şirket araçları da sıfır km japon araçlardı. Hep bir şeyleri eksiktir. Ya donanımı aşırı kısarlar, donanım olmayınca arıza da yapacak bir şey olmaz. Ya konforu kısarlar, ya performansı kısarlar. Uç seviye araçları haricinde japon araçlarının ne yol tutuşta başı çektiğini, ne performansta üst seviye olduğunu bilmem. Ha konudaki iki seçenekten birini seçmem gerekirse Honda yerine Toyota seçerdim. Biliyor musunuz, Corolla Cross'u alana kadar aynı şeyleri düşünüyordum sizinle. Japona bak, donanım koymazsa tabii ki arızalanmaz diyordum. Şimdiki Corollam gayet dolu. Gayet güzel yol tutuşu da var (cip olduğunu bilerek sürersek). Daha 1 senedir kullanıyorum ama buna rağmen çok memnunum. Japona karşı olan algım 180 derece değişti. Yeri gelmişken, Toyota'nın en çok tutulan kasasını da paylaşmadan olmaz. 6 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 25 Eylül Paylaş 25 Eylül Sani Gerşon yazdı: Biliyor musunuz, Corolla Cross'u alana kadar aynı şeyleri düşünüyordum sizinle. Japona bak, donanım koymazsa tabii ki arızalanmaz diyordum. Şimdiki Corollam gayet dolu. Gayet güzel yol tutuşu da var (cip olduğunu bilerek sürersek). Daha 1 senedir kullanıyorum ama buna rağmen çok memnunum. Japona karşı olan algım 180 derece değişti. Yeri gelmişken, Toyota'nın en çok tutulan kasasını da paylaşmadan olmaz. telif yitebilir. Toyoto diyelim 3 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 25 Eylül Paylaş 25 Eylül @Öner Kurukuz avrupalı üreticiler emisyonlar sıkıştırdıkça karmakarışık sistemler üreterek yola devam ediyorlar. Bu kafayla ya japonlara ya çinlilere yenilecekler. toyota 16 yıllık 1.8 motorla, honda L15 ilk defa 2001’de tanıttığı ve geliştirdiği motorla bugün hybrid araba satıyor ve emisyon kurallarının çok ötesinde, başka mimariyle tasarlanmış sistemlerle Biri ambar binası diğer hastane binası kadar farklı sistemler. çoğu kullanıcının dikkat etmediği kısımlardır bunlar ama ben önem veriyorum 1 Yorum bağlantısı
İsa Acar 25 Eylül Paylaş 25 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bunu da yeni yapmışlar Direksiyona çok yakın konumlanmamış mı? Bu ne derece etkiler acaba manevra kabiliyetini? Bi de bu testlerin robotlar tarafından yapılanı yok mu? Sonuçta testi yapan kişinin performansına bağlı testin güvenirliği ve her defasında aynı performansı sergilemesi imkansız. 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 25 Eylül Paylaş 25 Eylül Metin Uzunoğlu yazdı: bazı şeyleri anlamamamızın faydası olabiliyor focus fiyatına mondeo binmek gibi anlaması mümkün değil ama yaşaması güzel. Elbette son kullanıcının menfaaatine bu durum ama gene de anlamsız. Tansu Kalafatoğlu yazdı: @Öner Kurukuz avrupalı üreticiler emisyonlar sıkıştırdıkça karmakarışık sistemler üreterek yola devam ediyorlar. Bu kafayla ya japonlara ya çinlilere yenilecekler. toyota 16 yıllık 1.8 motorla, honda L15 ilk defa 2001’de tanıttığı ve geliştirdiği motorla bugün hybrid araba satıyor ve emisyon kurallarının çok ötesinde, başka mimariyle tasarlanmış sistemlerle Biri ambar binası diğer hastane binası kadar farklı sistemler. çoğu kullanıcının dikkat etmediği kısımlardır bunlar ama ben önem veriyorum Ama o motorlar yıllar içinde evrim geçiriyor. Neredeyse krank dışında ortak parçası kalmıyor. Bence bu strateji daha güvenilir. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 25 Eylül Paylaş 25 Eylül Direksiyon hassasiyeti her araçta farklı olduğu için insan tecrübesine ihitiyaç var. Mesela Getz ile buradan kaçmak için 90 derece direksiyon kırmak gerekirken , bmw ile 60 derece kırmak yeterli oluyor, farzı misal. Tekerlek açısını ölçen bir robot sistemi ile olabilir ama. 2 Yorum bağlantısı
İsa Acar 25 Eylül Paylaş 25 Eylül Evren Erakçora yazdı: Direksiyon hassasiyeti her araçta farklı olduğu için insan tecrübesine ihitiyaç var. Mesela Getz ile buradan kaçmak için 90 derece direksiyon kırmak gerekirken , bmw ile 60 derece kırmak yeterli oluyor, farzı misal. Tekerlek açısını ölçen bir robot sistemi ile olabilir ama. Araç marka modelini girince bence kendisi hesaplar gibime geliyor Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 25 Eylül Paylaş 25 Eylül Evren Erakçora yazdı: Direksiyon hassasiyeti her araçta farklı olduğu için insan tecrübesine ihitiyaç var. Mesela Getz ile buradan kaçmak için 90 derece direksiyon kırmak gerekirken , bmw ile 60 derece kırmak yeterli oluyor, farzı misal. Tekerlek açısını ölçen bir robot sistemi ile olabilir ama. Bence de böyle. öyle bi robot olacakki, ilk virajda aracın ne kadar döndüğü hakkında tepki verecek, sonra düz gidecek ve diğer viraja hazırlayacak arabayı. otomatik pilot sürüşleri bile çok güvenli değilken burada kontrolü bilgisayara verip arabanın tepkisini ölçmek takla bile yaptırır araca. İnsan faktörünün şart olduşu testlerden biri bence. mümkün olduğunca hep aynı kişi ve iyi pilot seçilmeli. Yorum bağlantısı
İsa Acar 25 Eylül Paylaş 25 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: … mümkün olduğunca hep aynı kişi ve iyi pilot seçilmeli. Ben o bahsettiğin pilot olsam var yaaaaa 🤑🤑🤑🤑🤑🤑 2 Yorum bağlantısı
Ali Memisoglu 29 Eylül Yazar Paylaş 29 Eylül Tayfun Aydın yazdı: Hocam bir tık daha çıkıp 20-30 binde corolla SUV HYBRİD alınır derim. Ama illa ikisinin arasında iseniz 2. elinin kuvveti ve karizması ile ( Corolla'nın da 2.eli iyidir ) Civic derim. 2 Yorum bağlantısı
Ali Memisoglu 29 Eylül Yazar Paylaş 29 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: var. Sahibinden sitesinde 1.3m civarında ilanlar var boyasız https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-erturk-otomotiv-den-sifirdan-tek-farki-19 Yorum bağlantısı
Ali Memisoglu 29 Eylül Yazar Paylaş 29 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hibrit orada 3,5 yakar. 2,7 litre kârdan yıllık 10 bin km’de 270 litre kar bırakır. 1.0 ile mtv farkı 8.400 lira, benzin tasarrufu 12.000 lira artı bakımların seyrekliği, azlığı, basit mimarisi yani mtv’ye rağmen 3.500 lira tasarruf var sadece konu mtv ise 1.8lik ile vergiye verilen para ile sıfır aracın vergisi arasında dediğiniz gibi uç bir fark yok hocam 1 Yorum bağlantısı
Öner Kurukuz 29 Eylül Paylaş 29 Eylül Ali Memisoglu yazdı: Maşallah, uçuyoruz göklerde.... Yorum bağlantısı
Mertol Kip 30 Eylül Paylaş 30 Eylül Selçuk Keleş yazdı: Japonlar keşke sadece motor yapsa Zaten öyle yapıyorlar ki Yorum bağlantısı
Ali Memisoglu 12 Ekim Yazar Paylaş 12 Ekim Adana'da iki plazadan fiyat aldım İkisi de aynı son fiyatı verdi (Birine plazayla ahbap olan bir tanıdık ile gittim, diğerine tek başıma gittim, sonuç aynı ) Corolla Vision plus 1.360.000 TL Dream 1.540.000 TL Yorum bağlantısı
Recommended Posts