Murat Sahın 22 Eylül Paylaş 22 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: Var Ecük paylaşımcı olalım mı 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 22 Eylül Paylaş 22 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bu km’de dizel sanırı. 3 batarya ücreti kadar harcamıştı, şanzıman, turbo, pompa, enjektör ve diğer masraflara Yok daha neler O kadar da değil. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 22 Eylül Yazar Paylaş 22 Eylül Sani Gerşon yazdı: Yok daha neler O kadar da değil. 400 bin. Kimsede kayıt kuyut yok. 150 bin olan dizeli satıyor. Hatta benzinliyi de satıyor. Gerçekler çok başka Murat Sahın yazdı: Ecük paylaşımcı olalım mı arızadan veri yok bakım 15 bin’de bir, golf bakımından ucuz. Benim grafikte otopark-otoyol-su-köpük-lastik yaması var kasko sigorta vergi yakıt falan var ama bunu kimseyle karşılaştırmıyorum çünkü kimse böyle bir veri tutmuyor. ha, sadece yakıt+vergi konusunu konuşacaksak, kendim için 600lt benzin tasarrufumdan, 145 litresini mtv farkına veriyorum. Gerisi bana kalıyor işte. O da 1.0 motorla kıyasladım. 600 litre benzin tasarrufunu nasıl hesapladın diyeceksin. Biz 1.0 taliant aldık. 9,5 yakıyor. Ben 4,5 yakıyorum. 5 litre fark var. Hadi reno uzun yola gitmedi. Gitseydi ortalaması düşük olurdu. 4 litre tasarruf diyelim. 15.000 km’de 150x4=600 litre Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 22 Eylül Paylaş 22 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: 400 bin. Kimsede kayıt kuyut yok. 150 bin olan dizeli satıyor. Hatta benzinliyi de satıyor. Gerçekler çok başka Şirketimizde 180bin km dizel kullandık, standart bakım harici hiç bir masraf çıkmadı. @Servet Aydın yüzbinlerce km kullanıyor şirket araçlarını, o da yorumlar illa ki. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 22 Eylül Yazar Paylaş 22 Eylül Sani Gerşon yazdı: Şirketimizde 180bin km dizel kullandık, standart bakım harici hiç bir masraf çıkmadı. @Servet Aydın yüzbinlerce km kullanıyor şirket araçlarını, o da yorumlar illa ki. bazı motorlar gerçekten çok sağlam. Ben zaten genel konuştum. Gerek burada açılan başlıklar gerek sanayide en çok uğraşılan otomobiller değerlendirilir. Euro 3-4 araçları da farklı değerlendiriyorum. Servet abi en son şkoda ile takılıyordu Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Sani Gerşon yazdı: Şirketimizde 180bin km dizel kullandık, standart bakım harici hiç bir masraf çıkmadı. @Servet Aydın yüzbinlerce km kullanıyor şirket araçlarını, o da yorumlar illa ki. 350-400k olunca artık karoseri eskiyor değişelim diyoruz 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: bazı motorlar gerçekten çok sağlam. Ben zaten genel konuştum. Gerek burada açılan başlıklar gerek sanayide en çok uğraşılan otomobiller değerlendirilir. Euro 3-4 araçları da farklı değerlendiriyorum. Servet abi en son şkoda ile takılıyordu Bence en önemli şey dizel araçlarda, doğru periyodik bakımla, doğru bakım aralığı. Bunlar düzgün, zamanında, doğru işlem ve orjinal parça ile yapılırsa ömürlük olur o motor. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 23 Eylül Yazar Paylaş 23 Eylül Sani Gerşon yazdı: Bence en önemli şey dizel araçlarda, doğru periyodik bakımla, doğru bakım aralığı. Bunlar düzgün, zamanında, doğru işlem ve orjinal parça ile yapılırsa ömürlük olur o motor. yok hocam. Tam öyle değil. İyi örnek de var. Kötü örnek de çok. Bizim 1.6 astra dizel astra tam 100 binde turboluk oldu. Geçen ay 60 bin fiyat çektiler. Uydurma bir şeyler yapıldı. Periyodik servis bakımlı sakin kullanım arabası. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: bakım 15 bin’de bir, golf bakımından ucuz. her prestijin bir fiyatı vardır, ios18 iyi midir Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 23 Eylül Yazar Paylaş 23 Eylül Çağlar Bayur yazdı: ios18 iyi midir Fakir işi. Android gibi olmuş Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: yok hocam. Tam öyle değil. İyi örnek de var. Kötü örnek de çok. Bizim 1.6 astra dizel astra tam 100 binde turboluk oldu. Geçen ay 60 bin fiyat çektiler. Uydurma bir şeyler yapıldı. Periyodik servis bakımlı sakin kullanım arabası. İşte sizde pozitif olun, iyi örnekleri görün 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Hakkat 69 binmiş https://www.generalopel.com/urun/opel-astra-k-1-6-dizel-136-hp-turbo-gm?srsltid=AfmBOoqUd4zCjtNGART_6mYMGFGAG08io_gS4XlsnaoYtyuwPr7ziyB- Bu da passat turbosu. Yaaa böyle, https://www.otoparcaavm.com/volkswagen-passat-1-6-tdi-turbo-04l253016f Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: hafta sonu sanayi esnafıyla arkadaşlık kuruyorlarmış Ben hep haftaiçi gidiyorum, haftasonu sanayi kalabalık oluyor. 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Sanayide çok az esnaf kaldı. Yeni nesil tamirci lazım ülkeye. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Mehmet Göktürk yazdı: Yeni nesil tamirci lazım ülkeye. o faturayı ödeyecek müşteri ile birlikte... Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 24 Eylül Yazar Paylaş 24 Eylül Mehmet Göktürk yazdı: Sanayide çok az esnaf kaldı. Yeni nesil tamirci lazım ülkeye. çok değerli olacak çok. Bizim batılılar gibi evimizin altında garaj da yok anahtarı elimize alalım 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Eylül Paylaş 25 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: . Bizim batılılar gibi ne uğraşacaklar, adamlar eskiyince satıyor bit Türk e gidip yenisini alıyor Tansu Kalafatoğlu yazdı: evimizin altında garaj da yok belçikada evim olacak hafta sonu yapacağım son şey arabanın yüzüne bakmak olurdu Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 25 Eylül Yazar Paylaş 25 Eylül Çağlar Bayur yazdı: ne uğraşacaklar, adamlar eskiyince satıyor bit Türk e gidip yenisini alıyor belçikada evim olacak hafta sonu yapacağım son şey arabanın yüzüne bakmak olurdu bi arkadaşım isveçli oğlanla evlendi. Geçenlerde taşınmışlar. 6 koli takım taklavat tutmuş. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 25 Eylül Paylaş 25 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: Ben de şöyle duydum. Dizel 100 bin km’den sonra çok masraf açıyor. Şehir içinde de 6-7lt yakıyor. Pompa duman egr dpf hassas enjektörler falan filan. Say say bitmiyor. Haa bi de turbo derken o sırada otomatik şanzıman da arıza verdimi hafta sonu sanayi esnafıyla arkadaşlık kuruyorlarmış Yok öyle bir şey. Tam bir şehir efsanesi. 2009 du galiba Graaaande punto 1.3 dizel 90 hplık otomatik almıştım. Şu robotlu olanlarından. Alırken herkes robotu bozuluyor ot kıl dedi, 320 bin km de sattım robotuna da hiçbir şey olmadı. 2 kez klima kompresörü bir kezde alternatör değiştirdim. 180 bin km civarında debriyaj + volant değiştirmiştim. Ne pompasından ne de enjektöründen bir sorun yaşamadım. Bir kez işgüzarlıktan enjektör temizletmiştim. 2001 den bu yana dizel araba kullanıyorum, hiç öyle bahsedilen gibi bir maliyetle karşılaşmadım ki ben normal bir kullanıcı gibi kullanmıyorum. yılda 50 bin km +/-10 bin km falan gibi bir ortalamam var. Doğru yağ kullanıp zamanında bakımlarını yaptırırsanız ve çakma mazot istasyonlarından yakıt almazsanız hiçbir şey olmaz. 3 kuruş ucuz diye noname istasyondan yakıt alırsanız herşey olur. Al bu da rahmetli babamın 2.4 accordun km si. Yağ değiştirmek dışında hiçbir şey yapılmadı bu arabaya. LPG li. 3 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 25 Eylül Yazar Paylaş 25 Eylül Mertol Kip yazdı: Yok öyle bir şey. Tam bir şehir efsanesi. 2009 du galiba Graaaande punto 1.3 dizel 90 hplık otomatik almıştım. Şu robotlu olanlarından. Alırken herkes robotu bozuluyor ot kıl dedi, 320 bin km de sattım robotuna da hiçbir şey olmadı. 2 kez klima kompresörü bir kezde alternatör değiştirdim. 180 bin km civarında debriyaj + volant değiştirmiştim. Ne pompasından ne de enjektöründen bir sorun yaşamadım. Bir kez işgüzarlıktan enjektör temizletmiştim. 2001 den bu yana dizel araba kullanıyorum, hiç öyle bahsedilen gibi bir maliyetle karşılaşmadım ki ben normal bir kullanıcı gibi kullanmıyorum. yılda 50 bin km +/-10 bin km falan gibi bir ortalamam var. Doğru yağ kullanıp zamanında bakımlarını yaptırırsanız ve çakma mazot istasyonlarından yakıt almazsanız hiçbir şey olmaz. 3 kuruş ucuz diye noname istasyondan yakıt alırsanız herşey olur. Şehir efsanesi falan değil. Sanayi orada. Sizin aracınızda ne olmuş bilmiyorum. Her araç hemen bozulur da demiyoruz. Bir istatistik var. Onu söylüyoruz. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 25 Eylül Paylaş 25 Eylül 320 binde ford fusion sattık alan duacıydı. Orjinal baskı balata fren disk vs. 3 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 25 Eylül Paylaş 25 Eylül bu ne şiddet ne celal anlamadım ama azıcık sakin. Yılda ortalama 50 bin km yapan ve 23 yıldır dizel araç kullanan birinin (basit hesapla bile aşağıya yuvarlasak 1 milyon km nin üzerinde yapıyor) deneyimi sanayideki kendine "usta" olan birinin söylediğinden çok daha değerli benim nazarımda. Ki o kendini usta olarak tanımlayanların bozduğu arabaları çooook onarmışlığım var. Hala aynı düşüncede ısrarcıyım, Yukarıdaki mesajda da yazdığım üzere arabanızı merdiven altında bilen bilmeyen çoluk çocuğa emanet etmezseniz, bakımını aksatmazsanız, yakıtına yağına dikkat ederseniz kolay kolay bir şey olmaz. Gerçi sanayi kriterinizse zaten söylenecek pek bir şey yok aslında. tornavida ile enjektör nozzle ı ayarı yaptığını söyleyen dingiller gördü bu gözler. Tamam düzeltelim şehir değil sanayi efsanesi olsun. 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 25 Eylül Paylaş 25 Eylül Mehmet Göktürk yazdı: 320 binde ford fusion sattık alan duacıydı. Orjinal baskı balata fren disk vs. 15 yıl 185bin fiesta , orjinal baskı balata, disk. Arka balata hiç değişmedi. 3 Yorum bağlantısı
Recommended Posts