Ayhan Uğur 20 Eylül Paylaş 20 Eylül Selamlar daha önceleri kendi araçlarımda bir çok kayda değer proje yaptım bu sefer mantığını bildiğim fakat daha önce yapmadığım bir şey yapmak istiyorum.. Restorasyonunu yapmış olduğum Ford escort aracımın kendi ihmalimden dolayı üst silindir kapak contasını patlattı kalorifer petiğini ve radyatörü değiştireceğim tıkandı çünkğ...ama silindir kapak contası bu değiştirmek istiyorum.. Yaptıracak güvendiğim ustam var lakin kendi merağımdan ve fazla ücret ödememek adına kendim yapmak istiyorum.sorum şu bu aracın 1.6cl 8v olanı için internette bu motorun sentesi ve kapak saplamalarının kaç nm ile sıkılıyor onu bulamadım. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Eylül Paylaş 20 Eylül (düzenlendi) https://www.alldatadiy.com/alldatadiy/DIY~G~C41407~R0~OD~N/0/80851247/83204708/83204719/110671822/34853741/100411974/34853743/34856139/99454587/99455057/102761781 2.0 lt miş ancak bu sitede bulunabilir sanırım 20 Eylül tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Uğur 20 Eylül Yazar Paylaş 20 Eylül Alpay Sumer yazdı: Ayhan bey tek konudan ilerleyelim. Tek konu derken ? Anlamadım Çağlar Bayur yazdı: https://www.alldatadiy.com/alldatadiy/DIY~G~C41407~R0~OD~N/0/80851247/83204708/83204719/110671822/34853741/100411974/34853743/34856139/99454587/99455057/102761781 2.0 lt miş ancak bu sitede bulunabilir sanırım Abi bu tarz dataları buldum da çoğu 16v üzerine biraz daha bakınayım ben en iyisil Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 21 Eylül Paylaş 21 Eylül Konunuz 2 kere acılmıştı sorun yok hallettik Ayhan Uğur yazdı: Tek konu derken ? 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Uğur 21 Eylül Yazar Paylaş 21 Eylül Alpay Sumer yazdı: Konunuz 2 kere acılmıştı sorun yok hallettik Peki fark etmemişim kusura bakmayın 😊 Yorum bağlantısı
Coşku Mert 22 Eylül Paylaş 22 Eylül (düzenlendi) https://drive.google.com/file/d/1A1bWu6SfAHiBr0-yovayUW4Osgr3qBu3/view?usp=sharing 22 Eylül tarihinde Coşku Mert tarafından düzenlendi 2 2 Yorum bağlantısı
Ayhan Uğur 23 Eylül Yazar Paylaş 23 Eylül Coşku Mert yazdı: https://drive.google.com/file/d/1A1bWu6SfAHiBr0-yovayUW4Osgr3qBu3/view?usp=sharing Bütün sorularımın cevabı olmuş teşekkürler 😊 2 Yorum bağlantısı
Ayhan Uğur 25 Eylül Yazar Paylaş 25 Eylül Tahmin ettiğim gibi 4.pistona su almış egzozdan yağ dada hafif bozalaşma mevcut bugün söktüm biraz temizledim atıklık vb gözükmüyor yarın sabah malzemeleri alıp parçacıdan devam edicem bir kaç güne bitirip marş yaparız inşallah 2 Yorum bağlantısı
Ayhan Uğur 30 Eylül Yazar Paylaş 30 Eylül Yazmayı unutmuşum aracı toplayıp çalıştırdım Tıkalı kalorifer peteğini değiştirdim. Bu araca tekrardan termostatını taktım 82 lik 68 lik te fan müşürü taktım. Silindir kapağını açmadan önce olan sorun du petektendir diye düşünmüştüm Fakat hararet yüksek gösteriyor ve arabayı sıkıştırınca harahet yükseliyor. Hortumlar da şişirme vb yok 90 km kullandım N de fan açıyor kırmızının altına kadar geliyor daha zorlasam 3.5 4 k devir gibi kırmızıya geliyor Bu hafta radyatör ve hararet müşürünü değiştireceğim tekrardan güncelleme yapacağım 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Eylül Paylaş 30 Eylül Ayhan Uğur yazdı: Bu araca tekrardan termostatını taktım 82 lik 68 lik te fan müşürü taktım. termostat tan düşük fan müşürünü ben anlamadım? Ayhan Uğur yazdı: Silindir kapağını açmadan önce olan sorun du petektendir diye düşünmüştüm silindir kapağı tam olarak neden açıldı ? 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Uğur 1 Ekim Yazar Paylaş 1 Ekim Çağlar Bayur yazdı: termostat tan düşük fan müşürünü ben anlamadım? silindir kapağı tam olarak neden açıldı ? Orjinal fan müşürünü takmadım abi Tofaş'ın 68 derecede açan müşürünü taktım. Onların yazlık müşür diye tabir ettikleri 68 derecede çalışıyormuş 4. Silindire su almış abi conta patlattı ondan dolayı söküldü. Öncesindede aracı sıkıştırdığımda harahet sorunu yaşıyordum. Petek tıkalı idi tamamen onu değiştirdim ama sorun ondan kaynaklı değilmiş onu anladım. Ayhan Uğur yazdı: Orjinal fan müşürünü takmadım abi Tofaş'ın 68 derecede açan müşürünü taktım. Onların yazlık müşür diye tabir ettikleri 68 derecede çalışıyormuş 4. Silindire su almış abi conta patlattı ondan dolayı söküldü. Öncesindede aracı sıkıştırdığımda harahet sorunu yaşıyordum. Petek tıkalı idi tamamen onu değiştirdim ama sorun ondan kaynaklı değilmiş onu anladım. Düşük derecede fan müşürü ve termostat takmamın sebebi o aslında Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 Ekim Paylaş 1 Ekim (düzenlendi) Sizin muhtemelen kapak eğik. Bununla beraber termostattan düşük fan müşürü takmanın da bi mantığı yok. Termostat açmadıktan sonra radyatöre su gidemeyecek, fan çalışacak ama boşa olacak. 1 Ekim tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Ekim Paylaş 1 Ekim Ayhan Uğur yazdı: Tofaş'ın 68 derecede açan müşürünü taktım kontak kapansa da fan durmaz, çok anlamsız bir müşür o, ford için 1 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Uğur 2 Ekim Yazar Paylaş 2 Ekim Sani Gerşon yazdı: Sizin muhtemelen kapak eğik. Bununla beraber termostattan düşük fan müşürü takmanın da bi mantığı yok. Termostat açmadıktan sonra radyatöre su gidemeyecek, fan çalışacak ama boşa olacak. Termostatı takmadan önce deneyip taktım çalışıyor bu sorun kapak açmadan öncede mevcuttu araç yetiştirmiyordu soğutmaya sadece Çağlar Bayur yazdı: kontak kapansa da fan durmaz, çok anlamsız bir müşür o, ford için Abi duruyor be hatta kısa devre yapıp fanı açtığımda kontak kapanınca duruyor fan müşürdede aynısı 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts