Yücel YILDIZ 20 Eylül Yazar Paylaş 20 Eylül Cevaplar için teşekkür ederim. Youtubeda Vw Orhan usta diye bilinen bir arkadaş var. yeri Güngörende imiş . perşembeye randevu verdi. Ya nasip. Tansu Kalafatoğlu yazdı: youtube'de vw ustası teknik çalışıyor. tanımam etmem ama iyi de birine benziyor. türkiyenin her yerinden çekici ile vw aracı götürüyorlar ona. bi konuşun isterseniz. Koca istanbulda tamirci bitti derseniz; SAMSUN 19MAYIS SANAYİ SİTESİ 71.CAD TEKKEKÖY /SAMSUN SAMSUN İÇİ İLETİŞİM HATTI :05434408227 . SİNAN GÜVEN https://www.youtube.com/c/OTOTAMİRCİM Onca yolu bu arıza için gitmeyi düşünmem fakat bende birkaç videolarına denk gelmiştim iyi usta oldukları çok açık . Çağlar Bayur yazdı: demek ki yağ dumanı imiş. şimdi tsi dan anlayan usta bulmak kaldı. ruhsat benim değilse olabilir derim. diğer türlüsü düşünülemez rislone ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 20 Eylül Paylaş 20 Eylül Ben şahsen güçlendirilmiş basınç tüpü reklamı yapan ustanın teknik bilgisinden ve yaklaşımından şüphe ederim. Hayırlısı olsun. Doğan Arşiray yazdı: krank kecesi kacaklarini yag kacak gidericileri kesebiliyor. zararı da yok. denenebilir. Nasıl olacak o? Tansu Kalafatoğlu yazdı: youtube'de vw ustası teknik çalışıyor. tanımam etmem ama iyi de birine benziyor. türkiyenin her yerinden çekici ile vw aracı götürüyorlar ona. bi konuşun isterseniz. Koca istanbulda tamirci bitti derseniz; SAMSUN 19MAYIS SANAYİ SİTESİ 71.CAD TEKKEKÖY /SAMSUN SAMSUN İÇİ İLETİŞİM HATTI :05434408227 . SİNAN GÜVEN https://www.youtube.com/c/OTOTAMİRCİM Bildiğimiz Samsun mu? Karadeniz’de olan? 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Eylül Paylaş 20 Eylül Yücel YILDIZ yazdı: rislone ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz hiç duymadım Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 20 Eylül Paylaş 20 Eylül Krank keçesi değiştirmek de mi "premium" iş oldu. Ne nazlı bu ustalar ya.. Bence ordan damlayan yağ yere damlar. çok damlıyorsa bi konserve kabı bağlarsınız. 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 20 Eylül Paylaş 20 Eylül Selim Bilgin yazdı: Ben şahsen güçlendirilmiş basınç tüpü reklamı yapan ustanın teknik bilgisinden ve yaklaşımından şüphe ederim. Hayırlısı olsun. Nasıl olacak o? Bildiğimiz Samsun mu? Karadeniz’de olan? hani bandırma vapuruyla çıkılan yer. seninkiyle aynı yer mi bilemedim şimdi Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ 21 Eylül Yazar Paylaş 21 Eylül herşey üst üste mi gelir. bugün SEYİR halinde iken araba silkeledi arıza yaktı cihaza bağladım şu hatayı vermiş ne yapmak gerekir ? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 21 Eylül Paylaş 21 Eylül Yücel YILDIZ yazdı: herşey üst üste mi gelir. bugün SEYİR halinde iken araba silkeledi arıza yaktı cihaza bağladım şu hatayı vermiş ne yapmak gerekir ? Motor yıkama yapıldı mıydı Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ 21 Eylül Yazar Paylaş 21 Eylül Mehmet Göktürk yazdı: Motor yıkama yapıldı mıydı Hayır Mehmet bey yalnız cok şiddetli yağmur yağdı. Kablo arızası mi diyorsunuz ? arızayı sildim 1. silindirin bobin fişine giden kablolarda soyulma farkettim ondan yapar mi Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 21 Eylül Paylaş 21 Eylül Selim Bilgin yazdı: Ateşleme sistemi elden geçmediyse buji bobin takım olarak değiştirmekte fayda olabilir. . Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ 21 Eylül Yazar Paylaş 21 Eylül Selim Bilgin yazdı: . eski sahibi ne zaman yaptırdı bilmiyorum ama alalı 10 bin km oldu ngk marka iyi midir hem buji hem bobin için Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 22 Eylül Paylaş 22 Eylül Hocam bu tip araçlarda yağ kaçağı bulunması için smoke test denen test kiti kullanılıyor ve gerçekten etkili. Anında kaçakları tespit ediyor. Bu konuda bakımdayız.com ile görüşebilirsiniz. Onlar bu testi sizin araçlar gibi araçlara yapıyorlar.. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Eylül Paylaş 22 Eylül Tayfun Aydın yazdı: ağ kaçağı bulunması için smoke test denen test kiti o emme manifold kaçağı bulunması içindir, hava geçen yere duman salıp dışarı sızan yerleri bulurlar. 1 Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 22 Eylül Paylaş 22 Eylül (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: o emme manifold kaçağı bulunması içindir, hava geçen yere duman salıp dışarı sızan yerleri bulurlar. Çağlar hocam sadece emme manifoldun da değil diye biliyorum. Yani motorun farklı bölmelerinde de kullananlar var sanırım.. 22 Eylül tarihinde Tayfun Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Eylül Paylaş 22 Eylül her 2 video da havanın geçtiği yerler, birisi intercooler diğeri egzos çıkışı. yağ içine duman bassak ıslanır zaten duman kalmaz, nargile gibi mesela 2 Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ 23 Eylül Yazar Paylaş 23 Eylül Dün çektim müsait bir yere girdim aracın altına, büyük fenerler ile iyice ışılttım etrafı. Ve tespit ettim. Yukarıdan turbodan minik yağ sızıntısı aşağı doğru geliyor ve tam da katalizörün üzerine damlayıveriyor. Bu çok uzun sürede oldu. Sonrası belli zaten aracı çalıştırıp katalizörü ısıtınca direk yakıyor o yağı. Turbo revizyon mu olmalı yoksa contası falan mı değişecek acaba Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Yücel YILDIZ yazdı: Dün çektim müsait bir yere girdim aracın altına, büyük fenerler ile iyice ışılttım etrafı. Ve tespit ettim. Yukarıdan turbodan minik yağ sızıntısı aşağı doğru geliyor ve tam da katalizörün üzerine damlayıveriyor. Bu çok uzun sürede oldu. Sonrası belli zaten aracı çalıştırıp katalizörü ısıtınca direk yakıyor o yağı. Turbo revizyon mu olmalı yoksa contası falan mı değişecek acaba turboyu çıkartmadan zaten bilinemez. bence aracı yakmadan hemen düzeltmeli. belki basınç kaybı da vardır turbo da. kesiklik oradan oluyordur. Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ 23 Eylül Yazar Paylaş 23 Eylül Doğan Arşiray yazdı: turboyu çıkartmadan zaten bilinemez. bence aracı yakmadan hemen düzeltmeli. belki basınç kaybı da vardır turbo da. kesiklik oradan oluyordur. Çok mantıklı Doğan hocam. O halde bi turbocu yolu göründü. Belki de bi taşta iki kuş vururuz Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Eylül Paylaş 23 Eylül turbocu revize etmeden bırakmaz iyice incelemeli Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ 23 Eylül Yazar Paylaş 23 Eylül Çağlar Bayur yazdı: turbocu revize etmeden bırakmaz iyice incelemeli Çağlar hocam alında hava hortumlarını söktüğümde turbonun hava giriş kısmındaki pervanesinde en ufak bir boşluk yok. Ne varsa yağlama tarafında var. Ben turbonun revizyon edilecek bir durumu oldugunu düşünmüyorum nasıl bir işlem istemem gerek ? dediğiniz gibi turbocu makıneye bağlamadan ve tamır takımını değiştirmeden bırakmaz. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Bu turbolarda revizeden verim alınıyor mu bir araştırmak lazım, revizyon masrafından sonra sıfır turbo masrafı çıkmasın sonra. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Selim Bilgin yazdı: Bu turbolarda revizeden verim alınıyor mu bir araştırmak lazım, revizyon masrafından sonra sıfır turbo masrafı çıkmasın sonra. alınır doğru yapılırsa. biz 120 bin km de anlamsızca bozulan orijinal turboyu 300 bin km kullandık artık krank mili sorun yaratmadan önce. araç ducato idi. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Turboya gelen yağ oring vb kaçıyor olabilir sökmeden dikkatli incelenmeli Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ 8 Ekim Yazar Paylaş 8 Ekim selamlar tekrar , turbo söküldü. sökülmüşken revizyon oldu milde hafif boşluk varmış. dumanın sebebi ise aşağıdaki arkadaş çıktı. aslında sadece oring değişse sorun çözülürmüş gibi görünse de borunun agzında yamukluk vardı. daha önce kurcalanmış sanırım. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts