Evren Erakçora 21 Eylül Paylaş 21 Eylül d segment fazla büyük geliyor olabilir, kalabalık şehirler , dar sokaklarda kullanışsız olabilir. C segment avrupalılar compact diyor , boşuna öyle dememişler. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 21 Eylül Paylaş 21 Eylül Evren Erakçora yazdı: d segment fazla büyük geliyor olabilir, kalabalık şehirler , dar sokaklarda kullanışsız olabilir. C segment avrupalılar compact diyor , boşuna öyle dememişler. Passat? Süperb Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 21 Eylül Paylaş 21 Eylül İlkay Başaran yazdı: Passat? Süperb O da doğru. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 21 Eylül Paylaş 21 Eylül Murat Sahın yazdı: Aslında tam anlatamamış olduğumu gördüm. Ford; Mesela fiesta ve focus tutuluyor, mondeo tutulmuyor. Firma satış sonrası hizmetleri kötü ise ilk ikisi neden tutuluyor? Opel; Astra, corsa vb araçları tutulurken kime insignia desek ""aman aman" diyorlar... Niye? Toyota; Corolla tutulurken avensis neden yok sayılıyor? Honda; Civic fanı bu kadar çokken neden accord bu kazar az tutuldu mesela? C segmentinde tutulan bu araçlar jetta-golf ikilisinden iyi de d segmenti olanlar passattan kötü mü yani? Bu garip geliyor. Subaruyu tutmadık. Tamam, servisi parçası her şeyi zor. Fanları hariç binen yok zaten. Ama b ve c segmentlerinde çeyrek altın gibi olup d segmentinin yüzüne bakılmamasındaki anlam ne? Sürü psikolojisi diyelim mi 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 21 Eylül Paylaş 21 Eylül Murat Sahın yazdı: Aslında tam anlatamamış olduğumu gördüm. Ford; Mesela fiesta ve focus tutuluyor, mondeo tutulmuyor. Firma satış sonrası hizmetleri kötü ise ilk ikisi neden tutuluyor? Opel; Astra, corsa vb araçları tutulurken kime insignia desek ""aman aman" diyorlar... Niye? Toyota; Corolla tutulurken avensis neden yok sayılıyor? Honda; Civic fanı bu kadar çokken neden accord bu kazar az tutuldu mesela? C segmentinde tutulan bu araçlar jetta-golf ikilisinden iyi de d segmenti olanlar passattan kötü mü yani? Bu garip geliyor. Subaruyu tutmadık. Tamam, servisi parçası her şeyi zor. Fanları hariç binen yok zaten. Ama b ve c segmentlerinde çeyrek altın gibi olup d segmentinin yüzüne bakılmamasındaki anlam ne? Accord hiçbir zaman ucuz ötv ile gelmedi. Geldiğinde de araç yoktu. 2009 sıfır accord almaya gittim mutluhana ilgilenmediler bile. Gittim passat aldım. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 21 Eylül Paylaş 21 Eylül Murat Sahın yazdı: Aslında tam anlatamamış olduğumu gördüm. Ford; Mesela fiesta ve focus tutuluyor, mondeo tutulmuyor. Firma satış sonrası hizmetleri kötü ise ilk ikisi neden tutuluyor? Opel; Astra, corsa vb araçları tutulurken kime insignia desek ""aman aman" diyorlar... Niye? Toyota; Corolla tutulurken avensis neden yok sayılıyor? Honda; Civic fanı bu kadar çokken neden accord bu kazar az tutuldu mesela? C segmentinde tutulan bu araçlar jetta-golf ikilisinden iyi de d segmenti olanlar passattan kötü mü yani? Bu garip geliyor. Subaruyu tutmadık. Tamam, servisi parçası her şeyi zor. Fanları hariç binen yok zaten. Ama b ve c segmentlerinde çeyrek altın gibi olup d segmentinin yüzüne bakılmamasındaki anlam ne? Aşağıdaki söylediklerim Sıfır alacaklar için düşüncelerim tabi bu ikinci elde tutulma veya tutulmaması algısı oluşturuyor. focus muadillerine göre yani golfe veya corollaya göre fiyat olarak uygun ve bu o kullanıcı için önemli Accord, Modeo ve avensis alacak kullanıcı passat ile kıyaslıyor passattan pahalı ve mondeoya vereceği paradan daha az fiyata passat alıyor veya biraz daha ekleyip audi bmv veya mersedes e yöneliyor Birde passat çok motor seçeneği sunarken hem yakıt hemde hacım bakımından diğerleri malesef bunu pek sunmadi geçmişte. genelde 2.0 altı motor bulma şansı pek yoktu. Bunlar birleştiğinde bence sıfırı az satılan aracın ikinci elde tercih edilmemesini tetikliyor 1 Yorum bağlantısı
Harun Özden 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Araçların sıfırken satılma adedi ikinci elde yedek parça ve usta bulunurluğunu direkt etkiliyor. Bir de D sınıfı araçların yürütme maaliyeti genellikle C sınıfından yüksek oluyor. Focus ve mondeo ikilisinden yola çıkarsak ortak kullanılan aynı kodlu parçayı mondeo parçası olarak arar veya sorarsanız fiyat genellikle daha yüksek çıkıyor. Parça numarası ile ararsanız normal fiyattan alıyorsunuz. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Mehmet Kazancıoğlu yazdı: Aşağıdaki söylediklerim Sıfır alacaklar için düşüncelerim tabi bu ikinci elde tutulma veya tutulmaması algısı oluşturuyor. focus muadillerine göre yani golfe veya corollaya göre fiyat olarak uygun ve bu o kullanıcı için önemli Accord, Modeo ve avensis alacak kullanıcı passat ile kıyaslıyor passattan pahalı ve mondeoya vereceği paradan daha az fiyata passat alıyor veya biraz daha ekleyip audi bmv veya mersedes e yöneliyor Birde passat çok motor seçeneği sunarken hem yakıt hemde hacım bakımından diğerleri malesef bunu pek sunmadi geçmişte. genelde 2.0 altı motor bulma şansı pek yoktu. Bunlar birleştiğinde bence sıfırı az satılan aracın ikinci elde tercih edilmemesini tetikliyor avensis ve mondeo yerine passat alıyor olmasının tek nedeni kolay satılabilir olmasıydı geçmişte. aşağı yukarı denk araçlardı çünkü. çünkü bizde ya satmak gerekirse diye bir soru vardır zihinde. 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Murat Sahın yazdı: 2005 civarı çirkin olan 2.0 crdilere de hep çok yakar deyip vazgecirdiler. 2.2 197 hp. olacak. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Doğan Arşiray yazdı: avensis ve mondeo yerine passat alıyor olmasının tek nedeni kolay satılabilir olmasıydı geçmişte. aşağı yukarı denk araçlardı çünkü. çünkü bizde ya satmak gerekirse diye bir soru vardır zihinde. işte bu algının çok yanlış olduğunu insan başka araç alıp satınca çok iyi anlıyor. bu algı bende çok uzun zaman yer etmiştir. bu yüzden genelde piyasa arabası diye tabir edilen araçları tercih etmiştim takii Xsara almak zorunda kalana kadar. iki adet xsara aracım oldu. biri dizel manuel km piyasanın tercihlerinin biraz üzerinde idi 200k, diğeri benzinli otomatik onda km fazla olmasa da boya takıntılılar için tercih edilecek bir araç değildi. birde Fransız otomatiği devreye girince satılmaz satamazsın niye aldın gibi bir çok tepki ile karşılaşmış olmama rağmen satabildim. bu araçlar benim düşüncelerimi tamamı ile değiştirdi. her malın bir alıcısı var her ürün bir şekilde satılıyor. yedek parça konusu ise gerçekten araştırma ve beceri işi mesela benim dizel olan, fiesta motoru ile bir çok parça ortak xsara diye arayınca bulamayıp fiesta diye arayınca şıp diye bulunuyor. benzinli olan 206 ve 306 ile aynı motor şanzımanı kullanıyor. bunları düşününce onlarında bulunması mümkünün. Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Murat Sahın yazdı: Aslında tam anlatamamış olduğumu gördüm. Ford; Mesela fiesta ve focus tutuluyor, mondeo tutulmuyor. Firma satış sonrası hizmetleri kötü ise ilk ikisi neden tutuluyor? Opel; Astra, corsa vb araçları tutulurken kime insignia desek ""aman aman" diyorlar... Niye? Toyota; Corolla tutulurken avensis neden yok sayılıyor? Honda; Civic fanı bu kadar çokken neden accord bu kazar az tutuldu mesela? C segmentinde tutulan bu araçlar jetta-golf ikilisinden iyi de d segmenti olanlar passattan kötü mü yani? Bu garip geliyor. Subaruyu tutmadık. Tamam, servisi parçası her şeyi zor. Fanları hariç binen yok zaten. Ama b ve c segmentlerinde çeyrek altın gibi olup d segmentinin yüzüne bakılmamasındaki anlam ne? çünkü fakiriz Yorum bağlantısı
Recommended Posts