Metin Uzunoğlu 18 Eylül Paylaş 18 Eylül 2014 yılından beri 1,6 tdci manuel mondeo kullanıyorum. Otomstik şartınınız yoksa tavsiye ederim. 1,5 tdci ler adblue euro 6 2018 öncesi olanlar euro5 adblue yok. Benim şartım titanium + led far dı bulunca aldım sonradan 18" orjinsl jant ta aldım. Denk gelseydi sw titanium psket+tekno paket olsaydı iyi olurdu ama bulamadım. Itomatik olmalı derseniz 1,5 benzinli veya 2,0 dizel adblue olan model var. Yorum bağlantısı
Murat Öngür 18 Eylül Yazar Paylaş 18 Eylül Sani Gerşon yazdı: İstanbul için büyük lüks. Kesinlikle otomatik alın, bunca zaman almadığınıza pişman olacaksınız. Sadece yokuşlarda manuel edasıyla kullanmakta fayda var. Yani manuelde nasıl yarım debriyaj yapmıyorsak, otomatikde de aynısını yapmamak lazım. Ya aslında hep aklımin köşesinde vardı ama ya arizalanir ise korkusu vardı içimde hep. Birde masrafi çok fazla diye korktum 😊 Metin Uzunoğlu yazdı: 2014 yılından beri 1,6 tdci manuel mondeo kullanıyorum. Otomstik şartınınız yoksa tavsiye ederim. 1,5 tdci ler adblue euro 6 2018 öncesi olanlar euro5 adblue yok. Benim şartım titanium + led far dı bulunca aldım sonradan 18" orjinsl jant ta aldım. Denk gelseydi sw titanium psket+tekno paket olsaydı iyi olurdu ama bulamadım. Itomatik olmalı derseniz 1,5 benzinli veya 2,0 dizel adblue olan model var. Benzinlisini düşünmedim değil ama 1.5 eco larda çok fazla conta yakma sıkıntısı var araç 200 bine gelmeden sandık motor alan kişi sayısı azımsanmayacak kadar çok Yorum bağlantısı
Murat Öngür 18 Eylül Yazar Paylaş 18 Eylül Mehmet Zincirkıran yazdı: Dediklerinizden insigniayı 2 yıl kadar kullandım, 2016 model sport paket (opc line). Sıfıra yakın olduğu için hiç masraf açmamıştı ancak motorunda ya da aracın kendisinde kronik sayılan bir problem yok, otomatik vitesi sorunsuz tork konvertörlü. Vites oranları iyi, 6. vites 2 bin devirde 120 yapıyo, şehirlerarası yakıtı 6 litre, şehiriçi tamamen trafiğe bağlı olarak 7-10 litrelerde gezer, görece yüksek yakıtı var. 19 inç jantlara rağmen konforsuz değildi ki hatta aynı jantlı c200 ile aynı süspansiyon konforu vardı. 1500-1600 kg ağırlığına rağmen virajlarda focus 3 gibiydi. Trigeri zincir ve değişimi zor, ilk çalışmada henüz 10 bin kmde iken bile hafif ses yapabiliyo ancak normal bu durum. Paket olarak mutlaka cosmo, elit ya da sport tavsiye ederim, edition paketler ile arasında afl farlar, elektrikli koltuklar, yarı deri koltuklar, hayalet ekran gibi ciddi donanım farkları var. Aklıma gelenler bunlar. Bende cosmo düşünüyorum araştırıyorum, dediğiniz gibi herkes dizelin zincir probleminden bahsediyor. Açıkçası beni baya korkuttu , 1.6 T benzinliyemi baksam diyorum acaba 🤔 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 18 Eylül Paylaş 18 Eylül 1.6 dizelde zincir değişilen araçlara baksan? İşyerinde bi abimde vardı engelli, 50-60 bin km gibi yağ soğutucu patladı, şanzımana su karıştı ortalık bayaa karışmıştı. Nisa oto videolarını izlemeli. Yorum bağlantısı
Mehmet Zincirkıran 19 Eylül Paylaş 19 Eylül Murat Öngür yazdı: Bende cosmo düşünüyorum araştırıyorum, dediğiniz gibi herkes dizelin zincir probleminden bahsediyor. Açıkçası beni baya korkuttu , 1.6 T benzinliyemi baksam diyorum acaba 🤔 Makyajlı kasada 170 hp benzinli motor, lpg uyumu yok maalesef. Bugün alsam direk dizel alır geçerdim. Yorum bağlantısı
Ferhat Yavuz 19 Eylül Paylaş 19 Eylül Mondeo manuel olduğu için direk elerdim ben olsam otomatik olursa en az 2019 benzinli makyajlı kasa almalı ki motor sorunu yaşanmasın,İnsignia da turbo hortumu patlatması hariç pek sıkıntı yok ama genel anlamda opeller sıkıntı çıkarma potansiyeline sahip,508 ise 2015-2016 model makyajlı 1.6 BlueHDi Allure paket hem donanım hem motor hemde eat6 şanzıman olarak sizi kesinlikle üzmez.Bence 508 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 19 Eylül Yazar Paylaş 19 Eylül Mehmet Zincirkıran yazdı: Makyajlı kasada 170 hp benzinli motor, lpg uyumu yok maalesef. Bugün alsam direk dizel alır geçerdim. bende dizel düşünüyordum ama zincir muhabbeti baya endişeye sevk etti beni açıkcası Köksal Yılmaz yazdı: 1.6 dizelde zincir değişilen araçlara baksan? İşyerinde bi abimde vardı engelli, 50-60 bin km gibi yağ soğutucu patladı, şanzımana su karıştı ortalık bayaa karışmıştı. Nisa oto videolarını izlemeli. yani türkçe meali zincirli dizel araçlar sıkıntılımı diyorsun Yorum bağlantısı
Serkan Derya 19 Eylül Paylaş 19 Eylül Yahya Melih Ayaksız yazdı: Bir tanıdığımın eski kasa 508 i yolda giderken trigeri koparttı çok masraf çıkarttı. 508 de yağ içinde yüzen triger varmı araştırın. 208 lerin bazı modellerinde kronik triger parçalanması sorunu var bunda varmı bilmiyorum Bildiğim kadarı ile yağ içinde çalışan triger sistemi 1.2 puretech motorlarda mevcut. Dizellerde böyle bir sistem yok diye biliyorum. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 19 Eylül Paylaş 19 Eylül Murat Öngür yazdı: bende dizel düşünüyordum ama zincir muhabbeti baya endişeye sevk etti beni açıkcası yani türkçe meali zincirli dizel araçlar sıkıntılımı diyorsun Bence zincir daha sağlam güvenilir ancak uzama vs yapmadan değişmek gerekiyor. "Zincirli bu , 200-250k km olmadan değişmez" fikri çok akıllıca gelmiyor. Yorum bağlantısı
Murat Öngür 19 Eylül Yazar Paylaş 19 Eylül Köksal Yılmaz yazdı: Bence zincir daha sağlam güvenilir ancak uzama vs yapmadan değişmek gerekiyor. "Zincirli bu , 200-250k km olmadan değişmez" fikri çok akıllıca gelmiyor. 150 160 gibi değiştirmek mantıklı bence de. sizin ceed de zincirli bende açıkcası kendi ceed im gibi sorunsuz hatasız sw ceed bulur isem alacağım 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya 19 Eylül Paylaş 19 Eylül öncelikle hayırlı olsun, 1 Ceed eksildi gruptan. insignia büyüklüğü ve konforu ile sizi en mutlu edecek araç bence.. ama sorunlarından bahsedilmiş zaten o da şansa kalıyor... ama en büyük sorun Ceed konforundan sonra araç beğenmekte... 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 19 Eylül Yazar Paylaş 19 Eylül Ahmet Çankaya yazdı: öncelikle hayırlı olsun, 1 Ceed eksildi gruptan. insignia büyüklüğü ve konforu ile sizi en mutlu edecek araç bence.. ama sorunlarından bahsedilmiş zaten o da şansa kalıyor... ama en büyük sorun Ceed konforundan sonra araç beğenmekte... asıl sorun ceed sorunsuzluğundan sonrası konfor olarak illaki d segmenti daha iyidir ama sorun olarak bilemiyorum tabiki Yorum bağlantısı
Murat Gedik 19 Eylül Paylaş 19 Eylül Murat Öngür yazdı: 1 mondeo 2015 ve sonrası dizel 1,5 veya 1,6 2 İngsignia 2015 2016 2017 model bir eski kasa 1,6 dizel otomatik 3 peugeot 508 yarı veya tam otomatik. bu araçlar dışında 950 bine kadar bu tarz araç tavsiyelerinizi de dikkate alırım Ben bu araçlara yakın olarak bende olan SuperB öneririm bolca var ve bunlara nazaran daha kolay alınıp satılan bir araç. 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 20 Eylül Yazar Paylaş 20 Eylül Murat Gedik yazdı: Ben bu araçlara yakın olarak bende olan SuperB öneririm bolca var ve bunlara nazaran daha kolay alınıp satılan bir araç. super b lerin fiyatları insignia dan daha pahalı ben aradaki fark kadar kalite olduğunu düşünmüyorum 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Eylül Paylaş 20 Eylül Murat Öngür yazdı: super b lerin fiyatları insignia dan daha pahalı ben aradaki fark kadar kalite olduğunu düşünmüyorum Hitap ettiği kesim de farklı. Insignia'ları hastaları alıyor bence. Superb'yi herkes alabiliyor. Yorum bağlantısı
Murat Öngür 21 Eylül Yazar Paylaş 21 Eylül Sani Gerşon yazdı: Hitap ettiği kesim de farklı. Insignia'ları hastaları alıyor bence. Superb'yi herkes alabiliyor. Olabilir. En azından ingsignia nin şanzımanında dsg kadar sorunlu değil. Zaten ww da artık dsg yi bırakacağını açıklamıştı 😊 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts