Anıl Görkem Polat 16 Eylül Paylaş 16 Eylül Herkese selam, dün 2008 Honda City aracımın yağ ve filtre bakımlarını yaptım. Soğutma suyunu bome ile kontrol ettim. Zayıf akümü değiştirdim. Kısacası kışa hazırlık yaptım. Test sürüşü de yaptım. Aracımda çalışmayan veya sorunlu herhangi bir sistem yok. Fakat kaputu kapatmadan son olarak göz kontrolü yaparken yıpranmış bir kablo gözüme takıldı. Fotoğraflara yüklüyorum. Konum olarak kaputu açıp karşıdan bakınca en sağ tarafta kalıyor. Hasarlı yeri işaretledim. Kılıfın içindeki kablonun ince birkaç teli kopuk birazı da tutuyor. Yani tamamen kopuk değil. Bakımda bana yardım eden arkadaşım telleri yeniden birbirine sarıp elektrik bandıyla izole edebiliriz dedi. Yapmadan önce sizlere danışmak istedim. Aracı tanıyanlar yardım edebilirse sevinirim. Bu kablo ve bağlı olduğu soket hangi sisteme aittir? Bahsettiğim gibi bir müdahalede bulunursak sorun olur mu? Teşekkürler. 2 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 16 Eylül Paylaş 16 Eylül Gayet güzel bir kış bakımı olmuş. Güle güle kullanın. Soket hakkında da konunun uzmanı arkadaşlar yorum yapacaklardır. 1 Yorum bağlantısı
Anıl Görkem Polat 16 Eylül Yazar Paylaş 16 Eylül Ayhan Asil yazdı: Gayet güzel bir kış bakımı olmuş. Güle güle kullanın. Soket hakkında da konunun uzmanı arkadaşlar yorum yapacaklardır. Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Eylül Paylaş 16 Eylül kemirgenin birisi karnını doyumuş gibi, o kemirilmiş yeri üste aşağı doğru iyice ortaya çıkarıp onarılır, o ksımı kolay, akla düşen kısmı: başka kemirdiği yer olabilir mi diye bakmalı. ayrıca motor içini sirke ile silmek faydalı olur bu durumda temizlik olarak değil sirke koksun diye Yorum bağlantısı
Anıl Görkem Polat 16 Eylül Yazar Paylaş 16 Eylül Çağlar Bayur yazdı: kemirgenin birisi karnını doyumuş gibi, o kemirilmiş yeri üste aşağı doğru iyice ortaya çıkarıp onarılır, o ksımı kolay, akla düşen kısmı: başka kemirdiği yer olabilir mi diye bakmalı. ayrıca motor içini sirke ile silmek faydalı olur bu durumda temizlik olarak değil sirke koksun diye Teşekkürler Çağlar abi bilgi için. O zaman onaralım biz. Onarırken eksi kutup başını sökmeye gerek var mı? İşlem bitince sirke ile sileceğim kaba bölgeleri. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 16 Eylül Paylaş 16 Eylül Aküyü söküp kabloyu biraz açıp mümkünse lehim+makaron ile tamir edebilirsiniz. Sonrasında aracı iyi bir cihaza bağlayıp arıza kodu var mı bakın. Hatta selftest yaptırın kendini test etsin bakalım kod atacak mı. Başka yeri de kemirmiş olabilir çünkü Yorum bağlantısı
Anıl Görkem Polat 16 Eylül Yazar Paylaş 16 Eylül Ü.Emre Kartal yazdı: Aküyü söküp kabloyu biraz açıp mümkünse lehim+makaron ile tamir edebilirsiniz. Sonrasında aracı iyi bir cihaza bağlayıp arıza kodu var mı bakın. Hatta selftest yaptırın kendini test etsin bakalım kod atacak mı. Başka yeri de kemirmiş olabilir çünkü Detaylı kontrol edeceğim. Muhtemelen yeni bir şey değil. Yani bendeyken olduğunu zannetmiyorum. Bizim sitenin etrafında normalin üzerinde bir kedi nüfusu var herkes baktığı için. Eski aracımda da böyle bir şey yaşamamıştım. Muhtemelen eski bir olay fakat ben şimdi fark ettim. Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 16 Eylül Paylaş 16 Eylül Hondalarda antifiriz kullanımı büyük sorundur birçok kişi ne kullanacağını bilmez ve piyasada satılan ürünlerde honda onaylıdır diye yazmıyor maalesef Honda tip 2 diye kendi bayilerinde bulunan bir antifiriz mevcuttur. Tip 2 denilen ürün organik antifiriz olup silikat ve borat içermeyen demektir. Piyasada silikatlı ve silikatsız birçok antfiriz mevcut. Renge takılma Silikat ve borat içermeyen antifirizler -total glacelf autosupra -castrol radicool sf -motul autocool optimal -valvoline multivichle coolant 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Eylül Paylaş 16 Eylül Anıl Görkem Polat yazdı: Teşekkürler Çağlar abi bilgi için. O zaman onaralım biz. Onarırken eksi kutup başını sökmeye gerek var mı? İşlem bitince sirke ile sileceğim kaba bölgeleri. kontak kapansın kafi, bu hatlarda akım olmaz genelde 1 Yorum bağlantısı
Anıl Görkem Polat 16 Eylül Yazar Paylaş 16 Eylül Çağlar Bayur yazdı: kontak kapansın kafi, bu hatlarda akım olmaz genelde Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Anıl Görkem Polat 16 Eylül Yazar Paylaş 16 Eylül Çağlar Bayur yazdı: kontak kapansın kafi, bu hatlarda akım olmaz genelde Abi işlem tamam. Artık o eski kötü görüntü de yok. Güzelce izole ettik. Dediğin gibi motor içini de sirkeyle sildim. Ayrıca elektronik aksamların hepsini kontrol ettim. Herhangi bir sıkıntı görünmüyor. Zaten öncesinde de yoktu. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts