Uğur Kamil 6 Eylül Yazar Paylaş 6 Eylül H.Cenk Bayrakçı yazdı: Kardeşimde otomatiği var 2022 model. Gayet memnun. Donanım seviyesi de fena değil, en dolu olan değil bir alt paket. Ama mesela kablosuz CarPlay / Android Auto var.Klima dijital değil. Bagajı küçük. Yol tutuş, konfor ve performans iyi. Evet donanim olarak gunluk hayatta bircok ise yariycak ozellikler standat. Yorum bağlantısı
Süleyman Can 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Evren Erakçora yazdı: Chip tuning mi var sizde? 190Nm hangi model? Dyno 190 nm verdi tuning yok. Dışarı ölçümler üreticiden fazla çıkıyor genelde. Carwow bunula ilgili bi video hazırlamıştı. Özellikle dizellerde tork üreticinin beyanından fazla çıkıyor. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Uğur Kamil yazdı: 1.2 tsi cikiyordu hemde daha agir kasada. 1.0 tsi de bircok modelde kullaniliyor farkli güç secenekleriyle. Gidisinde sorun olacağını sanmiyorum. Kronik arizasi varmi önemli olan tarafi yok. Internette birsey bulamadim. yokuşta sorunu yok. Ama aynı motorun birkaç güç seçeneği olan mı vardı, güçlüsünü almak lazım. Rizede kullanılacaksa Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Süleyman Can yazdı: Dyno 190 nm verdi tuning yok. Dışarı ölçümler üreticiden fazla çıkıyor genelde. Carwow bunula ilgili bi video hazırlamıştı. Özellikle dizellerde tork üreticinin beyanından fazla çıkıyor. 1.25 82 Ps ama ,68Ps dizelden daha hızlı. 3 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Evren Erakçora yazdı: 1.25 82 Ps ama ,68Ps dizelden daha hızlı. Şanzıman ve son dişli oranı.... Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Metin Uzunoğlu yazdı: Şanzıman ve son dişli oranı.... Hocam güç fazla zaten. Vites düşürdün mü 1.4 dizel kadar gider zaten. Yorum bağlantısı
Süleyman Can 6 Eylül Paylaş 6 Eylül (düzenlendi) Evren Erakçora yazdı: 1.25 82 Ps ama ,68Ps dizelden daha hızlı. Düzlükte beygir, yokuşta tork. Yine konu malum yere geldi. :))))) Sonsuz düzlükte 1.25, yokuşta 1.4 tdci uzar gider. 6 Eylül tarihinde Süleyman Can tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 7 Eylül Yazar Paylaş 7 Eylül Mehmet Göktürk yazdı: test sürüşü yapın ikisini de. Son care servise gidicem, ordada soyle bir sikinti var t-cross makyajlandi ama cok fark yoktur kozmetik disinda illaki. Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 7 Eylül Yazar Paylaş 7 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: yokuşta sorunu yok. Ama aynı motorun birkaç güç seçeneği olan mı vardı, güçlüsünü almak lazım. Rizede kullanılacaksa 110 bg makyajlilari 115 bg 95 bg olanlari t-cross yok zaten Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 7 Eylül Yazar Paylaş 7 Eylül Taigo yu simdi detayli baktim. Onda 1.0 motor 95 bg ve 5 vites. T-cross 110 bg 6 vites Yorum bağlantısı
Celal Aydın 7 Eylül Paylaş 7 Eylül 1.0 ve üç silindir deyince, arkama bakmadan kaçasım geliyor. İşin teknik kısımlarına girmeyeceğim, biliyorum detayları, ama yine de bir tiksinme geliyor, bir mühendis olarak değil, hiçbir teknik bilgiye hakim olmayan kullanıcı olarak bakıyorum olaya. 2.0 TDI ve 1.4 TSI kullanmış biri olarak, VW'in yaptığı en iyi motor TDI. Ve TSI'ye binilecekse, DSG olmadan binilmez. 1.4 TSI 125 HP Jetta kullandım, manueldi, performansı DSG'li jettaya göre çok farklı geliyordu. Bastın mı gidiyordu, lakin 1.4 litre olduğunu ve aşırı besleme bir sistemi kullandığımı gaz pedalının altında hissediyordum. DSG bunu bir nebze telafi edebiliyor. 2.0 TDI öyle mi ya, altımda ağır makinalı vardı, çok özlüyorum, nerde o eski günler Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 7 Eylül Yazar Paylaş 7 Eylül Celal Aydın yazdı: 1.0 ve üç silindir deyince, arkama bakmadan kaçasım geliyor. İşin teknik kısımlarına girmeyeceğim, biliyorum detayları, ama yine de bir tiksinme geliyor, bir mühendis olarak değil, hiçbir teknik bilgiye hakim olmayan kullanıcı olarak bakıyorum olaya. 2.0 TDI ve 1.4 TSI kullanmış biri olarak, VW'in yaptığı en iyi motor TDI. Ve TSI'ye binilecekse, DSG olmadan binilmez. 1.4 TSI 125 HP Jetta kullandım, manueldi, performansı DSG'li jettaya göre çok farklı geliyordu. Bastın mı gidiyordu, lakin 1.4 litre olduğunu ve aşırı besleme bir sistemi kullandığımı gaz pedalının altında hissediyordum. DSG bunu bir nebze telafi edebiliyor. 2.0 TDI öyle mi ya, altımda ağır makinalı vardı, çok özlüyorum, nerde o eski günler Kullanim maliyeti ve bütçe olarak malesef düşük hacimli motorlara yönelmek zorunda kaliyoruz. 5 sene öncesi olsa bu paralara 0 ayarinda arac bakmak yerine 8 10 yasinda 1000bin km civarinda daha ust segment arac bakardim. Parca ve ustalik ücretleri cok fazla artti ve sanayide is yaptirmak ayri bir dert servis ücretlerine ortada. O nedenle 3 5 sene bakim disinda ariza cikarma ihtimali düşük adaha yeni arac mantikli geliyor. 2 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 7 Eylül Paylaş 7 Eylül Evren Erakçora yazdı: Hocam güç fazla zaten. Vites düşürdün mü 1.4 dizel kadar gider zaten. 1.25 fiesta 1.4 68 lik dizele geçiliyorsa bozuktur. 2 Yorum bağlantısı
Murat Küçük 7 Eylül Paylaş 7 Eylül (düzenlendi) Bizde t-cross ve taigo ikileminde kalıp tercihimizi taigo dan yana kullandık ve çok memnunuz taigo aldığımız için. 2024 model 1.0 dsg style paket kullanıyoruz. 6 ay 6000 km oldu, aylık ortalama 1000 km yapıyoruz. Bu süreçte hem uzun yol hem şehir içi hem de dağ tep köy yollarında kullandık ve şu ana kadar güç anlamında hiç bir sorun yaşamadık yüklü ve boş olarak. Rampalarda hiç zorlanmıyor motor hep istekli ve gitmek istiyor yüksek hızlara rahatlıkla ilerleyebiliyor, kısacası bu 6 aylık sürede ki deneyimlerimize göre gayet yeterli biz memnunuz. Dsg anlamında ilerde neler olacak yaşayıp göreceğiz minimum 5 6 sene birlikte olacak bizimle. 7 Eylül tarihinde Murat Küçük tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Eylül Paylaş 7 Eylül İlkay Başaran yazdı: 1.25 fiesta 1.4 68 lik dizele geçiliyorsa bozuktur. Ali abi duymasın:D 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 7 Eylül Paylaş 7 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: siz de şanzımansız alın hanımın ehliyeti otomatik vites Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 7 Eylül Paylaş 7 Eylül Mehmet Cihat yazdı: hanımın ehliyeti otomatik vites Yanlış bilmiyorsam otomatik vites ehliyet olanlar şanzımansızları kullanabiliyor 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 7 Eylül Paylaş 7 Eylül Uğur Kamil yazdı: 1-2 ay sonra aracımı satıp t-cross manuel alma niyetim var. Jettadan sonra vag grubu dışında bir araçta memnun olamayacağımı anladım. Bütçe 1.150.000 tl Max. DSG'den oldum olası tırsmışımdır her zaman ve illede otomatik olsun zorunluluğum yok tam tersi manuelu severek kullanıyorum o nedenle manuel tercihim. Forumdan daha önce bu aracı kullanan veya eşinde dostunda olan varmı? Motor ve mekanik olarak bir sorunu varmıdır ? Yakın cevremde galeri veya kiralık t-cross yok malesef. Sokaklarda denk geliyorum ama bir musait ortamda denk gelip araç sahipleriyle sohbet etme fırsatım olmadı. Çocuklu aileye gelmez bagajı dar. Farlar berbat, üst paketteki daha iyi olabilir. Tavanda tutma kolu arıyor insan ama yok. Şerit takip sistemi insanı delirtiyor bindiğin anda önce onu kapatıyorsun. Durup dururken bazen silecek çalışıyor. 1 lt motor bir şehir işi için fazlasıyla yeterli. DSG gayet uyumlu sorunsuz. Tasarımı güzel. İç mekan gayet ferah, tavan yüksekliği arkada bile gayet iyi. Koltuklar fena değil ama uzun yolda nasıl olur bilemedim. Ekran, kadran, klima gayet kullanışlı. Yol tutuşu iyi denebilir pek zorlamadım. Süspansiyon konforu iyi. 100ü geçmezsen gayet ekonomik. Yorum bağlantısı
Celal Aydın 7 Eylül Paylaş 7 Eylül (düzenlendi) İlkay Başaran yazdı: 1.25 fiesta 1.4 68 lik dizele geçiliyorsa bozuktur. Biri bağırır yırtınır, diğeri rahat rahat, yolcuyu koltuğa doğru yapıştırarak hızlanır. Son süratte düz yolda 1.25 alır. Hafif eğimde hiç şansı yok. Bende 1.4 80 HP var, yıllarca kullandığım 1.4 tdci'den daha süratli, daha akıcı ama ara hızlanmalarda hiç şansı yok. Mesela bölünmemiş yollarda tır sollamaya korkuyorum, ne kadar vites düşürürsem düşüreyim. Diğerinde vites küçültmeden zıplıyordu, korkmadan solluyordum. 7 Eylül tarihinde Celal Aydın tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 7 Eylül Paylaş 7 Eylül Evren Erakçora yazdı: 1.25 82 Ps ama ,68Ps dizelden daha hızlı. Rampada tce motoru bile geçtiğimi biliyorum. Sürmesini bilirsen gitmeyeceği yol çıkmayacağı rampa yok. Alt takımda kaliteli, karoserde kaliteli, iç trimde öyle. Fiyatına göre on numara araba. 3 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 7 Eylül Paylaş 7 Eylül (düzenlendi) Bende hanım a araç bakarken polo- , t-roc , taigo arasında kalınca bir arkadaşın tavsiyesi ile hanıma kia stonic aldım. Aynı bütçeye 5 aylık araç almıştım. 1.0 t-gdi 7 vites otomatik. Memnunuz. Şu an sıfırı listede 1200 görünüyor. Vw e çok iyi bir alternatif bence. 7 Eylül tarihinde Erhan Doruk tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Eylül Paylaş 7 Eylül Fatih Sarıkaya yazdı: Rampada tce motoru bile geçtiğimi biliyorum nayloncular gelmeden sıvışmalı konudan 3 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 7 Eylül Paylaş 7 Eylül Çağlar Bayur yazdı: nayloncular gelmeden sıvışmalı konudan Bende geçen mustangı geçtim oluyor böyle şeyler 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Eylül Paylaş 7 Eylül İlkay Başaran yazdı: Bende geçen mustangı geçtim oluyor böyle şeyler avm ye mi gittin otoparkta karışlamadık? 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts