Uğur Kamil 6 Eylül Paylaş 6 Eylül 1-2 ay sonra aracımı satıp t-cross manuel alma niyetim var. Jettadan sonra vag grubu dışında bir araçta memnun olamayacağımı anladım. Bütçe 1.150.000 tl Max. DSG'den oldum olası tırsmışımdır her zaman ve illede otomatik olsun zorunluluğum yok tam tersi manuelu severek kullanıyorum o nedenle manuel tercihim. Forumdan daha önce bu aracı kullanan veya eşinde dostunda olan varmı? Motor ve mekanik olarak bir sorunu varmıdır ? Yakın cevremde galeri veya kiralık t-cross yok malesef. Sokaklarda denk geliyorum ama bir musait ortamda denk gelip araç sahipleriyle sohbet etme fırsatım olmadı. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 6 Eylül Paylaş 6 Eylül 1.0 tsi motor iyi bir motor. Tavsiye ederim ama sanki taigo daha şık. Neden taigo değil? Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Mehmet Göktürk yazdı: 1.0 tsi motor iyi bir motor. Tavsiye ederim ama sanki taigo daha şık. Neden taigo değil? T-roc jip edasında, taigo ise liftback edasında. Boş paketlerde taigo çok basit duruyor. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Bence de Taigo daha hoş, daha sportif duruyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Mehmet Göktürk yazdı: 1.0 tsi motor iyi bir motor. Tavsiye ederim ama sanki taigo daha şık. Neden taigo değil? 50 mt den farkı ben fark edemiyorum farkları ne olaki Tansu Kalafatoğlu yazdı: Yokuş tırmanacak mı bu araba koltuğa yapışma hiissi ürkünçtür Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Çağlar Bayur yazdı: 50 mt den farkı ben fark edemiyorum farkları ne olaki koltuğa yapışma hiissi ürkünçtür Cok farkli abi. Hic birbirleriyle alakasi yok.. Eminmisin koltuk olayından ? 🙄 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Alpay Sumer yazdı: Cok farkli abi. Hic birbirleriyle alakasi yok.. Eminmisin koltuk olayından ? 🙄 tsi , yüzyılıın icadı, mucit motor hangisinin sis farı kare formatında olduğunu bilmeden 50 mt den ayrım gelmiyor gözüme 2 4 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Kardeşimde otomatiği var 2022 model. Gayet memnun. Donanım seviyesi de fena değil, en dolu olan değil bir alt paket. Ama mesela kablosuz CarPlay / Android Auto var.Klima dijital değil. Bagajı küçük. Yol tutuş, konfor ve performans iyi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Eylül Paylaş 6 Eylül H.Cenk Bayrakçı yazdı: konfor ve performans iyi. yokuşlara denk gelmemek için rota değişiyor diyorlar? 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Çağlar Bayur yazdı: yokuşlara denk gelmemek için rota değişiyor diyorlar? Eğer araç tam yüklü ve 4 kişi varsa klima açıkken performans biraz düşüyor Çağlar Abi. Ama dsg vites küçültüp bunu telafi ediyor. Yani aman aman bir sıkıntı yok. Yokuşları kastediyorum düz yolda bir problem tok. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Arka koltuklar ileri geri kayıyor hoş bir detay. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 6 Eylül Paylaş 6 Eylül sanırım hiçbir zaman otomatik vw alacak cesareti kendimde bulamayacağım 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Mehmet Cihat yazdı: sanırım hiçbir zaman otomatik vw alacak cesareti kendimde bulamayacağım garanti bitince mucivei biçimde düzeliyorlar, endişeye mahal yok debriyajı bitince rakamı ucuz değil o ayrı konu, en azında bir şanzımanın varlığı kabul edilmiş olarak tamiri mümkün Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Çağlar Bayur yazdı: tsi , yüzyılıın icadı, mucit motor O Konuda hem fikiriz.. Yorum bağlantısı
Süleyman Can 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Komşuda var sürdük beraber. Klasik vw iç mekan kalitesi. Yalıtım konfor iyi ama konsol çok yukarıda. Ön cam da yatak ve küçük. Görüş açısı, içerinin ferahlığı baya zayıf. O yüzden sevmemiştim. 1.0 tsi 110hp 200nm gayet yeterli. Yorum bağlantısı
Kerim Bilge 6 Eylül Paylaş 6 Eylül 1.0 tsi iyi birlirz ama T-crossu tasarım olarak beğenmiyorum (kişisel) Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Süleyman Can yazdı: 200nm zamane atmosferik 1.6-1,8 ler 160 iken, 200ü anlatamayız yaşanmalı 1 Yorum bağlantısı
Süleyman Can 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Çağlar Bayur yazdı: zamane atmosferik 1.6-1,8 ler 160 iken, 200ü anlatamayız yaşanmalı 190 nm var benim keçide. 1.25 2015 fiesta ile takas gündeme geldi. Şöyle bi bindim yokuşa doğru sürdüm, üste para istedim. 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Süleyman Can yazdı: 190 nm var benim keçide. 1.25 2015 fiesta ile takas gündeme geldi. Şöyle bi bindim yokuşa doğru sürdüm, üste para istedim. Yokuşta ayrı bir can geliyor nedense. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Mehmet Cihat yazdı: sanırım hiçbir zaman otomatik vw alacak cesareti kendimde bulamayacağım siz de şanzımansız alın 1 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Süleyman Can yazdı: 190 nm var benim keçide. 1.25 2015 fiesta ile takas gündeme geldi. Şöyle bi bindim yokuşa doğru sürdüm, üste para istedim. Chip tuning mi var sizde? 190Nm hangi model? Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 6 Eylül Yazar Paylaş 6 Eylül Mehmet Göktürk yazdı: 1.0 tsi motor iyi bir motor. Tavsiye ederim ama sanki taigo daha şık. Neden taigo değil? Taigoda benim hosuma gitmiyor ve ic hacim olarak tasarimdan kaynakli daha basik Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Uğur Kamil yazdı: Taigoda benim hosuma gitmiyor ve ic hacim olarak tasarimdan kaynakli daha basik test sürüşü yapın ikisini de. Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 6 Eylül Yazar Paylaş 6 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: Yokuş tırmanacak mı bu araba 1.2 tsi cikiyordu hemde daha agir kasada. 1.0 tsi de bircok modelde kullaniliyor farkli güç secenekleriyle. Gidisinde sorun olacağını sanmiyorum. Kronik arizasi varmi önemli olan tarafi yok. Internette birsey bulamadim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts