İçeriğe Yönlendir

Vw 1.0 Tsi T-Cross'u Nasıl Bilirsiniz?


Uğur Kamil

Recommended Posts

Uğur Kamil

1-2 ay sonra aracımı satıp t-cross manuel alma niyetim var. Jettadan sonra vag grubu dışında bir araçta memnun olamayacağımı anladım. Bütçe 1.150.000 tl Max.
DSG'den oldum olası tırsmışımdır her zaman ve illede otomatik olsun zorunluluğum yok tam tersi manuelu severek kullanıyorum o nedenle manuel tercihim.

 

Forumdan daha önce bu aracı kullanan veya eşinde dostunda olan varmı? Motor ve mekanik olarak bir sorunu varmıdır ?

Yakın cevremde galeri veya kiralık t-cross yok malesef. Sokaklarda denk geliyorum ama bir musait ortamda denk gelip araç sahipleriyle sohbet etme fırsatım olmadı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

1.0 tsi motor iyi bir motor. Tavsiye ederim ama sanki taigo daha şık. Neden taigo değil?

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Yokuş tırmanacak mı bu araba

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Mehmet Göktürk yazdı:

1.0 tsi motor iyi bir motor. Tavsiye ederim ama sanki taigo daha şık. Neden taigo değil?

T-roc jip edasında, taigo ise liftback edasında. Boş paketlerde taigo çok basit duruyor. 

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Bence de Taigo daha hoş, daha sportif duruyor. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Göktürk yazdı:

1.0 tsi motor iyi bir motor. Tavsiye ederim ama sanki taigo daha şık. Neden taigo değil?

50 mt den farkı ben fark edemiyorum farkları ne olaki

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Yokuş tırmanacak mı bu araba

koltuğa yapışma hiissi ürkünçtür

Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
Çağlar Bayur yazdı:

50 mt den farkı ben fark edemiyorum farkları ne olaki

koltuğa yapışma hiissi ürkünçtür

Cok farkli abi. Hic birbirleriyle alakasi yok..

Eminmisin koltuk olayından ? 🙄 

 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Alpay Sumer yazdı:

Cok farkli abi. Hic birbirleriyle alakasi yok..

Eminmisin koltuk olayından ? 🙄 

 

tsi , yüzyılıın icadı, mucit motor

volkswagen-t-cross-ve-taigo-turkiyede-11

 

hangisinin sis farı kare formatında olduğunu bilmeden 50 mt den ayrım gelmiyor gözüme

 

  • Beğen 2
  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı

Kardeşimde otomatiği var 2022 model. Gayet memnun. Donanım seviyesi de fena değil, en dolu olan değil bir alt paket. Ama mesela kablosuz CarPlay / Android Auto var.Klima dijital değil. Bagajı küçük. Yol tutuş, konfor ve performans iyi. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
H.Cenk Bayrakçı yazdı:

konfor ve performans iyi. 

yokuşlara denk gelmemek için rota değişiyor diyorlar?

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı
Çağlar Bayur yazdı:

yokuşlara denk gelmemek için rota değişiyor diyorlar?

Eğer araç tam yüklü ve 4 kişi varsa klima açıkken performans biraz düşüyor Çağlar Abi. Ama dsg vites küçültüp bunu telafi ediyor. Yani aman aman bir sıkıntı yok. 

Yokuşları kastediyorum düz yolda bir problem tok. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Arka koltuklar ileri geri kayıyor hoş bir detay.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat

sanırım hiçbir zaman otomatik vw alacak cesareti kendimde bulamayacağım :D

  • Teşekkür 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Cihat yazdı:

sanırım hiçbir zaman otomatik vw alacak cesareti kendimde bulamayacağım :D

garanti bitince mucivei biçimde düzeliyorlar, endişeye mahal yok debriyajı bitince rakamı ucuz değil o ayrı konu, en azında bir şanzımanın varlığı kabul edilmiş olarak tamiri mümkün

Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
Çağlar Bayur yazdı:

tsi , yüzyılıın icadı, mucit motor

volkswagen-t-cross-ve-taigo-turkiyede-11

O Konuda hem fikiriz..

Yorum bağlantısı
Süleyman Can

Komşuda var sürdük beraber. Klasik vw iç mekan kalitesi. Yalıtım konfor iyi ama konsol çok yukarıda. Ön cam da yatak ve küçük. Görüş açısı, içerinin ferahlığı baya zayıf. O yüzden sevmemiştim.

1.0 tsi 110hp 200nm gayet yeterli.

Yorum bağlantısı
Kerim Bilge

1.0 tsi iyi birlirz

ama T-crossu tasarım olarak beğenmiyorum (kişisel)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Süleyman Can yazdı:

200nm

zamane atmosferik 1.6-1,8 ler 160 iken, 200ü anlatamayız yaşanmalı :mangal:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süleyman Can
Çağlar Bayur yazdı:

zamane atmosferik 1.6-1,8 ler 160 iken, 200ü anlatamayız yaşanmalı :mangal:

190 nm var benim keçide. 1.25 2015 fiesta ile takas gündeme geldi. Şöyle bi bindim yokuşa doğru sürdüm, üste para istedim. :nargile:

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter
Süleyman Can yazdı:

190 nm var benim keçide. 1.25 2015 fiesta ile takas gündeme geldi. Şöyle bi bindim yokuşa doğru sürdüm, üste para istedim. :nargile:

Yokuşta ayrı bir can geliyor nedense. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mehmet Cihat yazdı:

sanırım hiçbir zaman otomatik vw alacak cesareti kendimde bulamayacağım :D


siz de şanzımansız alın :) 

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Süleyman Can yazdı:

190 nm var benim keçide. 1.25 2015 fiesta ile takas gündeme geldi. Şöyle bi bindim yokuşa doğru sürdüm, üste para istedim. :nargile:

Chip tuning mi var sizde? 190Nm hangi model? 

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
Mehmet Göktürk yazdı:

1.0 tsi motor iyi bir motor. Tavsiye ederim ama sanki taigo daha şık. Neden taigo değil?

Taigoda benim hosuma gitmiyor ve ic hacim olarak tasarimdan kaynakli daha basik

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Uğur Kamil yazdı:

Taigoda benim hosuma gitmiyor ve ic hacim olarak tasarimdan kaynakli daha basik

test sürüşü yapın ikisini de. 

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Yokuş tırmanacak mı bu araba

1.2 tsi cikiyordu hemde daha agir kasada. 

1.0 tsi de bircok modelde kullaniliyor farkli güç secenekleriyle. Gidisinde sorun olacağını sanmiyorum. Kronik arizasi varmi önemli olan tarafi yok. 

Internette birsey bulamadim. 

 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...