İçeriğe Yönlendir

Huawei Gt3 ve Firma İle Yaşadıklarım; Kimse Almasın


Mehmet Kazancıoğlu

Recommended Posts

Mehmet Kazancıoğlu
Sani Gerşon yazdı:

Yazmıştım abi, %90 normal bu yaşanılan. Prosesteki tek kusur, iletişimsizlik olmuş.

Sani yapma ne olur bana bunun normal olduğunu savunma yanlış yapılan yanlış. 

neresinden tutarsan tut yanlış

iletişim yanlış

geri dönüşleri yanlış

güncel satış fiyatı 4880 olan saati 10300 liraya tamir ederim demek yanlış

darbe olmayan kırık olmayan ürüne darbe var demek yanlış 

çizikten dolayı su almış demek yanlış 

neresinden tutarsan tut hepsi yanlış 

kim olursa olsun yanlış hangi firma olursa olsun yanlış

 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Peki abi :flowers:

Çağlar abi'nin deyimiyle, hangi eyaletten yazıyorsun abi? Florida, New York, Orlando vs? Ülke Türkiye olmadığı belli :D 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Sani Gerşon yazdı:

Bugün Huawei olur, yarın Apple olur, Monster olur. Her markada olabilir böyle şeyler.

 

yarın 20pin verip elma alıpta başına gelirse insan elma almayın balşıma gelen örnek olsun der, floridad da bile dğeişmez bu, napalım beko mu almayalım huvay dangalak ise

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Çağlar Bayur yazdı:

yarın 20pin verip elma alıpta

100bin verip başına geliyor Elma'da. Keşke 20bin'e olsa :D 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Sani Gerşon yazdı:

100bin verip başına geliyor Elma'da. Keşke 20bin'e olsa :D 

20 pinlik cihaza 100 vermek başka konu, o teknik değil, flordidadaki 20 ye alabiliyor

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
Sani Gerşon yazdı:

Peki abi :flowers:

Çağlar abi'nin deyimiyle, hangi eyaletten yazıyorsun abi? Florida, New York, Orlando vs? Ülke Türkiye olmadığı belli :D 

Türkiye de de bunların doğru olmaması için kabullenmemek hatalı gördüklerimizi iletmek karşı durmak normalleştirmemek gerekmiyor mu

senin normal karşılamanı anlayamıyorum. yoksa dediğin gibi bunlar bu ülkede hep var yanlış, olduğunu belirtmemiz gerekmiyor mu?

firmalar gelip burayı kendi çöplükleri gibi kullansınlar o zaman olur böyle deyip sineye çekelim. 

he diyeceksin ki ne yapabilieceksin hiç bir şey yapamayacağım belki sadece çevremde bu ürünlerin alınmasını engelleyeceğim.

buralardan yazdıklarımı gören birileri olursa almaktan vaz geçecek 

ben bir daha almayacağım

benimkisi dağdan yuvarladığım kar topu umarım aşağı inene kadar çığ olur umudu yoksa firmanın çokta umrunda benim ürünüm bozulmuş tamir olmamış 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Mehmet Kazancıoğlu yazdı:

senin normal karşılamanı anlayamıyorum.

Teknik olarak, kurallara, kanuna aykırı bir şey göremedim. İletişimsizlik sadece yakışmamış.

Yorum bağlantısı
Cem Işık

Elma saatimi cam duvara sürttüm bilmeden, yürürken ofisteki cam duvara sürtündü ve oturduğumda bi baktım saatin ekranıyla bütünleşik camı çıkmış sallanıyor.. Ama camda çizik yok, leke bile yok. 

 

Elmadaki temsilciye duvara sürtündüm sonra oldu dediğimde, elma'daki görevli abi sürtmeyi karıştırma ,biz garantiden değişelim dedi değiştiler saatimi .

Mehmet Kazancıoğlu yazdı:

Türkiye de

Abi direkt huawei'ye ,Türkiyeye değil ama; ulaşıp durumu anlattın mı? Bir mail göndersene.. 

Emmi'nin yöntemi ile twitter üzerinden de konu dile getirilebilir.

En son çare tüketici hakem heyeti yolu kalır geriye.. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
Sani Gerşon yazdı:

Teknik olarak, kurallara, kanuna aykırı bir şey göremedim. İletişimsizlik sadece yakışmamış.

 sadece tek soru ve cevap istiyorum 

aracın yeni garanti bitti senin hatan yüzünden aracının motoru arızalandı servise gittin dediler ki sizin hatanız motor ücreti olarak aracınızın güncel fiyatının 2 katı ücret ödemeniz gerekir aracınızın tamir olması için derlerse gerçekten bu normal dermisin

  • Beğen 2
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Kazancıoğlu yazdı:

 sadece tek soru ve cevap istiyorum 

aracın yeni garanti bitti senin hatan yüzünden aracının motoru arızalandı servise gittin dediler ki sizin hatanız motor ücreti olarak aracınızın güncel fiyatının 2 katı ücret ödemeniz gerekir aracınızın tamir olması için derlerse gerçekten bu normal dermisin

acile kaldırırlar serum takarlar

Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
Cem Işık yazdı:

Elma saatimi cam duvara sürttüm bilmeden, yürürken ofisteki cam duvara sürtündü ve oturduğumda bi baktım saatin ekranıyla bütünleşik camı çıkmış sallanıyor.. Ama camda çizik yok, leke bile yok. 

 

Elmadaki temsilciye duvara sürtündüm sonra oldu dediğimde, elma'daki görevli abi sürtmeyi karıştırma ,biz garantiden değişelim dedi değiştiler saatimi .

Abi direkt huawei'ye ,Türkiyeye değil ama; ulaşıp durumu anlattın mı? Bir mail göndersene.. 

Emmi'nin yöntemi ile twitter üzerinden de konu dile getirilebilir.

En son çare tüketici hakem heyeti yolu kalır geriye.. 

Tuletici hwyetini Mert de söyledi saat bir gelsin bakalım deneyeceğiz bazı yolları 

Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna
Mehmet Kazancıoğlu yazdı:

 sadece tek soru ve cevap istiyorum 

aracın yeni garanti bitti senin hatan yüzünden aracının motoru arızalandı servise gittin dediler ki sizin hatanız motor ücreti olarak aracınızın güncel fiyatının 2 katı ücret ödemeniz gerekir aracınızın tamir olması için derlerse gerçekten bu normal dermisin

 

Toyota'da oyle sey olmaz, Sani Bey o yuzden Toyota aldi, kafasi rahat :-)

Ama ya VW ya da Cherry falan alsaydi, o zaman bilemem tabii ki.

 

Saka bir yana, ben de sizin gibi dusunuyorum, biraz kurcaladigimda ABD'de Fair Repair Act oldugunu gordum, bu tam olarak servis maliyetini kisitlamasa da, ureticilerin bagimsiz servislere tamir vs yapmalari icin gerekli dokuman, bilgi vs saglamalarini zorunlu kiliyor. Bu da rekabeti ve dolayisiyla tuketici icin secme hakkini doguruyor. Avrupa Birliginde de bir takim maddeler var.

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Huawei destek konusunda plansızlığı ile biraz ünlüdür. Saninin dediği gibi sunucuda başka ürün çıkmıştır diğerini bilen kalmamıştır çinde fabrikada çalışan eleman ayrılmıştır ayrılmadı ise ingilizce bilmez. Probleminizi çözmeye çabalarlar niyet çok iyidir ama fiyat düşük ve sistematik zayıf olunca günü geçen ürünlerde sokakta kalırsınız ürün yaşam döngüsü daha kısa gibi geliyor bana uzakdoğuda. Yazılımda hata var güncelleme çıkmıyor.. niye? Yeni ürün çıkmış artık o cihazla uğraşan kimse kalmamış fabrikada. Enteresan yani.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

çin bu yüzden elektrikli araba çöplüğüne dönmüş zaten, sebeblerden birside bu, habire yenisi çıkıyor eskisi çöp...

Yorum bağlantısı
Öner Kurukuz

Aynı sorunu yaşamış biri olarak ben de mağdur oldum.

Garanti bittikten 4 gün sonra kolumdayken birden kapandı, aşırı ısındı.

Ücreti ile yaptırmak için servise gönderdim (Genpa servis) saatin sıfırı 4990 tl ile bana da 7300 tl lik fiyat çıkardılar.

Telefonla görüştüğümde "sıvı teması bizim sorunumuz değil" dediler.

Saatte "havuzda yüzme ve denizde yüzme" diye iki tane antrenman var, ayrıca resmi sitenizde kıyı kesimlerde ve havuzda yüzebilirsiniz yazıyor dedim.

Olsun yazayor olabilir ama sıvı temasında yapacak birşey yok dediler.

Bir de pişkin pişkin "biz saat su geçirmez demedik, suya dayanıklı dedik" diyor.

E o halde "saat su geçirir" de demediniz, bu nasıl olacak? dedim.

Beni ilgilendirmez dedi.

 

Tüketici hakem heyetine tüm evraklar, resmi sitesindeki paragraflar ve saatin sıfır (2 yıl resmi huawei garantili) fiyatını gösterir ekran görüntüleri ile şikayette bulundum.

En son "Savunması geldi" şeklinde kaldı.

Sonuç çıkacağını sanmıyorum.

 

Sizdeki saat JPT-B29 mu?

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
Öner Kurukuz yazdı:

Aynı sorunu yaşamış biri olarak ben de mağdur oldum.

Garanti bittikten 4 gün sonra kolumdayken birden kapandı, aşırı ısındı.

Ücreti ile yaptırmak için servise gönderdim (Genpa servis) saatin sıfırı 4990 tl ile bana da 7300 tl lik fiyat çıkardılar.

Telefonla görüştüğümde "sıvı teması bizim sorunumuz değil" dediler.

Saatte "havuzda yüzme ve denizde yüzme" diye iki tane antrenman var, ayrıca resmi sitenizde kıyı kesimlerde ve havuzda yüzebilirsiniz yazıyor dedim.

Olsun yazayor olabilir ama sıvı temasında yapacak birşey yok dediler.

Bir de pişkin pişkin "biz saat su geçirmez demedik, suya dayanıklı dedik" diyor.

E o halde "saat su geçirir" de demediniz, bu nasıl olacak? dedim.

Beni ilgilendirmez dedi.

 

Tüketici hakem heyetine tüm evraklar, resmi sitesindeki paragraflar ve saatin sıfır (2 yıl resmi huawei garantili) fiyatını gösterir ekran görüntüleri ile şikayette bulundum.

En son "Savunması geldi" şeklinde kaldı.

Sonuç çıkacağını sanmıyorum.

 

Sizdeki saat JPT-B29 mu?

 

Saatim gt3 olarak geçiyor başka kod varmı bilmiyorum 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Mehmet Kazancıoğlu yazdı:

aracın yeni garanti bitti senin hatan yüzünden aracının motoru arızalandı servise gittin dediler ki sizin hatanız motor ücreti olarak aracınızın güncel fiyatının 2 katı ücret ödemeniz gerekir aracınızın tamir olması için derlerse gerçekten bu normal dermisin

 

Motor rektefiye olabiliyor. Saatte onarım yapılacak bir şey yok. Sandık motor koyuyorlar. Sandık motoru bugün dolu halde servisten almaya kalkarsan abi senin de yüreğine iner :) 

Keza tekrar ediyorum, onarım kapsamında sunulan ürünle satışa sunulan ürün teknik olarak birebir aynı dahi olsa, prosedür olarak farklı ürünlerdir.

Yorum bağlantısı
Ali Uymaz

Baldız şu anda markasini hatirlamadigim kulaklık aldı kulaklık kırıldı tamire yolladı firma tamir etme yerine sıfırı 1500 TL olan kulaklığı 1100 TL'ye size yollayalım teklifi sundu biz de kabul ettik yeni garantili cihaz oldu bu şekilde sıfır fiyatından uygun bir teklifte bulunsa sizi bu kadar sinirlendirmezdi tepkinizi uygun buluyorum 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Öner Kurukuz
Mehmet Kazancıoğlu yazdı:

Saatim gt3 olarak geçiyor başka kod varmı bilmiyorum 

 

Şöyle bir ekranda ya da telefondaki Huawei uygulamasında görünüyor.

Ben de JPT-B19 varmış, B29 da olduğunu bilmeden camı kırık bir tane alıp içini degistirecektim, maalesef B19 ve B29 içi farklı çıktı. O yüzden sizdeki hangisi?

Huawei uygulamasında saate gelin cihaz bilgileri yazıyor orda gösterir.

20240903_210431.jpg

Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
Öner Kurukuz yazdı:

 

Şöyle bir ekranda ya da telefondaki Huawei uygulamasında görünüyor.

Ben de JPT-B19 varmış, B29 da olduğunu bilmeden camı kırık bir tane alıp içini degistirecektim, maalesef B19 ve B29 içi farklı çıktı. O yüzden sizdeki hangisi?

Huawei uygulamasında saate gelin cihaz bilgileri yazıyor orda gösterir.

20240903_210431.jpg

Cihaz bağlı olmadığı için malesef sadece gt3 olarak görünüyor 

 

Bluetooth sayfasında da bu şekilde görünüyor 

 

Screenshot_20240903_215242_Huawei Health.jpg

Screenshot_20240903_215317_Settings.jpg

Yorum bağlantısı
Öner Kurukuz
(düzenlendi)
Mehmet Kazancıoğlu yazdı:

Cihaz bağlı olmadığı için malesef sadece gt3 olarak görünüyor 

 

Bluetooth sayfasında da bu şekilde görünüyor 

 

Screenshot_20240903_215242_Huawei Health.jpg

Screenshot_20240903_215317_Settings.jpg

Cihaz bağlı olmasa da üzerine tıklayın, gelen ekranin en altında cihaz bilgileri car. Tıklayın. Orada jpt-B19 ya da B20 olup olmadığı yazar.

tarihinde Öner Kurukuz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
Öner Kurukuz yazdı:

Cihaz bağlı olmasa da üzerine tıklayın, gelen ekranin en altında cihaz bilgileri car. Tıklayın. Orada jpt-B19 ya da B20 olup olmadığı yazar.

JPT-B19 olarak yazıyor 

Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan

Saçmalamışlar gerçekten.

Huawei Matebook kullanıyorum. Pil değişim kampanyası vardı, 900TL’ye 55Wh’lik bataryayı değiştirdiler 5 iş gününde teslim ettiler. Memnun edici bir işti benim için.
Ancak pil değişen laptopu ne diye formatlarlar anlam veremedim. Bazı verilerim malesef gitti bu sebeple.

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Mehmet Kazancıoğlu yazdı:

 sadece tek soru ve cevap istiyorum 

aracın yeni garanti bitti senin hatan yüzünden aracının motoru arızalandı servise gittin dediler ki sizin hatanız motor ücreti olarak aracınızın güncel fiyatının 2 katı ücret ödemeniz gerekir aracınızın tamir olması için derlerse gerçekten bu normal dermisin

Örnek çok yanlış, araçta servise mahkum değiliz, mahkum olsaydık inanın derlerdi...

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Metin Uzunoğlu yazdı:

Örnek çok yanlış, araçta servise mahkum değiliz, mahkum olsaydık inanın derlerdi...

sandık motor servisten getirip takmak üst modellerde hep oluyor. çok da aşırı pahalı olmuyor tabi pahalı ama ulaşılamaz değil.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...