Mehmet Kazancıoğlu 3 Eylül Paylaş 3 Eylül her akıllı saat konusunda yere göre sığdıramadığım marka hakkında ki düşüncelerim aklım ile dalga geçmeleri ile son bulmuştur. bundan sonraki süreçte bu firmanın hiç bir ürünü almayacağım alana imkanım varsa engel alacağım. Huawei GT3 saatim havuzda kolumda iken kapandı ve bir daha açılmadı. Saatimi müşteri hizmetlerine çok zor bir şekilde ulaştım ve bana gönderdikleri kargo numarası ile belirttikleri servise gönderdim. Servisten gelen cevap ile saatimin su teması olduğu, darbe aldığı ve garanti süresi bittiği için ücretli tamir edileceği bilgisi gönderildi. buraya kadar her şey güzel olay bundan sonra başlıyor. darbe, kırık ezik yamuk bir yer yok gene de makul bir fiyat ile saatin tamiri için bekliyordum. mutlaka bir fiyat gelecek ve garanti bittiği için fiyatı ödeyip saatimi tamir ettirecektim. Saatin suya dayanıklılık seviyesi 5 ATM ( teknik özelliklerinde olan bilgi) olmasına rağmen su almış, sebep olarak camda bulunan yüzeysel çiziklerden aldığı belirtilmiştir. 5 ATM dayanıklı bir saatin su alabilmesi ne yapmış olabilirim diye düşünüyorum. (camda kırık yok, kasa sağlam, altında deformasyon yok) Saatimde darbe, kırık, ezik bir yer bulunmamasına karşın saatin darbe almış olduğunu iddia etmekteler. şimdi hazır olun bomba geliyor Güncel satış değeri 4889 TL olan saatin tamiri için benden talep edilen fiyat 10.358 TL'dir. Bunu kabul edebileceğimi düşünmeleri bile beni üzmektedir. Teklif ettikleri fiyat ile iki adet aynı saatten alıp 2'şer yıl garantili şekilde kullanabileceğimi düşünemeyecek kadar müşteri aklı ile alay eden firmayı bundan sonraki süreçte hayatımdan çıkartacağım, hiçbir ürünlerini bir daha satın almayacağım, tanıdığım kişilerin bu firmanın ürünlerini almaması konusunda uyarıp engelleyeceğim. Müşteri aklı ile dalga geçen, müşteriyi yok sayan bu firmanın ürünlerinin kullanılmasını bu ana kadar nasıl kişilere tavsiye ettiysem, bundan sonraki süreçte de engelleyeceğim. eşimde bu saatin Elegant modeli var onu da dün akşam itibari ile cam fanus içerisinde saklamaya başladık. saati konula takınca şemsiye ile gezmesini söyledim. ter teması olmaması için de mutlaka saat ile kolu arasına su geçirmeyi engelleyecek pleksi malzeme koymasını tembihledim. Lütfen kimse yanlış anlamasın benim saatim garantisi bitmiş mi evet, saat su almış mı evet, (neden su aldığı tartışılır) tamam ona da evet, tamir ücreti ödemem gereklimi evet buraya kadar sorun yok ama arkadaş saatin güncel fiyatından (bakın aldığımız fiyat demiyorum) güncel fiyatının iki katından fazla tamir ücreti nasıl teklif edilir anlayamıyorum anlamak istemiyorum. bu müşteriye garanti süresince varsın sonra öperim demekten başka ne olabilir. gerçi büyük ihtimal ile garanti de olsa darbe var deyip gene aynı işi yaparlardı gibi geliyor. 1 3 Yorum bağlantısı
İsa Acar 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Öncelikle geçmiş olsun Mehmet abi. Aynı ve benzer bir konu daha paylaşılmıştı sanırım daha önce. Bende de GT3 pro var ve korkmaya başladım açıkçası, çünkü denizde de çıkarmıyorum (sözde 30 metre tüplü dalış yapılabiliyormuş). Tamam almayalım ve aldırmayalım ama bu distribütörü markanın merkezine şikayet etmek fayda sağlamaz mı acaba? Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Tamamen terbiyesizlik; musteri hizmetlerine ulasip sikayet kaydi olusturursaniz fiyatin dusecegini dusunuyorum; ancak gene de degmeyecektir, harcadiginiz zamana ve emeklerinize. Ben de Huawei Watch D modelini kullaniyorum (tansiyon olcen) Su gecirmezlik iddiasi yok haliyle; cunku sisen kumas parcalari falan var (cikarilabiliyor) Bir tatilde, tansiyon olcen parcalari cikarip rahat bir sekilde saati kullandim 3 gun denizde, derede vs. Haliyle bir hafta sonra saat acilmamaya basladi (alali 1 ay olmus), Etiler'deki servisine goturdum: Benzer seyler soylendi; kilcal cizikler, su kacmis vs vs. Ben de cikarin tamir bedeli, yaptiracagim dedim. Muhtemelen saat Turkiye'de cok yeni oldugu icin parca vs yoktu; tam nedenini bilemiyorum; ancak yasal sure doldugunda (yapamadiklari icin - ama benim gorusum bu yonde-) yeni saat verdiler. Bir daha Huawei alir miyim; cok zor.. Alirim XIaomi Mi Band 8-9 ne ciktiysa, kafam rahat :-) 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Abi geçmiş olsun valla şaşırdım. Genelde servisi iyiydi ama. Hakem heyetine gidecek misin. 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 3 Eylül Yazar Paylaş 3 Eylül İsa Acar yazdı: Öncelikle geçmiş olsun Mehmet abi. Aynı ve benzer bir konu daha paylaşılmıştı sanırım daha önce. Bende de GT3 pro var ve korkmaya başladım açıkçası, çünkü denizde de çıkarmıyorum (sözde 30 metre tüplü dalış yapılabiliyormuş). Tamam almayalım ve aldırmayalım ama bu distribütörü markanın merkezine şikayet etmek fayda sağlamaz mı acaba? İsa saatin su geçirmezlik özelliğine güvenme denizde havuzda duşta hatta yağmur yağarken bile kolundan çıkart ve koru. görüşmelerimin tamamı HUAWEİ üzerinden servis ile görüşme yapmadım hatta servise ulaşım imkanı bile yok. bu bahsi geçen durumun tamamını firmaya anlattım. anlattım dedi isem telefon ile ulaşamadım. firmanın watsap hattında kayıt oluşturdum sorunum var diye onlar beni aradı gelen açıklama o kadar sinir bozucu ve saçma ki arayan adama bir şey söylememek için zor tuttum kendim. söylediklerine anlattıklarına kendiniz inanıyormusunuz diye sordum benim yerimde olsanız ne yaparsınız dedim " bu soruya cevap veremem dedi" dedim ki bu tamir ücretini ödeyecek salak varmı diye sordum cevaplayamadı. bana söylediği saatleri toplu olarak aldıkları için ucuz alıyorlarmış yedek parçalar az alındığı için pahalı geliyormuş benim saatimde üç parça değişecekmiş ve işçilik ücreti ile bu parayı tutuyormuş. Mert Yeldan yazdı: Abi geçmiş olsun valla şaşırdım. Genelde servisi iyiydi ama. Hakem heyetine gidecek misin. bilmiyorum gerçekten oradan ne çıkar veya çıkmaz. çünkü adamlar kılıfı hazırlamış formda direk darbe var yazmışlar. garanti bitmiş bir şey çıkar mı bilmiyorum. saat onlarda gelsin bir bakacağım canım çok sıkkın 1 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Forma darbe var demişte, darbe nerede? Su teması olan yeri göstermiş sana fotoğraf ile ama darbe olan yeri neden göstermemiş? 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Eylül Paylaş 3 Eylül (düzenlendi) bende gt3 pro var, sürekli kolumda acımam düşünmem bile kullanırken, buna rağmen çizik yok, sağlam aslında, ama arıza yaptığına kendim yapabilirsem ne ala, yoksa çöpe, bu tip aletler kullan at aletler gibi bizim memlekette, dışarda sanmıyorum böyle olacağını, o yüzden gitiği yere kadar, alırken bunu göze alıp alın, bu işin daha ilerisinide söyleyimde biraz ortalık karışsın, elektrikli arabalar şimdilik tabii, kullan at araçlardır, şimdilik kullanıyoruz, aldığınız aracı 2-3 sene kullanıp elden çıkarmazsanız elinizde kalır yazın kenara, hele birde saat gibi elektronik arıza verirse vay halinize-halimize Not: daha futuristik birşey çıkmazsa akıllı saat falan almam, gereksiz alet benim için, telefon hep yanımda yerim saati.... 3 Eylül tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Geçmiş olsun üzücü bir deneyim olmuş. Bende Huavei ultimate kullanıyorum 3-4 aylıkken servise göndermem gerekti sıkıntısız bir şekilde halletmiştim. 1 Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Müşteri hizmetlerine zor ulaşılmasından başlıyor bence sıkıntı. 2 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 3 Eylül Paylaş 3 Eylül (düzenlendi) Mehmet Kazancıoğlu yazdı: Saatin suya dayanıklılık seviyesi 5 ATM ( teknik özelliklerinde olan bilgi) olmasına rağmen su almış, sebep olarak camda bulunan yüzeysel çiziklerden aldığı belirtilmiştir. 5 ATM dayanıklı bir saatin su alabilmesi ne yapmış olabilirim diye düşünüyorum. (camda kırık yok, kasa sağlam, altında deformasyon yok) Saatimde darbe, kırık, ezik bir yer bulunmamasına karşın saatin darbe almış olduğunu iddia etmekteler. Geçmiş olsun abi, bayaa sağlam sallamışlar, benim saatte görülen çatlak var suya sorunsuz giriyorum. 3 Eylül tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 3 Eylül Yazar Paylaş 3 Eylül Köksal Yılmaz yazdı: Geçmiş olsun abi, bayaa sağlam sallamışlar, benim saatte görülen çatlak var suya sorunsuz giriyorum. girme 2 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Köksal Yılmaz yazdı: Geçmiş olsun abi, bayaa sağlam sallamışlar, benim saatte görülen çatlak var suya sorunsuz giriyorum. Fındıktan gelmiş narin bi el 3 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Bu forumda bu marka saatle ilgili ikinci konu bu. Ben o gün almaktan vazgeçtim zaten. Müşterinin aklıyla alay etmeyeceksin. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Mert Yeldan yazdı: Fındıktan gelmiş narin bi el Bu sene fındığa gitmedim, fındık yok domates var 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Bazı düzeltmelerde bulunayım. Kötü bir tecrübe yaşanmış ancak konunun marka ile alakasını kuramadım. 1- Hiç bir elektronik ürün, "su geçirmez sertifikası"na sahip dahi olsa, su geçirmemezlik garantisi vermez. Reklamlarda boy boy havuzun altında foto çeken telefonlar, ilk çıktıktan sonra çokça teknik serviste çöp olmuştur. 2- Saat ömrünü gayet ifa etmiş, iddia ettiği tüm işleri neredeyse başarıyla sürdürmüştür. Bununla beraber sorun teknik serviste yaşanmış anladığım kadarıyla. Müşteri hizmetlerine ulaşamamak, prosesi doğru iletememeleri vs. 3- X bir elektronik ürün servise gittiğinde sıfır değilse, her türlü çizik, vuruk, sıyrık servis kaydına düşülmek zorundadır. Zira "servise vermeden böyle değildi, burada oldu" nun önüne geçilir. 4- Garanti prosesleri genellikle markanın değil, servisin elindedir. Böyle ufak teknolojik ürünlerde servisin ellerinde olduğumuzu unutmamak lazım. 5- Gerek Huawei, gerek Xiaomi gerek diğer Çin malı ürünlerin bir çoğunun akibeti aynı Mehmet bey'in yaşadığı gibi olacaktır. Markanın kendisi ülkede olmadığı sürece bu tip şeyler gayet normaldir. 6- Tüm bu yaşananlar Huawei değil, Apple olsaydı, yine aynı sonuca ulaşacaktınız. Tek fark, iletişim iyi olacaktı. 7- Servis kanun gereği 5 yıl boyunca ürünü onarmak ya da ücreti mukabili yenisi ile değiştirmek zorundadır. Ancak bunun için satış rakamları alakasızdır. Zira kendilerindeki ürünler satışta olan değil, kanun gereği "değişim ürünü" olarak ülkeye girmiştir. Ülkeye değişim olarak giren ürünün fiyatını belirlemek servis ya da markanın elindedir. Satış ise pazarlama işidir, bambaşkadır. Yani bugün Mehmet abi senin başına gelendne sonra Huawei almayın diyorsun ama, konunun Huawei ile pek alakası yok. Her markada bu anlattıkların olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 3 Eylül Yazar Paylaş 3 Eylül Sani Gerşon yazdı: Bazı düzeltmelerde bulunayım. Kötü bir tecrübe yaşanmış ancak konunun marka ile alakasını kuramadım. 1- Hiç bir elektronik ürün, "su geçirmez sertifikası"na sahip dahi olsa, su geçirmemezlik garantisi vermez. Reklamlarda boy boy havuzun altında foto çeken telefonlar, ilk çıktıktan sonra çokça teknik serviste çöp olmuştur. 2- Saat ömrünü gayet ifa etmiş, iddia ettiği tüm işleri neredeyse başarıyla sürdürmüştür. Bununla beraber sorun teknik serviste yaşanmış anladığım kadarıyla. Müşteri hizmetlerine ulaşamamak, prosesi doğru iletememeleri vs. 3- X bir elektronik ürün servise gittiğinde sıfır değilse, her türlü çizik, vuruk, sıyrık servis kaydına düşülmek zorundadır. Zira "servise vermeden böyle değildi, burada oldu" nun önüne geçilir. 4- Garanti prosesleri genellikle markanın değil, servisin elindedir. Böyle ufak teknolojik ürünlerde servisin ellerinde olduğumuzu unutmamak lazım. 5- Gerek Huawei, gerek Xiaomi gerek diğer Çin malı ürünlerin bir çoğunun akibeti aynı Mehmet bey'in yaşadığı gibi olacaktır. Markanın kendisi ülkede olmadığı sürece bu tip şeyler gayet normaldir. 6- Tüm bu yaşananlar Huawei değil, Apple olsaydı, yine aynı sonuca ulaşacaktınız. Tek fark, iletişim iyi olacaktı. 7- Servis kanun gereği 5 yıl boyunca ürünü onarmak ya da ücreti mukabili yenisi ile değiştirmek zorundadır. Ancak bunun için satış rakamları alakasızdır. Zira kendilerindeki ürünler satışta olan değil, kanun gereği "değişim ürünü" olarak ülkeye girmiştir. Ülkeye değişim olarak giren ürünün fiyatını belirlemek servis ya da markanın elindedir. Satış ise pazarlama işidir, bambaşkadır. Yani bugün Mehmet abi senin başına gelendne sonra Huawei almayın diyorsun ama, konunun Huawei ile pek alakası yok. Her markada bu anlattıkların olabilir. sani bilgilendirme için teşekkür ederim ancak bende senin yazdığın maddeler üzerinden bir kaç noktayı aydınlatayım. Bazı düzeltmelerde bulunayım. Kötü bir tecrübe yaşanmış ancak konunun marka ile alakasını kuramadım. konu tamamen marka ile ilgili benim görüştüğüm kişiler ( her ne kadar zor ulaşsam da) firmanın çağrı merkezi servise ulaşım zaten yok. 1- Hiç bir elektronik ürün, "su geçirmez sertifikası"na sahip dahi olsa, su geçirmemezlik garantisi vermez. Reklamlarda boy boy havuzun altında foto çeken telefonlar, ilk çıktıktan sonra çokça teknik serviste çöp olmuştur. bu söylediğin olmuş olabilir. o zaman çıkıp da saate darbe var cam yüzeyiniz çizilmiş bu yüzden su almış demeyecek. 2- Saat ömrünü gayet ifa etmiş, iddia ettiği tüm işleri neredeyse başarıyla sürdürmüştür. Bununla beraber sorun teknik serviste yaşanmış anladığım kadarıyla. Müşteri hizmetlerine ulaşamamak, prosesi doğru iletememeleri vs. saat ömrü garanti süresince mi anlayamadım saatin alınış faturası 05.02.2022 garanti bitince üründe ömrünü tamamlamış mı oluyor. 3- X bir elektronik ürün servise gittiğinde sıfır değilse, her türlü çizik, vuruk, sıyrık servis kaydına düşülmek zorundadır. Zira "servise vermeden böyle değildi, burada oldu" nun önüne geçilir. işte onların yaptığının aynısını bende yapsaydım keşke aklımda geçti ama yapmadım. kendi orijinal kutusu ile gönderdim. kapalı kutu olarak. ancak ben saatimden eminim hiçbir darbe kırık çatlak yok saatimde 4- Garanti prosesleri genellikle markanın değil, servisin elindedir. Böyle ufak teknolojik ürünlerde servisin ellerinde olduğumuzu unutmamak lazım. benim servis ile sorunum yok benim için marka önemli beni oraya gönderen marka 5- Gerek Huawei, gerek Xiaomi gerek diğer Çin malı ürünlerin bir çoğunun akibeti aynı Mehmet bey'in yaşadığı gibi olacaktır. Markanın kendisi ülkede olmadığı sürece bu tip şeyler gayet normaldir. bende diyorum ki ben bu marka ile sorun yaşadım benim gibi üzülmeyin diğer markalar ile yaşayanda yazarsa onlar içinde aynısını demekten çekinmem 6- Tüm bu yaşananlar Huawei değil, Apple olsaydı, yine aynı sonuca ulaşacaktınız. Tek fark, iletişim iyi olacaktı. benim sorunum kişisel değil ki Apple de olsa X de olsa yaşadım sorunun dile getirdim aynı sorunları başkaları yaşamasın diye 7- Servis kanun gereği 5 yıl boyunca ürünü onarmak ya da ücreti mukabili yenisi ile değiştirmek zorundadır. Ancak bunun için satış rakamları alakasızdır. Zira kendilerindeki ürünler satışta olan değil, kanun gereği "değişim ürünü" olarak ülkeye girmiştir. Ülkeye değişim olarak giren ürünün fiyatını belirlemek servis ya da markanın elindedir. Satış ise pazarlama işidir, bambaşkadır. Sani bu dediğini anlamadım anlayamadım kusura bakma yani diyorsun ki saat şu an 4880 liraya satılırken bak aldığım fiyat demiyorum şu an güncel piyasada 4880 tl ye satılırken 10300 tl verip tamir edilmesi normal bu servis fiyatı doğrumu anladım ben gidip sıfır aynı saatten 2 tane alabilirim onların tamir dediği fiyattan hem de 2 şer yıl garantili olur. Yani bugün Mehmet abi senin başına gelendne sonra Huawei almayın diyorsun ama, konunun Huawei ile pek alakası yok. Her markada bu anlattıkların olabilir. ben bu gün HUAWEİ ile yaşadım bu sorunu o yüzden onun ile alakalı yazdım yarın X marka ile de yaşarsam onun içinde yazarım bu bahsettiğim şeyler kabullenilecek bir şey değil. insan aklı ile dalga geçmek insanı salak yerine koymak bu başka bir şey değil. kimse kusura bakmasın marka düşmanlığı olarak algılamayın ama bizler bu tepkileri vermediğimiz için onlarda istedikleri gibi at koşturmaya devam ediyor. Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Çok geçmiş olsun. Akıllı saatlerin ve elektronik cihazların su geçirmezliğine güvenemedim ben bir türlü. Onun için suya elektronik bir cihazla girmemeyi tercih ediyorum. Servisin tavrı ve iletişimsizliği kötü olmuş. 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Mehmet Kazancıoğlu yazdı: o zaman çıkıp da saate darbe var cam yüzeyiniz çizilmiş bu yüzden su almış demeyecek. Teknik olarak ne yüzünden su aldığını bulması imkansız olabilir. Darbe varsa, darbeye dayalı olabilir. Suçlayabilir. Mehmet Kazancıoğlu yazdı: saat ömrü garanti süresince mi anlayamadım saatin alınış faturası 05.02.2022 garanti bitince üründe ömrünü tamamlamış mı oluyor. Ömrü derken, sendeki ömrü Tamamlamış ya ömrünü Mehmet Kazancıoğlu yazdı: işte onların yaptığının aynısını bende yapsaydım keşke aklımda geçti ama yapmadım. kendi orijinal kutusu ile gönderdim. kapalı kutu olarak. ancak ben saatimden eminim hiçbir darbe kırık çatlak yok saatimde Kargo ile teslimatlarda bu tip şeyler yaşanabiliyor maalesef. Kargo ile teslimatta kayda alıp gönderebilirdin belki en iyi ihtimalle. Mehmet Kazancıoğlu yazdı: benim servis ile sorunum yok benim için marka önemli beni oraya gönderen marka Teknik olarak öyle değil işte. Tüm bu prosese karar veren servis oluyor. Apple olsaydı mesela, servisin karar yetkisi olmuyor, marka karar veriyor. Servis arıza tespit yapıyor, durumu yorumlamadan markaya bildiriyor, marka onay / red veriyor. Mehmet Kazancıoğlu yazdı: şu an güncel piyasada 4880 tl ye satılırken 10300 tl verip tamir edilmesi normal bu servis fiyatı doğrumu anladım Evet, aynen öyle. Mehmet Kazancıoğlu yazdı: insan aklı ile dalga geçmek insanı salak yerine koymak bu başka bir şey değil. kimse kusura bakmasın marka düşmanlığı olarak algılamayın ama bizler bu tepkileri vermediğimiz için onlarda istedikleri gibi at koşturmaya devam ediyor. Katıldığım ve katılmadığım noktaları aktardım yukarıda. Marka ile alakasız, başka marka da olsa, sonuçlar yine aynı olacaktı muhtemelen. Teknik biri olarak ve bir çok marka ile kazandığım tecrübeye istinaden yaşanan prosesin %90 olarak olması gerektiği gibi diyebilirim. Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 3 Eylül Yazar Paylaş 3 Eylül Sani Gerşon yazdı: Teknik olarak ne yüzünden su aldığını bulması imkansız olabilir. Darbe varsa, darbeye dayalı olabilir. Suçlayabilir. Ömrü derken, sendeki ömrü Tamamlamış ya ömrünü Kargo ile teslimatlarda bu tip şeyler yaşanabiliyor maalesef. Kargo ile teslimatta kayda alıp gönderebilirdin belki en iyi ihtimalle. Teknik olarak öyle değil işte. Tüm bu prosese karar veren servis oluyor. Apple olsaydı mesela, servisin karar yetkisi olmuyor, marka karar veriyor. Servis arıza tespit yapıyor, durumu yorumlamadan markaya bildiriyor, marka onay / red veriyor. Evet, aynen öyle. Katıldığım ve katılmadığım noktaları aktardım yukarıda. Marka ile alakasız, başka marka da olsa, sonuçlar yine aynı olacaktı muhtemelen. Teknik biri olarak ve bir çok marka ile kazandığım tecrübeye istinaden yaşanan prosesin %90 olarak olması gerektiği gibi diyebilirim. açıklamaların için teşekkürler ancak fikrimde ve düşüncelerimde en ufak bir değişim yok dediğim gibi bu yaklaşımda olan hangi firma olursa olsun yaptığı yanlış ve yanlışa cevap vermek gerektiğini düşünüyorum. kullanıcı olarak ne yapabilirim tek yapabileceğim şey almamak aldırmamak ve yaşadığım sıkıntıyı ulaşabildiğim her kese anlatmak. bu yüzden diyorum düne kadar nasıl insanlara güzel yönlerini anlatıp öneride bulundu isem bundan sonrada almalarını engellemek için elimden geleni yapacağım. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Mehmet Kazancıoğlu yazdı: kullanıcı olarak ne yapabilirim tek yapabileceğim şey almamak aldırmamak Bu bakış açısı ile dumanla haberleşmemiz gerekir ama Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Mehmet Kazancıoğlu yazdı: Güncel satış değeri 4889 TL olan saatin tamiri için benden talep edilen fiyat 10.358 TL'dir. büyük dangalaklık.... personeli merak ettim reşit mi diye.... Sani Gerşon yazdı: ama, konunun Huawei ile pek alakası yok. niye bu saat başka marka mı? neyle alakası olacak lem 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 3 Eylül Yazar Paylaş 3 Eylül Çağlar Bayur yazdı: büyük dangalaklık.... personeli merak ettim reşit mi diye.... niye bu saat başka marka mı? neyle alakası olacak lem abi hiç bilmiyorum gerçekten sen söyleyince merak ettim bende şimdi biri çıkıp benim bu kadar ver yansından sonra bizim çırak yazmış kusura bakmayın dese ne güzel olurdu 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Çağlar Bayur yazdı: niye bu saat başka marka mı? neyle alakası olacak lem Bugün Huawei olur, yarın Apple olur, Monster olur. Her markada olabilir böyle şeyler. Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 3 Eylül Yazar Paylaş 3 Eylül Sani Gerşon yazdı: Bugün Huawei olur, yarın Apple olur, Monster olur. Her markada olabilir böyle şeyler. nasıl olabilir böyle şeyler anlamıyorum bunları nasıl bu kadar sıradan olacak işler haline geldi. nasıl bu şekilde kabullenmek zorundayız gerçekten anlamıyorum. markadan bağımsız soruyorum bu yaşadıklarım normal mi gerçekten ben mi abartıyorum. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 3 Eylül Paylaş 3 Eylül (düzenlendi) Mehmet Kazancıoğlu yazdı: nasıl olabilir böyle şeyler anlamıyorum bunları nasıl bu kadar sıradan olacak işler haline geldi. nasıl bu şekilde kabullenmek zorundayız gerçekten anlamıyorum. markadan bağımsız soruyorum bu yaşadıklarım normal mi gerçekten ben mi abartıyorum. Yazmıştım abi, %90 normal bu yaşanılan. Prosesteki tek kusur, iletişimsizlik olmuş. Bizlerin tercih meselesi zaten markanın yaklaşımı. Tüm markalar aynı yaklaşırken, farklı yaklaşan öne çıkar. Senelerdir HPE sunucular satarız, HP Enterprise demek, bilmeyenler için. Ram arızalanıyor mesela, bir ticket oluşturuyoruz global'e. 1 saat içinde mail geliyor, log istiyorlar. Log'ları çekiyoruz sunucudan, gönderiyoruz. 5dk sonra mail geliyor sistemden parçanız yola çıktı diye. Sunucu gibi kritik bir durumda HPE markasını mesela bu yüzden tercih ediyoruz. Az evvel Önder abi mesaj attı bana. Monster'a bakıma yollamış evdeki 2 cihazını. 200Liraya evden kurye ile almışlar, temizlik yapmışlar, klavye eksik tuşları tamamlamışlar eve geri kargolamışlar. Bunu yapan başka marka yok mesela. Tekrar ediyorum, tek düze içinde farklı olan kendini kurtarır bizim ülkemizde. 3 Eylül tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts