Metin Akbal 2 Eylül Paylaş 2 Eylül Cem Işık yazdı: 1 ay önce eşimin arabayı soktuk Mercedes'te bakıma, o da 7.500 TL gibi çıkmıştı. Enflasyondan ötürü bu rakamlar normalleşti sanırım.. Clio için 8-10 lü rakamlar görüyorum abi 😅 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 2 Eylül Paylaş 2 Eylül Haftasonu ben de bakıma gireceğim bakalım ne kadar tutacak. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 2 Eylül Paylaş 2 Eylül Tiguan periyodik 10xxx Fazla geldi bana ama herkestende benzer rakamlar geliyor.. Demek piyasa böyle olmuş diyorum. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 2 Eylül Paylaş 2 Eylül (düzenlendi) kendiniz yapın yada sanayiye gidin (sadece bilinen refarasnlı yerlere), 6-7-8 binler nedir yahu, bu bakımmı yoksa bozukmu aracınız 2 Eylül tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 2 Eylül Paylaş 2 Eylül Yağını kendimiz değişiyoruz sadece parça navara için heralde 3 3.5 tutacak bu bakımda belki geçerde. piyasada 3000 e bakım yapana yaptırmayın 2 Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 2 Eylül Paylaş 2 Eylül Cem Işık yazdı: Benim arabanın 150.000 km bakım zamanı geliyor 1.800 km kaldı.. Aracı aldığım 2018 ocaktan bu yana sürekli yetkili servise girdim bakıma. Geçen 135.000 bakımına girdiğimde direksiyon kutusunun hafif ses yaptığı ve değişmesi gerektiğini söylediler, "iyi niyet garantisi var nasılsa" dediğimde satış danışmanı iyi niyet garantisinin 3 sene geçerli olduğunu söylediğinde aklıma bir kurt düştü, artık yetkili servise gitmesem de olur mu ne dersiniz? Görüş ve önerileriniz doğrultusunda servis tercihi yapacağım, şimdiden teşekkürler. İyi niyet 2020 öncesinde daha kapsamlıydı, aslında ustabaşının insiyatifi biraz etkili, onda da parça karşılanıyor, işçilik ödüyordunuz. Ben yağı BP'den alıyorum, Castrol çok sahtesi olan bir yağ, filtreleri ise mann filtrelerini alıyorum ustama götürüyorum, işçiliğini alıyor yoluma devam ediyorum. Benim aracım da 120 bin km'ye kadar servis bakımlıydı 135 bin ve 150 bin bakımını kendi ustama dediğim şekilde yaptırdım. Direksiyon kutusuna gelince de benim superb'de de var, tiguan'da da varmış, genel olarak VW grubu araların bir çoğunda varmış, benim ustam yüzde 25 lik (çeyrek tur) bir sıkma yaptım dedi, önce direksiyon sertleşti mi diye sordu sorun görmeyince bu şimdilik yeterli dedi, eğer ses yine rahatsız ederse tamir takım olayından bana da bahsetti. Bakımım yağ, filtreler 4000-4500 gibi bir rakama gelmişti. Ekleme: Bu arada bakımın içeriğini öğrenmeyi unutmayın, 6500 fiyat sadece yağ ve yağ filtresi olabilir, hava ve polen filtresi değişimine gitmeyebiliyorlar, onlar da eklenince 10 bini bulabiliyor. 1 Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 2 Eylül Paylaş 2 Eylül Ben de sen gibi düşünüyorum yetkili servis normal km bakımı, ağır işçilikleri Osman usta yapıyor . En son 120k km bakımı 7bin TL .tuttu kampanya varmış Ford 365 ile bir yıl garanti verdiler. Yorum bağlantısı
Cem Işık 3 Eylül Yazar Paylaş 3 Eylül Ramazan Turan yazdı: Ekleme: Bu arada bakımın içeriğini öğrenmeyi unutmayın, 6500 fiyat sadece yağ ve yağ filtresi olabilir, hava ve polen filtresi değişimine gitmeyebiliyorlar, onlar da eklenince 10 bini bulabiliyor. Telefonda cam suyu, yağ, yağ filtresi, karter tapası şeklinde saydılar dediğiniz gibi, hava - polen filtresi henüz yok sahnede:) 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Eylül Paylaş 3 Eylül (düzenlendi) Standart yağ filtre bakımı dışarıda 2500-3000 tutuyor. araç servis bakımlı diye satılacaksa, bazı kullanıcılar üstünde olumlu etki bırakıyor. Ama bazıları bunu bilmiyor, kriterlerine de sokmuyor. mesela şu zamanda , araç satmak zorken, aynı fiyatta, servis bakımlı araç, %20 daha hızlı satılabilir. ama hızlı satışın olduğu zamanlarda hepsi aynı. ben şahsen dayanıklı gördüğüm bir araç aldım. Araba demek masraf demek. Bugün - 20 yaşındaki arabayı satıp sıfır almak ile - her 5 yaşına geldiğinde araç değiştirerek bugün yine sıfır araba almak seçenekleri değerlendirildiğinde, sanırım birinci seçenek daha ucuza geliyor. Burada önemli kriter, arıza ihtimali. Araba 20 sene boyunca arızalarla serviste sanayide fazla uğraştırmayacak 3 Eylül tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Cem Işık yazdı: Telefonda cam suyu, yağ, yağ filtresi, karter tapası şeklinde saydılar dediğiniz gibi, hava - polen filtresi henüz yok sahnede:) Golf'ü bakıma götürdüğümde de aynısı olmuştu abi, telefonda fiyat verdiler iyiymiş dedim, gidince hava ve poleni ben eklettim yine aynı yere geldi. Fren balatası sordum, fiyat verdi iyiymiş dedim, meğer eco parçaymış, adam akıllı orijinal verin deyince fiyat 1.5 katına çıktı. Servisler de eskisi gibi değil artık. Yorum bağlantısı
İsa Acar 3 Eylül Paylaş 3 Eylül (düzenlendi) Bi de şu var: sadece yağ bakımını serviste yaptırıp, diğer pahalı işleri dışarıda yaptırınca, araç yetkili servis bakımlı olmuş olmuyor ki 3 Eylül tarihinde İsa Acar tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Eylül Paylaş 3 Eylül (düzenlendi) Ben yağı Motulden alıyorum, yetkili satıcısı var ve yağda değişiyor, lifti var, esas bu önemli alıyorum tork anahtarımı gidiyorum hallediyorum, filtre falan zaten kolay, reno filtresi heryerde, alıyorum lifte değişiyorum, işçilik yok, malzeme ondan, keyfim yerinde olursa onuda yapmıyorum, alıyorum malzemeyi yatıyorum altına bitti gitti bakım dediğin şeyde en zoru yağ değiştirmek zaten, yoksa bakımlı iyi kullanılan araçta arıza olmaz, sarf malzeme aşınır-özellik kaybeder, oda aslında 10 sene gidecek şeylerdir, bakım bakım diye öpüyorlar, gelir kapısına dönmüş artık, sabahları traş olmak gibi rutin basit iştir bu yahu, en güzeli dingiliz stayla arkidiş.. Aha dün canım sıkıldı motorun ön amortisörleri dağıtıp keçe falan ne varsa değişip geri topladım, şimdide turladım geldim kahve içiyorum, bakım basit iştir 3 Eylül tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Ali Cihangiroğlu yazdı: bakım dediğin şeyde en zoru yağ değiştirmek zaten, yoksa bakımlı iyi kullanılan araçta arıza olmaz, sarf malzeme aşınır-özellik kaybeder, oda aslında 10 sene gidecek şeylerdir, bakım bakım diye öpüyorlar, gelir kapısına dönmüş artık, sabahları traş olmak gibi rutin basit iştir bu yahu, en güzeli dingiliz stayla arkidiş.. Elektrikli araçlar piyasada çok olunca servisler yeni söğüşleme kalemi bulurlar artık. Pil sağlık ölçümü, pil manyetik alan koruyucu vs... 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts