Sani Gerşon 18 Ağustos Paylaş 18 Ağustos Bir arkadaşımda son kasa 2023 model Tucson mevcut. Araçta sadece Hız Sabitleme var. Hız limitleme dahi yok. Ancak şerit takip ve trafikte öndeki araç uzaklaşınca kadranda "öndeki araç uzaklaştı" diye uyarı verme özelliği mevcut. Acaba bu araca sonradan adaptif cruise control (adaptif hız sabitleyici) takılabilir mi? Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos valla hafta sonu vw e takıldığını gördüm öndeki amblem değişti ve içine radar takıldı kablosu ile sigortadan güç alındı ve kodlama ile aktif edildi çekik gözlüler buna müsade eder mi bilmiyorum 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Handey bu garip firma . Olmadık donanım koyar, basit donanımı koymaz. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Sani Gerşon yazdı: Bir arkadaşımda son kasa 2023 model Tucson mevcut. Araçta sadece Hız Sabitleme var. Hız limitleme dahi yok. Ancak şerit takip ve trafikte öndeki araç uzaklaşınca kadranda "öndeki araç uzaklaştı" diye uyarı verme özelliği mevcut. Acaba bu araca sonradan adaptif cruise control (adaptif hız sabitleyici) takılabilir mi? yabancı forumlara bakmak lazım.. Folksfagında oluyor, ben de yaptım oldu.. ama bunlarda durum nedir iyi bakmak lazım.. imkansız diye bisey yok.. ama ne kadar basit halledilir o ayrı.. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Donanımında radar var. Yok ise, zaten pahalı bir ürün. Tuş takımı böyle ise, PC ile bağlanıp ACC on/off/disable/active ayarları yapılabiliyormuş. 1 Yorum bağlantısı
Kerim Bilge 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Zamanında bende de elite paketi vardı, şerit takip, far asistanı, çarpışma önleyici ve öndeki araç uzaklaşıyor uyarısı bende de vardı ama ACC yoktu. Hyundai bu modellerinde radardan sadece ACC çalışıyor, diğer bahsettiğim donanımlar ön camdaki tepe kamerası vasıtasıyla çalışıyor. Ben de 360 kamera ile kör noktayı sonradan yapmak için çok uğraştım ama her yetkili servis maalesef mümkün değil demişti. Kafaya koyan mutlaka retrofiti yapar ama astarı yüzünü baya bir geçer. Hyundainin bu araçları vag grubu gibi kolay (audi-porsche hariç daha karmaşıklar çünkü) retrofit yapılan araçlar değil. Alt yapı, tesisat, sam, konfor beyninin acc yi destekleyip desteklenmediği belli değil, kaldı ki montaj sonrası vagdaki odis benzeri kodlama yapılan kabiliyetli bir orjinal yazılımlarının olduğu bile muamma tr de, yetkili servisler de elindeki cihazları kullandırmaz, bence arkadaşınız aracı satıp üstüne ekleme yaparak elite plus pakete geçebilir, inanın daha ucuza gelir. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos çok uğraştırır, zaten çok kalmaz elinde satar bunu bence Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 19 Ağustos Yazar Paylaş 19 Ağustos Kerim Bilge yazdı: bence arkadaşınız aracı satıp üstüne ekleme yaparak elite plus pakete geçebilir, inanın daha ucuza gelir. Böyle bi imkan maalesef yok. Daha yeni alındı araç ve böyle bir değişime gitmez. Zaten 15 senede 1 araba alır 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 19 Ağustos Yazar Paylaş 19 Ağustos Tamer Topaç yazdı: Donanımında radar var. Yok ise, zaten pahalı bir ürün. Tuş takımı böyle ise, PC ile bağlanıp ACC on/off/disable/active ayarları yapılabiliyormuş. Tuş takımı böyle değil, CC reset tuşu araç mesafe tuşunun yerinde. Bi bakayım buna. Kim yapar bu işi? Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Sani Gerşon yazdı: Tuş takımı böyle değil, CC reset tuşu araç mesafe tuşunun yerinde. Bi bakayım buna. Kim yapar bu işi? Radar yok ise, maliyetli iş. Kör Nokta Görüntüleme Sistemi Yan Park Sensörü 360° Çevre Görüş Kamera Sistemi Arka Park Çarpışma Önleme Asistanı Güvenli Çıkış Uyarı Sistemi Dur ve Kalk Özellikli Akıllı Hız Sabitleme Kontrolü Ön Çarpışma Önleme Asistanı Kör Nokta Çarpışma Önleme Asistanı Arka Çapraz Çarpışma Önleme Asistanı Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 19 Ağustos Yazar Paylaş 19 Ağustos Tamer Topaç yazdı: Radar yok ise, maliyetli iş. ön aracın uzaklaştığını anladığına göre, radar olmalı? Yorum bağlantısı
Kerim Bilge 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Sani Gerşon yazdı: ön aracın uzaklaştığını anladığına göre, radar olmalı? Hayır bunu orta dikizin arkasındaki şerit takip kamerasından anlıyor 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Sani Gerşon yazdı: . Zaten 15 senede 1 araba alır 15 sene önce ne almıştı? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 19 Ağustos Yazar Paylaş 19 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: 15 sene önce ne almıştı? Captiva. Pert ettiler, bunu alabildiler. Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 20 Ağustos Paylaş 20 Ağustos captiva ile 15 sene yakıta ödenen minik bir servet demek gerçi buda benzinli ise onu aratmaz heralde 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 20 Ağustos Paylaş 20 Ağustos 6-7' den fazla yakarsa sorun arabada değildir . Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Ağustos Yazar Paylaş 20 Ağustos Mehmet Cihat yazdı: captiva ile 15 sene yakıta ödenen minik bir servet demek gerçi buda benzinli ise onu aratmaz heralde Deli yakıyordu Captiva. 12LT idi yanlış hatırlamıyorsum. Fatih Keskin yazdı: uzun yolda ortalama 10 lt yakar bu araç Aynen öyle oldu. Tamer Topaç yazdı: 6-7' den fazla yakarsa sorun arabada değildir . İpsala - Silivri arası hız sınırı olan 75km/h de kullandık. Sonrasında 150'ye çıktık. Yine de 10LT yaktı alet. İçiyor resmen. Allah'tan alet sadece yurtdışından yurtdışına kullanılıyor. Tüm tatil boyunca 1000km falan yol yaptık bu arada bu aletle. Konfor falan kusursuz lakin bu yakıta cep dayanmaz bence. Bir de şanzıman maalesef kararsız. İlk kalkışta patinaja falan düşüyor alet. 2. vitesten sonra kusursuz geçiş yapıyor ama 1-2 arası kararsız kalırsa yine tepinmeye başlıyor. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 20 Ağustos Paylaş 20 Ağustos Sani Gerşon yazdı: Deli yakıyordu Captiva. 12LT idi yanlış hatırlamıyorsum. Aynen öyle oldu. İpsala - Silivri arası hız sınırı olan 75km/h de kullandık. Sonrasında 150'ye çıktık. Yine de 10LT yaktı alet. İçiyor resmen. Allah'tan alet sadece yurtdışından yurtdışına kullanılıyor. Tüm tatil boyunca 1000km falan yol yaptık bu arada bu aletle. Konfor falan kusursuz lakin bu yakıta cep dayanmaz bence. Bir de şanzıman maalesef kararsız. İlk kalkışta patinaja falan düşüyor alet. 2. vitesten sonra kusursuz geçiş yapıyor ama 1-2 arası kararsız kalırsa yine tepinmeye başlıyor. 1.6 T-GDI 180 ps. DCT şanzıman mı? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Ağustos Yazar Paylaş 20 Ağustos Tamer Topaç yazdı: 1.6 T-GDI 180 ps. DCT şanzıman mı? Aynen. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 20 Ağustos Paylaş 20 Ağustos Sani Gerşon yazdı: Aynen. Şanzıman kararsızlığı için servis ile bir görüşülsün. Şanzıman sıfırlama yapılacaktır. Yakıt konusuna bir şey diyemedim. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 20 Ağustos Paylaş 20 Ağustos 177 ps onlar biraz yakıyordu ama 180 ps' de 1-1,5 litre daha az yakması lazım. 160 ps çıktı o da bunlar gibi. En az yakanı 230 ps. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Ağustos Yazar Paylaş 20 Ağustos Tamer Topaç yazdı: Şanzıman kararsızlığı için servis ile bir görüşülsün. Şanzıman sıfırlama yapılacaktır. Yakıt konusuna bir şey diyemedim. DSG hariç düzgün çalışan çift kavrama daha görmedim. Eski Jeep'imde de hep bi kararsızlık vardı, ki garantiden sıfır debriyaj seti değişmişti. Ben çalışma düzenlerinin böyle olduğunu düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 20 Ağustos Paylaş 20 Ağustos Sani Gerşon yazdı: DSG hariç düzgün çalışan çift kavrama daha görmedim. Eski Jeep'imde de hep bi kararsızlık vardı, ki garantiden sıfır debriyaj seti değişmişti. Ben çalışma düzenlerinin böyle olduğunu düşünüyorum. Evet kararlılık konusunda en iyisi DSG. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 20 Ağustos Paylaş 20 Ağustos Sani Gerşon yazdı: DSG hariç düzgün çalışan çift kavrama daha görmedim. Eski Jeep'imde de hep bi kararsızlık vardı, ki garantiden sıfır debriyaj seti değişmişti. Ben çalışma düzenlerinin böyle olduğunu düşünüyorum. şimdiki ? Yorum bağlantısı
Recommended Posts