İçeriğe Yönlendir

N11.com'un Kazığı Müşteri Memnuniyetsizliği


Doğan Arşiray

Recommended Posts

Bahadır TÜFEKCİ
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Gerekçe ne gösteriyorsun.. 

 

edemiyor işte.. Bi edebilse :)

 

İade kodunu aldım ama geri göndermedim yazmış konuyu açan. 

Yorum bağlantısı
Çağatay Özsoy
(düzenlendi)
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Gerekçe ne gösteriyorsun.. 

 

 

 

Sanırım hizmeti almadım dedim, çok geçmiş zaman olduğu için hatırlamıyorum, ödeme yaptıysanız ve paranızın karşılığını almadıysanız hizmeti almadım diyebilirsiniz, online sistemde harcama itirazına girdiğinizde zaten seçenekler var o sizi yönlendiriyor (garanti bankasında öyle)

tarihinde Çağatay Özsoy tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

bugun servise yolladim. mediamarkt a gidip ttec marka bir seri sonu robot daha aldim... ofis icin.

 

n11 adam olsaydi, parayi onlar kazanacakti.

Bahadır TÜFEKCİ yazdı:

İade kodunu aldım ama geri göndermedim yazmış konuyu açan. 

n11 iade kabul etmeyecegini yazdi olay o. servise yollayacak ben iadeye kalkissam. 6 ay hakem heyetini bekleriz.... 

Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal

Arabanın ısıtmalı ayna camını satın aldım n11 den. Satın alma öncesi satıcıya yazdım ürünün gönderim öncesi fotoğrafını yollar mısınız diye, ilandaki fotoğraf kendi çekimi dediler. 

 

Neyse, aldım ve dün ulaştı. Paketi açtığımda karşıma çıkan manzara aynen şu şekilde;

 

1) Ayna camı siyah çift taraflı bant ile çerçevesine tutturulmuş, bazı yerler seviye olarak dışta ve açılmış. :)

2) Cam üzerindeki açı çizgileri siyah noktalı görünüyordu ama gelende ayna camına içten boyasız olarak yapmışlar. Haliyle siyah çizgi vs yok boşluk var....

 

Müşteri hizmetlerine ilettim iade ederim tamam ama bu bilerek adam kandırma diyorum. İade edebilirsiniz ve hediye çeki verelim harici bir şey duymadım. Bu yerlerle çalışmaya devam ettikleri sürece işleri zor. 

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

o satıcı n11 in kendisi değil ama. n11 in kedisinin sattığı birşey olsa, ölü taklidi yapacaklardı. sen kullandın sen bant ile tutturdun diyeceklerdi.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ü.Emre Kartal yazdı:

Bu yerlerle çalışmaya devam ettikleri sürece işleri zor. 

aldıkları teşvik kafi çöp bile satsa online işi ballı , rekor trendyol da

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Çağlar Bayur yazdı:

aldıkları teşvik kafi çöp bile satsa online işi ballı , rekor trendyol da

trendyol müşteri memnuniyetinde fersah fersah önce benim deneyimime göre. şaka gibi.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Doğan Arşiray yazdı:

trendyol müşteri memnuniyetinde fersah fersah önce benim deneyimime göre. şaka gibi.

eksik tütsünü 36 tl iadesi için 1 ay uğraştım, iade talebi isteğini de canlı görüşme kutusuna saklamışlar, ama ben buldum

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Doğan Arşiray

1 hadta içinde omix servisi şarj istasyonunu değiştirdi. n11 bozuk mal yollamış bildiğin. omix servisi harika çalışıyor tebrik etmek lazım. az rastlarnı durum.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Doğan Arşiray yazdı:

n11 bozuk mal yollamış

n11 aracı online kod yazan bir firma, binlerce satıcıya arcılık eder. 11 lik bir durum yok yani

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Çağlar Bayur yazdı:

n11 aracı online kod yazan bir firma, binlerce satıcıya arcılık eder. 11 lik bir durum yok yani

tabi canım paketide mi incelememişler... n11 in kendi dükkanı satan, konuyu unuttun herhalde.

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Doğan Arşiray yazdı:

1 hadta içinde omix servisi şarj istasyonunu değiştirdi. n11 bozuk mal yollamış bildiğin. omix servisi harika çalışıyor tebrik etmek lazım. az rastlarnı durum.

 

Amazondan aldığım telefonun adaptörü bozuldu. Aradım kendilerini. 

Adaptörü yeniden alın, ödeme işini biz halledeceğiz dediler. 

Baktım sizde bulamadım diye döndüm. Hepsiburada da buldum dedim. 

Fatura bedelini iade yaptılar. 

 

Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Amazondan aldığım telefonun adaptörü bozuldu. Aradım kendilerini. 

Adaptörü yeniden alın, ödeme işini biz halledeceğiz dediler. 

Baktım sizde bulamadım diye döndüm. Hepsiburada da buldum dedim. 

Fatura bedelini iade yaptılar. 

 

Avrupa'mı burası müşterinin hakkını teslim etmek falan? Yakışmıyor. Ayarlarımızı bozmasınlar. Onun normali telefonla aradığınızda kimsenin cevap vermemesidir. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Çağrı Alaf yazdı:

Avrupa'mı burası müşterinin hakkını teslim etmek falan? Yakışmıyor. Ayarlarımızı bozmasınlar. Onun normali telefonla aradığınızda kimsenin cevap vermemesidir. 

 

Çok suistimal edilirsiniz siz diyorum :) 

Sağlık olsun diyorlar. 

 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

N11 kapanacak yahut satılacak durumu sakat. Ve buna kendileri sebep oldular.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Mehmet Göktürk yazdı:

N11 kapanacak yahut satılacak durumu sakat. Ve buna kendileri sebep oldular.

Satıldı. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

İlk geldiklerinde 6 ay felan beraber çalıştık epey sadelrştirmiştik ama dediklerimi dinlemediler. Hoca dinlemek onlara zul geliyor. Tam da sonuç bu olur demiştim.

Ürün görebilmek için üye olmak gerekiyordu manyak mısınız demiştim.

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Emin Önal
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Amazondan aldığım telefonun adaptörü bozuldu. Aradım kendilerini. 

Adaptörü yeniden alın, ödeme işini biz halledeceğiz dediler. 

Baktım sizde bulamadım diye döndüm. Hepsiburada da buldum dedim. 

Fatura bedelini iade yaptılar. 

 

 

Amazon beni şaşırttı ya. Münferit bir olay belki bilmiyorum.

Forumda da bahsetmiştim, Temmuz başında bir aksiyon kamerası almıştım, AmazonGermany'den gelmişti. Fiyatı düşünce, yurtdışı ürünü olduğu için farkı iade edemiyoruz, ürünü iade edin yeni fiyattan alın demişlerdi. Bende öyle yaptım. Temmuz ortası iade ulaştı, Ağustos ilk haftası oldu ücret iademi yapmadılar, yazdım, hemen ilgileniyoruz 5 iş gününde yatar dediler. Sonra ben unuttum, Eylül oldu, kart ekstresi geldi, 2.taksidini ödüyorum ama ücret iadesi yapılmamış. Dün yine yazdım yurtdışı ürünü olduğu için 1 ay sürebilir dediler, dedim 2 ay oldu, baktım birkaç saat sonra iade yapılmış, ben güvenip bakmasan veya komple unutsam ne olacaktı ? ne zaman yapılacaktı acaba ücret iadesi, onlara da yazdım bunu.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Çok suistimal edilirsiniz siz diyorum :) 

Sağlık olsun diyorlar. 

 

Amazon TR bir tek sana bu şekilde davranıyo herhalde abi :D 

Bize böyle davranan yok(gerçi çok sık alışveriş yapamıyorum AmazonTR'den bekli ondandır)

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Emin Önal yazdı:

 

Amazon beni şaşırttı ya. Münferit bir olay belki bilmiyorum.

Forumda da bahsetmiştim, Temmuz başında bir aksiyon kamerası almıştım, AmazonGermany'den gelmişti. Fiyatı düşünce, yurtdışı ürünü olduğu için farkı iade edemiyoruz, ürünü iade edin yeni fiyattan alın demişlerdi. Bende öyle yaptım. Temmuz ortası iade ulaştı, Ağustos ilk haftası oldu ücret iademi yapmadılar, yazdım, hemen ilgileniyoruz 5 iş gününde yatar dediler. Sonra ben unuttum, Eylül oldu, kart ekstresi geldi, 2.taksidini ödüyorum ama ücret iadesi yapılmamış. Dün yine yazdım yurtdışı ürünü olduğu için 1 ay sürebilir dediler, dedim 2 ay oldu, baktım birkaç saat sonra iade yapılmış, ben güvenip bakmasan veya komple unutsam ne olacaktı ? ne zaman yapılacaktı acaba ücret iadesi, onlara da yazdım bunu.

 

Düzene uyun demiştim.. Uymaya başlamışlar demekki :)

 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
Emin Önal yazdı:

 

Amazon beni şaşırttı ya. Münferit bir olay belki bilmiyorum.

Forumda da bahsetmiştim, Temmuz başında bir aksiyon kamerası almıştım, AmazonGermany'den gelmişti. Fiyatı düşünce, yurtdışı ürünü olduğu için farkı iade edemiyoruz, ürünü iade edin yeni fiyattan alın demişlerdi. Bende öyle yaptım. Temmuz ortası iade ulaştı, Ağustos ilk haftası oldu ücret iademi yapmadılar, yazdım, hemen ilgileniyoruz 5 iş gününde yatar dediler. Sonra ben unuttum, Eylül oldu, kart ekstresi geldi, 2.taksidini ödüyorum ama ücret iadesi yapılmamış. Dün yine yazdım yurtdışı ürünü olduğu için 1 ay sürebilir dediler, dedim 2 ay oldu, baktım birkaç saat sonra iade yapılmış, ben güvenip bakmasan veya komple unutsam ne olacaktı ? ne zaman yapılacaktı acaba ücret iadesi, onlara da yazdım bunu.

Amazon Germany satıcılı bir kaç ürün almıştım. İade talebi açtım, salı günü dhl geldi, paketi ücretsiz aldı. Aradan iki gün geçti, perşembe günü bir bakayım, iade kargom yola çıkmış mı dedim, o da ne, çarşamba günü parayı iade etmişler. Tabi bunu maille bildirdikleri için görmemişim. 

Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Bugün N11’den Monster bilgisayar siparişi verdik. Satıcısı Monster. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Emre Şimşek yazdı:

Bugün N11’den Monster bilgisayar siparişi verdik. Satıcısı Monster. 

 

Monster'ın kendi sitesinden de alablirdin.. 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Emre Şimşek yazdı:

Bugün N11’den Monster bilgisayar siparişi verdik. Satıcısı Monster. 

Monster'ın kendi sitesinde konfig imkanı var. Bir kampanya, indirim, taksit vs yoksa, kendi sitesini tercih ederim.

Yorum bağlantısı
Emre Şimşek
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Monster'ın kendi sitesinden de alablirdin.. 

Benim geçen sene kendime aldığım kendi sitesinden

Sani Gerşon yazdı:

Monster'ın kendi sitesinde konfig imkanı var. Bir kampanya, indirim, taksit vs yoksa, kendi sitesini tercih ederim.

Biz de öyle yapacaktık fakat aynısının 500gb değil de 1 tb ssd lisini daha ucuza bulunca n11’den aldık. Yine çantalı gelecekmiş.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...