İçeriğe Yönlendir

N11.com'un Kazığı Müşteri Memnuniyetsizliği


Doğan Arşiray

Recommended Posts

Doğan Arşiray

N11.com dan, satıcısı da N11 in kendisi olduğu için, Omix marka bir stadart robot süpürge aldım. Bu 3. süpürge ve diğer ikisi muhteşem çalışıyorlar evde. neyse kargo geldi, kargo ambalajını açaınca iç ambalajın açık olduğunu hattta robotun yan fırçasının vs nin hep takılı olduğunu ama toz emmemiş olduğunu gördüm. mide bulandırdı ama yapacak birşey yok deyip robotu şarja taktım, 3 saat sonunda yüzde 16 olduğunu görünce hadi hayırlısı deyip haritalama başlattım, haritayı çıkartırken pil bitiyor dedi, istasyonu aradı bulamadı kapandı. tekrar şarja taktım 1 gecede yüzde 4 oldu. yani alet bozuk. Bozuk aleti geri almışlar, kontrol bile etmeden, yeni diye yuturabiliriz diye düşünüp bana kaskaslamışlar.

 

N11 e durumu yazdım, ambalajı açık elektronik aletlerin arızalı olması durumunda servisten iade onayı gerekir gibi basmakalıp bir cevap verdiler. Yani kısadan hisse, N11 in kendisi diye güvenip elektronik alet almayın. Merdiven altı spotcudan farkları yok. 6000 TL lik robot nedeniyle daha da elimi bile sürmem bu siteye. Uyarıldınız. ( aslında 14 gün kapıdan satış iadesi diye gönderip, noterden ihtar çekmek var ama servis işi çözerse de maliyeti aynı olacağından uğraşmaya değermi bilemedim)

 

Robotu omix servisine göndereceğim için aradım. Gereken neyse yaparız, istasyonu bulamaması radar sensörü kaynaklı bir şey olabilir yada yazılımsal bir sorun olabilir, her ne iser hemen çözeriz dedi oradaki adam. Napak inanakmı? Sıfır diye mal al bozuk çıksın... Ne kadar sinir birşey ya.

 

İşte bu tip şark kurnazı eticaret erbapları yüzünden mümkün oldukça Jeff Bezoss abimiz kazansız diyoruz. Amazon diye Parti kur oy verelim Bezos reis.

ahanda şikayetvar:

 

https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/29448551

  • Beğen 4
  • Şaşkın 1
  • Üzgün 2
Yorum bağlantısı
Koray Demir

n11 spot satışa mı dönmüş. Geçmiş olsun. Amazon candır.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

direkt iade edecektin arızaya girmden çok gıcık bir olay

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
(düzenlendi)

yine ederim ne olacakki. cayma hakkı kanuni bir hak ve internetten alınan bozuk elektrikli sürügenin iade edilemeceğine dair bir madde göremedim.  cep tel, bilgisayar, bozulan şeyler, kişiye özel üretilen şeyler vs edilemez diyor.  n11 deki elemanlar kaba etinden madde uydurmuşlar onu söylüyor bana, cep tel simkart vs.  ticaret bakanlığının iadesi olmayan şeyler listesini yapıştırdım ekrana, detaylı bilgi için sormanız lazım diyor. bir halt bildiğide yok. bekçi köpeği olmuşlar sahiplerine ancak o. başka yardımcı olabileceğim birşey varmı yazdı. dedim neye yardımcı oldunki...

 

servise gönderip onarılmasını istemek mi hızlı olur yoksa iadesini zorlayıp 15-30 gün beklemek mi...  zaten 30 güne uzadımı 30 gün sonra hakem heyetine gidilir o para alınır ama süpürge alınamamış olur nihayetinde.

 

yani dip not N11 den birşey almayın. gidip spotcudan alın aynı şey

tarihinde Doğan Arşiray tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

servis kaydı açılmış yapcak bişi yok , bozuk ürün mü tıkladın iade mi ilk başta?

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
(düzenlendi)

n11 den bozuk ürün diye iade kodu aldım, ama göndermedim tabi.

servis kaydını servis ürünü alınca açıyor. burada olay tamamen N11 in itneliği.

yani servis zaten doğrudan bizi yollayın satıcıların ne politikalar izlediğini bilemiyoruz dedi. düzgün konuşan birisiydi.

tarihinde Doğan Arşiray tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Büyük konuşmayayım ama, şahsi alışverişlerim n11 son seçeneğim değilse asla tercih etmiyorum. Küçük, ufak tefek şeyler anlarım ama, elektronik gibi prosedürü farklı şeyler olunca hemen amazon'a yöneliyorum. Diğer sitelerde arayıp buluyorum, amazon'dan alıyorum.

Geçmiş olsun. Yerinizde olsam asla ve asla servisle uğraşmazdım. İade hakkınızı kullanın.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Süleyman Can

Benim de yıldızım trendyol ile hiç barismadi. Ben artık elektronik alet alacağım zaman fiziksel mağazalara gidiyorum. Yerinde test ettirip ona göre alıyorum. 100 200 fazla fiyat oluyor genelde ama kara düzen en iyisi oldu artık. 

Yorum bağlantısı
Emre Şimşek
Süleyman Can yazdı:

Benim de yıldızım trendyol ile hiç barismadi. Ben artık elektronik alet alacağım zaman fiziksel mağazalara gidiyorum. Yerinde test ettirip ona göre alıyorum. 100 200 fazla fiyat oluyor genelde ama kara düzen en iyisi oldu artık. 

Aman Vatandan falan bir şeyler alırsanız dikkat edin sigorta adı altında bir şeyler kaktırıyorlar ve işe yaramıyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Amazondan almış olsan, 

Özür dileriz, o sizde kalsın, biz bir tane daha gönderiyoruz derlerdi. 

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
Koray Demir yazdı:

n11 spot satışa mı dönmüş. Geçmiş olsun. Amazon candır.

Mağaza denetimleri çok zayıf. İçerisi şampiyonalar ligi gibi ama negatif çarpanlısı. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Sani Gerşon yazdı:

Büyük konuşmayayım ama, şahsi alışverişlerim n11 son seçeneğim değilse asla tercih etmiyorum. Küçük, ufak tefek şeyler anlarım ama, elektronik gibi prosedürü farklı şeyler olunca hemen amazon'a yöneliyorum. Diğer sitelerde arayıp buluyorum, amazon'dan alıyorum.

Geçmiş olsun. Yerinizde olsam asla ve asla servisle uğraşmazdım. İade hakkınızı kullanın.

iade için gönderdiğimde olacak olan şey bekleyip bekleyip hijyen bilmemne diyerek olumsuz karar veremeleri. ondan sonra yine servise gidecek ve arızalı raporu ile tekrar uğraşacağım. onun yerine servise gitsin arıza ise raprosa rapor değişimse değişm olur hiç olmazsa.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Ekici

Kayıt açılmış artık. Servise gitmesi daha mantıklı artık. İade ederseniz geri dönme ihtimali var. Daha çok uğraşırsınız, süreç uzar.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Açılmış elektroniği iade alacaklarını sanmıyorum. 

Açılış videosu çekmiş olsaydın ve fırçaların vs takılı olduğunu ispat etseydin, kozlar tamamen senin elinde olurdu.. 

Artık o bir arızalı ürün.. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Mehmet Ozyurek yazdı:

Amazondan almış olsan, 

Özür dileriz, o sizde kalsın, biz bir tane daha gönderiyoruz derlerdi. 

Yetmiyor yenisi geldi mi var mı bi sorun? Satıcıyı yalaya aman dövelim mi diyolar

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Mehmet Ozyurek yazdı:

Açılmış elektroniği iade alacaklarını sanmıyorum. 

Açılış videosu çekmiş olsaydın ve fırçaların vs takılı olduğunu ispat etseydin, kozlar tamamen senin elinde olurdu.. 

Artık o bir arızalı ürün.. 

bende aynısını düşünüyorum. demekki açılış videosu elzem birşey. sonrada takipçi çekmek için kullanırım. ivin arkideşlar bugün de başka bir n11 dandikliği çekiyoruz. işte kutudan kullanıcı hatalı yepyeni bozuk bir robot süpürge.

 

bu arada mediamarkt a gittim, teşhirden bir elecrolux robot süpürge aldım. aleti taktım, çalıştı. süpürdü geri döndü şarj oldu sıfır sorun.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf

Bana da N11 Elmalı satıcısı LPDDR4 2400 MHz RAM Bellek yollamıştı ama ambalajı açılmıştı ve belleği sisteme dahil edildiğinde çökmesine neden oluyordu. İade ettim, geri düzgün bir tane yolladılar. Trendyol'dan da bir sefer Logitech G213 klavye almıştım. Ürün geldi ancak faturası gelmedi. Klavye yine kullanılmış ve bozuktu daha doğrusu tüm tuşlarında Ghosting vardı bir sefer basıyordun 3-4 kere yazıyordu falan. Adamlardan 1 ay boyunca faturamı temin edemedim. Trendyol'da kendi satıcısını hizaya getiremedi. Logitech Avrupa ile iletişime geçtim. 2 gün sonra UPS kapıya kargo bırakmış. Sıfır Logitech G213, çıkış yeri Hollanda. Logitech gözümde devleşirken Trendyol ise bir müşteri kaybetti. Hepsiburada hariç bir yerden alışveriş yapmam. PTTAvm diye bir yer çıkmış. Kaçak telefon satıyor şu sıralar Xiaomi Oneplus markalara dikkat edin. 

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Geçmiş olsun, Amazon ve hb dışında almamak lazım.  İnşallah çok uzamadan sorunsuzca hallolur.

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Çağrı Alaf yazdı:

Bana da N11 Elmalı satıcısı LPDDR4 2400 MHz RAM Bellek yollamıştı ama ambalajı açılmıştı ve belleği sisteme dahil edildiğinde çökmesine neden oluyordu. İade ettim, geri düzgün bir tane yolladılar. Trendyol'dan da bir sefer Logitech G213 klavye almıştım. Ürün geldi ancak faturası gelmedi. Klavye yine kullanılmış ve bozuktu daha doğrusu tüm tuşlarında Ghosting vardı bir sefer basıyordun 3-4 kere yazıyordu falan. Adamlardan 1 ay boyunca faturamı temin edemedim. Trendyol'da kendi satıcısını hizaya getiremedi. Logitech Avrupa ile iletişime geçtim. 2 gün sonra UPS kapıya kargo bırakmış. Sıfır Logitech G213, çıkış yeri Hollanda. Logitech gözümde devleşirken Trendyol ise bir müşteri kaybetti. Hepsiburada hariç bir yerden alışveriş yapmam. PTTAvm diye bir yer çıkmış. Kaçak telefon satıyor şu sıralar Xiaomi Oneplus markalara dikkat edin. 

olay n11 satıcısı ile değil ama. N11 in kendi dükkanından. N11 satıcılı diye sattığı ürün diye oradan aldım ben, çakma dükkan, spotcu filan değil yani. terbiyesizler. açılmış denenmiş şeyi yeni diye yolladılar. ayırıca bozuk yani sadece teşhir ürünü olsa neyse.

Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
Doğan Arşiray yazdı:

bozuk yani sadece teşhir ürünü olsa neyse.

Öyle bile olsa belirtip indirim yapmaları gerek. Direkt bunu n11'in yapması daha bir rezalet tabi. Geçmiş olsun. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Doğan Arşiray yazdı:

bende aynısını düşünüyorum. demekki açılış videosu elzem birşey. sonrada takipçi çekmek için kullanırım. ivin arkideşlar bugün de başka bir n11 dandikliği çekiyoruz. işte kutudan kullanıcı hatalı yepyeni bozuk bir robot süpürge.

 

 

Video şart :) 

Daha önce bir TV'de yaşadım aynı şeyi.. 

Başka bir açıklarını bulup oradan yürüdüm de iade edebildim.. İlandaki ile bana gönderilen ürün farklı model idi. 

Servet Aydın yazdı:

Yetmiyor yenisi geldi mi var mı bi sorun? Satıcıyı yalaya aman dövelim mi diyolar

 

Sorunlu bir ürün ile ilgili

Yaa para iadesi yapmayın, tamam adam dönüş yapmıyor ama, belki hastası vardır, belki başına bi iş gelmiştir, bekleyelim bir kaç gün diyorum.. 

Yeterince bekledik, satıcı bize de dönmüyor dediler. İade yapıyoruz, mal sizde kalsın dediler. :)

 

Yorum bağlantısı
Çağatay Özsoy

Trendyolda başıma geldi, çocuk ateş ölçer almıştım hem arızalı hem farklı bir model göndermişler. hijyen sebepli geri alamayız dediler, bu arada müşteri hizmetleri hizmet için değil alınıcının gazını almak için var, hiç bir şekilde işlem yapmayıp sizin gazınızı alıyorlar sadece. Ben bankadan harcama itirazında bulundum, 1 aya kamadan geri almak zorunda kaldılar, alış verişte kredi kartı kullanırsanız ne olursa olsun harcama itirazında bulunabiliyorsunuz, uluslararası anlaşmalardan kaynaklı geri alım yapmak zorunda kalıyorlar.

  • Şaşkın 2
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Çağrı Alaf yazdı:

Öyle bile olsa belirtip indirim yapmaları gerek. Direkt bunu n11'in yapması daha bir rezalet tabi. Geçmiş olsun. 

fiyatı indirimli değil. normal bir fiyat idi. sorun indirim yada teşhir olması da değil ama bozuk olması.

Yorum bağlantısı
Bahadır TÜFEKCİ

Belli ki ürün daha önce iade edilmiş zaten, sizde iade edin geçin. Niye bozuk ürünün tamir edilmesini vs bekleyeceksiniz. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Çağatay Özsoy yazdı:

Trendyolda başıma geldi, çocuk ateş ölçer almıştım hem arızalı hem farklı bir model göndermişler. hijyen sebepli geri alamayız dediler, bu arada müşteri hizmetleri hizmet için değil alınıcının gazını almak için var, hiç bir şekilde işlem yapmayıp sizin gazınızı alıyorlar sadece. Ben bankadan harcama itirazında bulundum, 1 aya kamadan geri almak zorunda kaldılar, alış verişte kredi kartı kullanırsanız ne olursa olsun harcama itirazında bulunabiliyorsunuz, uluslararası anlaşmalardan kaynaklı geri alım yapmak zorunda kalıyorlar.

 

Gerekçe ne gösteriyorsun.. 

Bahadır TÜFEKCİ yazdı:

Belli ki ürün daha önce iade edilmiş zaten, sizde iade edin geçin. Niye bozuk ürünün tamir edilmesini vs bekleyeceksiniz. 

 

edemiyor işte.. Bi edebilse :)

 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...