Recep Demirci 22 Temmuz Paylaş 22 Temmuz Arkadaşımın FC5 Makyajlı Civic aracını 3-5 km gibi bir kısa test sürüşü yaptım geçişleri hiç hissetmedim. Fakat düz yerdi öyle rampaya doğru değildi. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 22 Temmuz Paylaş 22 Temmuz Ali Gülmez yazdı: şirkette tailant var cvt li L moduna alınca 4 5 bin devirde gidiyor Kullanan kişi kim neden L modunda kullanma ihtiyacı hissediliyor 😊 L yi rampa inerken birde karda kışta kullanırım. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Temmuz Paylaş 22 Temmuz Servet Aydın yazdı: Hem de Arda’nın sürüşü ile Arda'yı frenledim ben.. Daldığım an 160 a çıkıyor. gördüğüm an 130 a düşürdüm.. 1 4 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 22 Temmuz Paylaş 22 Temmuz Mehmet Ozyurek yazdı: Arda'yı frenledim ben.. Daldığım an 160 a çıkıyor. gördüğüm an 130 a düşürdüm.. Bu gençler iyi şoförlüğü hızlı araba kullanmak olarak algılıyor vallaha 😅 3 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 22 Temmuz Paylaş 22 Temmuz Mehmet Ozyurek yazdı: Benim son yolculuğumdaki ortalama hızım 133 km idi canım Seninki kaç ? Yakıt ortalamanı da söyle de, beraber gülelim Metin Akbal yazdı: Bu gençler iyi şoförlüğü hızlı araba kullanmak olarak algılıyor vallaha 😅 20 ile öğle vakti mecidiyeköy taksim yaptıralım, görelim hünerleri gençlerin 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Temmuz Paylaş 22 Temmuz Sani Gerşon yazdı: Yakıt ortalamanı da söyle de, 133 ortalama 850 km giden ne ile karşılaştıracağız? 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 22 Temmuz Paylaş 22 Temmuz Çağlar Bayur yazdı: 133 ortalama 850 km giden ne ile karşılaştıracağız? 133 ortalama ile 850km gitmesi için, 60lt deposu varsa, ok'im ben. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Temmuz Paylaş 22 Temmuz Sani Gerşon yazdı: Yakıt ortalamanı da söyle de, beraber gülelim Ortalama 7,5-8 litre yakmıştır.. Helal olsun.. Sani Gerşon yazdı: 133 ortalama ile 850km gitmesi için, 60lt deposu varsa, ok'im ben. 65 litre depo lazım O hızla 850 km gitmez ya.. Bir depo ile 110 ortalama hız ile gider belki. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Temmuz Paylaş 22 Temmuz Sani Gerşon yazdı: 133 ortalama ile 850km gitmesi için, 60lt deposu varsa, ok'im ben. focus S değil ki konu? orantısız güç kullanmam 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Temmuz Paylaş 22 Temmuz Çağlar Bayur yazdı: focus S değil ki konu? orantısız güç kullanmam Focus o şartlarda 5 litre ancak yakardı.. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 22 Temmuz Paylaş 22 Temmuz Mehmet Ozyurek yazdı: Ortalama 7,5-8 litre yakmıştır.. Helal olsun.. Demek ki ne kadar ekmek o kadar köfte. Orantısal olarak her şeyimiz aynı bu durumda 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 22 Temmuz Paylaş 22 Temmuz Metin Akbal yazdı: Kullanan kişi kim neden L modunda kullanma ihtiyacı hissediliyor 😊 L yi rampa inerken birde karda kışta kullanırım. buradaki L modu spor modu gibi çalışıyor yalnız yolda d modunda 100 ile 3000 devirde giderken L ye aşınca devir bir anda 4500 ve üzerine çıkıyor Yorum bağlantısı
Ali Memisoglu 23 Temmuz Yazar Paylaş 23 Temmuz Tansu Kalafatoğlu yazdı: belki gaza bas bırak şeklinde sürüyordur. Sabit ayar gaz pedalına basamayan sürücüler tanıyorum. olabilir hocam, ben de birçok sürücüde gördüm gaza sabit basamayan ve öyle süren Mehmet Ozyurek yazdı: Atmosferik motorlarda CVT böyle maalesef. Tork ihtiyacını karşılayabildiği devirde tutuyor hep. Benimki 90 km hıza kadar 1400 devirde gidiyor. 90 dan sonra devir artmaya başlıyor.. 2000 devirle 130 km hızla gidiyor. Devrin düşük olması ciddi bir sessizlik sağlıyor. 90 a kadar pilli gibi, 90 dan sonra benzinli sesi geliyor.. 2000 devirle 130 km bana yeterli açıkçası, hız seven biri değilim, sadece belli bir devirden sonra motorun bağırması hoşuma gitmiyor şu anki aracımızda olduğu gibi Serkan Gülderen yazdı: cvt ye alışık olmayan sürücü sanrım. 2013 aurisimde 2000-2500 devirde 120 görürdü düz yolda. cvt dip gaz sevmez yavaş yavaş gazlayarak devrini aldırınca düşük devirlerde hız çevirir. anlattığınız sürüş tarzıyla 9-10 litre civarları ortalamalarda gezer, ben 8-9 litre den aşağı düşürememiştim. hibrite geçince biraz rahat ettim teşekkürler 2 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 23 Temmuz Paylaş 23 Temmuz Selçuk Keleş yazdı: ben hep 2500 devirde kullanıyorum O da bi şey mi, ben de hep 50+0 liralık alıyorum. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Temmuz Paylaş 23 Temmuz Mehmet Ozyurek yazdı: Turbo bir motor şart. tramp bile geri gelmiş zamanlarda artık atmosferik motor üretimi kaldı mı? tofaş gibi 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 23 Temmuz Paylaş 23 Temmuz 0.9 olsun turbo olsun 😜 1.0 olup bizim de olabilir 😬 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Temmuz Paylaş 23 Temmuz Çağlar Bayur yazdı: tramp bile geri gelmiş zamanlarda artık atmosferik motor üretimi kaldı mı? tofaş gibi Evet. Toyota hibritler atmosferik. 😅 1 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 23 Temmuz Paylaş 23 Temmuz Mehmet Ozyurek yazdı: Evet. Toyota hibritler atmosferik. 😅 Bu kadar baskıya VW alırdım ben 😂 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 23 Temmuz Paylaş 23 Temmuz Ünlü turbo ustası LAG ne demiş? En iyi turbo, turbosuzluktur toyota 4,5’luk turboyu pas geçip direkt e-turbo kullanacakmış Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 24 Temmuz Paylaş 24 Temmuz En sonunda Tansu, bu turboya motor takacak. 1 3 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 24 Temmuz Paylaş 24 Temmuz Tamer Topaç yazdı: En sonunda Tansu, bu turboya motor takacak. Büyük ihtimalle man dır. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 24 Temmuz Paylaş 24 Temmuz İlkay Başaran yazdı: Büyük ihtimalle man dır. Dünya da man, ahirette iman... 3 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 24 Temmuz Paylaş 24 Temmuz Tansu Kalafatoğlu yazdı: Ünlü turbo ustası LAG ne demiş? En iyi turbo, turbosuzluktur toyota 4,5’luk turboyu pas geçip direkt e-turbo kullanacakmış yaris gr videosunu izlesene turboya karşı bu kadar ön yargı neden 1618 cc 3 silindirden 280 hp güç aldılar turbo 1.5 barda çalışıyormuş yanlış anlamadım ise 800 hp ye kadar yolu varmış 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts