Ali Memisoglu 20 Temmuz Paylaş 20 Temmuz Geçenlerde bir arkadaşın 2017 otomatik corolla aracına bindim, gözüm hep devirdeydi, genelde 3000 devir civarında sürdü aracı -farklı hızlarda- Hız olarak 50-60 civarında da devri 3000 hatta 4000lerde gördüm, 100-110 hızlarda da Nadiren 2000 ila 3000 arasındaydı devir. Büyük ihtimalle kullanıcıya bağlı bu devir oranları, sizin görüşlerinizi merak ediyorum açıkçası CVT konusunda Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Temmuz Paylaş 20 Temmuz yüksek geldi bana o devirler, yokuş yukarı mı çıkılıyordu 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Temmuz Paylaş 20 Temmuz @Tansu Kalafatoğlu daha iyi yazar. Bizim hibritlerde CVT yanlış bilmiyorsam 2500'lerde geziyor. En ideal devir demek ki motora göre değişiyor olmalı. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 20 Temmuz Paylaş 20 Temmuz Klima açık düşük devirde zorlanıyor diye anladım. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 20 Temmuz Paylaş 20 Temmuz Sani Gerşon yazdı: @Tansu Kalafatoğlu daha iyi yazar. Bizim hibritlerde CVT yanlış bilmiyorsam 2500'lerde geziyor. En ideal devir demek ki motora göre değişiyor olmalı. Seri kullanmadığımız sürece 1300-2500 arası çalışıyor. Ama cvt ile bizimki çok farklı sabit 110km ile 3-4 bin çeviriyorsa rampa çıkıyordur. Yüklü veya klima açık olabilir. Eğimsiz yolda fazla 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Temmuz Paylaş 20 Temmuz Sani Gerşon yazdı: daha iyi yazar. B arabsaında şanzıman yok ki, motorlar tekere direkt bağlı 2 Yorum bağlantısı
Ali Memisoglu 20 Temmuz Yazar Paylaş 20 Temmuz Çağlar Bayur yazdı: yüksek geldi bana o devirler, yokuş yukarı mı çıkılıyordu hayır , sürekli bir yokuş yukarı değildi güzergahımız, çevreyolu genelde düz yoldu bu arada sürücü bayan bunun bir etkisi olur mu onu da belirteyim Sani Gerşon yazdı: @Tansu Kalafatoğlu daha iyi yazar. Bizim hibritlerde CVT yanlış bilmiyorsam 2500'lerde geziyor. En ideal devir demek ki motora göre değişiyor olmalı. bahsettiğim devirlerdeki kullanım yakıtı artırmaz mı peki hocam Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 20 Temmuz Paylaş 20 Temmuz Aynı aracı çok uzun süre kullanma fırsatım oldu. Durum tamamen gaza basma seviyesi ile alakalı. Yani hızlanma eğilimi yüksek olsun diye gazı yarım seviyelerde tutarsanız bu şekilde gider. Ama makul seviyede tutarak hızlanırsanız 2000 devirlerde gidersiniz genelde. 1 Yorum bağlantısı
Ali Memisoglu 20 Temmuz Yazar Paylaş 20 Temmuz (düzenlendi) Klima açıktı başta sonra kapattırdık camları açtık hatta dönüş yolunda klima hiç açık değildi camları açtık Youtube'da cvt kullanımıyla ilgili videoları izliyorum genelde dipgaz ve yokuşta motordan bağırma sesleri geliyor, devir yükselmesinden dolayı sanırım o da 20 Temmuz tarihinde Ali Memisoglu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Memisoglu 20 Temmuz Yazar Paylaş 20 Temmuz Ü.Emre Kartal yazdı: Aynı aracı çok uzun süre kullanma fırsatım oldu. Durum tamamen gaza basma seviyesi ile alakalı. Yani hızlanma eğilimi yüksek olsun diye gazı yarım seviyelerde tutarsanız bu şekilde gider. Ama makul seviyede tutarak hızlanırsanız 2000 devirlerde gidersiniz genelde. bir videoda gazı sabit tutup yani devri sabit tutup hızı artıyordu, cvt nin esprisi bu sanırım, pedalı tutttuğun seviyede hızı artırma eğilimli benim asıl gelmek istediğim nokta da şu yakıt tüketim olarak az diyorlar corolla için fakat böyle yüksek devirlerde nasıl olacak diye hesap yapıyorum o günden beri bununla birlikte kullanıma bağlı olduğunu da anlıyorum Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 20 Temmuz Paylaş 20 Temmuz Ali Memisoglu yazdı: Klima açıktı başta sonra kapattırdık camları açtık hatta dönüş yolunda klima hiç açık değildi camları açtık belki gaza bas bırak şeklinde sürüyordur. Sabit ayar gaz pedalına basamayan sürücüler tanıyorum. 2 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 21 Temmuz Paylaş 21 Temmuz Çağlar Bayur yazdı: arabsaında şanzıman yok ki, motorlar tekere direkt bağlı Bu durumda motorlar tekere bağlı ise frenler de direk motorlara bağlı diyebilir miyiz? 3 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 21 Temmuz Paylaş 21 Temmuz CVT kötü değil de torksuz arabada zor. 2.0 tdi A4 multitronic 1500 devir ile ne olduğunu anlamadan 160-180 gidiyor. 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 21 Temmuz Paylaş 21 Temmuz Murat Sahın yazdı: Bu durumda motorlar tekere bağlı ise frenler de direk motorlara bağlı diyebilir miyiz? aynen öyle. Hatta fren = motor 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Temmuz Paylaş 21 Temmuz Atmosferik motorlarda CVT böyle maalesef. Tork ihtiyacını karşılayabildiği devirde tutuyor hep. Benimki 90 km hıza kadar 1400 devirde gidiyor. 90 dan sonra devir artmaya başlıyor.. 2000 devirle 130 km hızla gidiyor. Devrin düşük olması ciddi bir sessizlik sağlıyor. 90 a kadar pilli gibi, 90 dan sonra benzinli sesi geliyor.. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Temmuz Paylaş 21 Temmuz Mehmet Ozyurek yazdı: 90 a kadar pilli gibi Aaaah ah.. Hayaller ve hayatlar. Gel bi hibrit Toyota da sana alalım 4 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Temmuz Paylaş 21 Temmuz Sani Gerşon yazdı: Aaaah ah.. Hayaller ve hayatlar. Gel bi hibrit Toyota da sana alalım Benim son yolculuğumdaki ortalama hızım 133 km idi canım Seninki kaç ? 6 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Temmuz Paylaş 21 Temmuz Mehmet Ozyurek yazdı: Benim son yolculuğumdaki ortalama hızım 133 km idi canım Seninki kaç ? ortalamayı max sanacak şimdi kalbine indirme çocuğun poliçesi falan gelmiştir 4 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 21 Temmuz Paylaş 21 Temmuz Mehmet Ozyurek yazdı: Benim son yolculuğumdaki ortalama hızım 133 km idi canım Seninki kaç ? neden? Motor 1.33 diye mi o kadar gidiyor 6 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 21 Temmuz Paylaş 21 Temmuz albea 1.2 cvt ile 120 de 2000 devir gidiliyor. Ekonomi modu kapatılıp spor moduna aldıysa biraz yükseltiyor. ondan da olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Temmuz Paylaş 22 Temmuz Mehmet Ozyurek yazdı: Benim son yolculuğumdaki ortalama hızım 133 km idi canım Seninki kaç ? Hem de Arda’nın sürüşü ile 2 Yorum bağlantısı
Serkan Gülderen 22 Temmuz Paylaş 22 Temmuz Ali Memisoglu yazdı: Geçenlerde bir arkadaşın 2017 otomatik corolla aracına bindim, gözüm hep devirdeydi, genelde 3000 devir civarında sürdü aracı -farklı hızlarda- Hız olarak 50-60 civarında da devri 3000 hatta 4000lerde gördüm, 100-110 hızlarda da Nadiren 2000 ila 3000 arasındaydı devir. Büyük ihtimalle kullanıcıya bağlı bu devir oranları, sizin görüşlerinizi merak ediyorum açıkçası CVT konusunda cvt ye alışık olmayan sürücü sanrım. 2013 aurisimde 2000-2500 devirde 120 görürdü düz yolda. cvt dip gaz sevmez yavaş yavaş gazlayarak devrini aldırınca düşük devirlerde hız çevirir. anlattığınız sürüş tarzıyla 9-10 litre civarları ortalamalarda gezer, ben 8-9 litre den aşağı düşürememiştim. hibrite geçince biraz rahat ettim 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 22 Temmuz Paylaş 22 Temmuz Selçuk Keleş yazdı: ben hep 2500 devirde kullanıyorum şirkette tailant var cvt li L moduna alınca 4 5 bin devirde gidiyor 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts