İbrahim Aslıoğlu 18 Temmuz Paylaş 18 Temmuz Amazon satış sitesinden 12 Temmuz 2024 tarihinde 265,82 lira bedel karşılığında izeltaş 3/8 T kol aldım. 18 Temmuzda teslim edileceği yazıyordu. Bugün siparişim gelmeyince Amazon satış sitesindeki siparişlerim bölümüne baktım ki siparişim görünmüyor. Acaba yanlış bir işlem mi yaptım diye bankaya girdim ki parayı 15 Temmuzda iade etmişler. T kolun fiyatını da sitede 335 liraya çıkarmışlar. Ucuza verdik diye mi iptal ettiler siparişi. Biraz karıştırdım interneti ama durumu bildirebileceğim bir yer bulamadım. Durumu anlatabileceğim en azından ağız dolusu konuşacağım bir yer var mı? Teşekkür ediyorum şimdiden. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Temmuz Paylaş 18 Temmuz Amazon'un çağrı merkezine kayıt açarsanız sizi arıyorlar. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Temmuz Paylaş 18 Temmuz siparişi alan firma tedarik edemiyorum diyor ve para iade oluyor sonra yüksek fiyattan tekrar satışa çıkıyor, 3 Yorum bağlantısı
İbrahim Aslıoğlu 18 Temmuz Yazar Paylaş 18 Temmuz Çağlar Bayur yazdı: siparişi alan firma tedarik edemiyorum diyor ve para iade oluyor sonra yüksek fiyattan tekrar satışa çıkıyor, Bunu bildiğim için ağız dolusu konuşmak istiyorum bir muhatapla. Sani Gerşon yazdı: Amazon'un çağrı merkezine kayıt açarsanız sizi arıyorlar. bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Vallahi sadece 3 dk. konuşup rahatlamak istiyorum. 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Aslıoğlu 18 Temmuz Yazar Paylaş 18 Temmuz Sani Gerşon yazdı: Amazon'un çağrı merkezine kayıt açarsanız sizi arıyorlar. konuştum şimdi, ürünün iptal edilmesi amazon tarafından hoş karşılanan bir durum değil ama, satıcı hoş olmayan bu durumu yapmış dedi. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Temmuz Paylaş 18 Temmuz online satışlardaki yasal boşlukları satıcılar bizden daha iyi biliyor 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Aslıoğlu 18 Temmuz Yazar Paylaş 18 Temmuz Çağlar Bayur yazdı: online satışlardaki yasal boşlukları satıcılar bizden daha iyi biliyor En azından parayı yatırmışlar Çağlar Bey. İyi adammış ne yapalım, başka bir yerden alırım. Yorum bağlantısı
Recep Demirci 19 Temmuz Paylaş 19 Temmuz Etik olan satıcının satışı yapıp size ürünü teslim ettikten sonra fiyatı revize etmesiydi. 70 ₺ satıcıyı ihya etmez. Amazonun parayı iade etmesi zaten olması gereken bir durum. Fakat bir mail,bildirim felan gelse daha iyi. Tüketici bakmasa nereden bilecek iade işleminin olup olmadığını. 1 Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 19 Temmuz Paylaş 19 Temmuz Amazon mail ile bildirim yapmayı seviyor aslında gözden kaçmış olabilir. Birkaç ay önce birşeyler almıştım , ben aldıktan sonra fiyatları düşünce hediye çeki tanımlamışlar ve bunu hemen mail ile bildirdiler. Hatta kullanmadım diye sürekli mail atıyorlar. 2 Yorum bağlantısı
Emin Önal 19 Temmuz Paylaş 19 Temmuz Amazonda son siparişim; Sepete bir ürün ekledim. 2100 TL idi. Ertesi gün sepette 2.500 TL olmuş. Daha da artabilir düşüncesi ile aldım. Ürün geldi baktım fiyatı 2.100 TL'ye geri düşmüş. Yazdım amazon'a. iade edin yeni fiyattan tekrar sipariş verin, çünkü yurtdışından geldiği için para iadesi yapamıyoruz dedi. Tamam dedim. Cuma akşamı iade kodu oluşturdum. Pazartesi baktım ürün yine 2.500 TL olmuş. İadenin bir anlamı kalmadı aynı fiyattan geri alacağım çünkü. Tekrar yazdım amazona, Amazon prime günleri başlıyor bekleyin düşer dedi, 2-3 gün oldu ürün hala 2.500 TL, bende henüz iade etmedim. 30 gün iade hakkım var, o zamana kadar düşerse iade edip yeni fiyattan alacağım yoksa kalacak. 2 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 19 Temmuz Paylaş 19 Temmuz Recep Demirci yazdı: Etik olan satıcının satışı yapıp size ürünü teslim ettikten sonra fiyatı revize etmesiydi. 70 ₺ satıcıyı ihya etmez. Hepsiburada'da bir kaç kez başıma geldi, fiyat piyasan epey düşük ürünü sepete ekleyip satın aldım. Ben satın aldıktan sonra ürün satıştan kalktı ama benim ürünüm geldi. Emin Önal yazdı: Amazonda son siparişim; Sepete bir ürün ekledim. 2100 TL idi. Ertesi gün sepette 2.500 TL olmuş. Daha da artabilir düşüncesi ile aldım. Ürün geldi baktım fiyatı 2.100 TL'ye geri düşmüş. Yazdım amazon'a. iade edin yeni fiyattan tekrar sipariş verin, çünkü yurtdışından geldiği için para iadesi yapamıyoruz dedi. Tamam dedim. Cuma akşamı iade kodu oluşturdum. Pazartesi baktım ürün yine 2.500 TL olmuş. İadenin bir anlamı kalmadı aynı fiyattan geri alacağım çünkü. Tekrar yazdım amazona, Amazon prime günleri başlıyor bekleyin düşer dedi, 2-3 gün oldu ürün hala 2.500 TL, bende henüz iade etmedim. 30 gün iade hakkım var, o zamana kadar düşerse iade edip yeni fiyattan alacağım yoksa kalacak. Kart limiti müsait miydi bilmiyorum ama 2100 lirayı gördüğüm an yenisini alır, eskisine iade talebi açardım. Nasılsa iade olur. Ne hepsiburada ne de amazondan dönen iadem oldu. Hatta geçen ay amazondan 3 bin küsür liralık alış veriş yaptım, satıcı amazon germany idi. İade talebi açıp dhl'den randevu oluşturdum. Salı saat 10'da iadeyi aldılar. Perşembe günü iade kargom yola çıkmış mı diye bakayım dedim, adamlar çarşambadan para iadesini yapmışlar bile. Ama uyarı falan gelmedi. Siparişlerime girip bakmasam görmezdim. Belki mail de gelmiştir. 3 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 19 Temmuz Paylaş 19 Temmuz İbrahim Aslıoğlu yazdı: İyi adammış ne yapalım İadeyi satıcı değil, amazon yapıyor. Satıcı gayet art niyetliymiş. 1 Yorum bağlantısı
Emin Önal 19 Temmuz Paylaş 19 Temmuz Mahmut Yıldız yazdı: Kart limiti müsait miydi bilmiyorum ama 2100 lirayı gördüğüm an yenisini alır, eskisine iade talebi açardım. Nasılsa iade olur. Ne hepsiburada ne de amazondan dönen iadem oldu. Hatta geçen ay amazondan 3 bin küsür liralık alış veriş yaptım, satıcı amazon germany idi. İade talebi açıp dhl'den randevu oluşturdum. Salı saat 10'da iadeyi aldılar. Perşembe günü iade kargom yola çıkmış mı diye bakayım dedim, adamlar çarşambadan para iadesini yapmışlar bile. Ama uyarı falan gelmedi. Siparişlerime girip bakmasam görmezdim. Belki mail de gelmiştir. Limitten değil, acele etmedim sadece ne olsa düştü diye, ne bileyim bu kadar kısa sürede tekrar yükseleceğini, keşke alsaydım. Bende de satıcı Germany. Neyse bekleyip göreceğiz. 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 19 Temmuz Paylaş 19 Temmuz (düzenlendi) Mahmut Yıldız yazdı: Kart limiti müsait miydi bilmiyorum ama 2100 lirayı gördüğüm an yenisini alır, eskisine iade talebi açardım. Nasılsa iade olur. Synı bu şekilde n11 den kurutmalı çamaşır makinesi aldım ertesi gün fiyatı düşünce iade oluşturup bir tane daha aldım. Horoz lojistik eve iki makine ile geldi birisini feri götürdüler. 19 Temmuz tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Bahadır TÜFEKCİ 19 Temmuz Paylaş 19 Temmuz İbrahim Aslıoğlu yazdı: Amazon satış sitesinden 12 Temmuz 2024 tarihinde 265,82 lira bedel karşılığında izeltaş 3/8 T kol aldım. 18 Temmuzda teslim edileceği yazıyordu. Bugün siparişim gelmeyince Amazon satış sitesindeki siparişlerim bölümüne baktım ki siparişim görünmüyor. Acaba yanlış bir işlem mi yaptım diye bankaya girdim ki parayı 15 Temmuzda iade etmişler. T kolun fiyatını da sitede 335 liraya çıkarmışlar. Ucuza verdik diye mi iptal ettiler siparişi. Biraz karıştırdım interneti ama durumu bildirebileceğim bir yer bulamadım. Durumu anlatabileceğim en azından ağız dolusu konuşacağım bir yer var mı? Teşekkür ediyorum şimdiden. Satıcı Amazon değil büyük ihtimal ile. Amazon satıcının iptal hakkı olduğunu söylüyor zaten mesafeli satış sözleşmesinde, sağda solda. Haklı olduğunuz bir durum yok ne yazıkki. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Temmuz Paylaş 19 Temmuz Emin Önal yazdı: Amazonda son siparişim; Sepete bir ürün ekledim. 2100 TL idi. Ertesi gün sepette 2.500 TL olmuş. Daha da artabilir düşüncesi ile aldım. Ürün geldi baktım fiyatı 2.100 TL'ye geri düşmüş. Yazdım amazon'a. iade edin yeni fiyattan tekrar sipariş verin, çünkü yurtdışından geldiği için para iadesi yapamıyoruz dedi. Tamam dedim. Cuma akşamı iade kodu oluşturdum. Pazartesi baktım ürün yine 2.500 TL olmuş. İadenin bir anlamı kalmadı aynı fiyattan geri alacağım çünkü. Tekrar yazdım amazona, Amazon prime günleri başlıyor bekleyin düşer dedi, 2-3 gün oldu ürün hala 2.500 TL, bende henüz iade etmedim. 30 gün iade hakkım var, o zamana kadar düşerse iade edip yeni fiyattan alacağım yoksa kalacak. böyel durumlarda indirim epey iyi ise hemen bir tane daha alıyorum. yeniden geleni açmadan eskisi olarak iade ediyorum. 2 1 Yorum bağlantısı
Emin Önal 19 Temmuz Paylaş 19 Temmuz Doğan Arşiray yazdı: böyel durumlarda indirim epey iyi ise hemen bir tane daha alıyorum. yeniden geleni açmadan eskisi olarak iade ediyorum. Acemilik işte. 1 2 Yorum bağlantısı
Burak Kuşçu 19 Temmuz Paylaş 19 Temmuz 1 yıldır ek iş olarak e ticaret yapıyorum. Konuyu size şöyle özetleyeyim. Bazen satıcının elinde düşük adetli sirkülasyonu az olan malzemeler oluyor farklı bir pazar yerinde ürün stoğunu tüketip ürünü diğer pazaryerlerinde güncellemeyi unutuyor. Yada anlık olarak iki sipariş birden gelebiliyor tek ürün için. Bu durumda satıcı müşteriye ürünü yollayamıyor ve iptal etmek durumunda kalıyor. Sizde aynı ürüne tekrar gittiğinizde farklı bir satıcıda ki yüksek rakamlı ürünü görmüş oluyorsunuz. Pazaryerlerinde satıcı kafasına göre sipariş iptal edemiyor. Bunun geri planda maddi olarak cezai yaptırımı ile beraber satışa kapama cezası ,puan düşürme gibi yaptırımları oluyor. Benzer bir durum benim başıma gelse gerekirse biraz daha pahalıya tedarik edip ucuza alıcıya ürünü gönderme yoluna giderim. o ticaret komple zararına yapılsa dahi yaptırımlarının sonucu daha ağır oluyor. Yani 70 TL fark için ürünü iptal etmek kesinlikle mantık dışı stok tükenmiş ve yenisini bulamamış olması lazım. 5 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Temmuz Paylaş 19 Temmuz Aynısı bana da olmuştu. Tv almıştım. İptal oldu. 2 saat sonra daha pahalıdan satılmaya başlandı. kayıt bıraktım. Aradılar. Dedim sözleşmemiz var. Tek taraflı iptal etme hakkınız var mı? Bu ürün bana tedarik edilecek. ya efendim falan. O zamanın parası 1000 lira hediye çeki vermişlerdi. Tv fiyat zammının Aradaki farkı karşılıyordu. 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 19 Temmuz Paylaş 19 Temmuz Aynısı bende iki kez oldu. Fiyat hatasından sanırım sormadan iptal ediyorlar. Siz de bekliyorsunuz ki sipariş gelsin. Rezalet. 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Aslıoğlu 19 Temmuz Yazar Paylaş 19 Temmuz Recep Demirci yazdı: Etik olan satıcının satışı yapıp size ürünü teslim ettikten sonra fiyatı revize etmesiydi. 70 ₺ satıcıyı ihya etmez. Amazonun parayı iade etmesi zaten olması gereken bir durum. Fakat bir mail,bildirim felan gelse daha iyi. Tüketici bakmasa nereden bilecek iade işleminin olup olmadığını. Haklısınız. Ürün gelmeyince farkettim. Erhan Doruk yazdı: Aynısı bende iki kez oldu. Fiyat hatasından sanırım sormadan iptal ediyorlar. Siz de bekliyorsunuz ki sipariş gelsin. Rezalet. Aynı düşüncedeyim, ayda 15 kg kedi maması alıyorum. Enjoy indirimde amazonda. Kızdım almadım, daha pahalı bir yerden alacağım. Yorum bağlantısı
İbrahim Aslıoğlu 19 Temmuz Yazar Paylaş 19 Temmuz Tansu Kalafatoğlu yazdı: Aynısı bana da olmuştu. Tv almıştım. İptal oldu. 2 saat sonra daha pahalıdan satılmaya başlandı. kayıt bıraktım. Aradılar. Dedim sözleşmemiz var. Tek taraflı iptal etme hakkınız var mı? Bu ürün bana tedarik edilecek. ya efendim falan. O zamanın parası 1000 lira hediye çeki vermişlerdi. Tv fiyat zammının Aradaki farkı karşılıyordu. çok doğru yapmışsın Tansu. Benim ürünün fiyatı az olunca mücadele etmedim. Vallahi küsüm onlara. 265 e aldım, iptal ettiler yine amazonda 335 satılıyor aynı ürün (ama aynı mağaza mı bilmiyorum dikkat etmedim) ben 384 liraya başka yerden aldım. Daha fazla ödedim ama ordan almadım. Bizimkisi fare dağa küsmüş, dağın haberi olmamış hesabı. kedi maması da indirimdeydi onu da almadım. Ersen Tapan yazdı: Amazon mail ile bildirim yapmayı seviyor aslında gözden kaçmış olabilir. Birkaç ay önce birşeyler almıştım , ben aldıktan sonra fiyatları düşünce hediye çeki tanımlamışlar ve bunu hemen mail ile bildirdiler. Hatta kullanmadım diye sürekli mail atıyorlar. Ne güzel bir anlayış, sizin zarar ettiğinizi düşünmenize bile fırsat vermemişler. Sorunun amazonda değil satıcıyla alakalı olduğu kesin 2 Yorum bağlantısı
İbrahim Aslıoğlu 19 Temmuz Yazar Paylaş 19 Temmuz Burak Kuşçu yazdı: 1 yıldır ek iş olarak e ticaret yapıyorum. Konuyu size şöyle özetleyeyim. Bazen satıcının elinde düşük adetli sirkülasyonu az olan malzemeler oluyor farklı bir pazar yerinde ürün stoğunu tüketip ürünü diğer pazaryerlerinde güncellemeyi unutuyor. Yada anlık olarak iki sipariş birden gelebiliyor tek ürün için. Bu durumda satıcı müşteriye ürünü yollayamıyor ve iptal etmek durumunda kalıyor. Sizde aynı ürüne tekrar gittiğinizde farklı bir satıcıda ki yüksek rakamlı ürünü görmüş oluyorsunuz. Pazaryerlerinde satıcı kafasına göre sipariş iptal edemiyor. Bunun geri planda maddi olarak cezai yaptırımı ile beraber satışa kapama cezası ,puan düşürme gibi yaptırımları oluyor. Benzer bir durum benim başıma gelse gerekirse biraz daha pahalıya tedarik edip ucuza alıcıya ürünü gönderme yoluna giderim. o ticaret komple zararına yapılsa dahi yaptırımlarının sonucu daha ağır oluyor. Yani 70 TL fark için ürünü iptal etmek kesinlikle mantık dışı stok tükenmiş ve yenisini bulamamış olması lazım. Beraber çalıştığım arkadaşımın kızı saat aldı kendisine, erkek saati göndermişler, durumu bildirdik yanlış saat gönderdiniz değiştirin diye. O sizde kalsın biz siparişinizi gönderiyoruz dediler. Esnaf geleceğe yatırım yapar. Ne güzel düşünüyorsunuz. Ürünü gerekirse daha pahalıya tedarik ederim diye. 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Aslıoğlu 19 Temmuz Yazar Paylaş 19 Temmuz Bahadır TÜFEKCİ yazdı: Satıcı Amazon değil büyük ihtimal ile. Amazon satıcının iptal hakkı olduğunu söylüyor zaten mesafeli satış sözleşmesinde, sağda solda. Haklı olduğunuz bir durum yok ne yazıkki. Bahadır Bey, satıcı Makine ustası amazon değil, meblağ da düşük uğraşmayı değmez. Kanuni olan her şey, meşru değildir. Aynı ürünü ordan almadım, 50 lira daha pahalı olan başka yerden aldım. Kedi mamasını indirimli olmasına rağmen başka yerden aldım. Beni kaybettiler, sinirim geçinceye kadar uğramam dükkanlarına... 1 Yorum bağlantısı
Emin Önal 23 Temmuz Paylaş 23 Temmuz Emin Önal yazdı: Amazonda son siparişim; Sepete bir ürün ekledim. 2100 TL idi. Ertesi gün sepette 2.500 TL olmuş. Daha da artabilir düşüncesi ile aldım. Ürün geldi baktım fiyatı 2.100 TL'ye geri düşmüş. Yazdım amazon'a. iade edin yeni fiyattan tekrar sipariş verin, çünkü yurtdışından geldiği için para iadesi yapamıyoruz dedi. Tamam dedim. Cuma akşamı iade kodu oluşturdum. Pazartesi baktım ürün yine 2.500 TL olmuş. İadenin bir anlamı kalmadı aynı fiyattan geri alacağım çünkü. Tekrar yazdım amazona, Amazon prime günleri başlıyor bekleyin düşer dedi, 2-3 gün oldu ürün hala 2.500 TL, bende henüz iade etmedim. 30 gün iade hakkım var, o zamana kadar düşerse iade edip yeni fiyattan alacağım yoksa kalacak. ürün dün tekrar 2.100 tl ye düşünce hemen aldım. Elimdeki de iadeye hazır bekliyordu zaten, göndereceğim hemen. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts