Abdullah Akbıyık 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz Iyi aksamlar, 2015 1.25 fiesta aracımda çalıştırdıktan 5 dakika sonra aku lambası yanmaya başladı, ilk kontakta araba tekte calisoyor devir düşmeye meyil ediyor ama toparliyor biraz surunce aku lambasi yanıyor, elektrikci konnektor ya da dinamo arizasi dedi, bunu ayirt etmenin bir yolu var mı yoksa deneyerek mi yapacagım? Yaptirana kadar bu şekilde kullanmam biraz problem çıkartır mı? Sizce nasıl bir yol izlemeliyim? İstanbul avrupada ehil bir elektirk ustası onerebilir misiniz?. Tekrardan hayirli aksamlar dilerim Yorum bağlantısı
Abdullah Akbıyık 12 Temmuz Yazar Paylaş 12 Temmuz ilave olarak da, sadece motor calisirken olan zorlandiginda artan, hoparlörlerden gelen bir parazit sesi de var. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz Abdullah Akbıyık yazdı: Yaptirana kadar bu şekilde kullanmam biraz problem çıkartır mı çok kısa bir km sonra yolda kalırsınız 3 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Şahin2 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz Akü lambası yanar veya bir süre sonra frenler tutmaz abs ışığı yakarsa kömürler bitmiştir 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Temmuz Paylaş 14 Temmuz Böyle kullanmaya devam ederseniz kısa süre sonra yolda kalırsınız. Bence ilk rotanız oto elektrikçi olmalı. 1 Yorum bağlantısı
Abdullah Akbıyık 16 Temmuz Yazar Paylaş 16 Temmuz Mehmet Ozyurek yazdı: Mustafa Şahin2 yazdı: Hocalarım konjektoru degistim lamba söndü, aküyü de degistim digeri eskimişti. Lamba söndü sönmesine ama bir problemin hala devam ediyor, sadece araba çalışır haldeyken hoparlörden bir parazit sesi geliyor, kontagi kapatinca ses duzeliyor, Buji kablolarini kotrol ettim, neden olabilir boyle bir sey yasayan oldu mu? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Temmuz Paylaş 16 Temmuz Abdullah Akbıyık yazdı: Hocalarım konjektoru degistim lamba söndü, aküyü de degistim digeri eskimişti. Lamba söndü sönmesine ama bir problemin hala devam ediyor, sadece araba çalışır haldeyken hoparlörden bir parazit sesi geliyor, kontagi kapatinca ses duzeliyor, Buji kablolarini kotrol ettim, neden olabilir boyle bir sey yasayan oldu mu? @Servet Aydın ? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Temmuz Paylaş 16 Temmuz Konjektör kömüre entegre mi? Bağımsız mı? Önceden parazit varmıydı? Yorum bağlantısı
Abdullah Akbıyık 16 Temmuz Yazar Paylaş 16 Temmuz Servet Aydın yazdı: Konjektör kömüre entegre mi? Bağımsız mı? Önceden parazit varmıydı? Konjektor uzerinde komur vardı ama durumunu bilmiyorum, önceden parazit vardı sonrasinda aku lambası problemim oldu, aku lambası problemim cozuldu ama bu parazit problemi kaldı, parazit onleyici taksam etki eder mi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Temmuz Paylaş 16 Temmuz Sani Gerşon yazdı: Teybiniz orjinal mi? Doğru diğer soru 1 Yorum bağlantısı
Abdullah Akbıyık 17 Temmuz Yazar Paylaş 17 Temmuz (düzenlendi) Servet Aydın yazdı: Doğru diğer soru Sani Gerşon yazdı: Teybiniz orjinal mi? Evet orijinal 17 Temmuz tarihinde Abdullah Akbıyık tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Temmuz Paylaş 17 Temmuz Motor ve karosere bağlı ana eksi kablolarını kontrol et. Şarj ışığı söndü de kaç volt çıkış var? Yorum bağlantısı
Abdullah Akbıyık 17 Temmuz Yazar Paylaş 17 Temmuz Servet Aydın yazdı: Motor ve karosere bağlı ana eksi kablolarını kontrol et. Şarj ışığı söndü de kaç volt çıkış var? Bilemiyorum, ölcturmem gerekecek, bu problem icin elektrikci, tesisatci ya da teypçi hangisine gitmeliyim Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Temmuz Paylaş 17 Temmuz Abdullah Akbıyık yazdı: Bilemiyorum, ölcturmem gerekecek, bu problem icin elektrikci, tesisatci ya da teypçi hangisine gitmeliyim Bir voltmetre ile siz de ölçebilirsiniz. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 17 Temmuz Paylaş 17 Temmuz alternatörün kömürleri yada diyot paketi bozuktur. 30 40 km sonra yolda kalır araba. ben dizel motor ile 40 km kadar gittim. durduğumda 11 volt idi sistem. kapatınca 10.2 oldu ve birdaha çalışmadı. tabi bu son durum alternatör tamircisinin tam önünde oldu. Yorum bağlantısı
Abdullah Akbıyık 17 Temmuz Yazar Paylaş 17 Temmuz Doğan Arşiray yazdı: alternatörün kömürleri yada diyot paketi bozuktur. 30 40 km sonra yolda kalır araba. ben dizel motor ile 40 km kadar gittim. durduğumda 11 volt idi sistem. kapatınca 10.2 oldu ve birdaha çalışmadı. tabi bu son durum alternatör tamircisinin tam önünde oldu. Hocam elektrikçiye biraktim diyotlar saglam dinamo sağlam dedi , konjektor degistirdi akü lambası söndü, fark edemedi mi acaba. Zaten once bu parazit sesi cikti sonra peşinden aku lambasi yanmisti. İstanbulda önerdin bir oto elektrikçi var mı oraya baktirayim Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Temmuz Paylaş 17 Temmuz Abdullah Akbıyık yazdı: İstanbulda önerdin bir oto elektrikçi var mı oraya baktirayim OSman Usta'ya göstermeyi denediniz mi? Yorum bağlantısı
Abdullah Akbıyık 17 Temmuz Yazar Paylaş 17 Temmuz Sani Gerşon yazdı: OSman Usta'ya göstermeyi denediniz mi? Nerede bulabilirim kendilerini Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Temmuz Paylaş 17 Temmuz Abdullah Akbıyık yazdı: Nerede bulabilirim kendilerini https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/254633-osman-usta-maslakta-no-name-servis/ Yorum bağlantısı
Çözüm Abdullah Akbıyık 18 Temmuz Yazar Çözüm Paylaş 18 Temmuz Arkadaşlar, orijinal olarak aldigim fomoco marka bujilerde problem varmis, eski ngk marka bujileri takınca problem çözüldü. bujiler hoparlorde patirdama şeklinde parazit yapıyormuş. Yardımcı olmaya çalışan herkese çok teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Temmuz Paylaş 18 Temmuz Abdullah Akbıyık yazdı: Arkadaşlar, orijinal olarak aldigim fomoco marka bujilerde problem varmis, eski ngk marka bujileri takınca problem çözüldü. bujiler hoparlorde patirdama şeklinde parazit yapıyormuş. Yardımcı olmaya çalışan herkese çok teşekkür ederim. Bujiden yapmaz bunu genelde de, muhtemelen bobini doğru oturtamamışlardır, bobin atlama yapıyordur bence. Yorum bağlantısı
Recommended Posts