Mehmet Kazancıoğlu 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz Arkadaşlar merhaba, yıllarıdır Türkcell kullanıcısı olan ben Türkcell'in zorlaması ile maalesef Türk Telekom'a geçiş yaptım. evde 2 hat daha var. eşimin ve oğlumun onların hatları da telekom pek şikayetleri yok ancak beni çok etkiliyor. Maalesef telefonum artık çekmiyor işyerimde telefon çekmiyor, dışarıda fazla fark etmedim ama iş yerinde çekmiyor. gerçi dışarıda internet konusunda sorun yaşıyorum telefon çekmeme gibi bir derdi yok varsa bile hissetmiyorum. daha kimse ulaşamadık demedi. ama gel gelelim iş yerinde kimse ulaşamıyor. iş yerim İstanbul Pendik Ramazanoğlu mahallesinde yani şehir içerisindeyim, köyde dağda bayırda değilim. bu birinci sorun gelelim ikinci soruna maalesef müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum. yok menülerinde müşteri temsilcisine bağlanmak için bir tuş kombinasyonu yok. temsilciye ulaşılmıyor. sadece robot oda bunu isterseniz bu kadar şunu isterseniz bu kadar şu kampanyayı alın bu kampanyadan yararlanın, çalıntı bölümü bile müşteri temsilcisine bağlamıyor. Nasıl Bağlanırım bilgi verebilecek birisi varmı ben telekomu mahkemeye vereceğim ödediğim paranın karşılığını alamıyorum boşa para ödüyorum. haftanın 5 günü telefonum gün için ya bir saat hat alıyor yada almıyor. bunu talep etmem lazım ne kadar süre ile bana hizmet sağladıklarını sorgulamak istiyorum. MÜŞTERİ TEMSİLCİSİNE bağlanmanın yolu bilen varsa yardım edebilirmi. tekrardan Türkcell'e dönüş yapacağım gibi görünüyor. Yorum bağlantısı
Ahmet Kaleli 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz (düzenlendi) Üstadım merhaba.Bende telekom mobil hat kullanıyorum.Benim haricimde üç yakınım daha telekomun mobil hattını kullanıyor.Tüm hatlar benim üzerime.Kamu tarifesindeyim.Ben böyle bir sorunla karşılaşmadım.İnternet veya konuşmada şimdiye kadar bir problem yaşamadım.Peki memnunmuyum.Hayır.Kamu tarifesinin taahhüdü bittiğinde yenilenmesi için müşteri hizmetlerinden yada herhangi bir telekom bayisinden taahhüt veremiyorsunuz.Nereye gitmem gerek? Türk Telekom bölge Müdürlüklerine.Yani insanların fatura ödedikleri, ev telefonu açtırıp iptal ettikleri v.s yere.Ben 1 saatten fazla sıra bekledim.Çünkü bankalardaki gibi sıra numarası alıyorsunuz.Yarım saatte işlemlerim sürdü.Dedim tövbe.Ya vodafone yada Turkcell.Beni öpecekse onlar öpsün. Bu arada Türk telekom internet için iletişim numarası 444 0 375 mobil hatlar için iletişim numarası 444 1 444 12 Temmuz tarihinde Ahmet Kaleli tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa YILDIRIM 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz Mehmet Kazancıoğlu yazdı: MÜŞTERİ TEMSİLCİSİNE bağlanmanın yolu bilen varsa yardım edebilirmi. Robota "Beni Aramışsınız" derseniz sizi Müşteri temsilcisine doğrudan bağlar. 4 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz Ahmet Kaleli yazdı: Üstadım merhaba.Bende telekom mobil hat kullanıyorum.Benim haricimde üç yakınım daha telekomun mobil hattını kullanıyor.Tüm hatlar benim üzerime.Kamu tarifesindeyim.Ben böyle bir sorunla karşılaşmadım.İnternet veya konuşmada şimdiye kadar bir problem yaşamadım.Peki memnunmuyum.Hayır.Kamu tarifesinin taahhüdü bittiğinde yenilenmesi için müşteri hizmetlerinden yada herhangi bir telekom bayisinden taahhüt veremiyorsunuz.Nereye gitmem gerek? Türk Telekom bölge Müdürlüklerine.Yani insanların fatura ödedikleri, ev telefonu açtırıp iptal ettikleri v.s yere.Ben 1 saatten fazla sıra bekledim.Çünkü bankalardaki gibi sıra numarası alıyorsunuz.Yarım saatte işlemlerim sürdü.Dedim tövbe.Ya vodafone yada Turkcell.Beni öpecekse onlar öpsün. Bu arada Türk telekom internet için iletişim numarası 444 0 375 mobil hatlar için iletişim numarası 444 1 444 her firma her yerde çekecek diye bir şart yok Türkcellin çekmediği yerde vodofone full çektiğini de gördük her firmanın her yerde baz istasyonu olmuyor ya da kapasitesi düşük oluyor 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz Bir zamanlar vodafone’da çalışmıştım, benzer şikayetler geldiğinde bölgenin alt yapısını güçlendiriyordu vodafone. Firmaya ulaşmak için Twitter (X) denenebilir, onlar ulaşırlar sana.. Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 12 Temmuz Yazar Paylaş 12 Temmuz Ahmet Kaleli yazdı: Üstadım merhaba.Bende telekom mobil hat kullanıyorum.Benim haricimde üç yakınım daha telekomun mobil hattını kullanıyor.Tüm hatlar benim üzerime.Kamu tarifesindeyim.Ben böyle bir sorunla karşılaşmadım.İnternet veya konuşmada şimdiye kadar bir problem yaşamadım.Peki memnunmuyum.Hayır.Kamu tarifesinin taahhüdü bittiğinde yenilenmesi için müşteri hizmetlerinden yada herhangi bir telekom bayisinden taahhüt veremiyorsunuz.Nereye gitmem gerek? Türk Telekom bölge Müdürlüklerine.Yani insanların fatura ödedikleri, ev telefonu açtırıp iptal ettikleri v.s yere.Ben 1 saatten fazla sıra bekledim.Çünkü bankalardaki gibi sıra numarası alıyorsunuz.Yarım saatte işlemlerim sürdü.Dedim tövbe.Ya vodafone yada Turkcell.Beni öpecekse onlar öpsün. Bu arada Türk telekom internet için iletişim numarası 444 0 375 mobil hatlar için iletişim numarası 444 1 444 gerçekten ulaşmak çok sorun Mustafa YILDIRIM yazdı: Robota "Beni Aramışsınız" derseniz sizi Müşteri temsilcisine doğrudan bağlar. robotta konuşma alnı yok hiç yok sadece tuşa bas tuşa bas ile geçiyor başka dileyen cevap veren beni konuşturacak bir alan yok malesef Ali Gülmez yazdı: her firma her yerde çekecek diye bir şart yok Türkcellin çekmediği yerde vodofone full çektiğini de gördük her firmanın her yerde baz istasyonu olmuyor ya da kapasitesi düşük oluyor dediğinizde haklı olabilirsiniz ancak ben ödediğim faturanın karşılığını almak istiyorum. ödediğim faturanın %10 karşılığını bile alamıyorum. aktif telefon kulanım saatleri içinde 10 saat işyerinde zaman geçiriyorum telefonun lazım olduğu sürede çekmedikten sonra ne gerek var ki telefon kullanmaya ve dünya kadar ücret ödemeye kapasiteleri düşük ve ben bundan rahatsızım. başka hatta geçmek için taahhüdüm var cayma bedeli ödemek zorundayım. kendi hatalarını ben neden ödeyeyim. ben keyfi değişiklik yapmak istemiyorum. reklamlarında şu kadar kapsama bu kadar kapsama diye atıp tutuyorlar. İstanbul'da bile çekmiyorsa bunun çözümü ulaşılmaz olmak değil diye düşünüyorum. sadece hattı satıp taahhüdü alana kadar ise çalışma etikleri ona da bir şey demiyorum. hatları çekmiyor. bunun suçlusu ben olamam herhalde Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz Türk Telekom kullanıyordum, hatırlarsanız bir kaç yıl önce İstanbul hafiften sallanmıştı operatörler gitmişti. Ankarada yaşamama rağmen o gün Turkcell hemen gelirken Türk Telekom gün boyu gelmemişti. Sonrasında 5-10 gb hediye vermişti Telekom 😊 şaka gibi ama onu bile kullanamamıştık yavaşlıktan. O olaydan önce de 8. Katta oturmama rağmen telefonda şebeke var görünüyor ama kimse ulaşamıyordu. Müşteri hizmetleri ile konuştum çözüm sunamadılar. Özetle şu hat ya da bu hat iyidir demiyorum ama hangi hat çekmiyorsa değiştirin gitsin. Yarın bir gün acil bir şey olur telefon bu gibi zamanlarda lazım olur. Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 12 Temmuz Yazar Paylaş 12 Temmuz Cem Işık yazdı: Bir zamanlar vodafone’da çalışmıştım, benzer şikayetler geldiğinde bölgenin alt yapısını güçlendiriyordu vodafone. Firmaya ulaşmak için Twitter (X) denenebilir, onlar ulaşırlar sana.. ulaşabilsem derdimi dinleyecek birini bulsam belki çözerler ama yok ulaşılmaz olmak işlerine geliyor her halde. (X) twitter kullanmıyorum, şikayet varı deneyeceğim belki dönüş yaparlar. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz Mehmet Kazancıoğlu yazdı: X) twitter kullanmıyorum eeee yaşanmaz yahu Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 12 Temmuz Yazar Paylaş 12 Temmuz az önce başka bir kombinasyon buldum ve karşıma konuşabileceğim bir kişi çıktı tuş kombinasyonu 444 1 444 aradıktan sonra sırası ile 1 4 0 2 tuşlayarak ulaşım sağladım. şebeke incelenecekmiş ve sonrası bana dönüş yapacaklarmış en geç 72 saat içerisinde 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz Mehmet Kazancıoğlu yazdı: az önce başka bir kombinasyon buldum ve karşıma konuşabileceğim bir kişi çıktı tuş kombinasyonu 444 1 444 aradıktan sonra sırası ile 1 4 0 2 tuşlayarak ulaşım sağladım. şebeke incelenecekmiş ve sonrası bana dönüş yapacaklarmış en geç 72 saat içerisinde 2024 yatırım planımızda yok diyecekler 2025 için görüşeceğiz diyecekler umarım iyi olur Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 12 Temmuz Yazar Paylaş 12 Temmuz Çağlar Bayur yazdı: eeee yaşanmaz yahu çok gereksiz be abi ne işim olur benim x le benim için x kordinat sisteminden ibaret başka işe yaramaz bende Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz Mehmet Kazancıoğlu yazdı: MÜŞTERİ TEMSİLCİSİNE bağlanmanın yolu bilen varsa yardım edebilirmi. tekrardan Türkcell'e dönüş yapacağım gibi görünüyor. Twitter kardeşim.. Twitterdan tuşlayacaksın onları. hemen ararlar seni. Benim superonline ile ilgili son paylaşımlarıma bakablirsin.. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz Mehmet Kazancıoğlu yazdı: çok gereksiz be abi yaşıyorum deme gel bak ç.ok güzelX Mehmet Ozyurek yazdı: Twitter kardeşim.. Twitterdan tuşlayac kullanmıomuş lağğ 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz Ohoo... Türkiye'de twitter olmadan hiç bir şey çözülemiyor artık. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz Benim de bu ara aklımda olan şeydi tt'ye geçmek. Turkcell kazığından kaçayım diyordum ama paramla rezil olmak da istemem. Eşim tt kullanıyor, ona sorarsan memnum ama ben onun telefonunu kullanmak istemezdim. Bir ay sonra taahhüt bitiyor. Yorum bağlantısı
Serkan Gülderen 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz 3 yıl önce türktelekom hattım evde çekmiyordu, konum olarak güçlendirme yapacaz denildi müşteri hizmetlerince, o ara turkcell e geçiş yapmıştım, bu sene tekrar kamu paket avantajından dolayı türktelekom a geçiş yaptım evde hala çekim düşük türkceli arıyoruz yani. Yorum bağlantısı
Baha Kanberoğlu 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz (düzenlendi) Lokasyondaki popülasyonda önemli. TT, Vodafone gibi nispeten cok internet veren operatörleri okul, yurt vb. yerde oturuyorsanız almamak lazım. Benim evin yanında 2000 kişilik yurt var. Üniversite açıkken, hanım sürekli telefonundan şikayet ediyor. 15 gündür öğrenci yok. şikayet yok Ancak elektrikler kesilince o kadar öğrenci yüklendiği için Turkcell'de dahil hepsinin internet hizmeti patlıyor. 12 Temmuz tarihinde Baha Kanberoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 12 Temmuz Yazar Paylaş 12 Temmuz Çağlar Bayur yazdı: yaşıyorum deme gel bak ç.ok güzelX kullanmıomuş lağğ abi sosyal medya beni boğuyor. gereksiz zaman kaybı olarak görüyorum. inst bile gereksiz geliyor aslında onda da kurtulmam lazım zaten başka bir şeyde kullanmıyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 12 Temmuz Yazar Paylaş 12 Temmuz Mahmut Yıldız yazdı: Benim de bu ara aklımda olan şeydi tt'ye geçmek. Turkcell kazığından kaçayım diyordum ama paramla rezil olmak da istemem. Eşim tt kullanıyor, ona sorarsan memnum ama ben onun telefonunu kullanmak istemezdim. Bir ay sonra taahhüt bitiyor. aynen paramız ile rezil oluyoruz. müşterinin biri aramış ulaşamamış, patronumu aramış ulaşamıyorum diye ortalık bir birine girecek yakında. eşim ve oğlumda tt kullanıyor ama onlar için şimdilik sorun yok çünkü evde çekiyor sorun olmuyor, internet yavaş olması onlar için sorun değil genelde wiwi kullanıyorlar evde mobili fark etmiyorlar. dışarı çıkınca eşimin telefon ile işi pek olmuyor oğlan biraz mız mızlanıyor ama sonra oda susuyor. esas sorunu ben yaşıyorum 1 Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz Abi işyerinde wifi varsa ona bağlanırsan wifi üstünden bağlantı kurup çekmeyen yerlerde en azından hattı değişene kadar işini görürsün. volte mi ne öyle bir ismi vardı protokolün. Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 12 Temmuz Yazar Paylaş 12 Temmuz Ersen Tapan yazdı: Abi işyerinde wifi varsa ona bağlanırsan wifi üstünden bağlantı kurup çekmeyen yerlerde en azından hattı değişene kadar işini görürsün. volte mi ne öyle bir ismi vardı protokolün. volte açık ancak fabrika içerisinde wifi ağı yok ofiste sorun yok zaten önemli olan üretim alanına indiğim zaman oluşuyor ve günü çoğunluğunu üretim alanında geçiriyorum 1 Yorum bağlantısı
Eray Aksoylu 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz yaklaşık 5 sene önce 1 yıla mahsus Türk Telekom'a geçtim.. hat açık şehir merkezinde olduğum halde aradım telefonun kapalıydı cümlelerine o kadar çok maruz kaldığım için tövbe edercesine uzaklaştığım operatördür.. çözümü geçici olarak şöyle buldum 4.5G' yi volteyi vowifi ye ne varsa kapatıp 3G ile kullanıyordum. iş yerimde ve evde wifi'ye bağlıydım.. mobil internetle işim kalmıyordu. ama ne zaman internetle işim olsa 4.5G'yi geri açıp söve söve o işimi bitirmeye uğraşıyordum. taahhüt sürem dolar dolmaz turkcele topuk.. evet fiyatları uçuk ama işimi görüyor.. işimi görmeyen şeye para ödemektense fazla ödemeyi göze aldım. Mart ayında turkcell kontratım bitti taahhüt yapmadım mevcut tarifemi taahhütsüz kullanıyorum. güncel tarifelerin fiyatları ve imkanları kullandığım tarifeden daha az ve fiyatları daha pahalı. marttan bu yana ise 1 kere zam geldi. yine de güncel tarifelerden daha ucuz. ara ara bakıyorum belki denk bişeyler gelirse taahhüt yapayım diye.. dediğim gibi eğer iş yerinde mobil internet ile çok işiniz olmuyorsa telefon ayarlarınızdan 4.5G'yi kapatın en azından arayanlar ulaşır whatsapp'ta açık kalır. ama internette gezinme gibi durumlar olursa 4.5Gyi aktif edip deneyebilirsiniz. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Ekici 12 Temmuz Paylaş 12 Temmuz Mehmet Kazancıoğlu yazdı: bana dönüş yapacaklarmış en geç 72 saat içerisinde Telefon çekmiyor diyorsunuz, nasıl ulaşacakmış? Mevzunun devamı şöyle; aradık size ulaşamadık 4 Yorum bağlantısı
Muhammet Ergün 13 Temmuz Paylaş 13 Temmuz Bizim okulda maalesef 3 operatörde de sıkıntı var, uygun olduğu için Telekom kullanamıyorum. Geçen gün bir işyerinde GSM kuvvetlendirici diye bir cihaz gördüm, ise yaradığını söylediler. Yorum bağlantısı
Recommended Posts