Eyyüp Berktaş 6 Temmuz Paylaş 6 Temmuz Merhabalar Citroën c4 1.4 sx 2010 model aracımda aşağıda ki hata kodlarını alıyorum. Bahsettiği oksijen sensörü alttaki mi yoksa üstteki mi? Değiştirmem gerekirse Delphi mi yoksa Bosch marka mı almamı önerirsiniz. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim. ------------------ P0138: O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2) Pending Fault Log ------------------ P0141: O2 Sensor Heater Circuit (Bank 1 Sensor 2) Historic Fault Log ------------------ Yorum bağlantısı
Cem Işık 7 Temmuz Paylaş 7 Temmuz Orjinali pahalı olabilir, bosch otomobil servislerinde orjinalden daha uygun fiyata bosch marka bakabilirsiniz Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Temmuz Paylaş 7 Temmuz (düzenlendi) Eyyüp Berktaş yazdı: Aracım benzinli. Senin derdinin çaresi bu parçalar. sanırım 1 numara . Bosch alırsan 2600 : https://www.hepsiburada.com/bosch-citroen-c3-1-4-1-6-thp-vti-benzinli-oskijen-lambda-sensoru-ust-bosch-marka-1618-ll-pm-HBC00004HU16K Ali Expressden alırsan : 700 tl https://tr.aliexpress.com/item/4000230351393.html Ben ali amcadan aldım Cruze için sorun olmadı. 5 yıl oldu. 7 Temmuz tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Eyyüp Berktaş 7 Temmuz Yazar Paylaş 7 Temmuz Cem Işık yazdı: Orjinali pahalı olabilir, bosch otomobil servislerinde orjinalden daha uygun fiyata bosch marka bakabilirsiniz Teşekkür ederim Ali Darbaz yazdı: Senin derdinin çaresi bu parçalar. sanırım 1 numara . Bosch alırsan 2600 : https://www.hepsiburada.com/bosch-citroen-c3-1-4-1-6-thp-vti-benzinli-oskijen-lambda-sensoru-ust-bosch-marka-1618-ll-pm-HBC00004HU16K Ali Expressden alırsan : 700 tl https://tr.aliexpress.com/item/4000230351393.html Ben ali amcadan aldım Cruze için sorun olmadı. 5 yıl oldu. Teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 8 Temmuz Paylaş 8 Temmuz Eyyüp Berktaş yazdı: Merhabalar Citroën c4 1.4 sx 2010 model aracımda aşağıda ki hata kodlarını alıyorum. Bahsettiği oksijen sensörü alttaki mi yoksa üstteki mi? Değiştirmem gerekirse Delphi mi yoksa Bosch marka mı almamı önerirsiniz. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim. ------------------ P0138: O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2) Pending Fault Log ------------------ P0141: O2 Sensor Heater Circuit (Bank 1 Sensor 2) Historic Fault Log ------------------ Circuit "High"; diyorsa içinden yada soketinden yada kablosundan kopmuştur. High voltage ( yada exceeds upper limit )deseydi voltaj yüksek anlamına gelecekti bu sefer de 5 volt besleme kablosu sinyal kablosuna değiyor demek olacaktı. Circuit Low, Circuit High kapalı devre yada açık devre anlamında oluyor OBD tanımında. Örnek olarak, sürekli çalışan soğutucu fan varsa, ısı ölçüm sensörü için, thermal sensor circuit high hatası veriyor araba diyelim. bildiğin soket arızası asılda. kopmuş kablosu ve açık devre gösteriyor. açık devre yani. ( VW Tiguan) heater devresinde de bir tuhaflık olduğuna göre oksijen sensörü içinden bozuk, kablosundan kopuk yada sistem ECU tarafından arızalı demektir. ( hepsi de başıma geldi VW jetta da) Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Temmuz Paylaş 8 Temmuz sensor 2 diyorsa, kat'dan sonraki sensördür o. LPG var mı aracınızda? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Temmuz Paylaş 8 Temmuz her iki sensörün çalışma grafiğine baklmalı, buji de gidiyorsa yanıltır, ateşleme hatası da yanıltır 1 Yorum bağlantısı
Eyyüp Berktaş 8 Temmuz Yazar Paylaş 8 Temmuz Sani Gerşon yazdı: sensor 2 diyorsa, kat'dan sonraki sensördür o. LPG var mı aracınızda? LPG var. Yeni motor yapıldı. O yüzden benzinde kullanıyorum. Yorum bağlantısı
Recommended Posts