İlkay Başaran 12 saat önce Paylaş 12 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: karlı olmadığı halde çatılara güneş enerjisi ile iki hafta gelinen yazlıklarda su ısıtıcı yaptırıp her sene 2-3 tüp parasını bakım tamire harcayan milletiz. Bence elektrikli araç türk kafasına çok uygundur. Hele bunu panelle değerlendiren yerel girişimciler güneşciler ustalar çıkarsa bu iş ülkemizin petrol ithalatını kısa sürede görülür derecede azaltır. Yenilenebilir enerji kaynağımız çok fazla ve artıyor. Güneş zaten başlı başına herşeyi fazlasıyla karşılayacak düzeyde. Umarım beklediğim gibi olur. Cidden öyle hocam. Tüm gün 20 derece denize giriyorlar akşam güneş enerjisinden duş almak için (bedava ısınıyor ya) 11 ay yatırım yapıyorlar. Donmasın diye rezistans vs. Boş bıraksa lodos alıp götürüyor falan. Su patlıyor yolda tamir sırasında boruya kaçan toz toprak şamandırayı tıkıyor evin boya pert. Çok ilginç eziyet resmen. 12 ay kalıyorsan evet mantıklı. 1 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 10 saat önce Paylaş 10 saat önce @Ali Gülmez 737’yi düzde 1 saat uçurmak için tüm yolcu ve bagaj kabinini pil ile doldurmak gerekiyor. Günlerce yakıt almadan giden gemileri düşün. pil yapmak için açılan meden sahaları, kimyasal süreçler, kullanılan su ve çevreye etkisi inanılmaz boyutta. pil teknolojisi mucize yaşamadığı sürece sadece mini araçlarda ve büyük araçlarda ups işlevi görecek. ama airbus 10 yıl içinde hidrojenli ticari uçuşlara başlayacak. Zaten hidrojenli gemi ve ağır karayolu taşımacılığı başladı. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 9 saat önce Paylaş 9 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: @Ali Gülmez 737’yi düzde 1 saat uçurmak için tüm yolcu ve bagaj kabinini pil ile doldurmak gerekiyor. Günlerce yakıt almadan giden gemileri düşün. pil yapmak için açılan meden sahaları, kimyasal süreçler, kullanılan su ve çevreye etkisi inanılmaz boyutta. pil teknolojisi mucize yaşamadığı sürece sadece mini araçlarda ve büyük araçlarda ups işlevi görecek. ama airbus 10 yıl içinde hidrojenli ticari uçuşlara başlayacak. Zaten hidrojenli gemi ve ağır karayolu taşımacılığı başladı. Hidrojenli uçak 😂 Pil teknolojisi değişir gelişir. Asıl mesele enerji sorunu. Tansu Kalafatoğlu yazdı: @Ali Gülmez 737’yi düzde 1 saat uçurmak için tüm yolcu ve bagaj kabinini pil ile doldurmak gerekiyor. Günlerce yakıt almadan giden gemileri düşün. pil yapmak için açılan meden sahaları, kimyasal süreçler, kullanılan su ve çevreye etkisi inanılmaz boyutta. pil teknolojisi mucize yaşamadığı sürece sadece mini araçlarda ve büyük araçlarda ups işlevi görecek. ama airbus 10 yıl içinde hidrojenli ticari uçuşlara başlayacak. Zaten hidrojenli gemi ve ağır karayolu taşımacılığı başladı. Bu çevre kirletme lafı da petrolcülerin dedikodusu.. petrol çok mu temiz? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 saat önce Paylaş 9 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: Bence elektrikli araç türk kafasına çok uygundur. prizde bedava elektrik varsa ben de alırdım 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 9 saat önce Paylaş 9 saat önce Çağlar Bayur yazdı: prizde bedava elektrik varsa ben de alırdım Her zaman ucu açık bir priz bulur halk. gebzede bi tane varmış 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 saat önce Paylaş 9 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: Her zaman ucu açık bir priz bulur halk. gebzede bi tane varmış yaa ona wifi birşey takmışlar, app le kapatıyor enerciiiiii kalmıyor 1 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: Hidrojenli uçak 😂 Airbus kendi web sitesinde gülmemiş. iki tür uçak planlıyor. Seri hibrit. Ve hidrojen. Tamamen elektrikli uçak yok hedefte. ayrıca çinli elektriklilere çok takılmamak lazım. Çin hidrojende dev adımlar atıyor. Japonya almanya bile ağzı açık bakacak çinlilere Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Benim müstakil evim olsa.. maliyetine, bakım masrafına bakmam.. Gündüz güneş gece rüzgardan elektrik üretirim. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Airbus kendi web sitesinde gülmemiş. iki tür uçak planlıyor. Seri hibrit. Ve hidrojen. Tamamen elektrikli uçak yok hedefte. ayrıca çinli elektriklilere çok takılmamak lazım. Çin hidrojende dev adımlar atıyor. Japonya almanya bile ağzı açık bakacak çinlilere Motoru ne motoru? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: Motoru ne motoru? Elektrik Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Elektrik Çok hızlı gitmez o zaman propeller tipi herhalde Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Her köfteci yusufta inip şarj ederler artık 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: Çok hızlı gitmez o zaman propeller tipi herhalde Yavaş gider hocam. Ekonomik olur. Düşerse bilemem Zaten uçak nasıl uçuyor daha onu çözemedik. Kanat tasarımı gereği altındaki hava üstündekinden farklı hızda geçtiği içinse, uçak ters dönünce nasıl uçabiliyor? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: Çok hızlı gitmez o zaman propeller tipi herhalde insan yapımı olmayan teknolojiden ters mühendislik yapılmış olabileceği ima edildi hocam dün, kongreye hesap veriyordu 4 bilirkişi, çoğu zmaan, imzaladığım kontrat sonucu cevap veremem veya bilmiyorum dediler, tek ortak dedikleri: deniz dibine bakılmalı oldu 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Yavaş gider hocam. Ekonomik olur. Düşerse bilemem Zaten uçak nasıl uçuyor daha onu çözemedik. Kanat tasarımı gereği altındaki hava üstündekinden farklı hızda geçtiği içinse, uçak ters dönünce nasıl uçabiliyor? Daha ağrıkesicinin nerenin ağrıdığını nereden bildiğini çözemedik 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: uçak ters dönünce nasıl uçabiliyor? ters işte kanadın bir yüzeyi hep yukarıda çok basit yaaaa 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 4 saat önce Paylaş 4 saat önce İlkay Başaran yazdı: Daha ağrıkesicinin nerenin ağrıdığını nereden bildiğini çözemedik Bütün sistemi kapatıyor. ( motor arıza lambası iptali gibi düşün diycem düşünemiycen ) Bütün büyüyü bozdum şimdi daalın Tansu Kalafatoğlu yazdı: Yavaş gider hocam. Ekonomik olur. Düşerse bilemem Zaten uçak nasıl uçuyor daha onu çözemedik. Kanat tasarımı gereği altındaki hava üstündekinden farklı hızda geçtiği içinse, uçak ters dönünce nasıl uçabiliyor? Camdan elini çıkarıp hiç yukarı aşağı hareket ettirmedin mi diycem de pilli beben hız yapamıyor ki eli uçuracak kadan 😁 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Kanat tasarımı gereği altındaki hava üstündekinden farklı hızda geçtiği içinse, uçak ters dönünce nasıl uçabiliyor? Uçak dikine havaya da tırmanıyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts