Melisa Kaya 29 Haziran Paylaş 29 Haziran Merhabalar Ford fiesta arabada durduk yere sarı ünlem işareti çıkardı araba bazen çalışmazdı yani otomatik şanzımanda sorun vardı. Sanayici önce debriyaj setini değiştirip işçilik dahil 22bin aldı. Sorun yine devam edince şanzıman robotu sorunlu diyip 15bine sipariş ettirdi. Şikayet edebilir miyim burayı? Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 29 Haziran Paylaş 29 Haziran Sizden onay alarak değişim yaptıysa şikayet edilecek bir durum yok ortada. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 29 Haziran Paylaş 29 Haziran Melisa Kaya yazdı: Merhabalar Ford fiesta arabada durduk yere sarı ünlem işareti çıkardı araba bazen çalışmazdı yani otomatik şanzımanda sorun vardı. Sanayici önce debriyaj setini değiştirip işçilik dahil 22bin aldı. Sorun yine devam edince şanzıman robotu sorunlu diyip 15bine sipariş ettirdi. Şikayet edebilir miyim burayı? yazı, kayıt, servis, teşhis formu var mı? Yorum bağlantısı
Melisa Kaya 29 Haziran Yazar Paylaş 29 Haziran Ersen Tapan yazdı: Sizden onay alarak değişim yaptıysa şikayet edilecek bir durum yok ortada. Tansu Kalafatoğlu yazdı: yazı, kayıt, servis, teşhis formu var mı? Hocam ürün sipariş ettikten sonra dedik ki fiş, kağıt verin değiştiğine dair dönüp yok biz kağıt falan vermiyoruz diyor. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 29 Haziran Paylaş 29 Haziran Yapılan işe fatura vermediyse şikayet edilecek yer belli. Hem vergi dairesine hem de sanayi sitesi yönetimine şikayette bulunabilirsiniz. 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 29 Haziran Paylaş 29 Haziran Ersen Tapan yazdı: Sizden onay alarak değişim yaptıysa şikayet edilecek bir durum yok ortada. hayır böyle bir şey yok. Hanımefendi tekniğe hakim olmayabilir. Usta dolandırmak için önce başka parça bozuk, sonradan başka parça bozuk diyebilir. sizin mantıkla bakarsak 10km’lik yolu 100km’den götüren taksici de haklı. Turist Kişi bindi. Sürerken farkına varamadı. İndiğinde 100 lira yerine 1000 lira ücret çıkınca ne diyeceğiz? Sürerken şöförü uyarsaydın mı? Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 29 Haziran Paylaş 29 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: hayır böyle bir şey yok. Hanımefendi tekniğe hakim olmayabilir. Usta dolandırmak için önce başka parça bozuk, sonradan başka parça bozuk diyebilir. sizin mantıkla bakarsak 10km’lik yolu 100km’den götüren taksici de haklı. Turist Kişi bindi. Sürerken farkına varamadı. İndiğinde 100 lira yerine 1000 lira ücret çıkınca ne diyeceğiz? Sürerken şöförü uyarsaydın mı? Tamam ama Usta şu parçadan şüphelendim değişimi şu kadar kabul ediyorsan değişirim diyor . Değişim sonucunda arızanın %100 geçeceğine kefil olmadıysa yapacak birşey yok. Burada esas sıkıntı yapılan işin belgelendirilmemesi. ve vergi kaçırılması. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 29 Haziran Paylaş 29 Haziran Ersen Tapan yazdı: Tamam ama Usta şu parçadan şüphelendim değişimi şu kadar kabul ediyorsan değişirim diyor . Değişim sonucunda arızanın %100 geçeceğine kefil olmadıysa yapacak birşey yok. Burada esas sıkıntı yapılan işin belgelendirilmemesi. ve vergi kaçırılması. Belge yoksa, müşteri dükkana girmemeli. Bu müşterinin aldığı risk. Hatalı bir eylem. ama mesleki iş sorumluluğu diye bir olgu var. Orada dükkan açmış bir usta var. Yönlendirmeleriyle teknik bilgisi olmayan müşteriyi yönlendiriyor. Bu kısımda hukuki sorumluluğu başlıyor. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 29 Haziran Paylaş 29 Haziran Muhtemelen süreç şu şekilde ilerleyecek, ilk etapta ödeme karşılığı fatura kesilmedi diye Maliyeye şikayet edilip fatura alınacak daha sonra alınan fatura ile hakem heyetine tamiratın yapılmadığı ile ilgili şikayet oluşturulup para iadesi veya ücretsiz tamirat istenecek. Bu süre heyetin yoğunluna göre 6 ay 1 yılı bulabilir tahminimce. 3 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Haziran Paylaş 29 Haziran bence önce tanıdık bir maliyeci ile gidilip usulunce nabız yoklanacak.. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 30 Haziran Paylaş 30 Haziran Doğan Arşiray yazdı: bence önce tanıdık bir maliyeci ile gidilip usulunce nabız yoklanacak.. Mesela mehmet şimşek ile 1 Yorum bağlantısı
Ali Çanakçı 30 Haziran Paylaş 30 Haziran (düzenlendi) Yetkili servise gitmiyorsan bile, sanayide önüne gelen yere girme. Aracını bir kaç yere göster, fikir edin. Ondan sonra tamirata giriş. Kirlilik öyle bir safhaya geldi ki anlamak mümkün değil. Ayrıca yapabileceğin her işini kendin Yap. Sorun yaşamadan önce bilgi araya bileceğin böyle bir forum varken.. Şikayet yerlerinin de bu ülkenin bir parçası olduğunu unutma! 30 Haziran tarihinde Ali Çanakçı tarafından düzenlendi Ekleme yaptım. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 30 Haziran Paylaş 30 Haziran Bu arada bu işin hukuki süreci uğraş ister. Geri alacağınız paranın fazlası avukat ve mahkeme sürecine gidebilir. o yüzden ben hep servis kabul ve teslim formu, fatura vermeyen yere aracınızı vermeyin diyorum. en basitinden, yağ tapasını kapatamasa, 10km sonra üst kapak gitti. Ya da fazla yağ koysa araç ambaleye kalkar. Bunlar çokça yaşandı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts