Ali Cihangiroğlu 22 Haziran Paylaş 22 Haziran Ali Gülmez yazdı: Abi o yıllarda c2 demişler ama şu anki c3 yağlar c2 yi de kapsıyor İneos ecs c2 yağ İneos htc c3 yağ Total sitesi 2 yağı birden öneriyor mesela Dediğin gibi daba kalın yağlar yüksek sıcaklarda daha iyi vizkozite değerleri sunuyor o zaman sorun yok, kapsıyorsa devam Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Haziran Paylaş 22 Haziran 5binde bir değişin ne edeyim. Çevreye yazık cebinize yazık. Para sizin çevre hepimizin 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 22 Haziran Paylaş 22 Haziran (düzenlendi) Servet Aydın yazdı: 5binde bir değişin ne edeyim. Çevreye yazık cebinize yazık. Para sizin çevre hepimizin yok artık canım, 10-15 iyidir, ben yılda 1 değişiyorum zaten hadi 1.5 senede bir değişeyim bari 22 Haziran tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Haziran Paylaş 22 Haziran 3 yıl bile gider hep bu oil lobisi yüzünden son 10 yıldır nüfuz ettiler medayaya 2 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 23 Haziran Paylaş 23 Haziran Çağlar Bayur yazdı: 3 yıl bile gider hep bu oil lobisi yüzünden son 10 yıldır nüfuz ettiler medayaya Teknik olarak ispatı olmayınca kör tuttuğunu öpüyor. 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Haziran Paylaş 23 Haziran (düzenlendi) kesin kanıt varmı yok, herşey masal, bu durumda riske gerek yok, malum herşey ateş pahası ve daha film yeni başladı, seneleeeer önce geliyor dediğimde dalga geçenlerde tarih oldu bu arada 23 Haziran tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Koray Demir 23 Haziran Paylaş 23 Haziran Çağlar Bayur yazdı: 3 yıl bile gider hep bu oil lobisi yüzünden son 10 yıldır nüfuz ettiler medayaya 134 bin km boyunca motor yağı hiç değişmemiş bir Audi TT 3,2 lt'lik TFSI motor. Hiç fena görünmüyor daha da gider gibi😊 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Haziran Paylaş 23 Haziran Koray Demir yazdı: 134 bin km boyunca motor yağı hiç değişmemiş bir Audi TT 3,2 lt'lik TFSI motor. Hiç fena görünmüyor daha da gider gibi😊 dahada gidememiş sanki 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 23 Haziran Paylaş 23 Haziran Ali Cihangiroğlu yazdı: bizim ülke kir içinde, Servet yanlışsın kardeş, yada gözler bozuk daha geçen yıkadım şuan toz içinde araç, yıkayıp 10 km gidip geliyorum direk kirleniyor araç, yok öyle bir Türkiye, havayı bırak şuan denize girsen erirsin burada, hücrelerin parçalanır... Toz varsa bile karterde işi ne? Külbütör kapağı açık mı geziyorsunuz. Servet abi güzel sormuş, bizim hitaçi ay tozunun içinde çalışıyor günde 8 saat tamgaz hemde, ingilterede toz görmeyenle bakım saati aynı? 500 saat. Bu neden? Hani bizim ortam kirliydi? Kamyonlar? Otobüsler? Bence sizi yiyorlar Servisteki yetersiz yağ olayı da ilginç. Üretici adam yetersiz yağ mı kullandırıyor yetkili servise? İyiymiş Yorum bağlantısı
Metin Akbal 23 Haziran Paylaş 23 Haziran Koray Demir yazdı: 134 bin km boyunca motor yağı hiç değişmemiş bir Audi TT 3,2 lt'lik TFSI motor. Hiç fena görünmüyor daha da gider gibi😊 5 yıl 150 bin km garantisini kullanmak istemiş sanırım gerçi o Hyundaide idi 😁 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Haziran Paylaş 23 Haziran (düzenlendi) İlkay Başaran yazdı: Toz varsa bile karterde işi ne? Külbütör kapağı açık mı geziyorsunuz. Servet abi güzel sormuş, bizim hitaçi ay tozunun içinde çalışıyor günde 8 saat tamgaz hemde, ingilterede toz görmeyenle bakım saati aynı? 500 saat. Bu neden? Hani bizim ortam kirliydi? Kamyonlar? Otobüsler? Bence sizi yiyorlar Servisteki yetersiz yağ olayı da ilginç. Üretici adam yetersiz yağ mı kullandırıyor yetkili servise? İyiymiş toz yağada girerde esas silindire girer kardeş, filtrene çok güvenme, ayda bir çıkar hele filtreni, iç kısma parmak sür bak bakalım ne var yalnız sebeb filtre kutusunun çokta iyi olmaması, fiestanınki antikaydı modlamıştım, bununki ona göre çok iyi ama bundada önlem aldım test ediyorum... Evet aynen öyle, üretici ses etmiyor resmen, sordum zira, bizim ülkede böyle yapıyorlar dedim ozellikle yuvarlak cevap verdiler, resmen kıvırdı FR.... servise götür aracını bak bakalım ne kullanacaklar, RN17 olacak yağ, 720-710 olmaz, ben itiraz ettim yazılı belge istedim kitlendi adamlar, bundan sonra yağı ben getiririm değişirsiniz dedim yok dediler, o zaman size bye byeee dedim ve servisle alakam garanti varken bitti, hatta ilk bakımda bile papaz oldum, fiyat kırdı adamlar dayanamadılar yanlış yağ bu işlerine gelmiyor uygun olanı kullanmak zira ithal ve varil yağ değil, gerçi ülkede üretilen yağların hiçbiri uygun değil, sen birde bu uyumsuz yağı 20 bin km kullanacaksın öylemi, o yağ duman olur kavurur kızartma yağına döner o motorda, sert kullanan yada hep hızlı giden uzun süre kullanılan motorda sorun kesin olacak aha yaz bunu bir kenara, bakalım rektefe olmayan bu motorda göreceğiz olacakları, bakım belgeni sakla zira sandık motoru mahkeme yoluyla bedavaya getirirsin diyeceğim ama sen araba fazla kullanmazsın satarsın zaten ... Sizin hitaçide yer merak etme, bizimkiler tozdan motor yiyordu hatırlarsan, toz mutlaka girecek yer bulur, Kütahyada her sene motor yapılırdı bilirmisin, termik santral işi hani... Servet attı gol olmadı, kaleci yakaladı rakip kaleye şutladı gol oldu 23 Haziran tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 23 Haziran Paylaş 23 Haziran Ali Cihangiroğlu yazdı: toz yağada girerde esas silindire girer kardeş, filtrene çok güvenme, ayda bir çıkar hele filtreni, iç kısma parmak sür bak bakalım ne var Evet aynen öyle, üretici ses etmiyor resmen, sordum zira, resmen kıvırdı FR.... servise götür aracını bak bakalım ne kullanacaklar, RN17 olacak yağ, 720-710 olmaz, ben itiraz ettim yazılı belge istedim kitlendi adamlar, bundan sonra yağı ben getiririm değişirsiniz dedim yok dediler, o zaman size bye byeee dedim ve servisle alakam garanti varken bitti, hatta ilk bakımda bile papaz oldum, fiyat kırdı adamlar dayanamadılar yanlış yağ bu işlerine gelmiyor uygun olanı kullanmak zira ithal ve varil yağ değil, gerçi ülkede üretilen yağların hiçbiri uygun değil, sen birde bu uyumsuz yağı 20 bin km kullanacaksın öylemi, o yağ duman olur kavurur kızartma yağına döner o motorda, sert kullanan yada hep hızlı giden uzun süre kullanılan motorda sorun kesin olacak aha yaz bunu bir kenara, bakalım rektefe olmayan bu motorda göreceğiz olacakları, bakım belgeni sakla zira sandık motoru mahkeme yoluyla bedavaya getirirsin diyeceğim ama sen araba fazla kullanmazsın satarsın zaten ... Sizin hitaçide yer merak etme,, bizimkiler tozdan motor yiyordu hatırlarsan, toz mutlaka girecek yer bulur, Kütahyada her sene motor yapılırdı bilirmisin, termik santral işi hani... Servet attı gol olmadı, kaleci yakaladı rakip kaleye şutladı gol oldu Sizin kamyonlar da her sene motor yiyor. Nerede ipsiz sapsız var ucuza çalıştıracam diye alıyor at hızsızlarını eski firma. Sonuç ortada. Ucuz işçi çalıştırmak için çok zengin olmak lazım. 7 bin saatte makina daha yağ eksiltmiyor kalanı sen hesapla. Ben tozun karterde ne işi var diyorum. Yollar tozlu deyip 10 binde yağ değişiyorsunuz ya. Kartere nereden giriyor bu toz? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Haziran Paylaş 23 Haziran (düzenlendi) İlkay Başaran yazdı: Sizin kamyonlar da her sene motor yiyor. Nerede ipsiz sapsız var ucuza çalıştıracam diye alıyor at hızsızlarını eski firma. Sonuç ortada. Ucuz işçi çalıştırmak için çok zengin olmak lazım. 7 bin saatte makina daha yağ eksiltmiyor kalanı sen hesapla. Ben tozun karterde ne işi var diyorum. Yollar tozlu deyip 10 binde yağ değişiyorsunuz ya. Kartere nereden giriyor bu toz? kartere zor girer, ben toz toprak derken şartlar kötü motor için demek istemiştim, silindire girmesi daha kötü, orayı halleder farketmezsin önceleri, hafiften aşşağıda gitmeye başlar yağla karışır segmandan al sana çorba, yağ yakma başladımı bitti gitti ... bizim motorda özellikle hava filtresi önemli, gömlek yok biliyorsun, silindir yuvası ayna gibi yüzey, bir acaip... Not: artık mazi oldu bizimkiler, emekli mode on 23 Haziran tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts