Ali Gülmez 10 Haziran Paylaş 10 Haziran Arkadaşım yurtdışında bu aracı kiralayınca dikkatimizi çekti 1.5 turbo motor ile elektrik motoru kombine edilmiş Toplam güç 258 hp Benzinli motor için 6 vites elektrikli motor için 4 vites var toplam 10 vites diye lanse ediyorlar 16.6 kw batarya ile tek şarjda benzinli motor kapalı 52 km yol gidiyorsunuz 1.7 tonluk aracın ortalama benzin tüketimi 1.8 lt 2023 model fiyatı 2.13 milyon 2024 model gelmemiş fiyatı yok E-HS - MG Türkiye (mg-turkey.com) 1 Yorum bağlantısı
Serkan Özmen 10 Haziran Paylaş 10 Haziran Ali Gülmez yazdı: Arkadaşım yurtdışında bu aracı kiralayınca dikkatimizi çekti 1.5 turbo motor ile elektrik motoru kombine edilmiş Toplam güç 258 hp Benzinli motor için 6 vites elektrikli motor için 4 vites var toplam 10 vites diye lanse ediyorlar 16.6 kw batarya ile tek şarjda benzinli motor kapalı 52 km yol gidiyorsunuz 1.7 tonluk aracın ortalama benzin tüketimi 1.8 lt 2023 model fiyatı 2.13 milyon 2024 model gelmemiş fiyatı yok E-HS - MG Türkiye (mg-turkey.com) Şu anda bu modelin sadece benzinli versiyonu satışta gözüküyor. Onda da yakıt tüketimi ve şanzımanın ilk viteslerdeki kararsızlığı olumsuz olarak değerlendirilmiş. Bu hibrit olan modeli çok daha mantıklı gibi. Şanzımanları farklı sanırım. Tüketim daha düşük ve daha performanslı. Malzeme kalitesi için olumlu yorumlar var. Ancak satışta yok maalesef. Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 10 Haziran Yazar Paylaş 10 Haziran Serkan Özmen yazdı: Şu anda bu modelin sadece benzinli versiyonu satışta gözüküyor. Onda da yakıt tüketimi ve şanzımanın ilk viteslerdeki kararsızlığı olumsuz olarak değerlendirilmiş. Bu hibrit olan modeli çok daha mantıklı gibi. Şanzımanları farklı sanırım. Tüketim daha düşük ve daha performanslı. Malzeme kalitesi için olumlu yorumlar var. Ancak satışta yok maalesef. Arkadaşım italya da kiraladı 120 km ile giderken foto attı Ortalama hızı 86 72 dk yol gitmiş ortalaması 9.9 Araç uzun yolda giderken elektrik motoru batarya boş iken destek vermediği için 1.5 tgdi motor yakıtı içiyor gibi Şehir içinde batarya dolu ise az yakıyor belli ki Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 10 Haziran Paylaş 10 Haziran Ali Gülmez yazdı: Arkadaşım yurtdışında bu aracı kiralayınca dikkatimizi çekti 1.5 turbo motor ile elektrik motoru kombine edilmiş Toplam güç 258 hp Benzinli motor için 6 vites elektrikli motor için 4 vites var toplam 10 vites diye lanse ediyorlar 16.6 kw batarya ile tek şarjda benzinli motor kapalı 52 km yol gidiyorsunuz 1.7 tonluk aracın ortalama benzin tüketimi 1.8 lt 2023 model fiyatı 2.13 milyon 2024 model gelmemiş fiyatı yok E-HS - MG Türkiye (mg-turkey.com) wltp verileri plugin hibritte saçmalıyor 100km’de 1,8lt yakabilir ama 1000km’de şarj olmadan? yine de az yakıyordur tabi Yorum bağlantısı
Serkan Özmen 11 Haziran Paylaş 11 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: wltp verileri plugin hibritte saçmalıyor 100km’de 1,8lt yakabilir ama 1000km’de şarj olmadan? yine de az yakıyordur tabi Aynen, katalog verileri bize uymuyor maalesef. Bizde her gün şarja takılacak yer ve imkan kısıtlı oluyor genelde. Müstakil ev lazım Bu arada Mehmet Şimşek geçen gün ışığı gösterdi bize. Yakında karbon salınım vergisi gelirse şaşırmayalım. Sanırım yavaştan tam elektrikli araca geçme zamanı yaklaşıyor 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Haziran Paylaş 11 Haziran Serkan Özmen yazdı: Yakında karbon salınım vergisi gelirse şaşırmayalım onun arka planı, evropaya mal ihraç eden üreticinin bacasından çıkan gazın emisyon kriterlerini aşması sonucu ilave para ödeyerek maliyetinin dışardaki üretici ile rekabet edememesini sağlamak işin başlangıcı da, fransanın imal ettiği filtreleri zorla ingiltereye satmış olmasından geri alınan intikam, bize sonuçta ilave maliyet olarak yansırken mısırdaki piramitin fotosunu çekmeye giden turistleri taşıyan uçağın egzosuna bakan yok . Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 11 Haziran Paylaş 11 Haziran Çağlar Bayur yazdı: onun arka planı, evropaya mal ihraç eden üreticinin bacasından çıkan gazın emisyon kriterlerini aşması sonucu ilave para ödeyerek maliyetinin dışardaki üretici ile rekabet edememesini sağlamak işin başlangıcı da, fransanın imal ettiği filtreleri zorla ingiltereye satmış olmasından geri alınan intikam, bize sonuçta ilave maliyet olarak yansırken mısırdaki piramitin fotosunu çekmeye giden turistleri taşıyan uçağın egzosuna bakan yok . Mısıra giderkene bişey yakmıyor. Boşta sallanıyor 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Haziran Paylaş 11 Haziran İlkay Başaran yazdı: Mısıra giderkene bişey yakmıyor. Boşta sallanıyor dönüşte dedik zaten giderken yokuş aşşaaaabilioz haritaya baktık 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Haziran Paylaş 11 Haziran kumda yürüme iz kalır tantanasına bir örnek olmuş bu video https://x.com/i/status/1800185904906350992 1 Yorum bağlantısı
Ali Ünal 5 Eylül Paylaş 5 Eylül Elektrikli araçların yaygınlaşması, mevcut akaryakıt fiyatları, avrupa da dizel motorların kalkmaya başlaması gibi durumlar nedeniyle hibrit araçlar tercih sebebi olmaya başladı bu nedenle aracı almayı düşünenler için yada bir gün param yeterse alabilirim diyenlere hitaben kullanıcı yorumu yapabilecek forum üyelerimiz varmı? sorunları var mı kullanım maliyeti nedir servis bakım arıza giderme maliyetleri gibi. forumumuzun üstatları bu arabayı alır mı mesela. almam diyenler neden almam diyor gibi. forum olarak bu hibrit meselesine özellikle phev modeller konusunda genel düşünce nedir. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 5 Eylül Paylaş 5 Eylül Neden byd değil de mg? İkisinin teknik incelemesini yaptınız mı? Yorum bağlantısı
Ali Ünal 19 Eylül Paylaş 19 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: Neden byd değil de mg? İkisinin teknik incelemesini yaptınız mı? Byd konusunda detaylı inceleme yapmadım. Düşünceme göre elektrikli araçlar için 10 yıl gibi bir süre gerekiyor 3 aşağı 5 yukarı. Hibrit modeller bu zaman için harika seçenekler ve geçiş sürecinde kullanılması gerektiği düşüncesindeyim. Tam hibrit modeller yada phev modeller bu süreçte alınabilesi araçlar. Tam hibrit olacaksa Toyota hem donanım hem yazılım konusunda 1 numara ama performans konusu düşündürüyor birde Corolla cross olsun c-hr olsun iç hacim oturma pozisyonu 4-5 yetişkin uzun yol yapma konusundaki sıkıntıları geri adım atmama neden oluyor. Mg dememdeki neden phev olması ve uzun yol içinde hem performans hemde konfor anlamında üst sınıfa yakın olması. Byd konusunu araştırmadım ama o konuda birşeyler bekleniyor diye duydum. Ülkeye tam manasıyla giriş yapması halinde piyasayı alt üst edecek deniyor. Şu sıralar sıfır almaya gücüm yetmiyor. 2. El içinde açıkcası byd modellerine bakmadım. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Eylül Paylaş 19 Eylül Byd sistemi toyota. uzun yolda pili %60 civarı sabitlersiniz. Gaza yüklenince koltuğa yapıştırır. Corolla cross ile karıştırmayın. mg’nin sistemi basit. Volvo, mercedes, hyundai, reno ve diğerleri gibi. Benzinli motor > Elektrik motor > şanzıman > teker dolayısıyla çok fazla dişli çok fazla kavrama çok fazla risk. basit derken, kurgu basit olunca sonuç karmaşık çıkıyor. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 23 Kasım Paylaş 23 Kasım Bayinin elinde kalmamış. En son geçen hafta 2,09 milyona satmışlar. Biraz anlatır mısınız, çok yeni bir teknoloji dedim. abi vw’de 3-4 milyona satılacak arabayı 2 milyona veriyoruz dediler. tek savunma bu. Başka bilgi yok. motor, kavrama, çift kavramalı vites, 4 vitesli elektrik motoru, diferansiyel şeklinde güç aktarımı var. Benim anladığım böyle 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 23 Kasım Paylaş 23 Kasım ne bir tork grafiği, ne bir animasyon, ne bir mekanik bilgi. Hiçbir şey yok. Çince sitelerde de yok. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts