Melisa Kaya 6 Haziran Paylaş 6 Haziran Merhabalar 2006 model Ford fiesta aracım bulunmakta. Son zamanlarda otomatik viteste giderken sarı renkli dişli çark içinde ünlem işareti çıkıyordu, araba otomatik vitesten Manuele geçiyordu. Hatta bazen r vitese takınca geri gelmiyordu. Sanayiye götürdük debriyaj setini değiştirdiler parça sipariş edip sebebi de bizim araç benzinli olmasına rağmen dizel olanını takmışlar. Arabayı almaya gidecekken arayıp arabanın ne ileri ne geri gittiğini şanzıman beyninde sorun olduğunu söylediler araba bir iki gün daha sanayide kaldı. Daha sonra araba çalışır haldeyken akü aşırı ısınıyordu kablolara lehim yaptılar. Arabayı teslim aldıktan sonra 500 metre ilerledik yine aynı sorun oldu araba çalışmadı. Adam yine geldi işte çalıştırdı sanayide otomatik vites sensörünü zımparalayıp tekrar taktı araç düzeldi. Arabayı bugün çalıştırdım bir yere gittim orda 2.5 saat sonra arabayı tekrar çalıştırmaya çalıştım vites N'de ekranda önce 0 Auto yazısı çıkar sonra N yazısı çıkar frene basarız çalışır. Bu sefer ekranda 0 yazısı var sadece frene bastığım halde marş gitmiyor. 3 4 sefer kontağı aç kapa yaptım yine aynısı oldu en sonunda anahtarı hızlı çevirdim araç çalıştı. Bu sorun nedir tam olarak? Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 6 Haziran Paylaş 6 Haziran merhabalar, Yazdiklarınıza ithafen ustanız olaya cok hakim degilmis gibi geldi? Daha nokta atış islemlerle müdahale edilmeli bence.. Yorum bağlantısı
Melisa Kaya 6 Haziran Yazar Paylaş 6 Haziran Alpay Sumer yazdı: merhabalar, Yazdiklarınıza ithafen ustanız olaya cok hakim degilmis gibi geldi? Daha nokta atış islemlerle müdahale edilmeli bence.. 19 bin lira verdik dün yaşanan sorundan dolayı bir daha götüreceğim para falan da vermeyeceğim Yorum bağlantısı
Celal Aydın 6 Haziran Paylaş 6 Haziran ASM şanzıman muhtemelen, baş belası. Özel bir Ford servisi bulup, muhakkak aracı gösterin, anlarlar. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 6 Haziran Paylaş 6 Haziran Serviste Şanzıman kalibre edilmesi gerekiyor. Yorum bağlantısı
Melisa Kaya 6 Haziran Yazar Paylaş 6 Haziran Tamer Topaç yazdı: Serviste Şanzıman kalibre edilmesi gerekiyor. Celal Aydın yazdı: ASM şanzıman muhtemelen, baş belası. Özel bir Ford servisi bulup, muhakkak aracı gösterin, anlarlar. Hocam bugün götürdüm yapılan yere bilgisayara takıp bağlandı herhangi bir hata çıkmadı. Sadece şunu söyledi Aküye bağlı iki metal uç var bunlar aşırı ısınıyor, aşırı ısınması sorun yaratır, bin lira falan paranız gider dediler onlar kendileri yapmıyormuş zaten. Hafta içi servise götüreceğim. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Haziran Paylaş 6 Haziran müşteriye yazık, piyasa daha 2 aktivatörlü 2 su bardağı hidrolikli bir otomatik debrijaj sistemini görünce bile uzaydan gelmiş gibi bakarken, pilli arabalar arıza yapınca ne olacak hayal bile edemiyorum 2 Yorum bağlantısı
Melisa Kaya 12 Haziran Yazar Paylaş 12 Haziran Çağlar Bayur yazdı: müşteriye yazık, piyasa daha 2 aktivatörlü 2 su bardağı hidrolikli bir otomatik debrijaj sistemini görünce bile uzaydan gelmiş gibi bakarken, pilli arabalar arıza yapınca ne olacak hayal bile edemiyorum Hocam araç yine aynı sorunu verdi dişli çark içinde ünlem işareti ve hiç bir şekilde vites atılmıyor. Bir şekilde çalıştırıp Manuel vitesle sanayiye gittim. Cihaz takıp sorunlara baktı o esnada frene basıp vites değiştirdi iki dakika sonra ekrandaki vites görünümü de kayboldu. Araba şimdi ileri geri de gitmiyor. En sonunda dönüp dedi şanzıman robotunda sorun var çıkma parça bulacağız. Dedim siz debriyaj setinde sorun olduğunu dizel aracın setini takılı olduğunu sorunun bundan kaynaklanıp parça sipariş ettiniz ve 6bin işçilik dahil 22bin aldınız o ne olacak diyince bilemiyorum diyor. İnsan söylediğini de inkâr etmez ya Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Haziran Paylaş 12 Haziran Melisa Kaya yazdı: Hocam araç yine aynı sorunu verdi dişli çark içinde ünlem işareti ve hiç bir şekilde vites atılmıyor. Bir şekilde çalıştırıp Manuel vitesle sanayiye gittim. Cihaz takıp sorunlara baktı o esnada frene basıp vites değiştirdi iki dakika sonra ekrandaki vites görünümü de kayboldu. Araba şimdi ileri geri de gitmiyor. En sonunda dönüp dedi şanzıman robotunda sorun var çıkma parça bulacağız. Dedim siz debriyaj setinde sorun olduğunu dizel aracın setini takılı olduğunu sorunun bundan kaynaklanıp parça sipariş ettiniz ve 6bin işçilik dahil 22bin aldınız o ne olacak diyince bilemiyorum diyor. İnsan söylediğini de inkâr etmez ya adım adım anlamak için, bu debrayja seti hatalı dendikten sonra ne yapıldı, hatalı olduğnu kim nasıl tepit etti? Yorum bağlantısı
Melisa Kaya 15 Haziran Yazar Paylaş 15 Haziran Çağlar Bayur yazdı: adım adım anlamak için, bu debrayja seti hatalı dendikten sonra ne yapıldı, hatalı olduğnu kim nasıl tepit etti? İstanbul'dan debriyaj seti sipariş edildi. Beyinci dedi debriyaj seti yeni fakat dizel aracın plakası takılı. Set 8,5bine alındı 6binde işçilik aldılar. Arabayı teslim edecekleri gün dediler araba ileri geri gitmiyor 2 gün daha kaldı Daha sonra arabayı teslim aldık 700 metre ilerledik ekranda yine dişli çark işareti çıktı gelip akü kutubunu söküp çalıştırdılar dediler ki akü kutupları çok ısınıyor lehim yapılması lazım En sonunda şanzıman söküp şanzıman robotu su almış diyorlar. Yapabilirsek yaparız yoksa ikinci el sipariş edeceğiz dediler. Şimdi debriyaj seti bu zamana kadar sorun çıkarmadı şimdi mi çıkardı?Seti değiştirdikten sonra sorun devam ettiğine göre sorun debriyaj setinde değil başka bir şey de o zaman. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Haziran Paylaş 15 Haziran Melisa Kaya yazdı: İstanbul'dan debriyaj seti sipariş edildi. Beyinci dedi debriyaj seti yeni fakat dizel aracın plakası takılı. Set 8,5bine alındı 6binde işçilik aldılar. Arabayı teslim edecekleri gün dediler araba ileri geri gitmiyor 2 gün daha kaldı Daha sonra arabayı teslim aldık 700 metre ilerledik ekranda yine dişli çark işareti çıktı gelip akü kutubunu söküp çalıştırdılar dediler ki akü kutupları çok ısınıyor lehim yapılması lazım En sonunda şanzıman söküp şanzıman robotu su almış diyorlar. Yapabilirsek yaparız yoksa ikinci el sipariş edeceğiz dediler. Şimdi debriyaj seti bu zamana kadar sorun çıkarmadı şimdi mi çıkardı?Seti değiştirdikten sonra sorun devam ettiğine göre sorun debriyaj setinde değil başka bir şey de o zaman. o set bunundur değildlir ona birşey diyemem de, diesel connecte benzinli escort debriyajı takılaiblir mesela o tek başına bir şey ifade etmez, başından beri kronolojik sıraya koyarsak, asm şanzıman ile tecbrübesi olmadan iş yapılmaya kalkışılmış basit bir montaj sıralama hatası veya adaptasyon başarısızlığı var gibi, bunlardaki sistem manuel debriyaja çok benzese de balata montajında bir prosedür vardı, o atlanırsa kendisini kurmuyordu sistem. yetkili servisten destek alıanbilir teknikte ayıp olmaz. Yorum bağlantısı
Melisa Kaya 15 Haziran Yazar Paylaş 15 Haziran (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: o set bunundur değildlir ona birşey diyemem de, diesel connecte benzinli escort debriyajı takılaiblir mesela o tek başına bir şey ifade etmez, başından beri kronolojik sıraya koyarsak, asm şanzıman ile tecbrübesi olmadan iş yapılmaya kalkışılmış basit bir montaj sıralama hatası veya adaptasyon başarısızlığı var gibi, bunlardaki sistem manuel debriyaja çok benzese de balata montajında bir prosedür vardı, o atlanırsa kendisini kurmuyordu sistem. yetkili servisten destek alıanbilir teknikte ayıp olmaz. Hocam robotu tamir ettikleri halde olmamış çıkma parça aranacakmış 15 Haziran tarihinde Melisa Kaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Haziran Paylaş 15 Haziran baskı balata neden değişti robot bozuk ise, bozuk olmayan robot baskı balata değişince mi bozuldu diye soru sorulur o zamani cevap gelmez tabii karşıdan, maalesef Yorum bağlantısı
Recommended Posts