Çağlar Bayur 3 Haziran Paylaş 3 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: Önceliğiniz güvenlikse corolla 2019’da girdiği ncap testinden 2021’de giren c4’ten daha fazla puan almış. teslaS geçemediği çarpma testinden sadece 1 hafta sonra nasıl geçti onu okudun mu Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Haziran Paylaş 3 Haziran Çağlar Bayur yazdı: teslaS geçemediği çarpma testinden sadece 1 hafta sonra nasıl geçti onu okudun mu c4 de 1 hafta sonra yüksek puan alsaydı yani Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Haziran Paylaş 3 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: c4 de 1 hafta sonra yüksek puan alsaydı yani herkese aynı istisnayı göstermiyor dünya kağıt üstündeki yıldızlar bende yok hükmünde, sanayi gezmek daha faydalı Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Haziran Paylaş 3 Haziran Çağlar Bayur yazdı: sanayi gezmek daha faydalı emekli işi Yorum bağlantısı
Görkem Küçükyılmaz 4 Haziran Paylaş 4 Haziran Aktif olarak her gün corolla hybrid kullanıyorum, şehir içinde bu kadar mutlu ederken şehir dışında da bu kadar mutsuz eden başka bir araç yoktur herhalde, cvt sebebiyle bağırır ve yalıtım zayıftır . C4'e binmedim ama uzun yol olarak daha iyidir muhtemelen ama şehir içi konforu için kesinlikle corolla diyorum. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 4 Haziran Paylaş 4 Haziran Görkem Küçükyılmaz yazdı: Aktif olarak her gün corolla hybrid kullanıyorum, şehir içinde bu kadar mutlu ederken şehir dışında da bu kadar mutsuz eden başka bir araç yoktur herhalde, cvt sebebiyle bağırır ve yalıtım zayıftır . C4'e binmedim ama uzun yol olarak daha iyidir muhtemelen ama şehir içi konforu için kesinlikle corolla diyorum. uzun yoldaki konforu kullanıcıya göre şekilleniyor. 120 ile giderken 1600-2400 devir arasında. önüne gelen her arabayı hemen geçeyim deyip sürekli hızlanma yavaşlama şeklinde sürünce arada bağırıyor. Bir de rampa tırmanmalarda bağırıyor. atkinson çevriminde yüksek devir gürültüsü fazla Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 4 Haziran Paylaş 4 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: önüne gelen her arabayı hemen geçeyim Satılık Audi 1 3 Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 4 Haziran Paylaş 4 Haziran Servet Aydın yazdı: Fransanın Renault hariç kapısından geçilmez aile araçlarında. Adam ağırlık azaltıcam maliyet kasıcam diye kablo kesitini düşürüyor. Sonra neden elektrik arızası çok çıkıyor. Hafif olsun diye boyayanın altına astar atmıyor olabilirler mi? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Haziran Paylaş 4 Haziran Görkem Küçükyılmaz yazdı: Aktif olarak her gün corolla hybrid kullanıyorum, şehir içinde bu kadar mutlu ederken şehir dışında da bu kadar mutsuz eden başka bir araç yoktur herhalde, cvt sebebiyle bağırır ve yalıtım zayıftır . C4'e binmedim ama uzun yol olarak daha iyidir muhtemelen ama şehir içi konforu için kesinlikle corolla diyorum. Corolla Cross Hibrit kullanıyorum. Herkesin yalıtım zayıf dediği araç nedense bana inanılmaz sessiz geliyor. Şu ana kadar 2 kere 200km kadar uzun yol yaptım. Edepli gidince ses çok gelmedi bana. Ama 150'lere çıkınca doğal olarak ses bayağı yükseliyor. Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 4 Haziran Paylaş 4 Haziran Sani Gerşon yazdı: Corolla Cross Hibrit kullanıyorum. Herkesin yalıtım zayıf dediği araç nedense bana inanılmaz sessiz geliyor. Şu ana kadar 2 kere 200km kadar uzun yol yaptım. Edepli gidince ses çok gelmedi bana. Ama 150'lere çıkınca doğal olarak ses bayağı yükseliyor. subi garaj senin araca yalıtım yaparken kapı plastikleri sökülünce karşına kocaman bir naylon çıktı naylon yerine plastik kapak kullanılması çok mu zor 2014 polo da bile plastik kapaklar varken 2 yıl öne piyasaya çıkmış kocaman c suvda naylon görmek can sıkıyor Yorum bağlantısı
Servet Aydın 4 Haziran Paylaş 4 Haziran Hüseyin Sönmez yazdı: Hafif olsun diye boyayanın altına astar atmıyor olabilirler mi? Astarı bilmem dekablo 20kgı geçiyor 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Haziran Paylaş 4 Haziran Ali Gülmez yazdı: subi garaj senin araca yalıtım yaparken kapı plastikleri sökülünce karşına kocaman bir naylon çıktı naylon yerine plastik kapak kullanılması çok mu zor 2014 polo da bile plastik kapaklar varken 2 yıl öne piyasaya çıkmış kocaman c suvda naylon görmek can sıkıyor 10 yıl evvel arabalar da daha kaliteliydi. Böyle bakarsan duruma, tabanway dememiz lazım Yorum bağlantısı
Görkem Küçükyılmaz 5 Haziran Paylaş 5 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: uzun yoldaki konforu kullanıcıya göre şekilleniyor. 120 ile giderken 1600-2400 devir arasında. önüne gelen her arabayı hemen geçeyim deyip sürekli hızlanma yavaşlama şeklinde sürünce arada bağırıyor. Bir de rampa tırmanmalarda bağırıyor. atkinson çevriminde yüksek devir gürültüsü fazla 140-150 km hızlarda bana göre çok bağırıyor, işim gereği osmangazi-izmir ve kuzey marmarayı çok fazla kullanıyorum, yol tutuş oldukça iyi ancak cvt'den kaynaklı kabin sesi oldukça yüksek. Görkem Küçükyılmaz yazdı: 140-150 km hızlarda bana göre çok bağırıyor, işim gereği osmangazi-izmir ve kuzey marmarayı çok fazla kullanıyorum, yol tutuş oldukça iyi ancak cvt'den kaynaklı kabin sesi oldukça yüksek. Ek olarak 2. nesil 140 hp olan hybridlerden değilse zaten isteseniz de önüne gelen her arabayı geçemiyorsunuz Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 5 Haziran Paylaş 5 Haziran Görkem Küçükyılmaz yazdı: 140-150 km hızlarda bana göre çok bağırıyor, işim gereği osmangazi-izmir ve kuzey marmarayı çok fazla kullanıyorum, yol tutuş oldukça iyi ancak cvt'den kaynaklı kabin sesi oldukça yüksek. Ek olarak 2. nesil 140 hp olan hybridlerden değilse zaten isteseniz de önüne gelen her arabayı geçemiyorsunuz 140-150 düzde yine bağırmaz ama rampada kafa şişirir. Cvt yok Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 5 Haziran Paylaş 5 Haziran toyota honda olup yalıtımı iyi olan modeli var mı benim 308 kesin güncel corolla ile aynı yalıtıma sahiptir belki daha iyidir Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 5 Haziran Paylaş 5 Haziran Sani Gerşon yazdı: Corolla Cross Hibrit kullanıyorum. Herkesin yalıtım zayıf dediği araç nedense bana inanılmaz sessiz geliyor. Şu ana kadar 2 kere 200km kadar uzun yol yaptım. Edepli gidince ses çok gelmedi bana. Ama 150'lere çıkınca doğal olarak ses bayağı yükseliyor. Kaymak gibi paralı yolda ses sorun olmuyor ama biraz pürüzlü yamalı yollarda rahatsız edebiliyor , tabi bu rahatsızlık alışkanlıkla ilgili , ufak veya benzer segmentteki araçtan corollaya geçişteki his ile, D segmenti kullanan birinin geçişteki hissiyat farklı oluyor . Yorum bağlantısı
Koray Demir 6 Haziran Paylaş 6 Haziran Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Amerika'lılar bile o kadar marka içinde Toyota'dan şaşmıyor Sorunsuz, benzinini koy devam et diyorlar Bunu başarabilecek araç sayısı çok azdır. https://www.instagram.com/reel/C7iamwhub9s/?igsh=ZjRqYjRoMjUyazBl 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Haziran Paylaş 6 Haziran Citroene laf sokulmuş. Bildirim geldi. 110 bin km kullandığım C5’e laf sokan karşısında beni bulur C4X i bilmem ama konu sadece konforsa Citroen C5 tecrübelerime dayanarak ve c4x için tamamen ön yargılı olarak derim ki. Toyota, Citroenin kapısında bekçi olamaz. 3 3 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Haziran Paylaş 6 Haziran C5’e laf sokan neye göre kıyas yaparak sokar mesela posat 1 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 7 Haziran Paylaş 7 Haziran Mehmet Ozyurek yazdı: Citroene laf sokulmuş. Bildirim geldi. 110 bin km kullandığım C5’e laf sokan karşısında beni bulur C4X i bilmem ama konu sadece konforsa Citroen C5 tecrübelerime dayanarak ve c4x için tamamen ön yargılı olarak derim ki. Toyota, Citroenin kapısında bekçi olamaz. Hadi dünya satış rakamlarını geçtik. Fakir ülkeler var diyorsunuz. Amerika pazarı farklı diyorsunuz. Gelelim avrupa’ya. Gelir düzeyi yüksek avrupa yani. E 2023’te ilk 10’da yine yok bu citroen teee japondan gelen 8.olmuş ama citroen kendi topraklarında bile geride kalmış abi 1-Tesla Model Y 254.822 adet 2-Dacia Sandero 235.893 adet 3-VW T-Roc 206.438 adet 4-Renault Clio 202.942 adet 5-Peugeot 208 194.376 adet 6-Opel Corsa 188.662 adet 7-VW Golf 184.279 adet 8-Toyota Yaris Cross 176.685 adet 9-VW Tiguan 174.267 adet 10-Skoda Octavia 161.784 adet. Yorum bağlantısı
Metin Mankal 7 Haziran Paylaş 7 Haziran Servet Aydın yazdı: C5’e laf sokan neye göre kıyas yaparak sokar mesela posat Benim arabayıda gömdün..Sabıkan çok bu gün.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Haziran Paylaş 7 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hadi dünya satış rakamlarını geçtik. Fakir ülkeler var diyorsunuz. Amerika pazarı farklı diyorsunuz. Gelelim avrupa’ya. Gelir düzeyi yüksek avrupa yani. E 2023’te ilk 10’da yine yok bu citroen teee japondan gelen 8.olmuş ama citroen kendi topraklarında bile geride kalmış abi 1-Tesla Model Y 254.822 adet 2-Dacia Sandero 235.893 adet 3-VW T-Roc 206.438 adet 4-Renault Clio 202.942 adet 5-Peugeot 208 194.376 adet 6-Opel Corsa 188.662 adet 7-VW Golf 184.279 adet 8-Toyota Yaris Cross 176.685 adet 9-VW Tiguan 174.267 adet 10-Skoda Octavia 161.784 adet. Umrumda değil Dandik trim ve beceriksiz ustalar. Herkesin sakın alma dediği C5 ile 110 bin km geçirdim ben. Toyota gibi güvenlik testlerinde hile yapmadı. En boşunda bile 9 hava yastığı vardı canım. 3 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Haziran Paylaş 7 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: ama citroen kendi topraklarında bile geride kalmış abi maybach kaç satmış tüh Yorum bağlantısı
Recommended Posts