İçeriğe Yönlendir

Şarjlı El Süpürgelerdeki Garanti Sorunu


Barış Özarslan

Recommended Posts

Barış Özarslan

Merhaba , bundan yaklaşık 1 sene önce fakir in inovator 6065 model süpürge aldık  , süpürge düzenli olarak kullanımda haftada en az 3 gün çalışır , geri kalan zamanda yardımcı olarak emektar vacuum mop pro robot süpürge ile destek alıyoruz. El süpürgesi son zamanlarda (4 kademeli şarj göstergesi mevcut) 3 veya 2 kademeye düştüğünde aniden kapanıyor ve şarj bitti uyarısı veriyor, bende bunun üzerine servise teslim ettim , yapılan kontrollerde bataryası sorunlu olduğu fakat garanti kapsamında olmadığını söylediler (alındıktan sonra ilk 6 aymış  pil garantisi)garanti belgesinde parça parça  bir garanti yazmıyor standart 24 ay, ben tabi kabul etmedim ücretli onarımı  ve servisten rapor istedim .bu şekilde bir şikayet oluştursam Tüketici hakem heyeti çözer mi sorunumu ? robot süpürgem 4 sene olacak pil değiştirmediğim halde bütün evi yüksek çekiş modunda 70m2 temizlik yapabiliyor.

Yorum bağlantısı
Haşmet Güngör

Rapor istedim  demişsiniz rapor aldınız mı ve raporda ne yazıyor. Belirtirseniz fikir verebiliriz. THH heyetinde olay  bilirkişiye gider. Genelde de Bilirkişilerde bu tür arızayı tespit edecek araç gereç yoktur. Uzar gider. Size tavsiyem Yasal bir elektronik servisten  arıza nedenini tespit ettirip. "kullanıcı hatası değil cihaz kaynaklı "derlerse ve rapor tanzim ederlerse.  Bu raporla THH  baş vurmanız. Yoksa sonuç çıkması zor. Garanti şartların da pil 6 aydır yazmıyorsa haklı çıkarsınız.

  • Beğen 1
  • Teşekkür 2
Yorum bağlantısı
Barış Özarslan
Haşmet Güngör yazdı:

Rapor istedim  demişsiniz rapor aldınız mı ve raporda ne yazıyor. Belirtirseniz fikir verebiliriz. THH heyetinde olay  bilirkişiye gider. Genelde de Bilirkişilerde bu tür arızayı tespit edecek araç gereç yoktur. Uzar gider. Size tavsiyem Yasal bir elektronik servisten  arıza nedenini tespit ettirip. "kullanıcı hatası değil cihaz kaynaklı "derlerse ve rapor tanzim ederlerse.  Bu raporla THH  baş vurmanız. Yoksa sonuç çıkması zor. Garanti şartların da pil 6 aydır yazmıyorsa haklı çıkarsınız.

Cihaz henüz teslim edilmedi , kullanıcı hatası yok pil arızalanmış ama garanti kapsamından da yapılmıyor 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Bir çok şarjlı basit süpürgelerde batarya şarj deşarj yönetimi yok. Pillerin ölmesi de olağan. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan

THH’ye başvurun. Bir şekilde çözülür diye düşünüyorum. 2 yıldan az garanti olması yasal olarak mümkün olmamalı bildiğim kadarıyla. Satarken kırk takla atıyorlar, sorun olunca yatmadıkları çamur kalmıyor.

Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal

Benim robot süpürgede 1.5 seneye yaklaşan batarya bozulunca değiştirdi firma. 

 

Ancak öyle bir madde var 6 aya ilişkin. Pil grubu nedense kapsam harici tutuluyor. Değişen firma memnuniyet için yapıyor gibi

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Ücretli onarımı kabul ederseniz, THH red veriyor. Tecrübe ile sabit. Onarım teklifi alın sonra THH'ye başvurun.

Bu arada, notebook'larda da performans düşmesine garanti vermiyor ama pilin aniden ölmesine garanti sunuyorlar. Sizinkinde muhtemelen hücrelerden bir veya birkaçı veda etmiş.

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

İphone larda pil 2 yıl içinde %80 in altına düşerse servis garanti kapsamında değiştiriyor. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...