İçeriğe Yönlendir

Mokka, Ecosport veya Alternatif Öneriler


Onur Demir

Recommended Posts

Onur Demir

Herkese merhaba,

Yine ilginç bir karşılaştırma konusu ile karşınızdayım.

 

Clio aracımı satıp 750-850bin bandında otomatik ve yüksek bir araç almam lazım.

 

Evin reisi km konusuna takıntılı, ilk arızasında kafama kakar o yüzden 100bin km altı olması tercihim olacaktır.

Model konusunda da çok geri gidemediğimden iki seçeneğe kadar düşürdüm alternatifleri.

 

-2018-2020 arası Ecosport 1.0 otm

-2014-2015 opel mokka 1.6cdti otm (1.4T alma dediler diye dizeli yazdım) 

 

İki araç hakkındaki bilgim veya tecrübem sıfır. Kronik sorunları nelerdir, alınırlar mı yorumlarınızı bekliyorum.

 

Clio ilanda sattığım gibi hemen aksiyon alacağımdan araştırmalara başladım.

 

750-850 bandında otm, hafif de olsa yüksek bir araç önerilerinize açığım.

 

Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna

1 yildan uzun sure Ecosport baz model kullandim, sifirdi. Bagaj kapaginin acilis sekline ve baz modelde kolcak olmayina takilmazsaniz, guzel bir arabaydi. Ancak sahsi kanatimce belirli renkleri bu arabaya yakisiyor. Yolda bir alici gozle bakin, ben gri rengini daha cok yakistiriyorum. 1.0 motor 12X HP yeterli, baz modelde bile trafik isareti tanima vardi diye hatirliyorum.

 

Yazdiginiz kriterlere gore model yili daha yeni olani tercih ederdim.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Onur Demir yazdı:

750-850 bandında otm, hafif de olsa yüksek bir araç önerilerinize açığım.

sıfıt clio 1.0 tce otomatik, bu kasa eskiye göre de bir tık yüksek reçeten burda

iri lastik takıp biraz daha da yükseltilebilir :mangal:

Yorum bağlantısı
Onur Demir
Çağlar Bayur yazdı:

sıfıt clio 1.0 tce otomatik, bu kasa eskiye göre de bir tık yüksek reçeten burda

iri lastik takıp biraz daha da yükseltilebilir :mangal:

Abi kasa aynı sadece makyajlandı. Yerden yükseltmek işimi çözmüyor. Dizim direksiyonla kapı arasında sıkışıyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süleyman Can

B suv alırsanız b hb ile hemen hemen aynı hacmi verecek. Bence test edip öyle karar verin.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Onur Demir yazdı:

Dizim direksiyonla kapı arasında sıkışıyor.

tahmin ediyorum şaka... C+ segmente geçmen lazım en az. bir önceki kasa kaşkay mesela? fiyatları yerine oturdu ise

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Bütçe ne? Otomatik fiorino?

Onurun zaten fusion vardı galiba

Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz
(düzenlendi)

PUMA :)  (fiyatları nerelere gitti emin değilim) 

tarihinde Mehmet Muhip Yılmaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Mokka X kafamı çok kurcalıyor hemde kırmızı 😍 1.4T neden onerilmedi?

 

bb8817ec-7678-48f9-b1c5-734e3e571819_ima

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Göktürk yazdı:

fiorino?

mahalleden kovarlar

  • Beğen 2
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Onur Demir
Metin Akbal yazdı:

Mokka X kafamı çok kurcalıyor hemde kırmızı 😍 1.4T neden onerilmedi?

 

bb8817ec-7678-48f9-b1c5-734e3e571819_ima

Fazla yakıyormuş sanırım. Ondan olabilir. Tüpsüzünü de bulmak zor gibi. Mokka X değilde mokka bütçem dahilinde

Mehmet Göktürk yazdı:

Bütçe ne? Otomatik fiorino?

Onurun zaten fusion vardı galiba

Yok hocam esnaf arabası o. Araba istiyorum açıkçası.

 

Eskiden fusion vardı evet 10 yıl kullandım.

Gençken ağrı sızı yoktu tabi ama rahatsızdı boyutlarıma göre diye hatırlıyorum.

 

750-850 arası bütçem

Yorum bağlantısı
Onur Demir
Süleyman Can yazdı:

B suv alırsanız b hb ile hemen hemen aynı hacmi verecek. Bence test edip öyle karar verin.

Aynı yorum taigo bakarken de vardı. Taigo da polo platformunda bir araç ama koltuk yapısı ve araç tabanı arasındaki mesafe kurtarıyordu. 

Clioda koltuk olduğu gibi aşağı iniyor arka tarafa gömülen bir yapı lazım.

Yastıkla baldır altı destekle çözeyim diyorum bu sefer dediğim gibi direksiyon ile kapı arasında dizim sıkışıyor.

 

Juke a baktım mesela iç mekanı beğenmedik çok oyuncak gibi geldi ve koltuk baldır desteği yoktu.

 

Mokka ve ecosport nispeten daha iyiler o konuda. Tabiki denemeden de almam. Hatta yarın galerileri bi dolaşıcam

Çağlar Bayur yazdı:

tahmin ediyorum şaka... C+ segmente geçmen lazım en az. bir önceki kasa kaşkay mesela? fiyatları yerine oturdu ise

2014 öncesi kasalara bütçe denk geliyor. 2014 ve üzeri bütçe dahilinde olanlar ya km yüksek yada hasarlı araçlar.

 

Boyut takıntım yok. Taigoda bile çok rahattım ölçeği ona göre değerlendirebiliriz.

 

 

Ecosport yada mokka hakkında hiç yorum yok mu? 😔

 

Forda çok sıcağık eski alışkanlık ama kararsızım

Yorum bağlantısı
Mustafa Erkan

Bütçe yetiyorsa Ford Puma tavsiye ederim. Bugün kullandım çok güzel yol tutuyor yerden yüksek ekonomik. Clio dan geniştir ama öyle fazla bir genişligide yok. Şık kibar bir araç. 

https://shbd.io/s/gJgqS63S 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Adnan Çakır
(düzenlendi)

Hyundai Bayon, İX35  inceledin mi Onur.

tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

kia sportage düşünülebilir. bi önceki kasa. 

Yorum bağlantısı
Süleyman Can

1.0 ecoboost'dan ziyade 1.6 mokka daha güvenli olur arıza açısından. Manuel olsa 1.5 ecosport derdim. 

Yorum bağlantısı
Onur Demir
(düzenlendi)
Mustafa Erkan yazdı:

Bütçe yetiyorsa Ford Puma tavsiye ederim. Bugün kullandım çok güzel yol tutuyor yerden yüksek ekonomik. Clio dan geniştir ama öyle fazla bir genişligide yok. Şık kibar bir araç. 

https://shbd.io/s/gJgqS63S 

Bütçe üzerinee pumalar

Adnan Çakır yazdı:

Hyundai Bayon, İX35  inceledin mi Onur.

Bütçemin üzerinde abi bayonlar. ix35ler hiç cazip gelmedi bilmiyorum

Mehmet Göktürk yazdı:

kia sportage düşünülebilir. bi önceki kasa. 

Olabilir fazla ilan yok denk gelirse değerlendirebilirim.

Süleyman Can yazdı:

1.0 ecoboost'dan ziyade 1.6 mokka daha güvenli olur arıza açısından. Manuel olsa 1.5 ecosport derdim. 

Otm olmak zorunda 😓

1.0 ecoboost kronik bir sorunu var mıdır?

Mokkada da elektronik sorunlar çok can sıkıyormuş gibi geliyor nedense

tarihinde Onur Demir tarafından düzenlendi
Eksik yazı
Yorum bağlantısı
Süleyman Can
Onur Demir yazdı:

1.0 ecoboost kronik bir sorunu var mıdır?

Islak kayış var 1.2 puretech'de olduğu gibi. Çok hassas bakım ilgi alaka istiyor ona rağmen çok fazla sandık motor taktıran var. Opel'in elektronik sorunları çerez kalır yanında.

  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Onur Demir
Süleyman Can yazdı:

Islak kayış var 1.2 puretech'de olduğu gibi. Çok hassas bakım ilgi alaka istiyor ona rağmen çok fazla sandık motor taktıran var. Opel'in elektronik sorunları çerez kalır yanında.

Hımm can sıkıcıymış.

Adnan Çakır yazdı:

Hyundainin tek beğendiğim modeli.

Bütçem maalesef müsait değil yoksa çok isterim almak.

 

İşin özü aracı satıp kredimi kapatacağım. Kalanın üzerine ekleyebileceğim nakit sınırlı. 

Kredi kapatmadan satabilseydim hemen masaya otururduk

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Onur Demir yazdı:

Hımm can sıkıcıymış.

Hyundainin tek beğendiğim modeli.

Bütçem maalesef müsait değil yoksa çok isterim almak.

 

İşin özü aracı satıp kredimi kapatacağım. Kalanın üzerine ekleyebileceğim nakit sınırlı. 

Kredi kapatmadan satabilseydim hemen masaya otururduk

 

krediyi niye kapatıyorsun sanki yanlış bişey yapıyorsun impulsive karar. acele etme. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Onur Demir
Mehmet Göktürk yazdı:

krediyi niye kapatıyorsun sanki yanlış bişey yapıyorsun impulsive karar. acele etme. 

Arabayı satamamki diğer türlü . Bu araca da binemiyorum. Arada kaldım 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Onur Demir yazdı:

Arabayı satamamki diğer türlü . Bu araca da binemiyorum. Arada kaldım 

otomatik değil diye mi küçük diye mi

 

Yorum bağlantısı
Aytac Sakal
(düzenlendi)

Ecosport 1,0 motorlarda soğutma sistemi kaynaklı sorunlar olabiliyor Araştırma yaparsanız örrneklere rastlayabilirsiniz.Akrabamız bu sorunu 1,0 Ecosport ile yaşadı Münferit sandık ama değilmiş.Ford soğutma hattında iyileştirme yapmış ama ne zaman açıkçası bilmiyorum.

tarihinde Aytac Sakal tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...