Levent Güzelkalp 14 Mayıs Paylaş 14 Mayıs Merhabalar 3,5 Yıl Önce O zaman 80 Bin Km de olan 1,2 Reno motor Otomatik bir Nissan gashgai almıştım Araç Yılda 5 Bin Sehir Dışı 3 Binde Şehir içi olmak üzere kullanıyor. Şehir içi Genel 1-2 km hanımda tarafından kullanıyor. Şu anda 102 Bin kmde ve Tekleme şikayeti ile Ustama Başvurdum ve Kompresyon testinde 2 silindirde basınç kaybı ile Büyük İhtimal subop un yandığını üst kapak sökülüp işlem yapılacağını bildirdi. Bu motorda 100 bin kmde gelmeden genel bu sorun ortaya çıkıyormuş sebebi de Araştırmalarım sonucunda bu motoru kullanan clio kadjar megan vs reno gurubunda epey sorunlu bir motor olduğu hepsinin bu sonuçla karşılaştığını öğrendim. Edirne Küçük Bir yer parça konusu epey sıkıntı İşçilikte Büyük Şehirlere Göre En Az İki Katı bazı işlemlerde Örm : Mais buji internette 460 TL iken Burada 700 TL falan Gerekli Parçaları İnternetten temin edip ustama teslim edeceğim Şimdilik almam gerekenler 101015303R Takım Conta subap Takımı açıldığında kontrol edilecek Belki Zincir değişebilir. Sizlere sormak istediğim Arac için hangi subop markasını tercih etmeliyim . 62886362887 Subap Takımı SUPSAN 6820-6821 Subap Takımı GUNES 105380316 Subap Takımı SUPAR GÜNEŞ subap Takımı Araç Mevcut halinde 4 bin kmde 1 litre civarı yağ eksiltmekte aslında komple bir rektefiye ile bu sorununda üstesinden gelmek mümkün ama oda en az parça 90 bin işçilik falan 150 Bini bulacak o yüzden yaptırmak istemiyorum. Bu Subap değişimden sonra minumum 1 yıl Maksimum 2 yıl arabayı değiştirme niyetim yok sonrasında büyük ihtimal değiştiririm Maksimum 2 yılda 15 bin yaparım onunda 10 bini şehir dışı olur. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 14 Mayıs Paylaş 14 Mayıs benzinli arabanın nasıl sübapları yanar? nismo filan varsa onu takmak lazım. renault ise yerlinin en pahalısını almak lazım. Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 14 Mayıs Paylaş 14 Mayıs Doğan Arşiray yazdı: benzinli arabanın nasıl sübapları yanar? nismo filan varsa onu takmak lazım. renault ise yerlinin en pahalısını almak lazım. bu 1.2 motorlar sıkıntılı biraz abi 2 1 Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 14 Mayıs Paylaş 14 Mayıs Atlamadıysam lpg bilgisi verilmemiş. Eğer lpgsiz ise yanmada ciddi problemler vardır. Benzinli araçta sübap sorunu beklemeyiz. İşlemler yapıldıktan sonra ateşleme grubunu değiştirmeyi ve oksijen sensörünü ve egzozu (katalizör vs) kontrol etmeyi unutmayın. Lpgli araçlara çelik sübap takımı yapıyorlar sizin araca olur mu olmaz mı bilmiyorum tabi aklınızda bulunsun 1 Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp 14 Mayıs Yazar Paylaş 14 Mayıs Doğan Arşiray yazdı: benzinli arabanın nasıl sübapları yanar? nismo filan varsa onu takmak lazım. renault ise yerlinin en pahalısını almak lazım. Bende şaşırmıştım ama bu motorda 100 sınırmış , Benzin enjektörleri pistonun kenarlarına doğru püskürtme yapıyormuş zaten kullanımdan kalktı artık 1.2 kullanan yok tüm firmalar çöpe attı 1,3 geçti Mehmet Cihat yazdı: bu 1.2 motorlar sıkıntılı biraz abi Aynen öyle abi Görkem Karakaş yazdı: Atlamadıysam lpg bilgisi verilmemiş. Eğer lpgsiz ise yanmada ciddi problemler vardır. Benzinli araçta sübap sorunu beklemeyiz. İşlemler yapıldıktan sonra ateşleme grubunu değiştirmeyi ve oksijen sensörünü ve egzozu (katalizör vs) kontrol etmeyi unutmayın. Lpgli araçlara çelik sübap takımı yapıyorlar sizin araca olur mu olmaz mı bilmiyorum tabi aklınızda bulunsun Yok abi 1,2 turbo motor lpg hiç yok ama bu motor fabrikasyon sorunlu yerli iyi bir subop takmak istiyorum birdaha uğraşmamak için 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Mayıs Paylaş 14 Mayıs rektifiyeciye sorun, en iyi malzeme bilgisini onlar verir, yedikleri kazıklardan gelen tecrübeyi aktarırlar. Doğan Arşiray yazdı: benzinli arabanın nasıl sübapları yanar? nismo filan varsa onu takmak lazım. renault ise yerlinin en pahalısını almak lazım. geçen başka bir iletide , allah sahibine bağışlasın denen motor bunlardan maalesef. 3 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 14 Mayıs Paylaş 14 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: rektifiyeciye sorun, en iyi malzeme bilgisini onlar verir, yedikleri kazıklardan gelen tecrübeyi aktarırlar. Subap, triger gibi işlerde parçayı usta ile almak daha doğru değil mi? Olası bir sorunda parça mıydı, işçilik miydi diye ortada kalmamak için. 2 Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp 14 Mayıs Yazar Paylaş 14 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: rektifiyeciye sorun, en iyi malzeme bilgisini onlar verir, yedikleri kazıklardan gelen tecrübeyi aktarırlar. geçen başka bir iletide , allah sahibine bağışlasın denen motor bunlardan maalesef. abi koca edirnede 2 tane var ikiside ne istersen onu takarız biz parça işine girmek istemiyoruz. diyor Yerli Yerlidir sorun yaşamadık dedi usta Mahmut Yıldız yazdı: Subap, triger gibi işlerde parçayı usta ile almak daha doğru değil mi? Olası bir sorunda parça mıydı, işçilik miydi diye ortada kalmamak için. Edirne de öyle çalışan usta malesef hiç yok zaten reno parçacısı 3 tane falan var onlar da da orjinal fiyatına hiç adına duymadığınız parçaları satmaya çalışıyorlar hiç bir parça iade alınmıyor. Sattıkları Parçanında garantisi yok . Usta parçaya . Parçacı ustaya suç atıyor o yüzden orjinal yada kendini kanıtlamış parça almakta payda var. Aslında arabayı istanbulda yaptırmakta bir seçenekti ama şimdilik öyle bir vakit yok malesef 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Mayıs Paylaş 14 Mayıs açılınca subap fotosu varsa bir bakalım ufkumuz açılsın, aslında söküldükten sonra arkalı önlü 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 14 Mayıs Paylaş 14 Mayıs Aslında paylaşılan supap markaları hepsi de iyi bir tek Supar yeni duydum. Kendi aracım Astra J onda Supsan kullandık. 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 14 Mayıs Paylaş 14 Mayıs Geçmiş olsun sıkıntılı durum. Her zaman ne olur ise olsun 1,0 1,2 1,3 motorlardan uzak durdum duruyorum motor küçük neredeyse yarı yük turboya biniyor. bence supap olarak supsan tercih edilebilir. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 14 Mayıs Paylaş 14 Mayıs Turboya yük binmez pek ama kullanım çoğu araçta önemli rol oynuyor 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 14 Mayıs Paylaş 14 Mayıs İlginç 2012 den 2019 a kadar bir dünya clio ve kadjar, captur da kullanılan motor bu ya da o mu Megane Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 14 Mayıs Paylaş 14 Mayıs Yüksek devir ve sürat çabuk bitiriyor bu tip motorları bence . Bakım da çok özenli değilse olan oluyor. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 14 Mayıs Paylaş 14 Mayıs Evren Erakçora yazdı: Yüksek devir ve sürat çabuk bitiriyor bu tip motorları bence . Bakım da çok özenli değilse olan oluyor. Tork var diye çok düşük devir motoru sıkmak da sanırım ömründen yer. 6.vites 90 la şapçıyı çıkabiliyor aslında ama devir 1700 falan oluyor. Sesi bile değişiyor motorun. Az yakacak diye fazla strese sokmamak lazım sanki. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Mayıs Paylaş 15 Mayıs Valfleri uygunsuz sıcaklık yakar bence başka sebebi yok. Bunun da çoğu kez sebebi fakir karışım. Onun da sebebi az yaksın diye ayar 2 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 15 Mayıs Paylaş 15 Mayıs Doğan Arşiray yazdı: ama bu neden valfleri bozsun? Valf için yazmamıştım, genel. Mehmet Göktürk yazdı: Valfleri uygunsuz sıcaklık yakar bence başka sebebi yok. Bunun da çoğu kez sebebi fakir karışım. Onun da sebebi az yaksın diye ayar Hocam enjeksiyonlu arabada nasıl bir ayar yapılacak ki? Lpg de yok? 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 15 Mayıs Paylaş 15 Mayıs araba enjektörlü, chiptunign filan yoksa olacak şey de değil. 1 Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp 15 Mayıs Yazar Paylaş 15 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: açılınca subap fotosu varsa bir bakalım ufkumuz açılsın, aslında söküldükten sonra arkalı önlü Cekeceğim abi buradan sizlerle paylaşırım benimde arşivimde olur satarken de sybarun Metin Akbal yazdı: Aslında paylaşılan supap markaları hepsi de iyi bir tek Supar yeni duydum. Kendi aracım Astra J onda Supsan kullandık. Benimde sorduklarım ilk kez duydum dediler Supsan olacak sanırım tercihim Cihat Küçükay yazdı: Supsan iyidir diye biliyorum. Fatih Keskin yazdı: supsan iyidir Sanırım supsan olacak benimde tercihim . Murat Öngür yazdı: Geçmiş olsun sıkıntılı durum. Her zaman ne olur ise olsun 1,0 1,2 1,3 motorlardan uzak durdum duruyorum motor küçük neredeyse yarı yük turboya biniyor. bence supap olarak supsan tercih edilebilir. Haklısınız sanırım küçük motor fazla güç için de dayanan ılıktan ödün veriyorlar Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp 15 Mayıs Yazar Paylaş 15 Mayıs Doğan Arşiray yazdı: araba enjektörlü, chiptunign filan yoksa olacak şey de değil. valla abi sık görünen bir arıza imiş sanırım tasarımsal bir hata genel bir arıza olduğu için pek kafama takmıyorum zaten 80 bin ben almadan önce kullanılmış 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Mayıs Paylaş 15 Mayıs Doğan Arşiray yazdı: araba enjektörlü, chiptunign filan yoksa olacak şey de değil. olur bazen böyle şeyler bağzı motorlarda, bmw lerde zamanlama zinciri kopardı mesela..... toplum hazır artık yazabiliyoruz 1 1 Yorum bağlantısı
Yasin Çelik 15 Mayıs Paylaş 15 Mayıs (düzenlendi) Yaklaşık 2 senedir bu motoru kullanıyorum, yağ eksiltme dediler bende öyle bir durum yok,ama benim araç daha 49k km de.Şimdi korktum başımıza iş açmasın 15 Mayıs tarihinde Yasin Çelik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts