Ali Darbaz 7 Mayıs Paylaş 7 Mayıs Yeni çin arabası Su7 nasıl olsa regeneratif fren var diyerek balataları ucuz kullanmış. Piste giren yutuberın fren balatası dağılımca bariyer vurmuş. https://youtu.be/UFd7Lmp-1yA?si=qwVWtZFN-2Fo-UK6 1 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Mayıs Paylaş 7 Mayıs Avrupalının 100 yıllık tecrübesi var ,bence kısa sürede bu seviyeye ulaşmak kolay değil. 3 Yorum bağlantısı
Yücel Metin 7 Mayıs Paylaş 7 Mayıs Benimde kafamda özellikle Çinli elektrikli araçların dayanıklılıkları konusunda soru işaretleri var. Bende bugün aynı videoyu izlemiştim. Yorum bağlantısı
Süleyman Can 7 Mayıs Paylaş 7 Mayıs Ali Darbaz yazdı: nasıl olsa regeneratif fren var diyerek Regen fren de balata kullanıyor. Yücel Metin yazdı: Benimde kafamda özellikle Çinli elektrikli araçların dayanıklılıkları konusunda soru işaretleri var. Bende bugün aynı videoyu izlemiştim. Yalıtımcılar chery sayesinde zengin oldu. Sacın üstüne ince kumaş basıp yolluyorlar. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 7 Mayıs Paylaş 7 Mayıs Süleyman Can yazdı: Regen fren de balata kullanıyor O nasıl oluyor? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Ahmet İhsan Akşen yazdı: O nasıl oluyor? Normal mekanik fren ile beraber. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Araç pist için üretilmemiş. Piste golf’ü soksak ve üst üste sert frenler yapsak aynı durumda olur. insanlar bunun için arabayı güçlendirirken frenleri de güçlendiriyor. Yoksa frenlere hiç ellemezlerdi bunu uzun süre pistte döndüğünü varsayarak dedim 1 Yorum bağlantısı
Murat Gedik 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Ahmet İhsan Akşen yazdı: O nasıl oluyor? Galiba rejen fren seviyesine göre baskı balata gibi bir sistem tekere fren yaptırıyor. Bu yaptırdığı fren sayesinde tekerin hareketi jeneratöre aktarılıp elektrik üretiliyor. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Yutubır, pilot muymuş? Türkiye' ye gelen Focus RS' i pistte pert edenler geldi aklıma. RS kötü müydü? 1 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Tansu Kalafatoğlu yazdı: Piste golf’ü soksak ve üst üste sert frenler yapsak aynı durumda olur. Bence doğru bir karşılaştırma olmamış, zaten çok fazla tur atsa bataryası yetmezdi. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Selim Bilgin yazdı: Bence doğru bir karşılaştırma olmamış, zaten çok fazla tur atsa bataryası yetmezdi. 2 turda ani frenlerle golf’ün balatası tutar mı? bu arabada tekerler elektrik motoruna bağlı. Rejenerasyon buradan geliyor. Ayrıca disk balata var. Rejenerasyon gücü yetmeyen yerde disk balata devreye giriyor. Sistem bunun dengesini kendi ayarlıyor. Hibrit corolla da aynı. bazen pil ısınıp koruma moduna girince yine balatalarla duruyor Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs En azından hava yastıkları çalışıyor olumlu bence. Ayrıca fren balatası piste göre miymiş? Normal herhangi bir arabayla 180-100 arası 5 defa frenleyin bakalım ne olacak :S 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Harun Kocaçalışkan yazdı: Ayrıca fren balatası piste göre miymiş? Hiç unutmam, Megane ile Etiler'den Kadıköy'e tam 13dk'da geçmiştim. Kadıköy'e yaklaşırken stad önündeki virajda frenler taş gibi olmuştu. Orada bir arkadaşı bırakırken frenden gelen kokuyu unutmam Yalnız videoda gözüken balataların uyumlu olup olmaması değil arkadaşlar, balatalar bildiğiniz dağılıyor. Malzemesi çözünüyor resmen. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Bundan sonra bu arabanın frenleri çok iyi olacak demektir. Bu aracın piste girmesinin garip bir tarafı yok. Motoru modifiye edilmemişse, hız limiti açılmamışsa, stok halde olan aracın hızlandığı gibi durması da lazım arabanın. Zaten hız testi için piste girdi diyor. İyi tarafından bakarsak hızlandığı gibi durmadığını öğrenmiş oldular, hemen fren sistemini geliştirecekler. 3 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Çinliler ilk defa araba yapmıyorlar. Birçok köklü ve premium markanın üretim fabrikası Çin' de. Kendi birçok markaları da 50 yıldır üretimde. Son dönemde elektrikli araç furyası moda olunca, köklü markalar ne yapacağını şaşırdı, bunu fırsata çeviren pazarlamacılar da olaya el koydu. Şu an en kaliteli üretim Çin' de, teknoloji yine Çin' de. Ben alıp kullanır mıyım, bizim araç piyasasında iki defa düşünürüm. Onlar tutulmuyor yeğenim denilince tüm bilim dünyası arkasını dönüyor 1 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Araba hızlı ama siz yavaş kullanın demişler. Fren sistemi aracın max. limitine göre olması gerekir. Piste çıkmayaydın yav demek nedir yahu. Bu arada balatalar dağılmış tutmama sorunu değil. Yani pistte hızlı bir yaşlanma geçirmiş. Doğal olarak sakin kullanan birsi için belki 10 bin km sonra bu olay olacak. 2 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Tansu Kalafatoğlu yazdı: 2 turda ani frenlerle golf’ün balatası tutar mı? bu arabada tekerler elektrik motoruna bağlı. Rejenerasyon buradan geliyor. Ayrıca disk balata var. Rejenerasyon gücü yetmeyen yerde disk balata devreye giriyor. Sistem bunun dengesini kendi ayarlıyor. Hibrit corolla da aynı. bazen pil ısınıp koruma moduna girince yine balatalarla duruyor Söz konusu araç 670HP galiba, 670 olmasa da Golf R'ın ya da benzer güç olsun diye örneğin RS3'ün balatası gayet de tutar 2 turdan sonra. Zaten burada çok parametre var. Profesyonel bir etkinlik galiba, eldiven ve kaska bakarsak, bu seviyeye gelene kadar frenlerin o sinyali çoktan vermiş olması ve sürücünün zorlamaması gerekirdi, belli ki bir anda sistemde bir sorun oluştu. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Bu aracın ilk pisti değil. Sorun araçta ise, sadece araca özel bir durumdur ya da, kazayı bir kaç defa izleyin, 160 civarı fren yapıyor, 30-40 arası çarpma hızı. Aynı yerde birden fazla lastik izi de var. Tuhaf geldi bana. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Yücel Metin yazdı: https://youtu.be/oSrRJM-AZn8?si=qkdPWqZGCbms9BnL Muhtemel sorun yüksek tork ile metalin burulma direncini habire yiyor ve metal çabuk havlu atıyor. Bunun altında kalite ve arge sorumlu. Finalde alt yapıları içten yanmalıya göredir çoğunun. Fazladan ağırlık ile kırılma burulma tepe yapıyor Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs (düzenlendi) Galiba Tesla harici elektrikli araç tecrübesine güvenmeyeceğiz. 8 Mayıs tarihinde H.Cenk Bayrakçı tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs (düzenlendi) Doyota sabotaj düzenlemiş 7.27 Videoları yayınlayanlar da Çinli. Tesla daha iyi diyorlar Video 15.50' den sonra iyice garipleşiyor. Çok ilginç... 8 Mayıs tarihinde Tamer Topaç tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 8 Mayıs Paylaş 8 Mayıs Selim Bilgin yazdı: Söz konusu araç 670HP galiba, 670 olmasa da Golf R'ın ya da benzer güç olsun diye örneğin RS3'ün balatası gayet de tutar 2 turdan sonra. Zaten burada çok parametre var. Profesyonel bir etkinlik galiba, eldiven ve kaska bakarsak, bu seviyeye gelene kadar frenlerin o sinyali çoktan vermiş olması ve sürücünün zorlamaması gerekirdi, belli ki bir anda sistemde bir sorun oluştu. 10 kere peş peşe 180’den 50’ye sert frenlemede bir şey olmaz mı yani golf normale? Yorum bağlantısı
Recommended Posts