Mertol Kip 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Murat Ersel Çevik yazdı: BYD yi takip ediyorum. Deli bir teknoloji var. Elektrikli de açık ara önde gibiler. Elektrikli bana uymaz. Hybrid bile eh işte. Açıkcası dizel en kötü benzinli motoru tercih ederim. Boomer lık böyle bir şey galiba. Çağlar Bayur yazdı: ne günlere kaldık Sorma hacı. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 31 Ocak Paylaş 31 Ocak BYD'yi dün test ettim. Özellikle test etmek istediğim 1500 cc atmosferik 100 beygir motor ile nasıl yürüyeceği idi.. Ancak bunu test etme imkanı yokmuş.. Çünkü araç sürekli aküyü belirli bir yere kadar dolu tutmak için şarj ediyor. Benzin + elektrik ile araç gayet atak. Araç aşırı büyük, arka koltuk çok geniş. Araç adeta kaba. 360 derece görselini başarılı buldum.. O koca ekran dönebiliyor falan ama, ben sevmedim.. Araca bindim baktım, şerit takip açıkmış, yanımdaki satış temsilcisinden bunu kapatmasını istedim, ekrandan pirinç ayıklar gibi sağı solu tıkladı durdu.. Ben bunu Qashqaiden tek tıkla yapabiliyorum. Her şeyin o koca ekrana yüklenmesini hiç beğenmedim. Yolda falan bir şey yapmaay kalksak ciddi şekilde dikkat kaybı.. Test aracında ortalama tüketimi 7.2 litre gördüm. test güzergahını ve test edenleri düşündüğümde bu değer oldukça makul geldi bana. Bir hybrid düşüncem var ancak, o ekran ve o kumanda paneli ile soğudum resmen. Qashqaide tek tıkla yapabileceklerim: şerit takip aç kapa, start stop aç kapa, esp aç kapa, klima aç kapa ve ayarlar. teyp aç kapa, ses aç kapa, istasyon ara. vs. 5 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Mertol Kip yazdı: Ben bugün bu alete test sürüşü yaptım. Gayet başarılı bence. Sürüş dinamiği, direksiyon tepkileri, süspansiyonu, konforu falan gayet iyi. Bayiden çıktıktan sonra, ilk U dönüşte ben kaydırdım, koca kütle kafadan kaydı.. Ya lastik kötü idi. yada lastik havaları ayarsızdı.. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Mehmet Ozyurek yazdı: Bir hybrid düşüncem var Sen de doğru yolu bulacaksın, inancım tam 4 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Sani Gerşon yazdı: Sen de doğru yolu bulacaksın, inancım tam termofor benden. 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Mehmet Ozyurek yazdı: Bir hybrid düşüncem var Motor ile tekerlekler arasındaki sistemin konusunu da bekleriz. Eski dilde şanzıman diyoruz. Bazı Plaza bebeleri ayrı ayrı isimler takıyor . 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 31 Ocak Yazar Paylaş 31 Ocak Mehmet Ozyurek yazdı: Bayiden çıktıktan sonra, ilk U dönüşte ben kaydırdım, koca kütle kafadan kaydı.. Ya lastik kötü idi. yada lastik havaları ayarsızdı.. 2 ton süspansiyon sistemi hariç güzel araba. Turboya gerek yok. Elektrik motorunun gücü turbodan çok daha iyi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Çağlar Bayur yazdı: ne günlere kaldık Alalım mı? Tansu Kalafatoğlu yazdı: Turboya gerek yok. Elektrik motorunun gücü turbodan çok daha iyi Elektrikli turbolar var 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Mehmet Ozyurek yazdı: Bayiden çıktıktan sonra, ilk U dönüşte ben kaydırdım, koca kütle kafadan kaydı.. Ya lastik kötü idi. yada lastik havaları ayarsızdı.. Orada kafadan kayar normal bence. Ben arkası çok yüksek olduğu için arkadan kayar diyordum onu yapmadı. Test arabasının lastikleri Michelin e-primacy. Şimdilik daha iyisi yok. Patinaja kalktı bende de bir kaç kez. Alet çok ağır ve ani torkta sarıyor. Tamer Topaç yazdı: Motor ile tekerlekler arasındaki sistemin konusunu da bekleriz. Eski dilde şanzıman diyoruz. Bazı Plaza bebeleri ayrı ayrı isimler takıyor . eCVT yaw. Hiç benlik değil. Zaten elektrik süpürgesi gibi çalışıyor alet. 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Mehmet Ozyurek yazdı: Bayiden çıktıktan sonra, ilk U dönüşte ben kaydırdım, koca kütle kafadan kaydı.. Ya lastik kötü idi. yada lastik havaları ayarsızdı.. O döndüğün yol köprünün altı ise o yol kusurlu, bilirkişi raporu da var ama yapmadı halen belediye. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Mert Yeldan yazdı: O döndüğün yol köprünün altı ise o yol kusurlu, bilirkişi raporu da var ama yapmadı halen belediye. Ora değil.. ilk dönüşte kayınca, köprünün altını döndükten sonra bastım ilk dönüş Feniş kavşağındaki U. Fenişte kayıyor. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 31 Ocak Paylaş 31 Ocak O kadar güzel mi bu BYD ? Herkesin ağızında , ben de merak ediyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Ocak Paylaş 31 Ocak (düzenlendi) Tamer Topaç yazdı: Alalım mı? o ceo ne satıyorsa ben almam şahsi tercihtir, çinli arabaya passat parası benden çıkmaz, 2015 merso kaç para uleynnnn Mehmet Ozyurek yazdı: BYD'yi dün test ettim. tam model ismi ne bu test ettiğin? 31 Ocak tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Ocak Paylaş 31 Ocak link yasak ama 1950 K imiş uleyn cam tavanlı siyah E Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Çağlar Bayur yazdı: tam model ismi ne bu test ettiğin? Seal U-dmi https://www.bydauto.com.tr/sealu-dmi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Mehmet Ozyurek yazdı: Seal U-dmi https://www.bydauto.com.tr/sealu-dmi bu pillerini kaput altındaki benzinli jeneratörden şarj edip adına hybrit denen sistem mi? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Çağlar Bayur yazdı: bu pillerini kaput altındaki benzinli jeneratörden şarj edip adına hybrit denen sistem mi? Değil.. Bu toyota gibi.. Toyotadan farkı, akü büyük ve bunda dışardan şarj edebiliyorsun. Üç farklı sürüş modu var, 1- elektrikle git. benzin motoru devre dışı (80 km menzil) 2- hem elektrik hem benzin motoru tekerleklere güç versin. (1080 km menzil) 3- elektrikle git, tekerleklere elektrik motoru güç verir, elektrik belirlenen oranın altına inince benzinli motor çalışır ve elektrik üretir. Her üç modda hibrit. Çağlar Bayur yazdı: link yasak ama 1950 K imiş uleyn cam tavanlı siyah E Koca araba. 425 litre bagaj.. Memlekete gitsen, simit alıp koyacak yer kalmaz.. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Mehmet Ozyurek yazdı: 1- elektrikle git. benzin motoru devre dışı (80 km menzil) Hem günlük kullanıma hem de şehirlerarası ulaşıma tam ideal bir araç aslında. Günlük 80km ile sürekli evden şarj edebilir, uzun yola gidilecekse tam hibrit ile 1080km yol alabilir sürücü. Gayet güzel. Youtube'da kullanıcıların videolarını izliyorum, 6.5 - 7LT ortalaması ile geziyorlar. 2 tonluk alet için düzgün bir ortalama bence. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Mehmet Ozyurek yazdı: Değil.. Bu toyota gibi.. Toyotadan farkı, akü büyük ve bunda dışardan şarj edebiliyorsun. Üç farklı sürüş modu var, 1- elektrikle git. benzin motoru devre dışı (80 km menzil) 2- hem elektrik hem benzin motoru tekerleklere güç versin. (1080 km menzil) 3- elektrikle git, tekerleklere elektrik motoru güç verir, elektrik belirlenen oranın altına inince benzinli motor çalışır ve elektrik üretir. Her üç modda hibrit. Koca araba. 425 litre bagaj.. Memlekete gitsen, simit alıp koyacak yer kalmaz.. distribütörün sitesindeki tüm bilgiler hatalı o zaman? U-DM(i) modeli değil bu teyit? benzinli motoru kaç ps? Mehmet Ozyurek yazdı: elektrikle git. benzin motoru devre dışı (80 km menzil) Mehmet Ozyurek yazdı: elektrik belirlenen oranın altına inince benzinli motor çalışır ve elektrik üretir. jeneratör sistemi bu ama o zaman nasıl yani? Sani Gerşon yazdı: kullanıcıların videolarını izliyorum, 6.5 - 7LT ortalaması ile geziyorlar 0-100km/h değeri kaç aynı model ise izlediğin ? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 31 Ocak Yazar Paylaş 31 Ocak (düzenlendi) Sani Gerşon yazdı: Hem günlük kullanıma hem de şehirlerarası ulaşıma tam ideal bir araç aslında. Günlük 80km ile sürekli evden şarj edebilir, uzun yola gidilecekse tam hibrit ile 1080km yol alabilir sürücü. Gayet güzel. Youtube'da kullanıcıların videolarını izliyorum, 6.5 - 7LT ortalaması ile geziyorlar. 2 tonluk alet için düzgün bir ortalama bence. yakın arkadaşım aldı. İstanbul içinde sadece elektrikle geziyor. Her gün dükkanından şarj ediyor. plugin hibrit alanlar şarj etmiyor. O yüzden 6-7 litreleri görüyorlar. Bi de kullanmayı bilmiyorlar. Adam 500km yol gidecek. Ekrandan hibrit modu ayarlamıyor. Önce 80km elektrikle gidip sonra pil bitince %20 olunca zorunlu motor çalışıyor. 1.5 atmosferik motorla hem rampayı 140’la çıkmaya çalışıyor hem de pil kendini bir nebze şarj etmeye uğraşıyor. sonra da diyorki bağırıyor gitmiyor. 31 Ocak tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Çağlar Bayur yazdı: 0-100km/h değeri kaç aynı model ise izlediğin ? Dikkat etmedim abi. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 31 Ocak Paylaş 31 Ocak (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: ne günlere kaldık Adam sadece 97 adet üretilen 6.0 litre v12 motorlu Alpinaya LPG takmış. Kesin Türk'tür. 31 Ocak tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Ocak Paylaş 31 Ocak (düzenlendi) Sani Gerşon yazdı: Dikkat etmedim abi. modeller mi karıştı diye anlamaya çalışıyorum da, ondan Tansu Kalafatoğlu yazdı: 1.5 atmosferik motorla hem rampayı 140’la çıkmaya çalışıyor hem de pil kendini bir nebze şarj etmeye uğraşıyor. sen bu işlerin pirisin bi anlatsana teknik çalışma şeklini benzinli motor jeneratör gibi pil şarj ediyor mu? etmiyor mu? 31 Ocak tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 31 Ocak Yazar Paylaş 31 Ocak Çağlar Bayur yazdı: modeller mi karıştı diye anlamaya çalışıyorum da, ondan sen bu işlerin pitisin bi anlatsana teknik çalışma şeklini benzinli motor jeneratör gibi pil şarj ediyor mu? etmiyor mu? anlattım. 17 bin izlenmiş ICE sadece pili şarj edebilir. Toyota’dan farkı bu. Gerisi aynı. Sırf bunu yapabilmek için bunun transaksına çoklu plakalarla yapılan basit bi kavrama sistemi koymuşlar bu da orijinali Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Tansu Kalafatoğlu yazdı: anlattım. heee tamam anladım Tansu Kalafatoğlu yazdı: ICE sadece pili şarj edebilir. lakin biriniz yanlış anlamış o zaman emmi değil diyor senin anlattığın gibi değilmiş farklı modeleer mi kafam karıştı Yorum bağlantısı
Recommended Posts