Tansu Kalafatoğlu Cuma 16:19 Yazar Paylaş Cuma 16:19 Çağlar Bayur yazdı: emmi değil diyor Neye değil diyor? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cuma 16:27 Yazar Paylaş Cuma 16:27 Adam 1.30’da seri modu anlatıyor zaten Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Cuma 17:18 Paylaş Cuma 17:18 Çağlar Bayur yazdı: distribütörün sitesindeki tüm bilgiler hatalı o zaman? U-DM(i) modeli değil bu teyit? benzinli motoru kaç ps? jeneratör sistemi bu ama o zaman nasıl yani? 0-100km/h değeri kaç aynı model ise izlediğin ? Benzinli motoru 100 ps Neyi anlamadın len Adam şanzımana iki motoru da bağlamış. Uygun modu seçersen benzinli motoru şanzımandan ayırıyor. Ayırınca 1. Seçenekte elektrikle gidiyorsun. Benzinli motor kapalı. 3. Seçenekte sadece jeneratör olarak çalışıyor. 2. Seçenekte elektrik motoru ile birlikte tekerleklere güç veriyor. 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Cuma 17:45 Paylaş Cuma 17:45 Mehmet Ozyurek yazdı: Neyi anlamadın len Adam Kent motordan kalma. Bu teknolojiyi hazmetmesi lazım 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cuma 18:22 Paylaş Cuma 18:22 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Neye değil diyor? benznil motür jenetaör sisteminde değil dedi Mehmet Ozyurek yazdı: Neyi anlamadın len jeneratör sisteminde değil dedin, Tansu janeratör sisteminde diye video çekmiş 17 izlenmiş, dedğil mi de mi onu anlamadım 2 aytı veri var yorum yapamıyorum Mehmet Ozyurek yazdı: Değil.. Bu toyota gibi.. teknik olarak ''değil '' denmişse sonra da: 2 farklı sistemin de birisinde jeneratör gibi çalışıyor denemez, muhasebeciler nasıl ifade eder onu bilmem insta ve yutup yasak sana 1 ay kafan karışmış Sani Gerşon yazdı: Adam Kent motordan kalma. Bu teknolojiyi hazmetmesi lazım kent ile bu motorun temeli aynı, hatta bunda atkinson taklidi yapan otto çevrimi var, temel değişmez betonun C si nin rakamı değişir Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cuma 18:27 Paylaş Cuma 18:27 (düzenlendi) Mehmet Ozyurek yazdı: Benzinli motoru 100 ps distribütörde bu veri yok mesela Türk sitesinde eksik. ecnebi de dava açılıcağını bildiği için bu bilgi var, ben BYD Türkiye yönetimininin tarzını sevmedim. sonuç: ben passata veririm bu kadar para verecek isem, veya 2015 E , siyah, cam tavan Cuma 18:28 tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Cuma 18:59 Paylaş Cuma 18:59 Çağlar Bayur yazdı: jeneratör sisteminde değil dedin, Tansu janeratör sisteminde diye video çekmiş 17 izlenmiş, dedğil mi de mi onu anlamadım 2 aytı veri var yorum yapamıyorum Değil dedim, çünkü sadece jeneratör değil.. Mesela Qashqaideki sadece jeneratör.. Bunda 3 mod var. Tansununki gibi de değil, onda da; benzinli motoru çalıştırma, sadece elektrikli motorla yürü seçeneği yok.. Bunda hepsi var. Bu istersen, jeneratörlü, istersen şebekeden şarjlı elektrikli, istersen karma kullanım var. Çağlar Bayur yazdı: teknik olarak ''değil '' denmişse sonra da: Anladığından eminim. Ama kelime oyunu oynuyorsun.. Bak hemen yukarda yazdım. Adamlar yapmış, teknoloji mükemmel, keşke Mertolun dediği gibi, Bunu Vw, Ford hatta pejo falan yapsaydı da alsaydık Çağlar Bayur yazdı: sonuç: ben passata veririm bu kadar para verecek isem, veya 2015 E , siyah, cam tavan Bagaj olsa, içerde biraz da düğme olsaydı. on numara araba olurdu.. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Cuma 19:23 Paylaş Cuma 19:23 Bu da tam elektrikli olanın motoru. Bu kadar hortum neye yarıyor anlamadım. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Cuma 19:35 Paylaş Cuma 19:35 Mehmet Ozyurek yazdı: Bu kadar hortum neye yarıyor anlamadım. Orada gördüğüm: Klima Kalorifer Soğutma sistemi Fren Yorum bağlantısı
Servet Aydın Cuma 19:35 Paylaş Cuma 19:35 Sürücü ısıtma soğutma kalorifer klima vs 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cuma 19:38 Paylaş Cuma 19:38 Mehmet Ozyurek yazdı: Değil dedim, çünkü sadece jeneratör değil.. 2+2 nin cevabı kaç adet tir? teknikte tek Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Cuma 19:39 Paylaş Cuma 19:39 Çağlar Bayur yazdı: 2+2 nin cevabı kaç adet tir? teknikte tek Kaç lazımsa odur bizde imza SMMM Mehmet Özyürek 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Cuma 19:41 Paylaş Cuma 19:41 Çağlar Bayur yazdı: 2+2 nin cevabı kaç adet tir? teknikte tek Sana kaç lazım? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cuma 19:44 Paylaş Cuma 19:44 Mehmet Ozyurek yazdı: yapsaydı da alsaydık lpg li toroz kafi , keçi keçi Sani Gerşon yazdı: Sana kaç lazım? muhasebecim bilir Servet Aydın yazdı: Sürücü ısıtma soğutma kalorifer klima vs üçünü birden açsak ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cuma 19:47 Paylaş Cuma 19:47 (düzenlendi) Kemal Korkmaz yazdı: Şimdi alıyormuyuz almıyoruz? Sli Y li MMMM ler alabilir kaputu açınca insanın mıncıklayacak birşey bulması lazım bu ne ya, tek kullanımlık havlu kağıt... Cuma 19:48 tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cuma 20:12 Yazar Paylaş Cuma 20:12 Mehmet Ozyurek yazdı: Tansununki gibi de değil, onda da; benzinli motoru çalıştırma, sadece elektrikli motorla yürü seçeneği yok.. yoo. Benzinli çalışmadan Sadece elektrikle gidebiliyorum Seal u dmi’de 4 mod var. 1- sade elektrikli mod. 2- e-power gibi seri mod 3- hem seri hem paralel aynı anda olan mod 4- direkt mod. Elektrik motorları nötr kalıp direkt benzinli motorun torkuyla dönen tekerler. Toyota’da 2. seçenekteki yok. Çağlar Bayur yazdı: distribütörde bu veri yok mesela Türk sitesinde eksik. ecnebi de dava açılıcağını bildiği için bu bilgi var, ben BYD Türkiye yönetimininin tarzını sevmedim. sonuç: ben passata veririm bu kadar para verecek isem, veya 2015 E , siyah, cam tavan byd yine iyi. Mesela MG, Saic motor, GAC, Voyah, wuling gibi markaların şanzımanları hakkında neredeyse hiç bilgi yok. Bu da 2 vitesli hibrit MG SZ mesela. Aslında tasarım basit ama anlaması karışık. 1 Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz Cuma 20:46 Paylaş Cuma 20:46 C-5 az cereyanlı ile biraz daha vakit geçireyim o zaman Yorum bağlantısı
Mertol Kip Cuma 23:06 Paylaş Cuma 23:06 Çağlar Bayur yazdı: distribütörde bu veri yok mesela Türk sitesinde eksik. ecnebi de dava açılıcağını bildiği için bu bilgi var, ben BYD Türkiye yönetimininin tarzını sevmedim. sonuç: ben passata veririm bu kadar para verecek isem, veya 2015 E , siyah, cam tavan Nasıl yok? Sen okumayı bilmiyorsan elin ÇinÇonu napsın? https://bydauto.mncdn.com/storage/pdf/teknik/byd-seal-u-dmi-teknik-brosur.pdf Al bu da kullanma kılavuzu https://www.bydauto.com.tr/storage/pdf/byd-seal-u-dm-i-kullanici-el-kitabi.pdf Yorum bağlantısı
Mertol Kip Cuma 23:23 Paylaş Cuma 23:23 (düzenlendi) Aslında o kadar karışık değil yaw. EV seçersen full elektrikle 80km ile 110 km arası mesafe gidebiliyor. HEV seçersende benzinli motorda eş zamanlı çalışıyor, pil boşsa pili de şarj ediyor hem de arabayı götürüyor. HEV seçiliyken edepli edepli gidersen benzinli gene çalışıyor pil dolu olduğu için elektrikli ile gidiyor benzinli motor lay lay lom çalışıp pili de şarj ediyor. Pili bitirirsen o zaman elektrikli destek olmayı bırakıp (neyle destek olacak zaten) turpun büyüğü benzinli motorda kalıyor. İnternette bıdırdananlar pilin şarj seviyesi sıfırlanınca (ya da belli bir değerin altına düşünce) tüm tahrik benzinliye geçtiği için 2 tonluk aleti 98 hp ile yürütemediğinden bahsetmiş. Ki bu durumda da pilin şarj sisteminin devam ettiğini düşünürsek, arabayı yürütmek için 98hp (72KW krangta) nin %20 sini (14kw) şarj için kullanıyorsa o alet normalde 45-50 KW bir güç ile 2 tonu yürütmeye çalışıyor demektir. o da 60-65 hp falan civarı bir şey zaten. E elbette yürümez o araba. Tümüyle bitmesi içinde yüksek hızda uzun süreli kullanım şartmış güya. Bence bıuradaki sıkıntı pilin ömrünün bitmesine yakın zamanda ortaya çıkar. Tamam 8 sene garanti veriyor da 8 sene sonra bu alet paso onu doldurmaya çalışacak neredeyse demektir. İşte o zaman benzinli motorun performansı yalan olur. Paşa paşa pili değiştireceksin. O da hiç sevimli bir senaryo değil bence. Bu alete hiç değilse 150 hp falan çıkartabilen minnak bir turbo motor koysalardı çok şugar olurdu. Ford'un 1.0 ecoboost u 155 hp mesela. Öyle bir makine lazımmış buna. Cuma 23:24 tarihinde Mertol Kip tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Cuma 23:36 Paylaş Cuma 23:36 Mehmet Ozyurek yazdı: Adamlar yapmış, teknoloji mükemmel, keşke Mertolun dediği gibi, Bunu Vw, Ford hatta pejo falan yapsaydı da alsaydık Benim onu söylememin sebebi bu markanın henüz Türkiye'de yeni olması, yeterli servis ağı ve yedekparça stoğunun olmaması, yarın öbürgün aynı Volvo'nun XC40 un PHEV inde yaptığı gibi "vazgeçtim artık hibrit yapmıyorum, sadece elektrikli üreteceğim"deme ihtimalinin yüksek olması. XC40'ın da hibrit olanını almam mesela.Ki onun aynı motora sahip benzinlisi olduğu halde. Bu aletin benzinli motoru 3-5 sene sonra parça sorunu yaşarsa üzer adamı. Ben kuga da rahatım mesela. Dizel Kuga üretmiyorum dedi ama aynı motoru connect de kullanmaya devam ediyor. Dolayısı ile benim motor parçası sorunu yaşamam neredeyse imkansız. Ama çinçon için aynısını söyleyemem. Onun için önünde yaygın servis ve yedek parça desteği olan bir markanın logosu olsa daha rahat ederdim. Honda değil ki bu 30 yaşındaki motorun krank yatağını renk koduna göre 15 günde Belçika'daki deposundan göndersin. İki senede bir model değiştiren allaaan çinlisine bu konuda güvenemem ben. 2 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen Cumartesi 04:22 Paylaş Cumartesi 04:22 Mehmet Ozyurek yazdı: Bunu Vw, Ford hatta pejo falan yapsaydı da alsaydık Aslinda var. Fordda benzinli motoru 2.5 duratec. Vergiden dolayi listeye bile koymazlar. Kuga 70km kadar elektrikle gidebiliyor. Yeni vw lerde de var onda 1.5 motor var. Pejoda da 1.6 puretech olan var önde ayri arkada ayri elektro motor var. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Cumartesi 06:40 Paylaş Cumartesi 06:40 Eren Gökmen yazdı: Aslinda var. Fordda benzinli motoru 2.5 duratec. Vergiden dolayi listeye bile koymazlar. Kuga 70km kadar elektrikle gidebiliyor. Yeni vw lerde de var onda 1.5 motor var. Pejoda da 1.6 puretech olan var önde ayri arkada ayri elektro motor var. Kaça satıyor. Hangi kasa? Yorum bağlantısı
Mertol Kip Cumartesi 08:18 Paylaş Cumartesi 08:18 Mehmet Ozyurek yazdı: Kaça satıyor. Hangi kasa? Mevcut kasada makyaj öncesinde vardı da hem öyle aman aman bi performansı yok hem de vergisi çok yüksek. Satın alma maliyeti zaten yüksek. Ürküttüğü kurbağaya değecek bir alet değil. 2.5 arabam var demek için alınırsa alınır. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cumartesi 09:48 Yazar Paylaş Cumartesi 09:48 Mertol Kip yazdı: Aslında o kadar karışık değil yaw. EV seçersen full elektrikle 80km ile 110 km arası mesafe gidebiliyor. HEV seçersende benzinli motorda eş zamanlı çalışıyor, pil boşsa pili de şarj ediyor hem de arabayı götürüyor. HEV seçiliyken edepli edepli gidersen benzinli gene çalışıyor pil dolu olduğu için elektrikli ile gidiyor benzinli motor lay lay lom çalışıp pili de şarj ediyor. Pili bitirirsen o zaman elektrikli destek olmayı bırakıp (neyle destek olacak zaten) turpun büyüğü benzinli motorda kalıyor. İnternette bıdırdananlar pilin şarj seviyesi sıfırlanınca (ya da belli bir değerin altına düşünce) tüm tahrik benzinliye geçtiği için 2 tonluk aleti 98 hp ile yürütemediğinden bahsetmiş. Ki bu durumda da pilin şarj sisteminin devam ettiğini düşünürsek, arabayı yürütmek için 98hp (72KW krangta) nin %20 sini (14kw) şarj için kullanıyorsa o alet normalde 45-50 KW bir güç ile 2 tonu yürütmeye çalışıyor demektir. o da 60-65 hp falan civarı bir şey zaten. E elbette yürümez o araba. Tümüyle bitmesi içinde yüksek hızda uzun süreli kullanım şartmış güya. Bence bıuradaki sıkıntı pilin ömrünün bitmesine yakın zamanda ortaya çıkar. Tamam 8 sene garanti veriyor da 8 sene sonra bu alet paso onu doldurmaya çalışacak neredeyse demektir. İşte o zaman benzinli motorun performansı yalan olur. Paşa paşa pili değiştireceksin. O da hiç sevimli bir senaryo değil bence. Bu alete hiç değilse 150 hp falan çıkartabilen minnak bir turbo motor koysalardı çok şugar olurdu. Ford'un 1.0 ecoboost u 155 hp mesela. Öyle bir makine lazımmış buna. işte o yüzden aletin arayüzünde kullanım seçeneği var. Hibrit mod - otomatik mod. otomatik mod seçiliyken pili %20’ye kadar düşürmeye programlı. Bunu uzun yolda yapınca olay patlıyor. ama hibrit mod seçip, şarj seviyesini yaklaşık %70’de tut deyince, düzde giderken yorulmuyor. Hibrit gidiyor. Gazlama ihtiyacı olunca yüksek pil seviyesiyle 30dk tapa gaz gidecek durumu hazırda bekletiyor mesela ankara’ya giderken cankurtaran’ı tırmanırken pili 70’den 30’a düşürdük. Sonra yol düzleşti. Araç kasılmadan yavaş yavaş yine pilini %70’e çıkartıyor. Çin dünyasına uzak olduğumuz için yedek parça konusunda belirsizlik duygusu var. Çin’i çok soyutladılar kapalı kutu gibi. Halbuki bu adamlar toyota’nın motorunun kopyasını bile yapıp satıyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts