Tansu Kalafatoğlu 16 Nisan Paylaş 16 Nisan (düzenlendi) Şu an ülkemizde de satılan byd plugin hybridlerdeki sistemi anlatmış. 80km elektrik menzili var. 1.5 benzinli motoru var. Toyota’nın hybrid sisteminin benzerini kullanıyor. Seri-paralel hibrit. Toyota byd ortak çalışma ürünü olabilir. 145kw total gücü var. 18kwh pili var. Haliyle yakıt tüketimi oldukça düşük. Uzun yolda 4-5lt civarında yakıyor. Şehir içinde 1-2lt yakıyor. Satış fiyatı 2,1 milyonmuş. 16 Nisan tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 16 Nisan Paylaş 16 Nisan evdeki tek araba olacaksa mantıklı, ancak ikinci araba olacaksa sadece elektrikli olanın sorunsuzluğu daha mantıklı. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 16 Nisan Paylaş 16 Nisan BYD, en büyük o mu bilmiyorum ama çok büyük. Adamlar, otomotivde çığır açtı. Kullandıkları teknoloji 100 yıllık firmalarda yok. BYD denilince aklıma gelen. 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 16 Nisan Paylaş 16 Nisan Tamer Topaç yazdı: BYD, en büyük o mu bilmiyorum ama çok büyük. Adamlar, otomotivde çığır açtı. Kullandıkları teknoloji 100 yıllık firmalarda yok. BYD denilince aklıma gelen. ssangyong un elektrikli suv u da BYD de ile benzermiş. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 16 Nisan Paylaş 16 Nisan Doğan Arşiray yazdı: ssangyong un elektrikli suv u da BYD de ile benzermiş. Ssangyong, Renault, Mercedes, BYD bir ortaklık durumları vardı. Son durumu bilmiyorum. BYD çatısı altında birçok marka var. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Nisan Yazar Paylaş 16 Nisan Toyota güvenli tarafta kalıp verimli sorunsuz motor, turbosuz kombinasyon ve şanzıman kutusunda daha stabil parçalarda çalışıyor. byd insanların tercihlerini daha önemsiyor. Turbo koymuş. Şanzımanda birkaç hareketli parça var. 2 milyona şu an araç bakıyor olsam bu arabayı alabilirdim sanırım. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 16 Nisan Paylaş 16 Nisan Web sitelerinde bi de katalog da paylaşsalarmış, iyi olacakmış. Donanım listesi nedir, hiç bir yerde göremiyorum. 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 16 Nisan Paylaş 16 Nisan Aracı beğendim. Markadan değil de, distribütörden korkarım. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 16 Nisan Paylaş 16 Nisan Tamer Topaç yazdı: Aracı beğendim. Markadan değil de, distribütörden korkarım. ALJ imiş. Toyota'yı getiren marka. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Nisan Paylaş 16 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: Şanzımanda toyoda gibi şanzımansız yapıp tekeri motora direkt bağlayamamış mı Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Nisan Yazar Paylaş 16 Nisan Çağlar Bayur yazdı: toyoda gibi şanzımansız yapıp tekeri motora direkt bağlayamamış mı Arada cırcır var. Ben de desem düşük hızda hiderken lokma kolu gibi ses çıkaran şey ne. Meğer tekerler direkt bağlıymış 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Nisan Yazar Paylaş 16 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: Toyota güvenli tarafta kalıp verimli sorunsuz motor, turbosuz kombinasyon ve şanzıman kutusunda daha stabil parçalarda çalışıyor. byd insanların tercihlerini daha önemsiyor. Turbo koymuş. Şanzımanda birkaç hareketli parça var. 2 milyona şu an araç bakıyor olsam bu arabayı alabilirdim sanırım. Türkiyedekinde turbo motor yokmuş galiba. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 16 Nisan Paylaş 16 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: Türkiyedekinde turbo motor yokmuş galiba. O zaman vazgeçtim. U8' i bekliyorum... 1 Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 17 Nisan Paylaş 17 Nisan hibrit olayı çok farklı araba az yaksın diye yapmadığınız kalmıyor.. . Yorum bağlantısı
Kerim Bilge 17 Nisan Paylaş 17 Nisan Aah ah euro 4 dizellere bindiğimiz günler ne güzeldi, ne dpf vardı ne adblue, ne hybrit, ne elektrikli… Mazot 2-3küsur TL 😫 4 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Nisan Yazar Paylaş 17 Nisan Kerim Bilgehan Arbek yazdı: Aah ah euro 4 dizellere bindiğimiz günler ne güzeldi, ne dpf vardı ne adblue, ne hybrit, ne elektrikli… Mazot 2-3küsur TL 😫 Otomobilin altın çağı 90’larmış 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 17 Nisan Paylaş 17 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: Otomobilin altın çağı 90’larmış 2004 , 2005 lerde common rail turbo dizeller çıkışa geçti. Benzinin yarı parasına gezerdik. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Nisan Yazar Paylaş 17 Nisan Evren Erakçora yazdı: 2004 , 2005 lerde common rail turbo dizeller çıkışa geçti. Benzinin yarı parasına gezerdik. 2000 model transporter 2500cc 1800 devirde turbo ıslık sesi gelirdi. Vosvos türkiye başarısını TDI’a borçlu Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Nisan Paylaş 17 Nisan 2007 clio 1.5dci'ım ile şehir içi 5.5LT ile geziyordum. Şimdi anca hibritle bu değerleri yakalıyoruz. 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 17 Nisan Paylaş 17 Nisan Bu phev lerin harcadigi elektrigin parasini da yakit parasina cevirsek kac litre yaktigini asagi yukari bilen var mi? Bir de uzun yolda bataryanin bitme olasiligi var mi? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Nisan Yazar Paylaş 18 Nisan Eren Gökmen yazdı: Bu phev lerin harcadigi elektrigin parasini da yakit parasina cevirsek kac litre yaktigini asagi yukari bilen var mi? Bir de uzun yolda bataryanin bitme olasiligi var mi? elektriği parasal hesap edemeyiz. Evden başka, dışarıdan başka ücrete doluyor. Kwh’i litreye de çeviremeyiz. Bu tamamen kullanıcıya bağlı. Arabayı şehir içinde kullanan biri evden şarj ediyorsa hiç benzinli motorunu kullanmayacak. Lt hesabı da olmamayacak yani. en iyi ihtimalle şu olur. 100km’de 18kwh elektrik yakıyorsa ve buna 50 lira ödüyorsa, 1,15 lt/100km diyebiliriz. benzinli motor kullandıkça tüketim artar. En çok uzun yolda olur. Maks 6 desek. Artık kullanıcı kendi güzergahına göre ortalamasını bulur. batarya bitmez. Uzun yolda pil değeri sabitlenir. Duruma göre daha fazla dolar. Duruma göre gazlamada azalır. Uzun yolda elektrik tork desteği hep vardır ama pilden değil. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 18 Nisan Paylaş 18 Nisan Tamer Topaç yazdı: Aracı beğendim. Markadan değil de, distribütörden korkarım. Bu çançinçon videoda araba görünmüyor nereden bakabiliriz? Yorum bağlantısı
Recommended Posts