Çağlar Bayur 22 Nisan Paylaş 22 Nisan Cem Işık yazdı: tarçınlı kurabiye mi acıbadem kurabiyesi mi yenmelidir? lehçe de aynı bak işte budur Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 22 Nisan Paylaş 22 Nisan Ali Darbaz yazdı: moda da bir şey daha oldu. Yarı otomatik şanzıman tepki süresi yavaşlamaya başladı. Bende soğutmak için N alıyordum ışıklarda., gerçi kendiside bir süre bekleyince N ye alıyor kavramayı bırakıyor. Mühtemelen şanzımanda ısı sensörü var ısındığında N aldığı için tepki süresinde geçikme oluyor. manuele alsan? otomatik denen şey böyle olmamalı bence. Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 22 Nisan Paylaş 22 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: manuele alsan? otomatik denen şey böyle olmamalı bence. otomatik değil ki 0,5 otomatik, onunla da anca bu kadar. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 Nisan Yazar Paylaş 22 Nisan Kullandığım antifriz ve su Aldığım kapağın kodu Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 Nisan Yazar Paylaş 22 Nisan Ruslar gene yapmış. Ancak servis kutusunun kendisi 2013'tür, içinde tüm yeni öğeler yoktur. Citroen servis kutusu - citroen.coldssv.ru Peugeot servis kutusu - peugeot.coldssv.ru Şemalar Sedre Citroen - citroen-sedre.coldssv.ru/Sdr/logon.jsp Sedre Peugeot - peugeot-sedre.coldssv.ru/Sdr/logon.jsp 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 Nisan Yazar Paylaş 22 Nisan (düzenlendi) İşte ep3c ep6c motorların Servicebox yazılımda gösterilen termostat açılış değerleri. Termostat 105 derecede açılıyormuş. 22 Nisan tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 22 Nisan Paylaş 22 Nisan Ali Darbaz yazdı: İşte ep3c ep6c motorların Servicebox yazılımda gösterilen termostat açılış değerleri. Termostat 105 derecede açılıyormuş. 7 numaralı yerde kör tapa var değilmi? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 Nisan Yazar Paylaş 22 Nisan Metin Uzunoğlu yazdı: 7 numaralı yerde kör tapa var değilmi? Evet altta Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 Nisan Yazar Paylaş 22 Nisan Bugün mesai bitiminde aracı test etti. Kaputu açıp izledim. Aracın elektrikli gergi mekanizması nasıl çalışıyor anlamaya çalıştım. motor rölantide iken su pompası çalışmıyor. Obd taktım sıcaklığı izledim. 65 derece olunca elektikli gergi kayışa su pompası arasına tekeri soktu hareketi iletmeye başladı çok garip bir olay. Bu kadar karmaşık sistem görmedim. bir atmosferikte bulunabilcek herşey var hem elektrikli termostat hemde elektrikli gergi su pompası var. Ayrıca hem valvetronik hemde varyatör var. Hem hidrolik iticili hemde valve lifterli. Böyle karmaşık motoru yapsa yapsa bmw ve psa birlikte yapardı zaten. Bir diğer olayda motorun üstü Bmw ama altı Psa diyceksiniz ama hayır. 2016 da motor tasarımı fca ya satmışlar Oda 1.6 litre fiat Egeanın kullandığı benzinli atmosferik oluvermiş. Subab cap stroke aynı imiş . şimdi bende ep3 modelinin revizyondan geçmiş Ep3c modeli var. 2015 sonrası motor fca satıldığı için citroende bir geleceği olmamış. Ama 520i bmw dahi turbo takıp 170 beygir olarak yürümüş. 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 22 Nisan Paylaş 22 Nisan Kör tapa genleşme kabına bağlı görülüyor şemada bir yanlışlık olmasın sistemde Ali Darbaz yazdı: İşte ep3c ep6c motorların Servicebox yazılımda gösterilen termostat açılış değerleri. Termostat 105 derecede açılıyormuş. Ali Darbaz yazdı: Evet altta Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Nisan Yazar Paylaş 23 Nisan Metin Uzunoğlu yazdı: Kör tapa genleşme kabına bağlı görülüyor şemada bir yanlışlık olmasın sistemde Şema 2b abi radyatörü ügsten çizgi gibi gösteriyor Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 23 Nisan Paylaş 23 Nisan Ali Darbaz yazdı: Şema 2b abi radyatörü ügsten çizgi gibi gösteriyor Üstten hortum genleşme kabına gidiyorsa sorun yok. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Nisan Yazar Paylaş 23 Nisan Tamirini yaptığımız arabayı sınamak için İstanbul’un en yüksek tepelerinden biri olan Yuşa tepesi çıktık. Akşamda tam yük ile Tuzla’ya gidip geleceğim. Hz. Yuşa türbesinde Fatihamızı okuduk. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Nisan Yazar Paylaş 23 Nisan Sağ salim Tuzla gösteri meydanı’na ulaşmayı başardık Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Nisan Yazar Paylaş 23 Nisan 50 km otoban sürüşü sonunda 5 litre yakıt tüketim değerini elde ettik.. 2012 Citroen C3 1.4 vti (a51) Otoban testi Uzunyol yakıt tüketimi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 23 Nisan Paylaş 23 Nisan Ali Darbaz yazdı: 50 km otoban sürüşü sonunda 5 litre yakıt tüketim değerini elde ettik.. Kadıköy’dekini neden yazmadın Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Nisan Yazar Paylaş 23 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: Kadıköy’dekini neden yazmadın 7.3 litre 1 Yorum bağlantısı
Tevfik Işık 23 Nisan Paylaş 23 Nisan Sağ ön far çok çirkin duruyor, ona da bir el atman lazım. Çağının çok çok ötesindeki motora sahip bir arabaya yakıştıramadım. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Nisan Yazar Paylaş 23 Nisan Az önce şehir içi rekor ağırlık ile tuzla Pendik yaptım. 4 yetişkin 2 çocuk amorsitör dip basık 10 km kadar yol ve rampayı geldim. İlk başta şanzıman Auto modunda kullandım. Maalesef içinde yüke rağmen müdehale ihtiyacı hissettim. Manual moda alıp yolun ve hızın durumuna göre vitesi kendim değiştirdim. Böylece hedefe ulaştık. Radyatörde sıkıntı çıkmadı. Yola devam. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Nisan Yazar Paylaş 23 Nisan Güzel yöntem , lazım olursa kullanırız https://x.com/rainmaker1973/status/1782624186361598396?s=46 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 24 Nisan Paylaş 24 Nisan Ali Darbaz yazdı: 50 km otoban sürüşü sonunda 5 litre yakıt tüketim değerini elde ettik.. Ne demek 50 km' de 5 lt. Nasıl haypırsın Yorum bağlantısı
Recommended Posts