Ali Gülmez Salı 15:37 Paylaş Salı 15:37 Nedir bu yağ fetişliği hiç anlamıyorum 1000 tl ye ineos eca 5w30 varken ne aldın Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş Salı 16:03 Paylaş Salı 16:03 Ali Gülmez yazdı: Nedir bu yağ fetişliği hiç anlamıyorum 1000 tl ye ineos eca 5w30 varken ne aldın Bencede yıllardır mobil alırım. 4 litresi 1100 liraymış güncel Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış Salı 16:45 Paylaş Salı 16:45 Yanlış yağ, senin yağ 0 30 Total olması lazım, Fransıza Fransız olmayan marka kullanırsan eksiltir. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi Salı 16:48 Paylaş Salı 16:48 Nasılsa eksiliyor Shell 10w40 4 listesi 500 lira mi neydi Yorum bağlantısı
Ali Gülmez Salı 16:49 Paylaş Salı 16:49 Selçuk Bakış yazdı: Yanlış yağ, senin yağ 0 30 Total olması lazım, Fransıza Fransız olmayan marka kullanırsan eksiltir. 5w30 standart ama ben alinin yerinde olsam 5w40 koyar geçerdim Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Salı 16:53 Yazar Paylaş Salı 16:53 Selçuk Bakış yazdı: Yanlış yağ, senin yağ 0 30 Total olması lazım, Fransıza Fransız olmayan marka kullanırsan eksiltir. o senin kayışlı araban için. Benim araba 2007 teknolojisi . Zincirli motor var bende. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Salı 17:02 Yazar Paylaş Salı 17:02 Ali Gülmez yazdı: 5w30 standart ama ben alinin yerinde olsam 5w40 koyar geçerdim ard arda 10 bölüm M539 izleyince liqui Molly aldırıyor sana. Yoksa 5 litre castroll 5w30 LL 1400 tl Yorum bağlantısı
Selim Bilgin Salı 17:04 Paylaş Salı 17:04 3 litre V6 300 beygir civarlarında bir arabanız yoksa çok kasmayın. 😄 2 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Salı 17:16 Paylaş Salı 17:16 Selim Bilgin yazdı: 3 litre V6 300 beygir civarlarında bir arabanız yoksa çok kasmayın. 😄 ya da atkinson çevrimiyle %50 çalışmayan bir motorunuz yoksa Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış Salı 17:23 Paylaş Salı 17:23 Ali Darbaz yazdı: o senin kayışlı araban için. Benim araba 2007 teknolojisi . Zincirli motor var bende. 2000 model 340k da ki arabada da Fransız marka yağ kullanıyorum eksiltmiyor. Yanlış yağ markası kullanıyorsun. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Salı 17:37 Yazar Paylaş Salı 17:37 (düzenlendi) Selçuk Bakış yazdı: 2000 model 340k da ki arabada da Fransız marka yağ kullanıyorum eksiltmiyor. Yanlış yağ markası kullanıyorsun. Bilmiyorum Yağ seçici bunu önerdi , üzerinde Peugeot Citroen ve Bmw destekler yazıyor. Bu arada araba fransız motor BMW N52 motordan devşirme. Salı 17:52 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Salı 17:52 Paylaş Salı 17:52 Ali Darbaz yazdı: Bilmiyorum Yağ seçici bunu önerdi , üzerinde Peugeot Citroen ve Bmw destekler yazıyor. tofaş 1994 için bile önerir, taş mı yesin satıcı 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Salı 17:55 Yazar Paylaş Salı 17:55 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: tofaş 1994 için bile önerir, taş mı yesin satıcı Abi Almanlar BMW f30 320i n13b16 arabalarına hep bunu döküyor. O motor turbo şarj ile giderken 115-120 derece yağ sıcaklığı okuyorlar. Arabada hararet göstergesi yerine doğrudan yağ sıcaklık göstergesi koymuşlar. Benim arabada sensör ölçümü yaparken yağ sıcaklığı 105 derece altına inmedi. Buna istinaden bende Toptec 4200 yağa geçmek istedim. Çünkü zaten arabanın içinde Europar 5w30 motor yağı var. Salı 18:01 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Salı 18:08 Yazar Paylaş Salı 18:08 İngilterede bir adam kızına aldığı 207 cc araba yağ yaktığını farkedince Pejo yetkili servise gitmiş. Yetkili servis 1000 milde 1 litre yağ yakan arabaya normal demiş. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Salı 18:32 Paylaş Salı 18:32 Bahçelinin konuşması bu kadar gündem olmadı valla helal. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter Salı 18:35 Paylaş Salı 18:35 İlkay Başaran yazdı: Bahçelinin konuşması bu kadar gündem olmadı valla helal. Gündem farklı yere geçti o arada kaldı. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Salı 18:36 Paylaş Salı 18:36 Mehmet Yeter yazdı: Gündem farklı yere geçti o arada kaldı. Birdaha konuştu bugün Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Salı 18:42 Paylaş Salı 18:42 Ali Darbaz yazdı: hep bunu döküyor ferrari yağı kullan? kimin hangi markaya döktüğü bir kriter değildir Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter Salı 18:43 Paylaş Salı 18:43 İlkay Başaran yazdı: Birdaha konuştu bugün O da arada kaynar. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Salı 18:46 Paylaş Salı 18:46 Mehmet Yeter yazdı: O da arada kaynar. Normal Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Salı 18:55 Paylaş Salı 18:55 Ali Darbaz yazdı: Abi Almanlar BMW f30 320i n13b16 arabalarına hep bunu döküyor. O motor turbo şarj ile giderken 115-120 derece yağ sıcaklığı okuyorlar. Arabada hararet göstergesi yerine doğrudan yağ sıcaklık göstergesi koymuşlar. Benim arabada sensör ölçümü yaparken yağ sıcaklığı 105 derece altına inmedi. Buna istinaden bende Toptec 4200 yağa geçmek istedim. Çünkü zaten arabanın içinde Europar 5w30 motor yağı var. yağ deneyleri 200 derece üstünde yapılıyor. o şekilde bile koruyuculuğunu koruyor. buharlaşmaları epey az oluyor. 90-120 arası sıcaklık için değişik yağ markalarına yönelmek bana mantıklı gelmiyor. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Salı 19:00 Yazar Paylaş Salı 19:00 Tansu Kalafatoğlu yazdı: yağ deneyleri 200 derece üstünde yapılıyor. o şekilde bile koruyuculuğunu koruyor. buharlaşmaları epey az oluyor. 90-120 arası sıcaklık için değişik yağ markalarına yönelmek bana mantıklı gelmiyor. Teorim Yağın ısınıp viskozitesi artınca, supap lastiklerinden aşağı daha fazla yağı yanma odasına aktığını düşünüyorum. Viskozitesi 100 derecede 12 mm2/s motor yağı var arabada. Ben Toptech 4200 ile 100 derece viskozitesi 12 mm2/s olan yağa geçmiş oldum. Aslında Ruslar ve Almanlar 5w40 modele yönelmiş. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Salı 19:06 Paylaş Salı 19:06 Ali Darbaz yazdı: Teorim Yağın ısınıp viskozitesi artınca, supap lastiklerinden aşağı daha fazla yağı yanma odasına aktığını düşünüyorum. Viskozitesi 100 derecede 12 mm2/s motor yağı var arabada. Ben Toptech 4200 ile 100 derece viskozitesi 12 mm2/s olan yağa geçmiş oldum. Aslında Ruslar ve Almanlar 5w40 modele yönelmiş. arabayı her gün 1-2km sürüp bırak. yağ sıcaklığı 70 dereceyi geçmesin. viskozite 25 olsun. kaçırıp kaçırmadığı böyle de belli olurdu Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Salı 19:16 Yazar Paylaş Salı 19:16 Tansu Kalafatoğlu yazdı: arabayı her gün 1-2km sürüp bırak. yağ sıcaklığı 70 dereceyi geçmesin. viskozite 25 olsun. kaçırıp kaçırmadığı böyle de belli olurdu Onu denedim 9 gün yağ eksiltmedi. Hatta birazda sürdüm. Sonra Arabaya obd aldım sürüş videoları koydum park ettim, yağ filtre yuvasının contası patladı. 1 haftadır yatıyor araba. Bugün Rus bir Citroen C3 Picasso kullanıcısı ile görüştüm. Mikail 130 bin kmde almış şuan 200 bin kmde de arabası. 1000 kmde 150 mililitre yağ yakıyormuş arabası. Onun motoruca ep6c yani benim motorum ile aynı reviyona sahip. Benim motor ep3c. Yağ sızıntılarını çözersem belkide yağ bile yakmıyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts