İçeriğe Yönlendir

Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS


Ali Darbaz

Recommended Posts

Ali Darbaz
İlkay Başaran yazdı:

Emme manifoldu taa aşağıda yanma odasına bağlı değil mi yahu?

Bu kapağın onun basıncına etkisi ilginç geldi. 

 

Yağ dolum kapağını açınca PVC valfin ordan hava çekiyor abi. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Birşey daha öğrendim

Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal

Araç çalışırken bir yerleri açıp kapamayın veya sök tak yapmayın. Bazı şeylerin gerçekten geri dönüşü olmaz. 

 

Yağ kapağını çalışırken açarsanız hiçbir arıza olmasa dahi motor üstü yağ olur. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

Araba çalışırken Yağ dolum kapağını açmışım

sağa viraj alırken hiç kapını açtın mı

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Çağlar Bayur yazdı:

sağa viraj alırken hiç kapını açtın mı

Aynı anda kasis varsa arkadaşın 131 kartal otomatik açıyordu

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

sağa viraj alırken hiç kapını açtın mı

 

İlkay Başaran yazdı:

Aynı anda kasis varsa arkadaşın 131 kartal otomatik açıyordu

 

Motor yağı nasıl fışkırıyor izlemek istedim 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

 

 

Motor yağı nasıl fışkırıyor izlemek istedim 

yanlış kapağı açmışsın, yağ ölçüm çubuğunu çek hzılıca

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Ali, sabit hızda ısının da sabit olması olağan. Ancak ciddi yağ tüketimi düşündürücü. Hidrolik itici olmasa 10w50 yağ koyup denemek lazım. Tabi öncesinde blok içini yıkamak gerek. Eski yağa 1lt kadar motorin koyup bi on dakika çalıştırıp komple blok içi yıkanıp yeni yağ ve yap filtre değişimi yapardım ben olsam

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...