İçeriğe Yönlendir

Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS


Ali Darbaz

Recommended Posts

Çağlar Bayur

fotodaki motor contası değil lakin ayrıca mı alındı?

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
  Çağlar Bayur yazdı:

fotodaki motor contası değil lakin ayrıca mı alındı?

Genişlet  

Külbitör contası aldım. Param subab lastiklerine yetmedi. 3000 tl fiyat etiketi var. 

Onarım esnasında sızdıran külbititör contasınıda değiştireceğim. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Avuc kadar conta 2500 tl yazmışlar. Sonra %57 indirim yapıp 1200 tlden satıyorlar. Ben Ümraniye kadosanda 1000 tl ye aldım. 

 

image.png.e1e01d8d0d2ac1609610faa13c1e536b.png

Olaya bak, Kadosanda 3000 tl olsan parça burada 3600 tl. 

 

image.png.a251e0967ec7e25052c70184923e11b0.png

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
  Tamer Topaç yazdı:

Conta mı sıyırmış :crazy: yoksa kayış mı kopmuş 

Genişlet  

sehpa sorunu henüz çözülmedi neden volantı sabitliyor anlamadım

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
  Çağlar Bayur yazdı:

sehpa sorunu henüz çözülmedi neden volantı sabitliyor anlamadım

Genişlet  

Yakın zamanda açtığım konuya bir (Not) iliştirmiştim :biggrin:.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
  Çağlar Bayur yazdı:

sehpa sorunu henüz çözülmedi neden volantı sabitliyor anlamadım

Genişlet  

Üst kapağı açacak. Exantrik çıkmadan itici contaları değişmez. Mecbur senteyi sabitlemesi gerekiyor

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
  Çağlar Bayur yazdı:

hesabın heklenmiş olbilir

 

Genişlet  

 

Yağ kaçağını buldum. Neden yere damlamadığını yada egzostan çıkmadığınıda anladım. Motor yağı sıcaklığı 105 dereceyi aşıp bir müddet yağ harareti artınca külbitörden sızan yağ , egzos borusuna damlıyor ve buharlaşıyor. O anı yakalamayıda başardım. video upload edince izlersiniz. 

@Servet Aydın Abi Hız sabitleyici devrede iken motor suyu sıcaklığı 105 derecede sabitleniyor. Hız sabitleyici iptal oluncada hıza göre 100 ile 94 derece arasında geziyor. Ama düşük hızda gene 105 dereceye çıkıyor. 

Hız sabitleyici neden motor suyu sıcaklığını 105 dereceye sabitler sence. 

  • Beğen 3
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Hız’ı sabit tutmak motorda doğal olarak stresi arttırır. Kapalı iken gazı kendimiz ayarlarız. Olağan durum

Cevabını da kendin vermişsin zaten. Hıza göre demişsin.

 

Sedici’de yüksek ısıda çalışıyor.97 sabit

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
  Çağlar Bayur yazdı:

sehpaya?

Genişlet  

Sehpa aracın önü havada kalsın ki alttan da giriş yapılıp volan sabitleme rahat takılsın. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
  Servet Aydın yazdı:

aracın önü havada kalsın

Genişlet  

taht ada olur yani? ben rus volantı sehpaya sabirtliyor diye gördüm, videoyu yakından izleyeyim rusçam kıt

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Durun bakalım sadece conta değişirsek sorundan kurtulabiliriz de. Bunuda gelecek aya planlıyacağım. Çünkü ne yok Para yok :D

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
  Çağlar Bayur yazdı:

taht ada olur yani? ben rus volantı sehpaya sabirtliyor diye gördüm, videoyu yakından izleyeyim rusçam kıt

Genişlet  

Bir lisanı öğrenmenin en ideal yolu o dilin konuşulduğu ülkeye gitmek der bi lehim yiyici

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Hararet gözlemlemek için yaptığım ve yağ dumanını yakaladığım video 

 

 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

dumandan kaçak yerini bulabilen rus yoktur sanmam , izlesinler öğrensinler

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
  Mehmet Yeter yazdı:

Dizel gibi çalışıyor.

Genişlet  

 

Yağ harareti 105 dereceye ulaştığında sesi değişiyor maalesef . Böyle dizel gibimsi ses çıkarıyor . 

  Çağlar Bayur yazdı:

dumandan kaçak yerini bulabilen rus yoktur sanmam , izlesinler öğrensinler

Genişlet  

 

Abi yağ damlıyor ordan sürekli, izi ısı kalkanı üzerinde var. Ben orayı balata spreti ile yıkadım. 300 km olmadan yağ içinde kalmış. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...