Ali Darbaz 12 Ağustos Yazar Paylaş 12 Ağustos Ümit Türk yazdı: Ali bey borsada hangi fonu aldınız. tavsiye verir misiniz. Bizde kazanmak istiyoruz. Tüyo ver. Sende kazan bizde kazanalım . Ben 500.000 Tl bankaya borcum var . Bende nakit para olmaz. Para olunca alışveriş yaparım. Yatırım yapmam. Faiz yemek veya borsa oynamak gibi şeylerim yok Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Ağustos Paylaş 12 Ağustos Ali Darbaz yazdı: 500.000 Tl bankaya borcum var . Ali Darbaz yazdı: Yatırım yapmam yatırım yapmışsın zaten, daha ne yapacan? eski 500 e 750 ödersin, yeni 500 e 1500 isterler. net karın muhteşem 2 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Ağustos Yazar Paylaş 18 Ağustos (düzenlendi) Buraya epeydir bişey yazmadığımı farkettim. Yağ yakma testinde 450 km oldu. Yağ memranı değiştirince üst kapak contasından yağ sızıntıları artış gösterdi. BB otomotivde şanzıman kalibrasyonu tekrar yapıldı için "soğuk" iken araba artık çok daha iyi debriyaj kavraması yapıyor. Rampadan daha kolay kalkıyor ve ısındığında neredeyse kusursuz oluyor. + Lastik Balans sonrası titreşim yok oldu +Kapı çantalarını değiştirince otoban sürüşlerinde rüzgar sesi iyice azaldı +Arabanın lastiklerinin yani petlasların biraz zorlanınca yoldan koptuğunu hissetmeye başladım. +Hem BB otomotiv hemde Cruze ustam rölantide elektrikli gerginin ciykleme sesinin normal olduğu konusunda beni ikna etti. +Araba radyatör tıpasının 1000 km sürüşten sonra bir daha patlamayacağı konusunda ikna oldum. +Süspansiyon sisteminden tümsekleri geçerken çıkan cıyaklama sesleri umursamamaya başladım. +Klima performansının iyi olduğunu el kitabındaki verile ışığından kabul ettim. +Motorun hararetli çalışıyor. bu durum beni ürkütüyordu. Artık bunuda umursamaz oldum. Şu an gözümü Akü ye diktim. Araba bir süre yatınca cam pencere açamıyor. Marş basınca ancak aktif oluyor. Kullanıp park edince 2 3 gün cam pencere açabilicek kadar elektrik var. 4ncü günde akü gene bitik oluyor. Anca marşa yetiyor. Marş sonrası araba full şarja geçiyor buda rölantide arabayı epey yüke sokup devir dalgalanmasına sebep oluyor. Lakin ben multimetre ile ölçtüğümde akü 12,7 gösteriyor. Acıkcası bu konuda kafam çok karışık. 18 Ağustos tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 18 Ağustos Paylaş 18 Ağustos Fransızlar, belirli bir süre geçince aküyü korumaya alır, sıkıntı olsa marş basmaz bence, yani aküde sağlam. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Ağustos Yazar Paylaş 18 Ağustos Selçuk Bakış yazdı: Fransızlar, belirli bir süre geçince aküyü korumaya alır, sıkıntı olsa marş basmaz bence, yani aküde sağlam. Benim evin aşağisında lastikcde sıfır hiç kullanılmamış 1 set Citroen c3 MK3 kasanın teneke jant kapak buldum. 4000 tl istiyor. Alıp kışlık takmak gibi bir ihtiyaç doğdu bende emme para yok. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 18 Ağustos Paylaş 18 Ağustos Kışlık jant lastik güzel iş yapar, şimdiki fiyatlarla yaklaşık 2 senede parasını çıkarır. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Ağustos Yazar Paylaş 18 Ağustos Yazmayı unuttuğum Hız sabitleyici mevzusu var.. Araba hızı sabit iken ayak gazdan çekince elde edilen kazanımları alamadım. Nasıl anlatılır mesela rampa aşağı ayak gazdan çekince klima çok güçlü şekilde yüke binip bir anda içerisini hatırı sayılır şekilde soğutuyor. Alternatör şarj basıyor. Ekonomi yaptığımda araba bunu anlıyor klimayı ve alternatör yükünü azaltıyor. 2000 devirde sürdüğüm ve gaza hafif dokunduğum için yeterince tork olmadığından klima çok fazla kompresörü kapatiyor. Menfezden gelen hava 14 dereceye kadar yükseliyor . Arabanın shift point 2000 devire kadar düşüyor. Bu shift point olayını ilerde bir video ile göstermek isterim. Hız sabitleyici açıksa klima neredeyse full devrede. Otomatik klima olduğu için klapeleri değiştirerek sıcaklık sabitliyor. Alternatı hep enerji basar halinde. Sadece rampa çıkarken yüke fazla binerse kapatıyor. Yani frenle yada rampa aşağı geri kazanım olayı tamamen ortadan kalkıyor. Ne zaman akü fülledi şarjı bırakıyor. Bu yuzden hız sabitleyici ile bu arabada pek ekonomi kasmak mümkün görünmüyor. Belki yolu çok daha uzun olan bir rotada kabini soğutup ve aküyü fulledikten sonra ekonomi basabilir. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Ali Darbaz yazdı: klima çok güçlü şekilde yüke binip bir anda içerisini hatırı sayılır şekilde soğutuyor. Alternatör şarj basıyor. klima pompası elektrikli bu motorlarda? Ali Darbaz yazdı: hız sabitleyici ile bu arabada pek ekonomi kasmak mümkün görünmüyor. B hız sabitleyici her zaman daha çok tüketim sağlar zaten, obd den canlı veri takip ederek 10 km sürülmesi kafi , yapısı gereği tam gaz vererek çalışır Ali Darbaz yazdı: rampa çıkarken yüke fazla binerse kapatıyor. gaz pedal verisi %70 üsütnde ise klima kompresörü devre dışı kalır her güncel araçta, cc de sıkça tam gaz verir Yorum bağlantısı
Ümit Türk 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: hız sabitleyici her zaman daha çok tüketim sağlar zaten, nasıl yani hız sabitleyicide atıyorum 100 e sabitleyince daha çokmu yakar düz yolda ? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: gaz pedal verisi %70 üsütnde ise klima kompresörü devre dışı kalır her güncel araçta, cc de sıkça tam gaz verir Her güncel araçta mı? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Ümit Türk yazdı: düz yolda ? dümdüz yol bulursak laboratuvarda, broşürü yakalayabiliriz tabii Tansu Kalafatoğlu yazdı: Her güncel araçta mı? obd ne bağla cc aç rampada pedal % sini izle, çok zevkli, diğer bir yöntem: cc aç + ile hızlan, koltuğa yapış, pedal gecikmesi de yok 2 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Az yakmak isteniyorsa hız sınırlayıcı daha makul, hem uyku gelmiyor hemde virajlarda vs daha rahat oluyor. 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Selçuk Bakış yazdı: Az yakmak isteniyorsa hız sınırlayıcı daha makul, hem uyku gelmiyor hemde virajlarda vs daha rahat oluyor. Öyleymiş hakikatten onu yeni fark ettim ben. Virajda falan hız sabitleyici iyi olmuyor. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Evren Erakçora yazdı: Öyleymiş hakikatten onu yeni fark ettim ben. Virajda falan hız sabitleyici iyi olmuyor. Son 2-3 senedir uzun yola böyle çıkıyorum yavaşta sürdüğüm söylenmez ama 1lt civarı ortalama avantajı var. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: dümdüz yol bulursak laboratuvarda, broşürü yakalayabiliriz tabii obd ne bağla cc aç rampada pedal % sini izle, çok zevkli, diğer bir yöntem: cc aç + ile hızlan, koltuğa yapış, pedal gecikmesi de yok klima. Pedal %70 üstünde çıkınca klima her güncel araçta kapanıyor mu? Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Selçuk Bakış yazdı: Az yakmak isteniyorsa hız sınırlayıcı daha makul, hem uyku gelmiyor hemde virajlarda vs daha rahat oluyor. gaza bastığımda bir iki sinyal verip sınırlayıcıyı devre dışı bırakıyor ford. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Metin Uzunoğlu yazdı: gaza bastığımda bir iki sinyal verip sınırlayıcıyı devre dışı bırakıyor ford. Güvenlik için iyi ama hocam. Ben bir deneyeyim bakalım devreden çıkıyor mu? Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Selçuk Bakış yazdı: Az yakmak isteniyorsa hız sınırlayıcı daha makul, hem uyku gelmiyor hemde virajlarda vs daha rahat oluyor. 121 e ayarlayıp tamgaz yapıyorum mis oluyor Pedalda bir kademe daha var, döşemeye yaslayınca sınırlarıcı, klima şarj devreden çıkıyor. Evren Erakçora yazdı: Öyleymiş hakikatten onu yeni fark ettim ben. Virajda falan hız sabitleyici iyi olmuyor. Hız limitörünü kullanmadınız mı hiç Evren hocam. Bana daha güvenli geliyor. Sabitleyicide hadi oynamayayım hızla şurayı da atlatayım vs moduna giriyor insan. En son evciler virajına 110 ile girince fark ettim. 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Mazda, yeni yazılımında CC açık ise, virajda hız düşürüyor. 2 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Tamer Topaç yazdı: Mazda, yeni yazılımında CC açık ise, virajda hız düşürüyor. Dediğim viraj baya sağlam. Bizimki hız düşmesin diye gazı açıyor 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Yeni yeni fark ettim onu ,ben ne gerek var diyordum hız sınırlayıcıya. Trend fiesta kullandık yıllarca. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Evren Erakçora yazdı: Yeni yeni fark ettim onu ,ben ne gerek var diyordum hız sınırlayıcıya. Trend fiesta kullandık yıllarca. Eşime derdim hep hızlı gitmiyorsun değil mi diye. Yok hayır 90 ı geçmiyorum falan derdi. Arabayı ben çıkarttım otoparktan 100 e ayarlayıp verdim görmeden. 5 dk sonra telefon geldi araba arızalandı sanırım yığıldı kaldı gitmiyor diye. Geçmiyormuş allahtan. MEgan 2 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Tansu Kalafatoğlu yazdı: klima. Pedal %70 üstünde çıkınca klima her güncel araçta kapanıyor mu? şarjı bile kesiyor, pistten boş akü ile çıkan çok 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Metin Uzunoğlu yazdı: gaza bastığımda bir iki sinyal verip sınırlayıcıyı devre dışı bırakıyor ford. Fiat ve pugda yaşamadım hocam öyle bir şey, pedalı zemine yaslayınca bir tuş var onda devreden çıkıyor dip gaz yapıyor. İlkay Başaran yazdı: 121 e ayarlayıp tamgaz yapıyorum mis oluyor Pedalda bir kademe daha var, döşemeye yaslayınca sınırlarıcı, klima şarj devreden çıkıyor. Hız limitörünü kullanmadınız mı hiç Evren hocam. Bana daha güvenli geliyor. Sabitleyicide hadi oynamayayım hızla şurayı da atlatayım vs moduna giriyor insan. En son evciler virajına 110 ile girince fark ettim. Bende dip gaza yakın kullanıyorum ayağımda ağrı da olmuyor böylece, tek düğme ile devreden çıkıp devreye girmesi kolay bende, dip gaz yapmadan çok düğmeyi kullanıyorum. Çağlar Bayur yazdı: şarjı bile kesiyor, pistten boş akü ile çıkan çok Bazen yokuş yukarı hız sabitleyici açıp yükseltiyorum, benden iyi basıyor gaza 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Ağustos Paylaş 19 Ağustos Selçuk Bakış yazdı: benden iyi basıyor gaza ecu affetmez, haypır falan dinlemez, yapıştırır enjektöre Yorum bağlantısı
Recommended Posts