İçeriğe Yönlendir

Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS


Ali Darbaz

Recommended Posts

Ali Darbaz
Evren Erakçora yazdı:

Çok güvenilir değil henüz, benim araçta zincir yok dedi baştani ben var deyince tamam dedi. Öğrendi ama sonunda. 


yaptığı analizler ne kadar doğru bilinmez yaptığımız 50 satır dialog sonunda benim sürüş stilim ve yaptığım bakımlara istinaden sorun yaşamadan teorik 300 bin km yol yapabilirmişim. Citroen için yaptığı analiz. 

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Ali Darbaz yazdı:


yaptığı analizler ne kadar doğru bilinmez yaptığımız 50 satır dialog sonunda benim sürüş stilim ve yaptığım bakımlara istinaden sorun yaşamadan teorik 300 bin km yol yapabilirmişim. Citroen için yaptığı analiz. 

Kadın mı, erkek mi? Ona göre itibar edelim biz de.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Tamer Topaç yazdı:

Kadın mı, erkek mi? Ona göre itibar edelim biz de.

 

Ben kadın olarak ayarladım . 

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Ali Darbaz yazdı:

 

Ben kadın olarak ayarladım . 

Ağzına bir parmak bal çalmış. Oyuna gelme :kihkih:, sat o arabayı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Tamer Topaç yazdı:

Ağzına bir parmak bal çalmış. Oyuna gelme :kihkih:, sat o arabayı.

 

Ben daha araba maraba almam. Ben gezecem tozacam. Bu haftasonu havalar iyi ise uzun yol yapacam inşallah. 

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Ali Darbaz yazdı:

havalar iyi ise uzun yol yapacam inşallah. 

Sor bakalım ne diyecek.

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Evren Erakçora yazdı:

Çok güvenilir değil henüz, benim araçta zincir yok dedi baştani ben var deyince tamam dedi. Öğrendi ama sonunda. 

Az önce sordum yine. Evren hoca mı sorduruyor dedi :D iyi ki bi yanıldık dedi. Tansu şanzıman var yok karar veremedi 3 senedir dedi.

  • Beğen 2
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
İlkay Başaran yazdı:

Az önce sordum yine. Evren hoca mı sorduruyor dedi :D iyi ki bi yanıldık dedi. Tansu şanzıman var yok karar veremedi 3 senedir dedi.

Bugün bir daha sordum, yine kayış var diyor, öğrenmemiş.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Arabayı alalaı 10 ay olmuş lastik ölçülerinin yanlış olduğunu yeni farkettim. 

 

Standard tire size for 2012 Citroen C3 VTi 95 Exclusive:
(in case of different tires in front and rear the dimensional data are valid for driving or rear wheels)

 

Standard tire size:

195/55 R 16 T

Tire width (mm):

195

Tire sidewall factor:

55

Rim size (in):

16

Total wheel diameter (mm / in):

621 / 24.4

IMG_3830.jpg

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Nasıl lastik yanlış, jant da yanlış aaa  ben şok :)

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Nasıl lastik yanlış, jant da yanlış aaa  ben şok :)

 

Bu araba 1.4 vti. bende 1.4 8 subab olanın jantı ve lastik ölçüsü var. Alınacaklar listesine orjinal ölçü lastik jant olarak ekleme yaptım. 

 

image.png.ec7b22003bddc50e140f42ef2536aea0.pngimage.png.5055614abf60a5f0c47bb6cbfb55d9f2.png

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Şasesine göre bu lastik ölçüsüde varmış. 

 

image.png.359630b64277536f66e9f1cef6030611.png

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Ali Darbaz yazdı:

Şasesine göre bu lastik ölçüsüde varmış. 

 

image.png.359630b64277536f66e9f1cef6030611.png

:)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

mişlen yok mu

Mustafa Tüfekçi yazdı:

Nasıl lastik yanlış, jant da yanlış aaa  ben şok :)

agam bizle eğleniirrr

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

mişlen yok mu

agam bizle eğleniirrr

 

Mustafa Tüfekçi yazdı:

:)

 

Yaw tamam da. Arabanın UK, RU ve TR olarak bir çok konfigürasyonu varmış. Türkiyedeki konfigürasyonda 15 inç jantı 65 yanak lastik uygun görmüşler.  Şasenden lastik çağı kontrolü yaptım . Doğrudan yapıştırdım. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Yani yanlış yokmuş.

 

Yanlış bulup kendine masraf üretip sonra yanlış değilmiş mi dedin.

 

 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Yani yanlış yokmuş.

 

Yanlış bulup kendine masraf üretip sonra yanlış değilmiş mi dedin.

 

16 inç Valonga jant araba çok yakışır. üstünede biraz metalik boya sürdükmü tamam.  Pişman olacağım bir geliştirme olmazdı. 

 

 

 

 

 

a2fd8fbd38bfc946fb7774271843ee24_1052965.jpg

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Yakıt tüketimi ve çekiş düşüklüğü sebebiyle zorlanan motorun yakacağı yağ cabası olmaz mıydı 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Yakıt tüketimi ve çekiş düşüklüğü sebebiyle zorlanan motorun yakacağı yağ cabası olmaz mıydı 

 

65 yanak yerine 55 yanak lastik takılacak. Üzerinede Goodyear Efiency grip lastik alıp takarsak daha bile az yakabilir. 

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Ali Darbaz yazdı:

 

65 yanak yerine 55 yanak lastik takılacak. Üzerinede Goodyear Efiency grip lastik alıp takarsak daha bile az yakabilir. 

Yanak ile yakıtın alakası yok ki yanlış mantık.

 

Tabanın genişleyecek  sürtünme ve yuvarlanma direnci artacak, jant 15 den 16 ya çıkınca sürüklenme ağırlığı artacak, 15 janta takacağın efiency yerine 16 janta göre taktiğin için yakıt verimliliği yine düşük kalacak. Ayrıca bı kadar şeyi yapmak için harcadığın jant lastik bedeli ile yapmadığınki hâlinden en az 30  bin zararın olacak

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Yanak ile yakıtın alakası yok ki yanlış mantık.

 

Tabanın genişleyecek  sürtünme ve yuvarlanma direnci artacak, jant 15 den 16 ya çıkınca sürüklenme ağırlığı artacak, 15 janta takacağın efiency yerine 16 janta göre taktiğin için yakıt verimliliği yine düşük kalacak. Ayrıca bı kadar şeyi yapmak için harcadığın jant lastik bedeli ile yapmadığınki hâlinden en az 30  bin zararın olacak

 

Petlas çok ağır bir lastik ve çatlamaya başladı. her türlü lastiğimi alacağım. Jantlarım çok yıpranmış bunuda değiştirmek herzaman aklımın bir kenarında var. Yağ yakma mevzusunu dikkatli takibe devam ne zaman 1 litreye kadar çık o zaman onarmayı düşünürüm. Senende 6000 km kullanmaylada artacağını sanmıyorum. 

 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Yanak ile yakıtın alakası yok ki yanlış mantık.

 

Tabanın genişleyecek  sürtünme ve yuvarlanma direnci artacak, jant 15 den 16 ya çıkınca sürüklenme ağırlığı artacak, 15 janta takacağın efiency yerine 16 janta göre taktiğin için yakıt verimliliği yine düşük kalacak. Ayrıca bı kadar şeyi yapmak için harcadığın jant lastik bedeli ile yapmadığınki hâlinden en az 30  bin zararın olacak

NAsıl yok? Çap ufalmıyor mu?

Lastik çapı değişiyor yani dolayısıyla yakıtı da torku da değiştirir.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Ustanın işçiliğini bir şey demiyorum sağ olsun hiç yıpranma belirtisi yok. Yalnız afedersin o hortum orada bi garip duruyor. 

 

IMG_9322.jpeg

IMG_9323.jpeg

IMG_9325.jpeg

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...