Ali Darbaz 6 Şubat Yazar Paylaş 6 Şubat (düzenlendi) Garucuğuma bana sağladığı finansman desteğinnden dolayı 14 şubatta bu şarkıyı ezberleyip söylemeyi düşünüyom.. Çok duygu yüklü şarkı Tamer Topaç yazdı: Tohsanbeş beygür İlkay Başaran yazdı: 70,2 Tam 1.25 KW sürtünme kaybı azalıyormuş. buda yağdan kaynaklı 1.25 kw tekere iletiliyor demek. Soğutma sistemi ise tamı tamına %1 yakıt tasarrufu sağlıyor 6 Şubat tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 6 Şubat Paylaş 6 Şubat Ali Darbaz yazdı: 14 şubatta bu şarkıyı ezberleyip söylemeyi düşünüyom.. Şubat hediyesi araba almış adamsın. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 Şubat Yazar Paylaş 6 Şubat (düzenlendi) Bu Ep3c ağırlığı. Birde N13 ağırlığı verdim altta. C3 gibi bir otomobilde nasıl bu kadar ağır motor olur halen şaşırmaktayım. Hadi f30 bmw de 130 kilo onu anlarımda, Sen c3'sün 114 kilo ne demek Hyundai i10 1.0 lpg motoru 71 kilo imiş. Cruze 1.6 motoru 115 kilo 0.9 tce 90 renaault motoru 83 kilo imiş. 6 Şubat tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 Şubat Yazar Paylaş 6 Şubat (düzenlendi) @Tansu Kalafatoğlu Peugeot hybridlerin kullandığı motor. Prenses ailesinin son ferdi.. 6 Şubat tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 6 Şubat Paylaş 6 Şubat Ali Darbaz yazdı: Prenses Şunu baştan söylesene. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 6 Şubat Paylaş 6 Şubat Ali Darbaz yazdı: @Tansu Kalafatoğlu Peugeot hybridlerin kullandığı motor. Prenses ailesinin son ferdi.. Saçma. Hibritte elektrik motorların varken neden motora ilave yük alternatör koyuyorsun? Neden klimayı kranka entegre edip, trafikte bekleyen arabanın sırf klima için çalışmasına sebep oluyorsun. Koysana elektrikli klima çok geri teknoloji bundan ancak pamuk prenses olur 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 6 Şubat Paylaş 6 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: bundan ancak pamuk prenses olur Açıklamana göre bence yamuk prenses 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 Şubat Yazar Paylaş 6 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: Saçma. Hibritte elektrik motorların varken neden motora ilave yük alternatör koyuyorsun? Neden klimayı kranka entegre edip, trafikte bekleyen arabanın sırf klima için çalışmasına sebep oluyorsun. Koysana elektrikli klima çok geri teknoloji bundan ancak pamuk prenses olur Yaw Tansu bu motorun 508 versiyonu. Verileri bunlar, mühtemelen hybrid halinde kliması felan farklıdır. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 6 Şubat Paylaş 6 Şubat Ali Darbaz yazdı: Yaw Tansu bu motorun 508 versiyonu. Verileri bunlar, mühtemelen hybrid halinde kliması felan farklıdır. Görsel öyle demiyor. 1200cc şu an türkiye’deki hibrit böyle mesela. Saçma. Boşu boşuna hibrit yapmışlar. Hatta yapamamışlar. Adına hibrit diyorlar. Honda toyota bunlar yüzünden artık hibrit yazmıyor. HEV yazıyor arabanın üstüne Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 Şubat Yazar Paylaş 6 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: Görsel öyle demiyor. 1200cc şu an türkiye’deki hibrit böyle mesela. Saçma. Boşu boşuna hibrit yapmışlar. Hatta yapamamışlar. Adına hibrit diyorlar. Honda toyota bunlar yüzünden artık hibrit yazmıyor. HEV yazıyor arabanın üstüne Bu arabayı giderek sevmeye başladım. Hergün yeni bir sıkıntısını buluyorum. Varyatör rattle yaptığını farkettim. Varyatör valfini söküp temizlemek lazım. 1 Yorum bağlantısı
Metin Mankal 6 Şubat Paylaş 6 Şubat Ali Darbaz yazdı: Benim arabada bir tane turbo olan versiyonlarda turbo‘nun oraya su basan turbo soğutan bir elektrik pompası var. Benimkinde de bir motor var işte. Güzel çalışıyor , başka da ne var bilmiyorum. Ha bir de dört tekeri var. 1 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 6 Şubat Paylaş 6 Şubat Ali Darbaz yazdı: Sen c3'sün 114 kilo ne demek BMW motoru diye ovunmeyecen o zaman Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Metin Akbal yazdı: BMW motoru diye ovunmeyecen o zaman Zaten yapamadıklarını anlayınca bmw de kullanmamışlar motoru. 3 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Şubat Yazar Paylaş 7 Şubat (düzenlendi) Metin Akbal yazdı: BMW motoru diye ovunmeyecen o zaman İlkay Başaran yazdı: Zaten yapamadıklarını anlayınca bmw de kullanmamışlar motoru. Bence çok pahalıya üretildiği için 3 silindire geçmişler. Bu motora 114 kilo aliminyum dökeceğine 75 kilo döküp malzemeden çalmışlar. 7 Şubat tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Şubat Yazar Paylaş 7 Şubat (düzenlendi) Alın size 1.2 vti mühteşem yağlı kayışlı motor. Diğeride bizim Prins motoru. Hangisi daha iyi kötü anlarsınız. Adamlar malzemeden çalıp çalıp durmuş. Tork eğrisi okadar dandikki anlatılmaz bakmayla anlıyor insan. adamlar sadece 1 senede 120 kiloluk motordan 75 kiloya düşmüşler peki neler sökülmüş. Valvetronik yok , 1500 devirden itibaren 120 newton tork veren sistemi sökmüşler. Silindirin biri gitmiş. Buna rağmen 3 silindirli modelde özgül yakıt tüketimi yükselmiş mesela. 7 Şubat tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: HEV yazıyor arabanın üstüne Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Bu ne Ateşleme sorunu mu var yoksa, şanzıman/balata kaçırması mı 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Şubat Yazar Paylaş 7 Şubat Tamer Topaç yazdı: Bu ne Ateşleme sorunu mu var yoksa, şanzıman/balata kaçırması mı yakıt farkına göre ürettiği beygir. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Şubat Yazar Paylaş 7 Şubat Çıkma üst kapak sadece 20 bin tl. Arabanın sadece subab lastiklerini değişmekte 20 bin tl. budan bir tane alıp rektifiyecide bir güzel bakımını yaptırıp , motara taksam , çıkanıda yedeğe bıraksam hiçde pahalı olmaz. https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-yedek-parca-dolu-silindir-kapagi-1180609210/detay Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Ali Darbaz yazdı: Çıkma üst kapak sadece 20 bin tl. Arabanın sadece subab lastiklerini değişmekte 20 bin tl. budan bir tane alıp rektifiyecide bir güzel bakımını yaptırıp , motara taksam , çıkanıda yedeğe bıraksam hiçde pahalı olmaz. https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-yedek-parca-dolu-silindir-kapagi-1180609210/detay Bunun bakımını yaptırmak da 20.000 tutacak . 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Şubat Yazar Paylaş 7 Şubat Ersen Tapan yazdı: Bunun bakımını yaptırmak da 20.000 tutacak . Sadece subab lastikleri değişimi için istenen işcilik 20 bin tl. Ben ustayı aradan çıkarıp doğrudan rektifiyeci arkadaşla subablarından vanosuna kadar elden geçmiş en son kalite parçalarla peyder pey doldurup zamanı geldiğinde (1000 kmde 1 litre yaktığı zaman) ustaya götürüp sök tak yaptırmayı düşünüyorum. böylece maliyetlerde zamana yayaılmış olur. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Şubat Yazar Paylaş 7 Şubat 1.4 vti 95 beygir silindir kapağı kodu : 0200 HR 1.6 vti 120 beygir silindir kapağı kodu : 0200 HQ Notlarımızı alalaım. önümüze gelince karşılaştıralım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Şubat Paylaş 7 Şubat ustayı aradan çıkarıp kapağı ustaya taktırmak nasıl bir hadise ben çöezemedim, arada olmayan usta ne ustası ? vesile ile blok ölçümü yapılmadan üst kapak değişmi zaten ileride vay ayar tutmuyor denen hikayelerin önsözü olmuştur hep. sonra piyasada buna altı zayıf kaldı derler kavehane sohbetinde 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Şubat Yazar Paylaş 7 Şubat Çağlar Bayur yazdı: ustayı aradan çıkarıp kapağı ustaya taktırmak nasıl bir hadise ben çöezemedim, arada olmayan usta ne ustası ? vesile ile blok ölçümü yapılmadan üst kapak değişmi zaten ileride vay ayar tutmuyor denen hikayelerin önsözü olmuştur hep. sonra piyasada buna altı zayıf kaldı derler kavehane sohbetinde Alırız bu kapağı. Birgün Vanosu değiştiririm, birgün valvetroniği, içime sinmezse egzantrik millerini değiştiririm. aklıma geldikce param varsa subablarına kadar yeniletirim. 1 yıl olur 2 yıl olur olmadı 3 yıl olur. elimin altında dursun. Sonra c3 bagajında sanayiye götürürüm eskiyi sök yeniyi tak yola devam. araba sanayide yatmaz. Yorum bağlantısı
Recommended Posts