İçeriğe Yönlendir

Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS


Ali Darbaz

Recommended Posts

Tamer Topaç
Ersen Tapan yazdı:

Aldımı ?

 

Kapı çıtası. :yildizlar:

Kapı dışarı da olabilir :rofl:

  • Mutlu 5
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Arabanın bagaj kapağı alt kenarı düz gitmiyor. Ufak dentler var. Üstünü cıta koyup piyasa değerini artırcam

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Boşuna harcama aksesuar ekleyince değeri artmıyor teybi falan verdim ben :)

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Metin Akbal yazdı:

Boşuna harcama aksesuar ekleyince değeri artmıyor teybi falan verdim ben :)

 

Arabanın ilanını kaldırdım Hanım tekrar araba kullanmayı öğrenmek istiyor

Şirket kullanması için araba vermiş ama kullanamadığı için alamamış Yazık olmasın

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan
Ali Darbaz yazdı:

 

Şirket kullanması için araba vermiş ama kullanamadığı için alamamış Yazık olmasın

Her zaman söylüyorum yine söyleyecem "Yahu böyle şirketleri nerede buluyorsunuz siz" :unsure2:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Alptuğ Özcan yazdı:

Her zaman söylüyorum yine söyleyecem "Yahu böyle şirketleri nerede buluyorsunuz siz" :unsure2:

 

Linkedin. 

  • Teşekkür 2
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Ali Darbaz yazdı:

 

Linkedin. 

Geçen gün yayınlanan yazımı okudun mu?

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Tamer Topaç yazdı:

Geçen gün yayınlanan yazımı okudun mu?

Ben seni LinkedIn’i takip etmiyorum ki

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Ali Darbaz yazdı:

Ben seni LinkedIn’i takip etmiyorum ki

Engelledim seni :kihkih:

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Tamer Topaç yazdı:

Sen ne alacaksın. Hepimiz onu bekliyoruz merakla. 

Adam araba aldı 67 yıllık kotayı doldurdu

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Passat gibi ama Passat değil bu ne

IMG_8157.jpeg

IMG_8159.jpeg

IMG_8160.jpeg

IMG_8161.jpeg

IMG_8158.jpeg

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Vw phateon

Yorum bağlantısı
Koray Demir
Evren Erakçora yazdı:

Vw phateon

5.0 TDI V10 gürül gürül. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter

Tuzla'da da bir tane vardı.

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık
Alptuğ Özcan yazdı:

Her zaman söylüyorum yine söyleyecem "Yahu böyle şirketleri nerede buluyorsunuz siz" :unsure2:

Çağırdık gelmedin :fiuw:

  • Beğenme 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Muayeneden geçtik pusularımızı bilmiyoruz şimdi tabii ki çocuk da getirmiştim parkta oynama zamanı

IMG_8177.jpeg

IMG_8176.jpeg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter

Dert etme Ali hocam. Önemli olan motor noyu okuyabildiler mi? Eğer okudularsa satarken motor nosu okundu diye belirtirsin.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mehmet Yeter yazdı:

Dert etme Ali hocam. Önemli olan motor noyu okuyabildiler mi? Eğer okudularsa satarken motor nosu okundu diye belirtirsin.

 

Onuda okuyamadılar. Ama bende fotorafı var. Arabanın bloğun üzerinde kocaman egzost manifoldunun altında. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

 

Onuda okuyamadılar. Ama bende fotorafı var. Arabanın bloğun üzerinde kocaman egzost manifoldunun altında. 

 

dayanamayıp tüv e mail attın mı?

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Arabanın fabrika servis el kitabına göre teknik tablosunu buldum. 

 

1.1. benzinli motor donanımı
(satışa sunulan versiyonlar) 1.4i 1.4i - 16v VTI 1.6i - 16v VTI
Motor plaketi KFT (TU3A) 8FR (EP3C) 5FS (EP6C)
Silindir hacmi 1360 cm3 1397 cm3 1598 cm3
Çap x strok (mm) 75 x 77 mm 77 x 75 mm 77 x 85,8 mm
Sıkıştırma oranı 10,5/1 11/1 11/1
Güç (ISO veya CEE) 5200 dev/dak’da 54 kW 6000 dev/dak’da 70 kW 6000 dev/dak’da 88 kW
Maksimum güç (DIN) 75 ch ila 5200 dev/dak 95 ch ila 6000 dev/dak 120 ch ila 6000 dev/dak
Maksimum tork (ISO veya CEE) 3300 dev/dak’da 11,8 daN.m 4000 dev/dak’da 13,6 daN.m 4250 dev/dak’da 16 daN.m
Yakıt 95 OKTAN kurşunsuz süper 95 OKTAN kurşunsuz süper 95 OKTAN kurşunsuz süper
egzoz emisyonu normu E5 E5 E5
enjeksiyon sistemi çok noktalı enjeksiyon Dolaylı enjeksiyon Dolaylı enjeksiyon
tedarikçi VALEO BOSCH BOSCH
tipi V34.1 MEV 17.4 MEV 17.4
Yüklenebilen beyin Evet Evet Evet

 

 

3. Egzoz hattı
Pazarlandığı ülkede yürürlükte olan normlara göre uygun, özel egzoz hatları.
benzinli motor donanımı TU3A EP3C EP6C
ön boru Ön katalizör ile birlikte ön salıncak altından geçiş
Arka boru Akustik katalizör ile 40 mm çap Akustik katalizör ile 45 mm çap Akustik katalizör ile 45 mm çap
Arka susturucu Tek boru çıkışı Tek boru çıkışı Tek boru çıkışı

 

 

3.1. Uç
motor
Çalışma tipi Motor tipi Vites kutusu tipi/Kademe
TU1A HFX MA5/L
TU3A KFT MA5/N
EP3C 8FR
EP3C 8FP
EB0 ZMZ
EB2 HMZ
EP6C 5FS MA5/S
DV4TD 8HZ MA5/O
DV4C 8HR
3.2. Vites oranları
Vites kutusunun kademesi 1’inci vites 2’inci vites 3’üncü vites 4’üncü  vites 5’inci vites Geri vites
MA5/L 11/40 20/39 34/41 40/39 43/33 12/43
MA5/N 12/41 21/38 32/41 40/39 43/33 12/43
MA5/S 12/41 20/39 30/41 37/39 41/35 12/43
MA5/O 12/41 21/38 29/34 41/35 47/32 12/43
 
3.3. 1000 dev/dak’daki hızlar (Km/sa)
 
EP3C motor (8FR 8FP)
Dingil torkları 13x59
takometre prizi yok
diferansiyel 77
lastikler 195/55 R16
Lastik çevre ölçüsü 1,891
1’inci vites 7,32
2’inci vites 13,82
3’üncü vites 19,51
4’üncü  vites 25,64
5’inci vites 32,58
Geri vites 6,98
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...