Ali Darbaz 30 Ekim Yazar Paylaş 30 Ekim Çağlar Bayur yazdı: video kısa ama başka iki şey dikkatimi çekti ama yazamaycam onların çözümünü bulamazlar sanayide, bu aracın depo kapağı tam kapanıyor mu boşluk var mı? Depo kapağı çok eğreti yakıt ağzını sıkı sıkıya tuttuğuna emin değilim. Hangi videıda ney dikkatini çekti. Ben egzantrikler paslı diye yağ basıncına kafayı taktım.. Onları seyrediyorum. Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 30 Ekim Paylaş 30 Ekim Ali Darbaz yazdı: Bu motor halen üretiliyor üstelik lüks modellerde 408 gibi araçlarda kullanıyorlar Onlarda yağ yakma durumu nasıl? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 30 Ekim Yazar Paylaş 30 Ekim (düzenlendi) Metin Uzunoğlu yazdı: Onlarda yağ yakma durumu nasıl? Henüz yüksek kilometre yapmadılar. BMW f 30 kasalar bile daha yeni yeni haber olmaya başladı 30 Ekim tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Ekim Paylaş 30 Ekim Metin Uzunoğlu yazdı: Bu kadar tasarım hatasına rağmen bu motor bu haliyle halen üretiliyor mu? Hocam, iyileştirmeler vardır illaki 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 30 Ekim Yazar Paylaş 30 Ekim Vay başıma gelenler Arabanın külbitör kapak Contası değiştirince bu seferde yağ filtre kütüğü contası patlamış. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Ekim Paylaş 30 Ekim Motorun ne kadar sızdırmazlık varsa yenilenmesi gerek Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 30 Ekim Yazar Paylaş 30 Ekim Servet Aydın yazdı: Motorun ne kadar sızdırmazlık varsa yenilenmesi gerek Patlayan şey bu abi. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 30 Ekim Paylaş 30 Ekim Başlığı yarım saat okudum ne kadar terim öğredim ya. Yağ kütüğü contası neyim.. Arabaya hiç ellemeseniz daha iyi değil miydi? 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 30 Ekim Yazar Paylaş 30 Ekim Emre Şimşek yazdı: Başlığı yarım saat okudum ne kadar terim öğredim ya. Yağ kütüğü contası neyim.. Arabaya hiç ellemeseniz daha iyi değil miydi? O zamanda üsten sızardı. O sızıntıyı tamir etmessem araba yağ kokardı. 80 km hızla sürdüğüm halde patladı. Ya sivas yolunda 110 ile giderken patlasaydı. O zaman ne olacaktı. 20 gün önceki hali. Hiç sızıntı yok. Koray Demir yazdı: Sat kurtul net. Olmaz satamam. 17 yıllık tazminatımla aldım. Yorum bağlantısı
Tevfik Işık 30 Ekim Paylaş 30 Ekim Koray Demir yazdı: Sat kurtul net. +1 Ali Darbaz yazdı: O zamanda üsten sızardı. O sızıntıyı tamir etmessem araba yağ kokardı. 80 km hızla sürdüğüm halde patladı. Ya sivas yolunda 110 ile giderken patlasaydı. O zaman ne olacaktı. 20 gün önceki hali. Hiç sızıntı yok. Olmaz satamam. 17 yıllık tazminatımla aldım. Tazminatını çarçur et demiyoruz ki. O parayla yerine daha az sorun çıkaran markalara yönel diyoruz. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 30 Ekim Yazar Paylaş 30 Ekim Tamiri kolay görünüyor. Alternatör gergisi, sürtünme tekeri ve su pompası kasnağı ile beraber toplu bir onarım yolu görünüyor. Yorum bağlantısı
Koray Demir 30 Ekim Paylaş 30 Ekim Ali Darbaz yazdı: Olmaz satamam. 17 yıllık tazminatımla aldım. Bunu yolcu edelim. Yerine e140 kasa corolla gelsin. Ne yağ ne conta ne de pislik. Çiçek. 3 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 30 Ekim Paylaş 30 Ekim Yağ soğutucularında genellikle conta değişimi fayda sağlamaz. Kısa zaman sonra metal kısımda delinme oluyor ve bu defa yağa su ya da suya yağ karışıyor. Motor yağı ve soğutma suyu zaten değişmek durumunda bu parça sökülünce. O nedenle parçayı komple değişin. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 30 Ekim Yazar Paylaş 30 Ekim Cruze aynı yağ sızıntısı ile 10000 km kullanıp ekonomik durum düzeltince fevkelade bir onarımla tüm yağ sızıntılarını gidermiştik. Şu an araba sıfır km gibi tertemiz durumda. Citroenide ekonomik durumu düze çıkarana kadar bu halini ellemeden yola otoparka yatır bırakacam. Sonucta evin ikinci arabası. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 30 Ekim Paylaş 30 Ekim Ali Darbaz yazdı: Bu motor şu an Euro yedi olarak yoluna devam ediyor Euro dört iken çıkmış ta Euro 7 çıktı mı? Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 30 Ekim Paylaş 30 Ekim Evren Erakçora yazdı: Euro 7 çıktı mı? 5 dakikası var 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 30 Ekim Paylaş 30 Ekim Evren Erakçora yazdı: Euro 7 çıktı mı? euro 7 değil. Euro yedi. Yağlısı ızgarada iyi oluyor 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 31 Ekim Yazar Paylaş 31 Ekim (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: euro 7 değil. Euro yedi. Yağlısı ızgarada iyi oluyor İlkay Başaran yazdı: 5 dakikası var Evren Erakçora yazdı: Euro 7 çıktı mı? Çağlar Bayur yazdı: eli kulağında EURO 7 nerden okudum bilmiyorum ama Hybridlerde dahi kullanıyorlar. Applications: 2011–present Peugeot 408 2015–present Citroën C4 Grand Picasso 2016–present Peugeot 3008 2017–present Peugeot 5008 2018–present Citroën C4 Cactus (for Argentina, Brazil and some Latin American markets) 2017-2023 Dongfeng Aeolus AX7 Burda listesi var. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Prince_engine 31 Ekim tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 31 Ekim Yazar Paylaş 31 Ekim *radyatör kör tıpası patlaması 600 tl *radyatör kör tıpası 200 tl *pvc valf membranı 650 tl *külbitör contası 2000 tl *akü değişimi 2500 tl *kapı contası 200 tl Arabaya yaptığım masraflar bunlar Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 31 Ekim Yazar Paylaş 31 Ekim (düzenlendi) Kendime not Alınacak parçalar. INA 532 0676 10 INA 532 0912 10 INA 529 0504 10 31 Ekim tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts