Metin Uzunoğlu 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: aslında ilk temennim başka ama söylemek istemiyorum. Allah ıslah etsin Islah olmayanları gahhar ismiyle kahreylesin, kendi canları yansın. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Ali Darbaz yazdı: Klima 10 bar görüyor Düşükmüş. HP tarafı 13-17 bar arasında olmalı. Arızaya müsait bir durum bu mesela. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 28 Ekim Yazar Paylaş 28 Ekim Sani Gerşon yazdı: Düşükmüş. HP tarafı 13-17 bar arasında olmalı. Arızaya müsait bir durum bu mesela. Klimayı tekrar test edeceğim. Hava sıcaklığı 18 derece idi. Ben bunu Chat gpt ye sordumda normal dedi. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Ekim Yazar Paylaş 29 Ekim (düzenlendi) Buraları verilere boğalım. Bugün Şile yolunda data turu attm. Hava sıcaklığı 15 derece olduğu için klima devreye girmiyor gibi bir durum var. Arabanın içi zaten buz gibi otomatik klimayı açsamda kompresör çok ama çok az devreye giriyor. Kamera 29 Ekim tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Ekim Yazar Paylaş 29 Ekim (düzenlendi) Saate 80 km hıza hızı sabitleyince yağ harareti ve Motor harareti 90 derecede kilitlendi. Arabanın termostat bozuldu, yada ECU düz sürüşte hız sabitleyici aktif iken bu şekilde kendini ayarlıyor olabilir. @Servet Aydın abi sürüşün 80kmh sabit hızda termostat full açık 84 derece kaldı , Yağ 90 derece gösteriyor. yorumun var mı. Toplam sürüşümün 25 nci dakikasına deng geliyor. 29 Ekim tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Ekim Yazar Paylaş 29 Ekim Şile yolunun rampalı yollarında aldığım datalar. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Ekim Paylaş 29 Ekim Ali Darbaz yazdı: ECU düz sürüşte hız sabitleyici aktif iken bu şekilde kendini ayarlıyor olabilir. rusları geçtin kısa sürede büyük başarı. yakında eküye format atabilirsin Ali Darbaz yazdı: Hava sıcaklığı 15 derece olduğu için klima devreye girmiyor sebep? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Ekim Paylaş 29 Ekim İlkay Başaran yazdı: 15 derece işte 40 derece olsa anca kurtarır 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 29 Ekim Paylaş 29 Ekim Çağlar Bayur yazdı: 40 derece olsa anca kurtarır Açı olarak mı? 3 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 29 Ekim Paylaş 29 Ekim atmosferik motorda yağ sıcaklık sensörü varmış niye koyma gereksinimi duymuşlar acaba. motor suyuyla paralel seyrediyor Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Ekim Yazar Paylaş 29 Ekim (düzenlendi) işte süpriz 29 Ekim tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Ekim Yazar Paylaş 29 Ekim Yaptığım ölçüme göre her 1000 km yolda 0.69 litre yağ yakmaktayım. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Ekim Yazar Paylaş 29 Ekim Uzun dönem yağ tüketimi. 126.907 km ilk yağ dolumu 130.486 km bugüne kadar 3576 km yapılan yolda 2,2 litre yağ eksiltmiş , 1000 kmde 0.615 yağ tüketimine denk gelmekte Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Ekim Yazar Paylaş 29 Ekim Evren Erakçora yazdı: Ölçek bir litre mi? 1.2 litre 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 29 Ekim Paylaş 29 Ekim Bakım aralığını beklersen motorda yağ kalmaz yatak sarara 10 bin km’de 6 litreden fazla eksiltiyor anormal şekilde. Bagajında yağ bidonu taşımayan vti henüz görmedim. Sorun çözülmeyecekse 1500 km de bir yağ ekleyerek yola devam. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Ekim Yazar Paylaş 29 Ekim Sıra geldi ikinci süprize . Koray Demir yazdı: Bakım aralığını beklersen motorda yağ kalmaz yatak sarara 10 bin km’de 6 litreden fazla eksiltiyor anormal şekilde. Bagajında yağ bidonu taşımayan vti henüz görmedim. Sorun çözülmeyecekse 1500 km de bir yağ ekleyerek yola devam. Bende ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. ayrıca arabadan tekrar motor mahallinden yağ kokusu gelmeye başladı. bir sonraki haftasonu artık yağ kaçağının kaynağını bulmak için uğraşıcam. Yorum bağlantısı
Koray Demir 29 Ekim Paylaş 29 Ekim Ali Darbaz yazdı: Sıra geldi ikinci süprize . Bende ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. ayrıca arabadan tekrar motor mahallinden yağ kokusu gelmeye başladı. bir sonraki haftasonu artık yağ kaçağının kaynağını bulmak için uğraşıcam. Motor indirirsin yine tekrarlar saç baş yolduran cinsten. Kısayoldan farklı bir markadan model yükseltmeyi deneyebilirsin. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Ekim Yazar Paylaş 29 Ekim Koray Demir yazdı: Motor indirirsin yine tekrarlar saç baş yolduran cinsten. Kısayoldan farklı bir markadan model yükseltmeyi deneyebilirsin. Bu araba yüzünden F30 316'ya yükseliyorum. Yağ doldurmak benim için rütine dönmeye başladı ve gözümde bir korku unsuru olmaktan uzaklaştı. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Ekim Yazar Paylaş 29 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: o hata kodu neymiş? hava basıncı mı Araba çalışırken Yağ dolum kapağını açmışım . O yuzden ötmüş. Silip tekrar denemek lazım. Varan 3. Arabanın devriyajı yetkili servis dışında , servis moduna alınmadan değişti için bu hatayı vermiş. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 29 Ekim Paylaş 29 Ekim Kapağı açınca basınç mı artmış? Hadi arttı diyelim, onu nereden anladı merak ettim. Kapağın açılıp açılmadığını boşver yağı yakma deseydin keşke. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Ekim Yazar Paylaş 29 Ekim İlkay Başaran yazdı: Kapağı açınca basınç mı artmış? Kapak açılınca krank havalandırmasından emme manifolduna hava çekmiş. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 29 Ekim Paylaş 29 Ekim Emme manifoldu taa aşağıda yanma odasına bağlı değil mi yahu? Bu kapağın onun basıncına etkisi ilginç geldi. Yorum bağlantısı
Recommended Posts