Ali Gülmez 14 Ekim Paylaş 14 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: bence korkuyorlar. Silikat motor bloğunu korozyona karşı koruyor ama zamanla suyun içinde bazı kristal tarzı oluşumlara sebep oluyormuş. Yani kullansan bi dert kullanmasan bi dert. demekki avrupa araçlarının antifrizlerini daha sık değişmek lazım Benim araştırmam da silikat aluminyumu aşındırıyor dediler o nedenle honda derki no silikat no borat koy diyor 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 Ekim Yazar Paylaş 16 Ekim Bmw yağ eksiktiyormuş... Adam sürecini anlatmış. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 Ekim Yazar Paylaş 16 Ekim (düzenlendi) Yorumlarda yağ eksiltme raporlarını okudum Castrol 5w30 1200 kmde 1 litre Liqui moly 5w30 1200 kmde 1 litre Motul 5w30 1500 kmde 1 litre Motul 5w40 2500 kmde 1 litre Motul 10w60 4000 kmde 1 litre 16 Ekim tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ekim Paylaş 16 Ekim (düzenlendi) Ali Darbaz yazdı: Yorumlarda yağ eksiltme raporlarını okudum hangi motor için hangi ölçüm yöntemi ile, doğru ölçüm istatisği yaparsak %95 i hatalı çıkar 16 Ekim tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Ali Darbaz yazdı: Yorumlarda yağ eksiltme raporlarını okudum Castrol 5w30 1200 kmde 1 litre Liqui moly 5w30 1200 kmde 1 litre Motul 5w30 1500 kmde 1 litre Motul 5w40 2500 kmde 1 litre Motul 10w60 4000 kmde 1 litre Ali, firmalar bu motorun sorunlu parçalarında hiç bir şekilde iyileştirmeye gitmemiş mi? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Ali Darbaz yazdı: Bmw yağ eksiktiyormuş. 1990 haberi bu çok eski Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 Ekim Yazar Paylaş 16 Ekim Tamer Topaç yazdı: Ali, firmalar bu motorun sorunlu parçalarında hiç bir şekilde iyileştirmeye gitmemiş mi? Halen üretiliyor euro7 yapmışlar. 180 beygir pejo motorları benim motorun turbolusu Çağlar Bayur yazdı: hangi motor için hangi ölçüm yöntemi ile, doğru ölçüm istatisği yaparsak %95 i hatalı çıkar Yukarda yutube kanalını paylaştığım kişi yorumlarda yazmış. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 Ekim Yazar Paylaş 16 Ekim Soğuk ilk çalıştırmada duyduğum komik ses yağ pompasına aitmiş.. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Ali Darbaz yazdı: Halen üretiliyor euro7 yapmışlar. 180 beygir pejo motorları benim motorun turbolusu Mevcut motordan bahsediyorum. Yani bu motor üretim süresi içerisinde bir iyileştirmeye maruz kalmamış mı? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 Ekim Yazar Paylaş 16 Ekim (düzenlendi) Tamer Topaç yazdı: Mevcut motordan bahsediyorum. Yani bu motor üretim süresi içerisinde bir iyileştirmeye maruz kalmamış mı? Zaten geliştirilen modele sahibim. Ep3c motorun geliştirilmiş modeli. Zaten bundan sonra 1.2 kayışlı vti sisteme geçtiler. 16 Ekim tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Ali Darbaz yazdı: Zaten geliştirilen modele sahibim. Ep3c motorun geliştirilmiş modeli. Zaten bundan sonra 1.2 kayışlı vti sisteme geçtiler. O zaman gugıl. Sorun üründe. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 Ekim Yazar Paylaş 16 Ekim Benim motor yağı sıcaklığım gene düşük millet 115°’de çalışıyormuş Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Ali Darbaz yazdı: Benim motor yağı sıcaklığım gene düşük millet 115°’de çalışıyormuş Hemen sorunun nedenini değiştirebilirim. Klavye elimin altında 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Ali Darbaz yazdı: yutube kanalını paylaştığım kişi yorumlarda yazmış. çok akademikmiş beni aşar 4 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 Ekim Yazar Paylaş 16 Ekim Çağlar Bayur yazdı: çok akademikmiş beni aşar Bir çok okuduğum yazıdan sonra uzun süre motoru subab lastiklerini değişmek yerine toplu motor yağı satın alıp bittikçe yağ eklemeyi uygun gördüm. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 16 Ekim Paylaş 16 Ekim İlkay Başaran yazdı: O zaman bunu kutlayalım 1 saat sonra motor indi, sorun şanzıman takozundaymış diyebilir 🙂 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Katkı dener misin videoları dönen Manço nün ustasına gidiyon Manço'nun katkı koyduğu video da vardı denenebilir 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Ü.Emre Kartal yazdı: 1 saat sonra motor indi, sorun şanzıman takozundaymış diyebilir 🙂 Stepne lastik havasından çıkmasın da 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 Ekim Yazar Paylaş 16 Ekim Ü.Emre Kartal yazdı: 1 saat sonra motor indi, sorun şanzıman takozundaymış diyebilir 🙂 Hiç mantıklı değil. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 Ekim Yazar Paylaş 16 Ekim (düzenlendi) Mustafa Tüfekçi yazdı: Katkı dener misin videoları dönen Manço nün ustasına gidiyon Manço'nun katkı koyduğu video da vardı denenebilir İlkay Başaran yazdı: Stepne lastik havasından çıkmasın da Ü.Emre Kartal yazdı: 1 saat sonra motor indi, sorun şanzıman takozundaymış diyebilir 🙂 1000 kmde / 500 ml yağ tüketimini kanıtsayıp, bagajda 4 litre motor yağı ile gezip, patlamazsa 2 sene binmek. Şimdilik sadece Borçlarıma odaklanmak istiyorum. Araba varyatörlü olduğu için 5w40 veya 10w40 felan denemeye hiç gerek yok. Araba turbo olmadığı için LSPİ olmaaz. Bu hafta sonu Külbitör contasını değiştirip 2 bidon daha yağ alıp bagajda gezmeye devam. 16 Ekim tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Her zaman taze yağ olacak. Motor pırıl pırıl kalacak. İyi tarafından bak 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 Ekim Yazar Paylaş 16 Ekim Bu adamda yağ yakan arabasının belli etmemek için kıvır kıvırıyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ekim Paylaş 17 Ekim Mustafa Tüfekçi yazdı: Katkı dener misin videoları dönen Manço nün ustasına gidiyon Manço'nun katkı koyduğu video da vardı denenebilir tam galerici oldun , yuroparts tükkanlarındaki katkılar güzel Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 17 Ekim Paylaş 17 Ekim Çağlar Bayur yazdı: tam galerici oldun , yuroparts tükkanlarındaki katkılar güzel Ben koymadım hiç ömrümde ama ne videlar dönüyor. Yatak vuran arabaya bal kaymak bişi koyuyor sanırsın komple motor yenileniyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts