Ali Darbaz 12 Ekim Yazar Paylaş 12 Ekim (düzenlendi) Şöyle bir olay var. Adamlar termostadın içini boşaltıp, ona giren boruya 87 derecede mekanik olarak açılan laçetti termostadı takıyor. 12 Ekim tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Ekim Paylaş 12 Ekim Ali Darbaz yazdı: Yağ harareti 105 dereceye ulaştığında sesi değişiyor yolda mı dururken mi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 12 Ekim Yazar Paylaş 12 Ekim Çağlar Bayur yazdı: yolda mı dururken mi Rölantide. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 12 Ekim Yazar Paylaş 12 Ekim Tamer Topaç yazdı: Vanos açtım geliyorum. Şeyyyy vitek miydi o Bunları sökecekler. 3 tane mil var. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 12 Ekim Yazar Paylaş 12 Ekim Vay be Çinde bile Subab lastiği değişiyorlar. Ama gel sen Türkiyede motor inecek segman inecek 70000 tl den başlayan fiyatlarla karşılaş. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 12 Ekim Yazar Paylaş 12 Ekim Çağlar Bayur yazdı: fan açıkken mi 105 derecede fan açmıyor ki. 108 derecede fan açar. Rusca bilmeyenler için Almancası. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık 12 Ekim Paylaş 12 Ekim Ali Darbaz yazdı: 105 derecede fan açmıyor ki. 108 derecede fan açar. Rusca bilmeyenler için Almancası. Almanca bilmeyenler için Türkçe'si var mı ? 4 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 12 Ekim Yazar Paylaş 12 Ekim Oğuzkan Erışık yazdı: Almanca bilmeyenler için Türkçe'si var mı ? Budeğişim yerine motoru rektiye ediyorlar. Motor komple yapılıyor. Arada subab lastiklerinide değiştirdikleri için motor tamir olmuş sanıyor sahibi. Mutlu bir şekilde ayrılıyor. Bazıları sadece segman değişiyor. Araba gene yağ yakıyor. Sonra millete sandık motor kitliyorlar. Ne güzel iş değil mi. Başlığa bak kimsenin bakmadığı araba. gülermisin ağlarmısın yoksa sabahamı bırakırsın. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Ekim Paylaş 12 Ekim Ali Darbaz yazdı: 105 derecede fan açmıyor ki. 108 derecede fan açar. Rusca bilmeyenler için Almancası. fan açmadan motor sesi dğeişmesi demek , cüzdan gidici demek Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 12 Ekim Yazar Paylaş 12 Ekim (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: fan açmadan motor sesi dğeişmesi demek , cüzdan gidici demek Soğuk motor ile sıcak motorun sesi aynımı olması gerekiyor hocam. 2 tane vanos var, 20 derece sıcak motor yağı ile 105 derece sıcaklıktaki motor yağının kinomatik vizikotise arasında %500 fark var. Senin nasıl aynı olması gerekiyor anlamadım. 12 Ekim tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Ekim Paylaş 12 Ekim Ali Darbaz yazdı: 2 tane vanos var isterse 20 adet olsun rölanti denmiş sesin değiştiği andaki veri kaynağında, rölantide ses değişiyor değil mi ? Ali Darbaz yazdı: vizikotise arasında %500 fark var. bunun konumuz ile alakası yok 5000 de olsun farkmaz Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 12 Ekim Yazar Paylaş 12 Ekim Çağlar Bayur yazdı: isterse 20 adet olsun rölanti denmiş sesin değiştiği andaki veri kaynağında, rölantide ses değişiyor değil mi ? bunun konumuz ile alakası yok 5000 de olsun farkmaz cruzeda motor sesi sıcakken değişiyor rölantide 70000 km oldu ona diycen. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Ekim Paylaş 12 Ekim Ali Darbaz yazdı: cruzeda motor sesi sıcakken değişiyor rölantide 70000 km oldu ona diycen. soğukken kötü olan düzeliyordur veya ikisinde de kötü bir yağ var ortak noktaları o Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 12 Ekim Yazar Paylaş 12 Ekim Çağlar Bayur yazdı: soğukken kötü olan düzeliyordur veya ikisinde de kötü bir yağ var ortak noktaları o Abi cruzede çok şu bozuk o bozuk diyordun 5 yıl 70000 km oldu. Yaptığım en büyük masraf yağ soğutucusu oldu. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Ekim Paylaş 12 Ekim Ali Darbaz yazdı: Abi cruzede çok şu bozuk o bozuk diyordun 5 yıl 70000 km oldu. Yaptığım en büyük masraf yağ soğutucusu oldu. masraf/arıza izafidir, sıfır mondeo verdik emmiye, 2. saatte frenler bozukl lem dedi, virajda 200 ile frene oturmuş, arka az kaymış diyo.. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Ekim Paylaş 12 Ekim Neden 100 derece üstü? Avrupa markalarında hep böyle mi? Operasyonel sıcaklık 100 üstü daha mı iyi oluyor? bir de antifrizde avrupa markaları silikatlı antifriz kullanırken japonlar silikatsız istiyor. Halbuki motor blokları hepsinde alüminyum artık Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Ekim Paylaş 12 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: japonlar silikatsız istiyor. capon aluminyumu dandik demek ki, zamanında ucuza saç levha buldum diye rusyadan çelik alan Benz in hikayesini bilir misin? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 12 Ekim Yazar Paylaş 12 Ekim Servet Aydın yazdı: Hız’ı sabit tutmak motorda doğal olarak stresi arttırır. Kapalı iken gazı kendimiz ayarlarız. Olağan durum Cevabını da kendin vermişsin zaten. Hıza göre demişsin. Sedici’de yüksek ısıda çalışıyor.97 sabit dümdüz yol kesiminde , anlık 3 litre benzin yakarken araba harareti 105de çivi gibi çakıldı. 80 km süratle gidiyorum. Tansu Kalafatoğlu yazdı: Neden 100 derece üstü? Avrupa markalarında hep böyle mi? Operasyonel sıcaklık 100 üstü daha mı iyi oluyor? bir de antifrizde avrupa markaları silikatlı antifriz kullanırken japonlar silikatsız istiyor. Halbuki motor blokları hepsinde alüminyum artık Bunun vanosları çok küçük. Cruze vanoslarının yarısı kadar. Motor yağının aşırı dercede ince kanallardan basınç kaybetmeden akması bekleniyor. Bu nedenle motorda çok güçlü elektrik vanalı bir yağ pompası var. Motor yağı sıcaklığı hemen artması için 75 dereceye kadar su pompası çalışmıyor. Ne zaman yağ iyice ısındı pompa basıncı ayarladı devirdaim çalışmaya başlıyor Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 13 Ekim Paylaş 13 Ekim Çağlar Bayur yazdı: capon aluminyumu dandik demek ki, zamanında ucuza saç levha buldum diye rusyadan çelik alan Benz in hikayesini bilir misin? bence korkuyorlar. Silikat motor bloğunu korozyona karşı koruyor ama zamanla suyun içinde bazı kristal tarzı oluşumlara sebep oluyormuş. Yani kullansan bi dert kullanmasan bi dert. demekki avrupa araçlarının antifrizlerini daha sık değişmek lazım Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Ekim Yazar Paylaş 13 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: bence korkuyorlar. Silikat motor bloğunu korozyona karşı koruyor ama zamanla suyun içinde bazı kristal tarzı oluşumlara sebep oluyormuş. Yani kullansan bi dert kullanmasan bi dert. demekki avrupa araçlarının antifrizlerini daha sık değişmek lazım Bende radicool NF var. Bundada silikat felan var mı. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Ekim Yazar Paylaş 13 Ekim Bugün Ümraniye millet bahçesi geziyoruz belediye ne kadar zengin oluyorsa millet bahçesi de o kadar zengin ve dolu oluyor. 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Ekim Yazar Paylaş 13 Ekim Read me 12 pro ile ümraniye millet bahçesi 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 14 Ekim Yazar Paylaş 14 Ekim 400 km oldu , yağ cubuğunun 1 tık eksilmiş bile. Yorum bağlantısı
Recommended Posts