İçeriğe Yönlendir

Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS


Ali Darbaz

Recommended Posts

Tansu Kalafatoğlu


Darbeyle beraber çelik şekil değiştirmişse ve bırakıldığında eski haline dönmemişse, akma dayanımını geçmiş demektir. Yani o bölgede kalıcı değişiklik oluştu artık. Şekli düzeltilince aynı yerden darbe karşı dayanımı eskisine göre çok zayıf olur. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

kılıç sacı derler ona

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Çağlar Bayur yazdı:

kılıç sacı derler ona

Derler abi, kılıç da derler.

 

 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Darbeyle beraber çelik şekil değiştirmişse ve bırakıldığında eski haline dönmemişse, akma dayanımını geçmiş demektir. Yani o bölgede kalıcı değişiklik oluştu artık. Şekli düzeltilince aynı yerden darbe karşı dayanımı eskisine göre çok zayıf olur. 

 

Tampon demiri işlem oldu atı üstü 

 

image.jpeg.beb38874d2446579de72e2ad04c64420.jpegimage.jpeg.95d3a2048a5fed6ff97c58c0e8d8ad2f.jpeg

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

İşte Tampon demiri tamirini saseyi çektirerek yapmasaydi iyiydi. :P

 

Ekspertiz de şase ucu işlemli lafı geçti mi anlicaksin ne demek istediğimizi,

 

Şase sağlamdı ise hakkı tampon demirini değişmek bence

https://www.otoyedekmarket.com/urun/citroen-c3-iii-2010-sonrasi-on-tampon-demiri

 

3500 TL için kaç para yazdılar acaba

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Darbaz yazdı:

 

Tampon demiri işlem oldu atı üstü 

 

image.jpeg.beb38874d2446579de72e2ad04c64420.jpegimage.jpeg.95d3a2048a5fed6ff97c58c0e8d8ad2f.jpeg


Bir şey demedik :) ama tekrar darbe aldığında darbe şiddetini eskisi gibi karşılamaz. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

 

Mustafa Tüfekçi yazdı:

İşte Tampon demiri tamirini saseyi çektirerek yapmasaydi iyiydi. :P

 

Ekspertiz de şase ucu işlemli lafı geçti mi anlicaksin ne demek istediğimizi,

 

Şase sağlamdı ise hakkı tampon demirini değişmek bence

https://www.otoyedekmarket.com/urun/citroen-c3-iii-2010-sonrasi-on-tampon-demiri

 

3500 TL için kaç para yazdılar acaba

 

1500 tl yazmış. Orjinal tampon demiri ise 8500 tl demiş. Şase ucu işlemli olunca ne olacak ki. 12 yaşında araba. benden önce kaç kez ellenmişti. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

Şase ucu işlemli olunca ne olacak ki.

ytup diye bir video sitesi var oraya tarcanlar yaz bak orada neler anlatılıo aracınn eski sahipleri için, yeni sahipleri de satın aldıktan sonra hep gidiyor o tarcana

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

ytup diye bir video sitesi var oraya tarcanlar yaz bak orada neler anlatılıo aracınn eski sahipleri için, yeni sahipleri de satın aldıktan sonra hep gidiyor o tarcana

 

Araba satılırken Şase ucu işlemli diye yazarsam tarcanlara gitmek zorunda kalmazlar. 3 sene sonra satarkenki Ali bey düşünsün. Gizlim saklım yok gayet berrak şekilde paylaşıyorum. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek

benim clioya amasyadan gelen müşteri, şöför  kapısı menteşesinde rötüş boyası var diye geri dönmüştü 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ebrar Tüfek yazdı:

benim clioya amasyadan gelen müşteri, şöför  kapısı menteşesinde rötüş boyası var diye geri dönmüştü 


toyota’da yanlış bilmiyorsam kapılar takıp boyandıktan sonra sökülüp göğüs kısmı içeri sokuluyor. Sıfır aracın menteşe civataları nasıl böyle olur diye soran vardı 

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Ümit Türk
Ali Darbaz yazdı:

Şase ucu işlemli olunca ne olacak ki.

Golfte de vardı. Kaç kişi bu yüzden almaktan vazgeçti. Yani aslında mide bulandıran bir şey. 

Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Rutin işlem. Alinin canını sıkmasını gerektirecek bir şey yok. Neticede bu araba kaza yaptı, gerektiği halde, şase ucunu çekmeyelim mi? Eksper şase ucu işlemli diyeceğine, şasesi yamuk, kaza yapmış düzeltilmemiş mi desin? Kaza yaptık, sonuçlarına eyvallah.

Yorum bağlantısı
Ali Gülmez

bu aracı bilen alır alırsa da uygun fiyata alır

kimse şasi ucu eğilmiş aracı diğer kazalılar ile aynı paraya almaz

Zaten satmasına gerek durumu da yok

Motor patlayana kadar kullanmaya devam etmesi en iyis

pcv valfi değişimi yağ azaltma sorunu da ortadan kalkarsa değmesin keyfine

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


toyota’da yanlış bilmiyorsam kapılar takıp boyandıktan sonra sökülüp göğüs kısmı içeri sokuluyor. Sıfır aracın menteşe civataları nasıl böyle olur diye soran vardı 

Bağrı geniş demek ki.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek

123 tane var ilanda 1.4 vti, sadece 20 küsürü lpg li, bu araba tüp sevmiyor demekki 

Yorum bağlantısı
Ali Gülmez
Ebrar Tüfek yazdı:

123 tane var ilanda 1.4 vti, sadece 20 küsürü lpg li, bu araba tüp sevmiyor demekki 

Tüp ve vti yan yana gelmemesi gereken 2 kelimedir

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ebrar Tüfek yazdı:

123 tane var ilanda 1.4 vti, sadece 20 küsürü lpg li, bu araba tüp sevmiyor demekki 

 

Ali Gülmez yazdı:

Tüp ve vti yan yana gelmemesi gereken 2 kelimedir


tüple ne işim olu benim . Araba zaten 105 derecede çalışıyor

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu

2014 yılında 2012 model fiesta, punto ve corsa bakıyordum. Satıcının dedikleri doğru çıkan ilk aracı alacaktım gakericilerin şase ucu işlemli dediği araçların tamamına yakını airbag açmış sorunlu araçlardı.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Bu foto'larla kimse şase düzeltmeli araç vs diye tok atamaz. Korkmayın. Siz foto'larla satarken gösterin, sıkıntı çıkmaz. Ben görsem, ben de sıkıntı etmezdim.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Gülmez yazdı:

Tüp ve vti yan yana gelmemesi gereken 2 kelimedir

sebep?

Mustafa Tüfekçi yazdı:

3500 TL için kaç para yazdılar acaba

lifti ters çevirirdim yok öyle keyfine göre zincir bağlayıp çekecek arabamı ... hint usulü tamirat

Yorum bağlantısı
Ali Gülmez
Çağlar Bayur yazdı:

sebep?

lifti ters çevirirdim yok öyle keyfine göre zincir bağlayıp çekecek arabamı ... hint usulü tamirat

Peugeot 308 türkiye facebook grubuna üye olursan abi anlarsın ne demek istediğimi

Açılan 10 tane arıza postunun 8 tanesi lpg li vti motorlu 308 e ait

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Gülmez yazdı:

Peugeot 308 türkiye facebook grubuna üye olursan abi anlarsın ne demek istediğimi

Açılan 10 tane arıza postunun 8 tanesi lpg li vti motorlu 308 e ait

pug a ait sorun ise bilemem de vti ya genellememli derim, ben vti a 3 ohm enjektör ve bilnçli ayar yaptırdım, motor capon

Yorum bağlantısı
Ali Gülmez
Çağlar Bayur yazdı:

pug a ait sorun ise bilemem de vti ya genellememli derim, ben vti a 3 ohm enjektör ve bilnçli ayar yaptırdım, motor capon

psa vtileri psanın kendi üretimleri japon ile alakalı değil

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   1 kullanıcı

    • Cem Işık
×
×
  • Yeni Oluştur...