Tamer Topaç 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Ali Gülmez yazdı: bva derken hangisi oluyor clio 3 1.6 tam otomatik kullandım onun kodu dpo al4 diye geçiyor aşırı kötü bir tam otomatik hayattan soğutur insanı BVA DPO AL 4 Renault ve PSA grubunda kullanılmış birebir aynı şanzıman. Ali Darbaz yazdı: az daha 2010 1.2 clio alıyordum. Bva şanzımana dahilmi onlar 4 ileri tam otomatik. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Nisan Yazar Paylaş 5 Nisan Tamer Topaç yazdı: BVA DPO AL 4 Renault ve PSA grubunda kullanılmış birebir aynı şanzıman. 4 ileri tam otomatik. anlaşıldı, benim kafam rahat. Benim c3 egs şanzımanı gayet tamiri kolay ve parçası bolmuş. Usta şanzımana hiç canını sıkma diyır Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Ali Darbaz yazdı: anlaşıldı, benim kafam rahat. Benim c3 egs şanzımanı gayet tamiri kolay ve parçası bolmuş. Usta şanzımana hiç canını sıkma diyır Balata, yağ, mekatronik bakımı, arada senkronize devam. Yeter ki bilinçli olunsun. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Alptuğ Özcan yazdı: Yok Ebrar Citröen'in otomatiği hoşuma gitmiyor zaten daha önce C4, C4 Picasso, C4 Cactüs kullandım hepsi de otomatikti hiç biri hoşuma gitmemişti. Bu aracı tam otomatik gibi düşünerek yazdım bir de tipi güzel diye. Gece yola çıkıyorum muhtemelen, geliyorum Samsun'a. Bi müsaitlik ayarlayabilirsem arayacam seni Corsayı bi deneyeyim fikir olsun. Corsa alacak olursam C'den ziyade D daha iyi olur hem daha geniş hem de hanım ehliyeti Corsa D ile almıştı Başım üstüne abi 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Ali Darbaz yazdı: az daha 2010 1.2 clio alıyordum. Bva şanzımana dahilmi onlar hayır bva değil onlar onlar yarı otomarik bva tam ootmatik Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Ali Gülmez yazdı: hayır bva değil onlar onlar yarı otomarik bva tam ootmatik Aynen Bva tam otomatik 4 ileri, diğer 1.2 lerde olan yarı otomatikler BVR olarak geçiyor, kolu böyle olan Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Sani Gerşon yazdı: Clio2, Megane2 gibi o dönem kullanılmış olan şanzımandır bva. clio 3 1.6 308 1.6 vti otomatiklerinde de var düşman başına 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Ali Darbaz yazdı: Arabanın şanzımanı operasyonel sıcaklığa ulaşınca çok güzel çalışıyor 2500 devirde 80 km 2000 devirde 69 km yapıyor arabanın önü alcak ve servise gelince ön karlık yere değdi..:( yandaki C5 de @Önder Özcandanmı alındı yoksa yok yok bu @Mehmet Ozyurekden alınıp boyatılmış gibi. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Nisan Yazar Paylaş 5 Nisan Metin Uzunoğlu yazdı: yandaki C5 de @Önder Özcandanmı alındı yoksa yok yok bu @Mehmet Ozyurekden alınıp boyatılmış gibi. Onun paketi bi hayli yüksek. Normal c5 değil o. Yüksek motorlu ve hidro pnömatik süspansiyonluydu. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Nisan Yazar Paylaş 5 Nisan Tamer Topaç yazdı: BVA DPO AL 4 Renault ve PSA grubunda kullanılmış birebir aynı şanzıman. 4 ileri tam otomatik. Al4 okadarmı kötü ya Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Ali Darbaz yazdı: Onun paketi bi hayli yüksek. Normal c5 değil o. Yüksek motorlu ve hidro pnömatik süspansiyonluydu. 2,0 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Ali Darbaz yazdı: Al4 okadarmı kötü ya bir gün muhakkak kullan bir çoğu revizyonlu selenoid valfleri hep değişir kronik sorun Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Ali Darbaz yazdı: Arabayı kullandıkca ikinci vitese geçişin sarsıntılı olduğunu farkettim. eğer düşük devirde sürüyorsam arabayı sarsıyor. Onuda çözmek için araştırıyorum. Motor kulaklarının hepsini değiştirmeyi planlıyorum. O durum için bir yazılım güncellemesi var sanırım. Hanımın 107'de de aynı sorun vardı. Güncelleme ile hallolmuştu. Servise sor bence. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Nisan Yazar Paylaş 5 Nisan (düzenlendi) 1.4 Vti ve 1.4 HDİ kıyaslama. 5 Nisan tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Nisan Yazar Paylaş 5 Nisan H.Cenk Bayrakçı yazdı: O durum için bir yazılım güncellemesi var sanırım. Hanımın 107'de de aynı sorun vardı. Güncelleme ile hallolmuştu. Servise sor bence. Arabanın adaptasyonunu bitince şanzıman kalibrasyonu için Atölye 4 de gideceğim. Şaban usta ile teste çıkmam lazım. zaman yoktu. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Ali Darbaz yazdı: 1.4 Vti ve 1.4 HDİ kıyaslama. vti nin gucu yetiyorsa tam duz viteslik motor. yoksa dizel torku candir. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 Nisan Yazar Paylaş 6 Nisan Araba ile fuel efficiency ve cruise control testinden kareler Not : araba psikopat eğlenceli. İyice benim sürüşüme alıştı. 2 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Çakır 6 Nisan Paylaş 6 Nisan Duydum ki boşuna benzinli almıyoruz, çok yakıyor denip az binilsin denmiş 😅 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Nisan Yazar Paylaş 7 Nisan (düzenlendi) Arabanın motorunun ep6 ile olan farkını inceledim. İki motor arasında sadece stroke olarak farklı görünüyor. 0,2 cm3 için stroke 10 mm uzatılmış. Motorun bloğu, pistonu gibi çoğu parçanın kodu birebir aynı. Belki üst kapak faklıdır diye düşündüm, lakin onlarda aynı. . Ep3c ile Ep6c arasındaki tek fiziksel fark krank mili. İki motor arasında 25 beygir fark var. Bu durum 1.4 motorun daha reabilitesi yüksek olduğu anlamına gelmez mi. İki motorunda 11:1 sıkıştırma oranı var. 1.4 vti Kuvvet kolu daha kısa olması ve düşük beygiri, aynı malzemeye sahip 1.6 vti motora göre daha uzun ömürlü kılmazmı? 300000 km görebilirmi sizce. 7 Nisan tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Nisan Paylaş 7 Nisan çoğu motorda farklı hacimler genelde kol farkı ile yapılır, çap değişirse blok değişir gereksiz maliyet artar. 4 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Nisan Yazar Paylaş 7 Nisan Bu bayram nöbetciyim, bu haftasonu hanıma 2 saate kadar sürüş eğitimi verdikten sonra benzini kritik seviyeye düştü. Şimdilik bayrama kadar arka otoparkta cruze ile beraber kalacaklar. . 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts