Servet Aydın 4 Nisan Paylaş 4 Nisan Dokunma.15v çok değil. Akü %85 şarjda duruyor daima 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Nisan Yazar Paylaş 4 Nisan Servet Aydın yazdı: Dokunma.15v çok değil. Akü %85 şarjda duruyor daima Kontak kapalı 12.5 V ölçüyor obd. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Nisan Paylaş 4 Nisan Atölye4 benim Picasso yu aldığım yer nerden buldun onları Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Nisan Yazar Paylaş 4 Nisan Ebrar Tüfek yazdı: Kırmızı corsa da aynı durum oldu, kırmızıya yaklaşırken ayağın frende 2 den 1 e düşerken takırtı geliyordu, kalktığında 1 den 2 ye geçişte eğer hafif gazla hızlanırsan vuruntu yapıyordu, aküyü ölçtürdüm bitik çıktı, voltaj debriyaj motoruna yetersiz kalıyor. Aküyü değişince vuruntu tıkırtı sesleri gitti, aynı şekilde hızlandığımda eskiye göre vites atış devrinde 500 devir gibi bir düşüş oldu. Kesinlikle akü değişimi sonrasında farkı hissedeceksin. Aşırı yoğunluktan arabayla yüksek hızlı seyire çıkamadık. Yarın servis bi baksın altakıma kulaklara ucuzdan pahalıya doğru aşama aşama sıfırlıycaz parçaları. . Mustafa Tüfekçi yazdı: Atölye4 benim Picasso yu aldığım yer nerden buldun onları Google de Yorum bağlantısı
Servet Aydın 4 Nisan Paylaş 4 Nisan Ali Darbaz yazdı: Kontak kapalı 12.5 V ölçüyor obd. Normal herşey kırcalama. Voltajın yüksek olması sistemin kararlılığı için iyidir. Elektrovanalar daha hızlı açılır kapanır, verim yüksek olur sistemin. Tek dezavantaj ampüller. Kısa ömürlü olacak 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Nisan Yazar Paylaş 5 Nisan Arabanın şanzımanı operasyonel sıcaklığa ulaşınca çok güzel çalışıyor 2500 devirde 80 km 2000 devirde 69 km yapıyor arabanın önü alcak ve servise gelince ön karlık yere değdi..:( 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Çağlar Bayur yazdı: fransız sever böyle alengirli şeyleri, bu motor bmw de kullanılan mı öyle ise tam baş belası olur demekki. "efendim motorunuzu indirip parça değiştireceğiz silecek suyu bitmiş." 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Ali Darbaz yazdı: Rus bir adam vti motorların yağlama sisteminin yetersiz olduğunu bu nedenle her 10 bin veya her yıl yağ değişimi yapılmasını tavsiye ediyor. Bende şöyle bir baktım içine. Kam mili üzerinde yağın fazla gelmediğini gördüm. Tavsiyeye uymak mantıklı olacaktır. Mil üzerinde kırmızı noktalar var. Büyük bir sorun teşkil ediyor. Kırmızı benekli kam mili hastalığı (halk dilinde benekli hastalığı). Acil müdahale edilmesi gerekiyor . 2 1 Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Ebrar Tüfek yazdı: Yapma abi, konuştuk senle, Corsa C ama az daha paran varsa Corsa D al, 1.2 easytronic. Corolla 1.4 dizel MMT 2 yıl, Pug 308 1.6hdi auto6r 7 ay falan, son 6 senedir de Corsa C kullanıyorum, 6 ay önce 2. corsayı aldım ikiside aynı biliyorsun zaten, düşünmeden opel al, fransıza bakma, bi şanzıman yağı, bi robot yağı değişeceksin bide kalibrasyon yaptırdın mı canavar gibi biniyorsun, bende bozulmadı ki uzun yolda müsait oldukça sürekli top speed gidiyorum, instagramdan ekle hikayelerden görürsün nasıl yolculuk yaptığımı, sen beni dinle pişman olmayacaksın. Kasa güncel gelmiyorsa D bak, senede 50 bin km yol yapan birisi olarak yazıyorum bu mesajı Yok Ebrar Citröen'in otomatiği hoşuma gitmiyor zaten daha önce C4, C4 Picasso, C4 Cactüs kullandım hepsi de otomatikti hiç biri hoşuma gitmemişti. Bu aracı tam otomatik gibi düşünerek yazdım bir de tipi güzel diye. Gece yola çıkıyorum muhtemelen, geliyorum Samsun'a. Bi müsaitlik ayarlayabilirsem arayacam seni Corsayı bi deneyeyim fikir olsun. Corsa alacak olursam C'den ziyade D daha iyi olur hem daha geniş hem de hanım ehliyeti Corsa D ile almıştı Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Ali Darbaz yazdı: Psa iki tane polen filtresi koymuş. DPF ÇIKIŞINDAKİ KELEPÇEYİ KONTROL ET O TARAFTAN Kurum kaçırmış sanırım boşluk var Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Ali birde vti motor biraz sabıkalıdır hassastır Uygun yağı kullanman çok önemli spekleri karşılamayan yağı sakın kullanma 1.6 vti 308 lerdeki motorlara bakmayan çok usta var piyasada hele birde lpg takılmış ise vay haline en önemli kısım yağ burada Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Nisan Yazar Paylaş 5 Nisan (düzenlendi) Nasıl yeni hız sabitleyici yakışmış mı 5 Nisan tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 7 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Ali Gülmez yazdı: DPF ÇIKIŞINDAKİ KELEPÇEYİ KONTROL ET O TARAFTAN Kurum kaçırmış sanırım boşluk var Araç benzinli, DPF değil de katalitik konvertör (halk dili katalizör) 5 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Nisan Yazar Paylaş 5 Nisan (düzenlendi) Usta arabayı beğendş ve çok ilgilendiler. Yalnız Vti hakkında çokda güzel konuşmadı. Çok fazla emisyon arızası veriyormuş özellikle lpgli modeller. Sonuç olarak yağına ve suyunu sürekli kontrol edin dedi. Araba bana adapte oldu. Artık çok daha güzel vites atıyor. Hız sabitleyici 2000 devirde 70 km hızla giderken çok az yakıyor. Arabada hız sabitleyici acıkken çok ama çok güzel vites atıyor veya düşürüyor. Öne yığılma neredeyse yok. 5 Nisan tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Ali Darbaz yazdı: Usta arabayı beğendş ve çok ilgilendiler. Yalnız Vti hakkında çokda güzel konuşmadı. Çok fazla emisyon arızası veriyormuş özellikle lpgli modeller. Sonuç olarak yağına ve suyunu sürekli kontrol edin dedi. Araba bana adapte oldu. Artık çok daha güzel vites atıyor. şanzıman akıllıdır zaten adapte ediyor kendini birde manuel olarak kendin vites değiştirirsen daha hızlı vites atıyor 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Nisan Yazar Paylaş 5 Nisan Araba çok canlı heyecanlı. Egs şanzımanın tüm parçaları mevcut parça sıkıntısı yaşanmıyor. O konuda sıkıntı yaşanmıyor muş. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Tamer Topaç yazdı: BVA' dan sonra, Fransız şanzımanlarından uzak durma kararı aldım. Hak veririm Olabilecek en kötü tecrübe olabilir BVA 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Sani Gerşon yazdı: Hak veririm Olabilecek en kötü tecrübe olabilir BVA bva derken hangisi oluyor clio 3 1.6 tam otomatik kullandım onun kodu dpo al4 diye geçiyor aşırı kötü bir tam otomatik hayattan soğutur insanı Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Nisan Yazar Paylaş 5 Nisan Arabanın bakımıma 3800 tl, Arabanın orjinal hız sabitleyici 1300 tl ödedim. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Ali Gülmez yazdı: bva derken hangisi oluyor clio 3 1.6 tam otomatik kullandım onun kodu dpo al4 diye geçiyor aşırı kötü bir tam otomatik hayattan soğutur insanı Clio2, Megane2 gibi o dönem kullanılmış olan şanzımandır bva. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Nisan Yazar Paylaş 5 Nisan Sani Gerşon yazdı: Clio2, Megane2 gibi o dönem kullanılmış olan şanzımandır bva. az daha 2010 1.2 clio alıyordum. Bva şanzımana dahilmi onlar Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Nisan Yazar Paylaş 5 Nisan Şimdi sıra çıkmacıdan orjinal park sensörü beyni bulmak. Onuda buldukmu geriye arka kampanalar kalıyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts